Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
یاسوکه قد و قواره اش بیشتر به گیم پلی Shugoki میخوره :D
فرض کن جلوی سربازای قوی تر با کاتانا مثل Kensei بازی کنی و با کانابو مثل شوگوکی بازی کنی. بعد برای سربازای ضعیف وقتی از stance خارج میشدی همون کامبت سریع AC رو پیاده میکردن. فرض کن یاسوکه با این هیکلش Kensei spin کنه ده نفر به فاک میرن. خلاصه خیلی بهتر از این کپی از GOT بود.
 
زیرساخت بازی هنوز Origins هست. همون A.I داغون و کامبت خسته و بی حال، این بار با دو شخصیت نچسب و صداگذاری ضعیف...

گرافیکش هم چیز خاصی نداره، راحت باید روی PS4 و one اجرا می‌شد.

با این حال با این سامورایی سیاه متای بالای 80 برای این بازی تضمین شده هست.​
 
زیرساخت بازی هنوز Origins هست. همون A.I داغون و کامبت خسته و بی حال، این بار با دو شخصیت نچسب و صداگذاری ضعیف...

گرافیکش هم چیز خاصی نداره، راحت باید روی PS4 و one اجرا می‌شد.

با این حال با این سامورایی سیاه متای بالای 80 برای این بازی تضمین شده هست.​
والا منم میگم این که این همه حذفیات از والها داشته نه بخش کشتی رانی داره نه اون نبرد های غارت کردنش اندازه نقشه هم که همونه.دقیقا چی باعث شده رو نسل ۸ نیاد؟سینه خیز شدن کارکترش؟خاموش کردن چراغا؟
همش فکر میکنم بازی یه سری المان ها داره هنوز رو نکرده
از نظر تاریخی هم بوده تو این زمان این چیزا.
برای اینکه مراحل بازی هم تکراری نشه باید باشن حداقل یه صورت محدود این چیزا.
والهالا رو با اون همه قابلیت به تکرار میوفتاد این میخاد چی بشه؟
معمولا تو نسخه های جدید هر بازی میان المان های جدیدو به المان های قدیمی بازی اضافه میکنن نه اینکه حذفش کنن.
 
زیرساخت بازی هنوز Origins هست. همون A.I داغون و کامبت خسته و بی حال، این بار با دو شخصیت نچسب و صداگذاری ضعیف...

گرافیکش هم چیز خاصی نداره، راحت باید روی PS4 و one اجرا می‌شد.

با این حال با این سامورایی سیاه متای بالای 80 برای این بازی تضمین شده هست.​
یوبی بعد بازی زیبا و قابل تحمل میراژ گویا باز دارد به تنظیمات کارخانه برمی گردد .
 
به نظرم بازی همه جوره نسبت به آساسین های قبلی پیشرفت داشته، البته اگه همینی که نشون دادن رو ریلیز کنن و داونگرید نشه

- گرافیک محیط واقعا چشم نواز شده و انگار بالاخره یه نسل اومدن جلو
- کامبت خیلی به نظرم پیشرفت داشته
- فیزیک محیط بالاخره از توی دیوار دراومده، اگه به جزئیات دقت کنید پیشرفت مشهوداً مشخصه
- پارکور هم واقعا به نظرم یکی دو لول نسبت به والهالا (چرت ترین پارکور سری آساسین) پیشرفت داشته، چه سرعتش و چه تنوع انیمیشن های جابه جایی

در کل اگه دوستان ناراحت نمیشن :D باید بگم به نظرم بازی خوبی خواهد شد
 


landscapeهای بازی عالیه.. مثل همیشه.
ناخودآگاه توی ذهن مقایسه با شببح سوشیما پیش میاد. اما با این وجود هم کم نمیاره اصلا! اون حالت رویاگونه رو نداره و واقع گرایانه تره و البته همچنان زیباست..

Screenshot 2024-06-13 150507.png
 
آخرین ویرایش:
من یه مشکلی که از زمانی که اولین تریلر گیم پلی پخش شد دارم با این بازی اینه که بازی به نظرم زشته :D . مشکلم با Art Dirction و رنگ بندی هاست بااینکه ژاپن همه موارد رو برای خلق دنیای زیبا داره ولی نمیدونم چرا اینقد زشت و بی سلیقه کار کردن. شاید باز همه اینا تقصیر GoT باشه که چشمم رو بد عادت کرده.
به جز این مورد با توجه به نظر یکی از یوتوبر ها که دموی کوتاهی رو از Shadows تجربه کرده اصلا نتونسته با یاسوکه ارتباط بگیره ولی Naoe براش جذاب تر بوده (پیشبینی میشد). به طور کلی تغییر عظیمی نسبت به والهالا نداشته این نسخه.
 
اینا چیه خداوکیلی. چرا انقدر بیخوده انیمیشن ها؟ کامبت و انیمیشن های AC2 از این خیلی بهتره

View attachment 346905


View attachment 346906
الان داشتم همینو آپلود میکردم :)) واقعا یوبیسافت سنگ تموم گذاشته تو انیمیشن ها. خیلی حرفه بازی ده سال قبلت (unity) یه سر و گردن از بازی الانت سرتر باشه.
 
مروری بر گیم پلی بازی + مزخرفات همیشگی سازنده ها که از روی کاغذ میخونن.

================

الان داشتم همینو آپلود میکردم :)) واقعا یوبیسافت سنگ تموم گذاشته تو انیمیشن ها. خیلی حرفه بازی ده سال قبلت (unity) یه سر و گردن از بازی الانت سرتر باشه.
کلا اوبی بعد از یونیتی هرچی کد نوشتن و انجین گرافیکی ، انمیشنها و نورپردازی رو توسعه دادن رو ریخت تو یه استنبولی بنایی ، کبریت زد و دود هوا کرد.
واقعا عجیبه چرا دیگه نمیبینیم اونها رو تو هیچ نسخه دیگه ای از بازی؟
یکی این وسط هارد رو زده زیر بغلش در رفته.
گزینه دیگه ای امکان نداره.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or