Multi Platform Assassin's Creed: Unity

  • Thread starter Thread starter Moqimi
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
assassin-s-creed-unity-logo.png

بعد از شایعات و چند اسکرین شات که به شکل غیر رسمی در وبسایت ها قرار گرفته بود در حرکتی جالب به شکل رسمی به وسیله ی یک تیزر تریلر از اولین Assassin's Creed در نسل جدید پرده برداری شد. . نام این نسخه Unity و اتفاقات در زمان انقلاب فرانسه به وقوع خواهند پیوست, به گفته ی یوبیسافت برای ساخت این عنوان سه سال وقت صرف شده و در تعطیلات کریسمس 2014 این نسخه برای پلتفرم های PS4/ XBOX ONE / PC عرضه خواهد شد.


چند اسکرین شات 4K:

.




تریلر رسمی:

[video=aparat;bGWwM]http://www.aparat.com/v/bGWwM[/video]
 
آخرین ویرایش:
داداش من البته میدونم گیمر جماعت از کنسول توقعش بالاست ولی اون گرافیک های که دیدی عمرا روی کنسول 1080 60 فریم اجرا نشه
این نسل از همون اولش هم معلوم بود نسل کم عمری خواهد بود چون قدرت فدای قیمت شد
انتظار خیلی بالاییه که چنین گرافیکی به صورت 1080 اجرا بشه؟ :



حالا این نه، یکم بهتر.

این نسخه اوایل تریلر های خیلی با کیفیتی داشت ولی با دیدن تریلر آخر از گرافیک زیاد راضی نیستم.
 
تریلر داستانی رو دیدم! :x بس جالب بود! :x :x :x
اونجا که آرنو اساسین میشه خیلی خفنه! ( مکان رو منظورمه ) کلا خیلی با کلاسه! :x :d
خدا کنه ایندفعه یه اساسین واقعی و یه داستان خفن ببینیم! :x
البته بیس کلی داستان شبیه به AC II میباشد:-" ، اما امیدوارم بقیش خفن بشه! :x

حرف شما درست . ولي كنسولي كه ميتونه آنچارتد و اوردر رو اجرا كنه اين بازيا انگشت كوچيكه ي آنچارتد و اوردر هم نيستن :|
بازی خطی و OW یه دنیا فرق میکنند :دی
 
تریلر داستانی رو دیدم! :x بس جالب بود! :x :x :x
اونجا که آرنو اساسین میشه خیلی خفنه! ( مکان رو منظورمه ) کلا خیلی با کلاسه! :x :d
خدا کنه ایندفعه یه اساسین واقعی و یه داستان خفن ببینیم! :x
البته بیس کلی داستان شبیه به AC II میباشد:-" ، اما امیدوارم بقیش خفن بشه! :x


بازی خطی و OW یه دنیا فرق میکنند :دی

اوپن وورد اگه بگيم gta vاون يه چيزي ولي ac يكمي عجيبه والا


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
AC بنده خدا مگه چشه! :دی شهرشم بزرگه ! :دی
قرار نیست هر OWی که زمان حاله و ماشین داره رو که فقط OW حساب کنیم! :دی ( شهرهای AC هم تقریبا میشه گفت از شهر I:SS بزرگتر هستن:دی این دفعه هم که پاریس گویا خیلی خوفه:-" :دی )

ولی کلا AC همیشه گرافیک خوب و قابل قبولی داشته! هیچوقت شاهکار و خفن ترین گرافیک دور و زمونه نبوده! :دی ولی گرافیکش قابل قبول بوده! :دی از یوبی هم انتظار گرافیک فوق خفن نداشته باشید:-"
شعار اون تیزر اولیه AC:U هم در حد همون شعاره :دی :-"
 
من نظرم اینه که یوبی به همون بازی های کوچک بپردازه بهتره هست آخه من بگم اینا گویا اصلا" چیزی به عنوان استفاده بهینه از قدرت کنسول میدونن یا نه ؟
30 فریم اونم 900؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب مگه مجبورن بازی بزرگ بسازن زمانی که نمیتونن کیفیت نهایی رو چیز خوبی در بیارن
اون از واچ داگز اینم از این بهونه رو هم قدرت کنسول میگن بعد ناتی داگ میاد میگه ما محدودیت قدرت کنسول نداریم !!!
 
حرف شما درست . ولي كنسولي كه ميتونه آنچارتد و اوردر رو اجرا كنه اين بازيا انگشت كوچيكه ي آنچارتد و اوردر هم نيستن :|
با این حرف شما سرم رو به دیوار بکوبم مرگم طبیعی تر جلوه میکنه یا درخت؟ یه طوری میگید این بازی که انگار با مینی گیمای مایکرو طرفید
 
من نظرم اینه که یوبی به همون بازی های کوچک بپردازه بهتره هست آخه من بگم اینا گویا اصلا" چیزی به عنوان استفاده بهینه از قدرت کنسول میدونن یا نه ؟
30 فریم اونم 900؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب مگه مجبورن بازی بزرگ بسازن زمانی که نمیتونن کیفیت نهایی رو چیز خوبی در بیارن
اون از واچ داگز اینم از این بهونه رو هم قدرت کنسول میگن بعد ناتی داگ میاد میگه ما محدودیت قدرت کنسول نداریم !!!
یه جوری میگید چیزی نمیدونن انگار اصغر آقا سی دی رایت کن سر کوچتون بازی رو داره میسازه

