Assassin's Creed: Syndicate معرفی شد

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
04528060582565474882.jpg


آپدیت:

بازی بطور رسمی معرفی شد و دارای نمایش گیم پلی بود. اطلاعاتی که منتشر شده و توسط تریلر ها برداشت شده بدین صورت هست:


  • بازی دارای یک کاراکتر اصلی مونث خواهد بود که در حقیقت خواهر کاراکتر مرد بازی است و بخش تک نفره بین این دو نفره روایت خواهد شد. بدین ترتیب که در جریان بازی، داستان بین این 2 نفر سویچ خواهد شد.
  • برای انتقال در شهر بازی المان های جدیدی را نشان میدهد. قطار بخار و کالسکه ها بخشی از این وسایل نقلیه خواهند بود که شما را به جای جای لندن ویکتوریایی منتقل خواهند کرد.
  • بازی در زمان لندن ویکتوریایی و در سال 1868 مصادف با انقلاب صنعتی در جریان خواهد بود.
  • تمپلارها هفت منطقه اصلی شهر لندن را در دست دارند و این وظیفه Jacob Frye و خواهرش Evie است که با آن ها مقابله کنند. این یک جنگ بین سرمایه داران و کارگران خواهند بود.
  • شما قادر خواهید بود کالسکه ها را به مانند بازی GTA بدزدید و در شهر جولان داده و حتی مردم را لت و پار کنید!
  • میتوانید در داخل یک کالکسه پنهان شوید و برای کشتن هدف مورد نظر از آن استفاده کنید.
  • حرکات ترکیبی و جالب با کالسکه به واسطه پارکور امکان پذیر است.
  • میتوانید در یک تعقیب و گزیر هیجان انگیز با کالسکه، مستقیم به شکم یک کالسکه دیگر بروید.
  • مبارزات تا حدودی دارای تغییراتی بوده و سریع تر شده اند و به لطف سابقه «جیکوب» او می تواند از حرکات مختلفی مثل کوبیدن زانویش در صورت طرف مقابل استفاده کند. در کنار این ها سلاح های جدیدی مثل خنجرهای کوچک و پنجه بکس به در اختیار او قرار خواهد گرفت.
  • دستکش مخصوص اساسین دارای سیستم جدیدی خواهد بود. این دستکش قادر از تیرهای کوچک پرتاب و همچنین طناب هایی پرتاب کند و از آن به عنوان zip line استفاده شود. همچنین کاراکتر قادر است این طناب را به پشت بام یه ساختمان بفرستد تا زحمت بالا رفتن از آن را به خود ندهد و با استفاده از طناب جابجا شود.
  • قابلیت جدیدی که اضافه شده، استفاده از محیط برای بهتر کردن موقعیت است. برای مثال کاراکتر قادر است بشکه هایی که در محیط وجود دارند را بر سر دشمنان بخت برگشته بریزد و موقعیت را به نفع خود بکند.
  • بازی در تاریخ 23 اکتبر بر روی پلتفرم های PC, PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

عکس های بازی:



نسخه های کالکتور:



کانسبت آرت ها:



باکس شات بازی:



پوسترهای بازی با سایز بالا:



3500x4000



4000x2249


تریلر های بازی:
65360975347812982406.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Debut Trailer | 720

15943786954609210784.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Gameplay Walkthrough | 720

60147468032445488585.jpg


Assassin's Creed World Premiere Event | 720


88697162399236059650.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Jacob Frye Trailer | 1080


اخبار اولیه:

عنوانی که پیشتر با نام Assassin's Creed: Victory شناخته می شد بطور رسمی در تاریخ 23 اردیبهشت 94 از طریق یک استریم، رونمایی خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

گفته می شود نام این بازی دیگر با پسوند Victory نیست و تغییر یافته است. این خبر توسط سایت رسمی یوبی سافت تایید شده است. جزئیاتی از این بازی سال قبل توسط کوتاکو لو رفت که بعدها یوبی سافت آن را تایید کرد. ظاهرا جریانات بازی در دوره ویکتوریای لندن به وقوع خواهد پیوست. کوتاکو همچنین حدود 2 هفته قبل اعلام کرد از یک منبع آگاه شنیده است که نمایش بصورت از پیش آماده خواهد بود و نام بازی از Victory به Assassin's Creed: Syndicate تغییر یافته است.

