Multi Platform Assassin's Creed: Unity

  • Thread starter Thread starter Moqimi
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
assassin-s-creed-unity-logo.png

بعد از شایعات و چند اسکرین شات که به شکل غیر رسمی در وبسایت ها قرار گرفته بود در حرکتی جالب به شکل رسمی به وسیله ی یک تیزر تریلر از اولین Assassin's Creed در نسل جدید پرده برداری شد. . نام این نسخه Unity و اتفاقات در زمان انقلاب فرانسه به وقوع خواهند پیوست, به گفته ی یوبیسافت برای ساخت این عنوان سه سال وقت صرف شده و در تعطیلات کریسمس 2014 این نسخه برای پلتفرم های PS4/ XBOX ONE / PC عرضه خواهد شد.


چند اسکرین شات 4K:

.




تریلر رسمی:

[video=aparat;bGWwM]http://www.aparat.com/v/bGWwM[/video]
 
آخرین ویرایش:
گرافیک این بازی روی نسخه PC نسل بعدی حساب میشه و بنوعی نسخه PC چیزی از یک بازی انحصاری کم نداره.
رزولوشن60FPS/1080/4K بطور کامل روی نسخه PC ساپورت میشه همچنین در نسخه PC میتونید از تکنیکهای انحصاری

Assassin’s Creed: Unity – HBAO+, TXAA, PCSS, Tessellation
استفاده کنید.

مخصوصا وجود تکنیک Tessellation که بعید هم نبود انحصاری PC باشه .ضمن اینکه تاثیر چشم نوازی در ابجکتهای درون بازی میزاره .
دوستانی که سیستم HIGH END دارند و بازی به دستشون رسید ممنون میشم با تنظیمات ULTRA چندتا عکس در تاپیک قرار بدن

میخوام تفاوت نسخه PC با نسخه کنسولی به عینه مشاهده کنم


موتور گرافیکی ACU اساسا برای معماری X86 هر سه پلتفروم PC/PS4/XONE طراحی شده و خدارو هزار مرتبه شکر خبری از معماری هچل هفت POWER PC کنسولهای نسل قبلی نیست
به همین دلیل به پورت نسخه PC امیدوارم . خوشبختانه بازی cross gen نیست.

 
آخرین ویرایش:
گرافیک این بازی روی نسخه PC نسل بعدی حساب میشه و بنوعی نسخه PC چیزی از یک بازی انحصاری کم نداره.
رزولوشن60FPS/1080/4K بطور کامل روی نسخه PC ساپورت میشه همچنین در نسخه PC میتونید از تکنیکهای انحصاری

Assassin’s Creed: Unity – HBAO+, TXAA, PCSS, Tessellation
استفاده کنید.

مخصوصا وجود تکنیک Tessellation که بعید هم نبود انحصاری PC باشه .ضمن اینکه تاثیر چشم نوازی در ابجکتهای درون بازی میزاره .
دوستانی که سیستم HIGH END دارند و بازی به دستشون رسید ممنون میشم با تنظیمات ULTRA چندتا عکس در تاپیک قرار بدن

میخوام تفاوت نسخه PC با نسخه کنسولی به عینه مشاهده کنم

ممنون


هرچند تفاوت چندانی به جز aa و رزولوشن بالاتر نخواهی دید !
ps4 = pc / ubi$oft policy
 
هرچند تفاوت چندانی به جز aa و رزولوشن بالاتر نخواهی دید !
ps4 = pc / ubi$oft policy

همه سایت میدونن شما یوبی سافت هیتر هستی پس نمیشه رو حرفهای شما به هیچ عنوان استناد کرد
ضمن اینکه شما هیچ اطلاعاتی در مورد تکنیکهای HBAO+, TXAA, PCSS, Tessellation نداری

زیاد جوش نزنید صبر کن بزودی مشخص میشه نسخه PC چه گرافیکی خواهد داشت ;) همین 1080P Native بودنش خودش به تنهایی کلی فاصله ایجاد میکنه
هرچند شما هیچوقت راضی نمیشی و مهم هم نیست .
 
آخرین ویرایش:
همه سایت میدونن شما یوبی سافت هیتر هستی پس نمیشه رو حرفهای شما به هیچ عنوان استناد کرد
ضمن اینکه شما هیچ اطلاعاتی در مورد تکنیکهای HBAO+, TXAA, PCSS, Tessellation نداری

زیاد جوش نزنید صبر کن بزودی مشخص میشه نسخه PC چه گرافیکی خواهد داشت ;) همین 1080P Native بودنش خودش به تنهایی کلی فاصله ایجاد میکنه
هرچند شما هیچوقت راضی نمیشی و مهم هم نیست .

بازی مثل ه واچ داگز از ماد ها ساپورت میکنه ؟؟

اگه بشه چــــــی مـــــیـــــــشه:bighug::x:bighug:
 
بازی همه چیش خوبه . گرافیکشم قطعا دانگرید نشده و روی PS4 خیلی زیبا به نظر میرسه . تنها نکته آزار دهنده ش به نظرم افت فریمشه که مقداری لذت بازی و کم می کنه .
 
داداش بیخیال افت فریمش جون من :d
افت فریمش اذیت کننده هست . ولی اونقدر نکات مثبت داره که بشه از بازی لذت برد . حالا آنالیز DF میاد و دقیق مشخص میشه قضیه . ولی به نظرم بازی در اکثر مواقع زیر 30 فریم اجرا میشه و یه جاهایی هم زیر 20 میاد . امیدوارم با یه آپدیتی چیزی حلش کنن .
یه مورد دیگه که به نظرم توی بازی عالی کار شده AA هستش . من که توی این نسل کنسولا AA به این خوبی ندیدم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or