- - -ویرایش - - -

...................................... مهر ۱۵ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۷
user.png
محمد صادق شجاعی
user-avatar-pic.php

338c3a1af1ecaa80c2283e3410e87cf8-250x125.jpg
بحث پیرامون رزولوشن در Assassin’s Creed: Unity هنوز ادامه دارد. طبق اعلام Ubisoft، “برای جلوگیری بحث و اختلاف” Unity با رزولوشن ۹۰۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. Assassin’s Creed: Black Flag با پچ منتشر شده، دارای مشخصاتی بهتر از Unity بر روی PlayStation 4 بود و با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا می شود.
تهیه کننده ارشد Vincent Pontbriand، در مصاحبه ای اعلام کرده، که مشکل اصلی CPU بود، و GPU کنسول ها دلیلی برای این تصمیم نیستند.
از لحاظ فنی ما محدود به CPU هستیم، GPUها واقعا قدرتمند هستند، بدیهی است که گرافیک فوق العاده است، اما CPU هوش مصنوعی را پردازش می کند، تعداد NPCهای روی صفحه را کنترل می کند، تمامی این سیستم ها به صورت موازی اجرا می شوند. ما به سرعت در تنگنا قرار گرفتیم، و کمی ناامید کننده بود، زیرا فکر می کردیم که تمامی جنبه های هوش مصنوعی ۱۰ برابر بهبود پیدا می کند، و متوجه شدیم که کار بسیار سختی است. تنها تعداد چند ضلعی ها بر روی نرخ فریم تاثیر ندارد. اگر گرافیگ به تنهایی مطرح بود، ما می توانستیم ۱۰۰ فریم بر ثانیه بازی را اجرا کنیم، اما به دلیل هوش مصنوعی، ما به ۳۰ فریم بر ثانیه محدود هستیم.
می توان اینطور استدلال کرد که انتظارات از نسل جدید برآورده نشده است، خصوصا Xbox One که همچنان در مقایسه ها با رقیب خود به مبارزه ادامه می دهد. خوشبختانه قرار گرفتن در “تنگنا” برای سازندگان خاصی پیش نیامده است. Unity به دلیل حالت co-op و دیگر بخش، متکی به CPU است، اما PS4 توانسته عنوان قبلی این سری را با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا کند. “جلوگیری از بحث و اختلاف” باید حداقل نگرانی یک بازیساز باشد، زیرا مصرف کنندگان پولی را که به سختی بدست آورده اند، را صرف خرید یک تجربه واقعی از نسل جدید می کنند. اگر یک بازی نتواند استانداردهای نسل جدید را در خود جای دهد، مصرف کنندگان براساس پولشان به بحث و تصمیم گیری می پردازند. تجربه ثابت کرده که کاهش بالقوه فروش بزرگترین نگرانی سازندگان است.
 
قضیه 1080 داره بالا میگیره!نمیدونم ubi با چه استدلالی جفت کنسولو یکی کرد که بحث بخوابه!یه سری از طرفدارای بازی دادخواست دارن میدن اصلا!
Blake Lisby from Austin, Texas has started an online petition on Change Org demanding Ubisoft to make Assassin's Creed: Unity at 1080p and 60 fps on PlayStation 4
___
Blake directly blame Ubisoft for downgrading PlayStation 4 version of Assassin's Creed: Unity to support Xbox One.
___He says: Just because the Xbox one cannot handle 1080p that is reason for the people who have a ps4 to be held back as well. And the same for fps, assuming the ps4 can handle 60 fps as well."


یوبیسافت داره کم کاری میکنه!همه دارن میگن ps4 ظرفیت بالایی داره بعد باید این اتفاق مسخره بیفته!
 
دوستان اینو کامل بخونین لطفا!

AC: Unity :01:00 AM - 1393/7/۱5 به عنوان یکی از بازی‌های اصلی یوبی‌سافت برای نسل هشتم، بر روی هر دو کنسول PS4 و XONE با وضوح تصویر 900P و به صورت 30fps اجرا خواهد شد. تهیه‌کننده ارشد یوبی‌سافت در گفتگو خود باVideogamer ضمن ارایه دلایل تکنیکی اشاره کرده است که بر طبق تصمیم‌های گرفته شده و برای جلوگیری از بحث‌های احتمالی، هر دو کنسول از نظر تفکیک‌پذیری و فریم‌ریت با یکدیگر برابر خواهند بود. Vincent Pontbriand در این رابطه گفته است: «به منظور جلوگیری از شکل‌گیری بحث‌ها و مسایل مختلف تصمیم گرفتیم هر دو آن‌ها را روی مشخصاتی مشابه قفل کنیم».
یوبی‌سافت در کنار این دلیل، موارد و محدودیت‌های تکنیکی را هم بیان کرده و گفته است که CPUهای کنسول‌ها محدودیت اصلی را برای آن‌ها ایجاد کرده‌ است که این موضوع هم خود وابسته به تراکم بالای NPCهای بازی است. تا پیش از این یوبی‌سافت ادعا کرده بود که Unity توانایی پشتیبانی از 30.000 هزار NPC را دارد.