پلتفرم های بازی هنوز مشخص نشده اند اما انتشار آن ها بر روی پلتفرم های Xbox One و PS4 قابل حدس است. همچنین مثل همیشه باید در زمانی در فصل پاییز منتظر انتشار آن باشیم.

با آمدن اطلاعات جدید، این تاپیک بروز خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:
الزایمری چیزی داری خدای نکرده ؟ :دی
assassins creed brother hood کاورش چه شکلی بود ؟ :دی یه سرچ بزن تو گوگل . یا باید اینا از یوبی اسکی رفته باشن :-" :دی

- - -ویرایش - - -

من نسخه gold رو الان از استیم pre order کردم
با نسخه معمولیش چه فرقی داره ؟
اون زمان همه له له میزدیم که BH بیاد :D معلومه کسی به این چیزا گیر نمیداد !! سری تکراری شده دیگه

UbiSoft میتونس همین برهه زمانی رو با همین کرکتر و همین تیپ و همین اتمسفر بسازه ولی assassin نباشه؛ هم وقت بیشتری داشت واسه ساخت بازی هم توی چارچوب سری اساسین محدود نمیشد هم خیلیا اینقدر ازش ایراد نمیگرفتن. یه بازی مثل GTA ولی توی اون زمان و اون جو و اتمسفر...
چی دارم میگم من؟! :|
 
یونیتی با اون معرفی خفنو نمایشا فوق العاده و خالی بندیا معروف یوبی تو زمان معرفی اون شد وضش این که دیگه تریلرش اینقد یخیه و هیچ جذابیتی نداره و قشنگ ملومه همینجوری دارن میسازنش از همین الان ملومه چه شاهکاری میشه در کل بدترین معرفیو بین تموم ac داشت گرافیکشم از یونیتی خلوت تره که احتمالا درست میشه امیدوارم به همون تم دزدا دریایی برگردن باز
 
یونیتی با اون معرفی خفنو نمایشا فوق العاده و خالی بندیا معروف یوبی تو زمان معرفی اون شد وضش این که دیگه تریلرش اینقد یخیه و هیچ جذابیتی نداره و قشنگ ملومه همینجوری دارن میسازنش از همین الان ملومه چه شاهکاری میشه در کل بدترین معرفیو بین تموم ac داشت گرافیکشم از یونیتی خلوت تره که احتمالا درست میشه امیدوارم به همون تم دزدا دریایی برگردن باز
والا ACIV هم نمایش خاصی نداشت غیر CGـاش که خیلی هایپ کنه و اون شد، گیم پلی بازی که کپی ACIII بود.
از کجا معلوم این که نمایشش نصف یونیتی هم نبود موفق بشه .

تجربه نشون داده هایپ کمتر بازی لذت بخش تر :دی
 
آخرین ویرایش:
والا ACIV هم نمایش خاصی نداشت و اون شد :دی
از کجا معلوم این که نمایشش نصف یونیتی هم نبود موفق بشه :دی

تجربه نشون داده هایپ کمتر بازی لذت بخش تر :دی

ACIV نمایش خاصی نداشت ؟ طبق رسم هرساله با یه CG لیک شد , چندتا عکس هم دادن بیرون
توی E3 حتی اگه یه تریلر CG دیگه و گیم پلی نشون نمیدادن ، با همون Horizon Trailer که تو کنفرانس یوبی نشون دادن شدیداََ همه هایپ شده بودن ( خصوصا با ان زمزمه آرامش بخشش )
https://soundcloud.com/indicarecords/half-moon-run-full-circle-dark
در کل اگه اشتباه نکنم ACIV 4 تا تریلر CG داشت و 6-7 تا هم گیم پلی . این کمه به نظرت ؟
این سری ک حتی به خودشون زحمت CG ساختن ندادن
خودشونم میدونن که این سری داره رو به زوال میره و تنها حکم پولسازی رو براشون داره
 
آخرین ویرایش:
ACIV نمایش خاصی نداشت ؟ طبق رسم هرساله با یه CG لیک شد , چندتا عکس هم دادن بیرون
توی E3 حتی اگه یه تریلر CG دیگه و گیم پلی نشون نمیدادن ، با همون Horizon Trailer که تو کنفرانس یوبی نشون دادن شدیداََ همه هایپ شده بودن ( خصوصا با ان زمزمه آرامش بخشش )
https://soundcloud.com/indicarecords/half-moon-run-full-circle-dark
در کل اگه اشتباه نکنم ACIV 4 تا تریلر CG داشت و 6-7 تا هم گیم پلی . این کمه به نظرت ؟
این سری ک حتی به خودشون زحمت CG ساختن ندادن
خودشونم میدونن که این سری داره رو به زوال میره و تنها حکم پولسازی رو براشون داره
اینکه سازنده بخواد هایپ کنه ولی نشه قضیه فرق میکنه :دی نمایشای CG هایپ برانگیز داشت اما وقتی گیم پلیش اومد من خیلی کسی رو ندیدم که هایپ شده باشه سرش حتی همون CG ـاشم با CG ـای یونیتی مقایسه میکردی یک دهم یونیتی هایپ برانگیز نبود.
والا من که تا جایی که یادمه موقعی که گیم پلی از بازی نشون دادن اکثرا اینجا میومدن میگفتن همون گیم پلی تکراری نسخه سوم که فقط کشتی رانیش بهتر شده و فلان اینا منم که خودم هر سال سر تریلرای AC هایپ میشدم سر اون یکی خیلی هایپ نشدم اما خوب خود بازی خوب از آب در اومد با اینکه نمیشد AC دونستش :دی
اینم بنظرم همونطوریه گرچه از اونم کمتر بود :دی

در کل حس خاصی به این نسخه ندارم ولی خوب میگم هایپش کم بود حالا انتظارا پایینه اگه یک چیز خوب هم بدن همه راضی میشن!
شایدم تمام هایپاشو واسه E3 گذاشتن کنار
 
آخرین ویرایش:
خب حالا که تریلر ها رو دیدم، نظرم نسبتا عوض شد. عکسا و تبلیغاتش واقعا جذاب بودن. گرافیک گیم پلی فکر می کنم یک لول از unity پایین تر بود. بنظرم اومد. شهر بازی مقداری مدرن تر شده بود و حد اقل تو این نمایش 10 دقیقه ای معمولی تر. یعنی منطقه و فضایی به کلاسیکی و باشکوهی فضا های unity ندیدم. (انصافا unity تو این قسمت ها یک الماس بود). یجورایی منو به یاد نسخه های اتزیو و نسخه سوم تا حدی انداخت.
قسمت کمبت بازی مهم ترین چیزی که به چشمم خورد جایگزین شدن "مبارزات شمشیری" با "مبارزات دستی" بود. بشخصه همیشه از سیستم شمشیر زنی این سری گله داشتم و برام خیلی خشک می زد (هر چند ترجیه میدم تو بازی باشه. ولی سیستمش رو بهبود بدن). سیستم کمبت فیزیکی این نسخه هم بنظرم بهتر شده. انیمیشن های کشتن در حین مخفی کاری خیلی تکراری میزد... گجت های جدید هم جالبن. کالسکه بازی هم جالبه ولی امید وارم یوبیسافت یکم بالانس تر کنه این قسمت رو. چون مثل سیستم درایوینگ و تعقیب و گریز watchdogs بنظر میرسید. خشک، سخت و ابدا دل انگیز!