«از نظر فنی ما از جانب CPU محدود شده‌ایم. GPUها حقیقتا قدرتمند هستند و بدیهی است که گرافیک هم بسیار عالی به نظر آید. اما این پردازنده مرکزی است که باید هوش مصنوعی را پردازش کند، ضمن وجود تعداد NPCهایی که ما در تصاویر داریم. تمامی این موارد به صورت موازی در حال پردازش و اجرا هستند».

در ادامه موضوع ارتقا هوش مصنوعی بازی به شکل جدی و سطح بالا مطرح شده و تیم سازنده هم بعد از گذر از مراحلی متوجه می‌شوند که تحقق این مورد سخت خواهد بود. ضمن اینکه گفته شده AI نقش مهمی در شکل‌گیری فریم‌ریت بازی دارد.«فقط تعداد چندضلعی‌ها روی فریم ریت تاثیر گذار نیستند. اگر فقط موضوع گرافیک در میان بود ما می‌توانستیم آن را به صورت 100 فریم به اجرا در آوریم. اما به علت هوش مصنوعی ما روی 30fps محدود شده‌ایم».

اتفاقی مشابه با این موضوع هم برای AC: Black Flag افتاده بود که البته نسخه PS4 آن بعد از انتشار فایلی کمکی به صورت 1080P اجرا شد. ضمن اینکه یوبی‌سافت ماه‌های گذشته هم اشاره کرده بود AC: Unity از قدرت‌های کنسول‌های نسل هشتم به شکلی ایده‌آل بهره خواهد برد.
 
من فن مایکی هستم اما ps4 دارم
خودشون هم گفتن xbox در بالاترین حد ممکن میتونه 7770hd باشه و ps4 7870
حالا برید بنچ مارک بازی ها رو ببینید تفاوت این دوتا تو 30 و 60 فریم یا 720 30 و 1080 30 هست پس بحث cpu و اینها همش بهونست چون سازنده بخواد بین دو نسخه فرق بزاره نصف یا کمتر بیشتر دارندگان اکس باکس وان چون ps4 ندارند از خرید بازی منصرف میشن پس بهترین کار اینه که هر دو یکسان ساخته بشن تقصیر رو هم گردن سازنده ها نندازید سهام دار ها اجازه نمیدن مثلا یجا خوندم سهامدار ها فشار اوردن به راک استار نسخه پی سی بازی ش رو کنسل کنه حاضر نیستن سهامشون رو صرف پلتفرمی کنند که باعث سود کمتر یا ضرر میشه راکاستار هم تو قیچی گیر افتاده و مجبور شده نسخه پی سی رو تاخیر بزنه تا سهامدارها بشینن سر جاشون ما هم سهامدار بودیم همین رفتار رو داشتیم یه ذره فکر کنید بهش و نظر بدید ل
 
یه چند وقت خیالمون از بابت بحثهای خنده‌دار رزولوشن راحت بود...باز دوباره شروع شد.
برای بحث در مورد رزولوشن بازیها تاپیک داریم، اگه ممکنه تشریف ببرید اون تاپیک که این تاپیکم منحرف نشه.
ممنان.
 
دوستان این 900 بخدا فرقش با 1080 به چشم نمیاد !
به خدا خودم تجربه کردم !

- - -ویرایش - - -

انصافا گرافیک بازی واقعا فوق العادست و هیچ بحثی هم توش نیست !
 
Steven Dickinson اطلاعاتی در مورد تعداد انیمیشن های بازی داده :


“For Assassin’s Creed Unity, our somewhat final animation numbers: Navigation – around 4500, Fight – around 2500, NPC/crowds/guards – almost 7000 for a grand total around 14000. With a team of veteran, we were able to made the majority of these animations in the last 1.5 years,” Steven Dickinson, Lead Animator said

در بازی در حدود 4500 انیمیشن برای بخش مبارزات، 2500 انیمیشن برای NPC/گارد ها و 7000 انیمیشن های دیگر نیز وجود دارد که در جمع در حدود 14000 انیمیشن در بازی هست. اشاره کرده که تیمشون بیشتر این انیمیشن ها رو در 1.5 گذشته ساخته.

We use a custom form of temporal AA on both platforms. This helps image stability tremendously

James Therrien هم گفته که از یک نوع سفارشی Temporal AA بر روی هر دو کنسول نسل هشتم استفاده می کنند، که این باعث پایداری تصویر میشه.

pftn2zjqmcxllya4jmza.jpg
 
شما تو پوستت نمیگنجی من روحم تو جسمم نمیگنجه
منم همینم این بازی بدجووووووووووور هایپش بالاس دارم میچسبم به سقف:d:d

ولی یه حس ه گنده بم میگه : ">:)سره واچ داگز ام همینقدر هایپ شده بودی هااااا... >:)"

خدا کنه فیل نشیم فقط:-s:-/:-s
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or