بهر حال نظرم رو بازی 50-50ه. بنظرم یوبیسافت باید این بازیو با یک تریلر سینمایی درست و حسابی معرفی میکرد. بقیش برای e3 میزاشت.(نه مثل پارسال که ما تقریبا بجز اسم بازی و فرانسه بودن تا e3 هیچ ایده ای از بازی نداشتیم.)

- - -ویرایش - - -

ACIV نمایش خاصی نداشت ؟ طبق رسم هرساله با یه CG لیک شد , چندتا عکس هم دادن بیرون
توی E3 حتی اگه یه تریلر CG دیگه و گیم پلی نشون نمیدادن ، با همون Horizon Trailer که تو کنفرانس یوبی نشون دادن شدیداََ همه هایپ شده بودن ( خصوصا با ان زمزمه آرامش بخشش )
https://soundcloud.com/indicarecords/half-moon-run-full-circle-dark
در کل اگه اشتباه نکنم ACIV 4 تا تریلر CG داشت و 6-7 تا هم گیم پلی . این کمه به نظرت ؟
این سری ک حتی به خودشون زحمت CG ساختن ندادن
خودشونم میدونن که این سری داره رو به زوال میره و تنها حکم پولسازی رو براشون داره

انصافا نمایش هاش هایپ کننده نبودن خیلی! حتی نمایش e3 sonyش با باگ ها و فریز های زیادی همراه بود که خیلی بد بود انصافا. خود بازی هم خیلی کمتر از unity (و عناوین دیگر سری) مورد توجه قرار گرقت
 
یـ نکته ای که هیشکی بهش اشاره نکرد اینکه طبق ادعای هر سال یوبی بازی سه سال داره ساخته میشه حالا جالب اینجاست که میان میگن هنوز تو فاز Pre-Alpha ـست :)) در ضمن ساخت محیط های بزرگ با یـ گروه 500-600 نفره هنر نیست هنر اونه که بازی تو کامل پولیش کنی ولی خو خصلت یوبی این اجازه رو ابدا بهش نمیده :)
 
هیچی برام مهم نیست جز اینکه یوبی بازی رو دست Ubisoft Kiev نده و من بتونم مثل آدم توی محیطی که دوستش دارم، بچرخم که خب این اتفاق نمیوفته پس خاک بر سرت یوبی/:):d
 
اون زمان همه له له میزدیم که BH بیاد :D معلومه کسی به این چیزا گیر نمیداد !! سری تکراری شده دیگه

UbiSoft میتونس همین برهه زمانی رو با همین کرکتر و همین تیپ و همین اتمسفر بسازه ولی assassin نباشه؛ هم وقت بیشتری داشت واسه ساخت بازی هم توی چارچوب سری اساسین محدود نمیشد هم خیلیا اینقدر ازش ایراد نمیگرفتن. یه بازی مثل GTA ولی توی اون زمان و اون جو و اتمسفر...
چی دارم میگم من؟! :|

:دی اخه میدونی این قدر داستانش قشنگه این سری که بازم برامون جذابه :دی
این یکی اساسین victory (واقعا خیلی رو مخه بگی syndicate :| من نمیتونم با این کلمه کنار بیام :دی ) خیلی کار سختیه برای یوبی ! چون یونیتی مثل اساسین های قبلی تقریبا تو همون محیط شلوغ قدیمی بود ولی تو این یکی فضا یکم عوض شده . در واقع تاریخی رو داره توضیح میده که لندن به اوج صنعتی شدنش میرسه و حقیقتی هم هست :دی
طراحی لباس ها که تکه اصلا . گرافیک بازی هم تقریبا عین یونیتی هست و اگه بتونن مشکلات اونو برطرف کنن (این طور که وعده دادن :|) نیاز به سیستم جدید نداریم :دی
 
یـ نکته ای که هیشکی بهش اشاره نکرد اینکه طبق ادعای هر سال یوبی بازی سه سال داره ساخته میشه حالا جالب اینجاست که میان میگن هنوز تو فاز Pre-Alpha ـست :)) در ضمن ساخت محیط های بزرگ با یـ گروه 500-600 نفره هنر نیست هنر اونه که بازی تو کامل پولیش کنی ولی خو خصلت یوبی این اجازه رو ابدا بهش نمیده :)

این ادعا که بازیاشون سه سال ساختش طول میکشه کاملا دروغ نیست اما همه حقیقت هم نیست. طبق گفته Alex Hutchinson کارگردان ACIII شش ماه تا یه سال اول ساخت فقط 15 20 نفر بودن روی کانسپت بازی و دوره و محیط تصمیم می‌گرفتن. بعد شدن 30 40 نفر تا حدودا سال دوم. پس کل این سه سال حالت full production نیست، هرچند Ubisoft علاقمند هست که مردم اینطوری فکر کنند. Game Informer حدودا 5 6 ماه قبل از عرضه ACIII رفته بودن Montreal برای پوشش دادن بازی و از اینکه بازی هنوز تو فاز pre-alpha هست خیلی متعجب شده بودن. نتیجه اش هم همه دیدیم، یه بازی باگ‌دار در زمان عرضه. به طور کلی 1.5 تا دو سال از اون 3 سال صرف این میشه که عده‌ای دور هم می‌شینند و میگن این setting و این pivotal moment در تاریخ بشر چندتا لایک داره؟!:d

تریلر گیم‌پلی بازی رو دیدم. به نظر من که فاجعه بود. یعنی گرافیک هنری افتضاح بود و طراحی شهر هم خیلی بی‌روح و خلوت و بی‌جزئیات. خدا به خیر کنه. AC هرچقدر قسمت‌های مختلفش دچار فراز و نشیب شد همیشه (به استثنای ACIII) محیط جذابی داشت. امیدوارم طراحی لندن خیلی بهبود پیدا کنه.
 
ببینین دوستان، AC مثل یه زمین زراعی هست. سال اول که توش محصول کاشتی و سال بعد درو کردی، یه سال باید به زمین استراحت بدی تا خاک بتونه قدرت و کارآیی خودش رو بررگردونه. به خاطر همین یه حجم بزرگ محصول میکارن و بعد برداشت میکنن که بتونه جبران اون 1 سال رو داشته باشه. AC هم در حال حاضر کشش نداره. 1 سال استراحت و ایده پردازی های جدید خیلی بهتر از عرضه سالانه و جزئیات کوچک هست. اگه یوبی سافت قصد داره این IP رو سالانه عرضه کنه، به نظر من باید اونو به 2تا تیم بده (مثل COD) که لااقل یه سال اضافه تر وقت داشته باشن برای کارهاشون.
 
ببینین دوستان، AC مثل یه زمین زراعی هست. سال اول که توش محصول کاشتی و سال بعد درو کردی، یه سال باید به زمین استراحت بدی تا خاک بتونه قدرت و کارآیی خودش رو بررگردونه. به خاطر همین یه حجم بزرگ محصول میکارن و بعد برداشت میکنن که بتونه جبران اون 1 سال رو داشته باشه. AC هم در حال حاضر کشش نداره. 1 سال استراحت و ایده پردازی های جدید خیلی بهتر از عرضه سالانه و جزئیات کوچک هست. اگه یوبی سافت قصد داره این IP رو سالانه عرضه کنه، به نظر من باید اونو به 2تا تیم بده (مثل COD) که لااقل یه سال اضافه تر وقت داشته باشن برای کارهاشون.
مگه هر نسخه یک تیم میسازه؟!! :|
پس شانگهای و مونترال و چین؟ خوب هر نسخه رو شعبه های مختلف دارن میسازن
 
مگه هر نسخه یک تیم میسازه؟!! :|
پس شانگهای و مونترال و چین؟ خوب هر نسخه رو شعبه های مختلف دارن میسازن
اینا رو که همشون مونترال ساخته:| به غیر از 2 نسخه فرعی. البته این AC S رو هم گویا یکی دیگه داره میسازه. باید ببینیم تغییرات تا چه حد هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or