Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
اینکه ما میگیم یوبی‌سافت بسته بشه دلیل بر این نیست که از این موضوع خوشحال بشیم
بنظرم یجورایی بخاطر لج اینکارو میکنیم، یوبی‌سافت عوضی بازیش جایی گل کرد که برای فروش مسخره های جدیدش اومد از ip هایی که ما خاطره داشتیم استفاده کرد
وگرنه مثلاً والهالا به خودی خود بازی بدی نیست، ولی وقتی میای اسم اساسین رو میزاری پشتش خودتم باید منتظر همچین هیت ورزی هایی باشی
 
چرا واقعا باید بخواییم یوبیسافت تعطیل بشه؟ اینهمه بازی توی سبکای متفاوت میسازن از شوتر تاکتیکال بگیر تا ورزشی اونم ورزشای که اگه یوبی نسازه هیچ استدیوی دیگه ی نمیره سمتشون، بله من خودمم بعده black flag دیگه AC بازی نکردم یا بعده far cry 3 بقیه far cry هارو بازی نکردم یا مثلا از اواتار و استاروارز شون هم خوشم نیومد ولی درعوض عاشق سری anno هستم و بشدت منتظرم نسخه ی جدیدش بیاد برای همین فک میکنم خیلی راحتتر باشه جای اینکه منتظره تعطیل شدن یوبسافت باشم اون بازی های که باهاشون ارتباط نمیگیرم رو اسکیپ کنم و منتظر و پیگیر اون بازیاشون باشم که فک میکنم خوشم میاد و ب سلیقه م میخوره این وسطم اگر همین بازیای که خیلی وقته دیگه پیگیرشون نیستم از طرف پلیرا نقدای خوبی گرفت میام تست میکنم دیگه انقدر هیت دادن نداره
بی کیفیت . ملال آور و تکرار مکررات . فاقد هیجان . فقط ویژوال و گرافیک هنری زیبایی دارند که بعد مدتی اونم نمی تونه کم و کاستی ها رو پوشش بده

البته من نوعی بابتش پول نمی دهم که ناراحت بشوم . آخرین باری که به ساخته یوبی پول دادم برای بازی Mirage بود که حقیقتا سوپرایز شدم و خوب بود . فکر کنم از دست یوبی در رفته بود که خوب ساخته بودش
 
من که مدت هاست بازی را پیشخرید کردم همون روز که قابلیتش رو psn باز شد .کلا شاید تو سال برای ۲ ۳ تا بازی هایپ شدید باشم این یکیشه خیلی منتظرشم .تاریخ عرضه مامانی هم داره قشنگ روز عید میاد منم ۲ هفته تعطیلم یه شکم سیر اینو وخزان را بازی میکنم .کلا هم تمام اساسین کرید ها را دوست دارم یه متای ۸۰ تا ۸۴ هم بگیره دیگه نور علی نوره :D
 
هر چند نظر و دیدگاه درستی نیست که دوست داشته باشید که یک شرکت بزرگ بسته بشه و طبیعتا یه عده هم از نون خوردن میگفتن ولی تا زمانی که در حد عقیده و عملکرد شخصی بمونه هیچ مشکلی نداره
اما وقتی دوباره ایرانی بازی شروع بشه و بیای به بقیه گیر بدی که نه تو نمی‌فهمی تو هم نباید بازی رو بخری و تو هم باید دوست داشته باشی یوبیسافت تعطیل بشه
جواب مودبانش اینه به تو ربطی نداره😁
از حق نگذریم هم سر اساسینس ها کم کاری نکرده و تمام تلاش خودش رو کرده و متا و فروش بازی هم اینا رو نشون میده.حالا ممکنه مثلا شما انتظار یه بازی ۱۰ از ۱۰ داشته باشه یه بازی ۸ از ۱۰ گیرت میاد
 
من که سه گانه قبلی رو دوست داشتم، والهالا رو بیشتر از همه 😁 قبلا هم گفتم که یه زمانی بازی کردن والهالا مصادف شد با دیدن سریال وایکینگ‌ها و این مساله لذتش رو خیلی بیشتر کرد. طراحی محیط بازی حرف نداشت و یوبی سافت این یه مورد رو همیشه عالی درمیاره. موسیقی والهالا هم بین ۳ گانه اخیر از همه بهتر بود و ezio family با تم وایکینگی فوق العاده زیبا شده بود.

حالا من بیشتر از خود بازی منتظر OST بازی هستم 😁

۴ تاش فعلا اینجا هست
 
بعضی از دوستان ظاهرا به اصول فروم و تبادل نظر واقف نیستند خیلی که یا بخاطر سابقه کم یا بخاطر سن کم هست. به هر حال هر چه که هست، بعنوان یک کاربر کسی اجازه نداره بگه چرا تو نظر میدی. همونطور که یک نفر این حق رو به خودش میده که از یک بازی دفاع کنه، نفر دیگه هم میتونه انتقاد کنه چه ایرادی داره؟
منِ نوعی انتقاد دارم به هر دلیل که به نظر خودم منطقی هست، این هیچ ربطی به اینکه بخوام بازی رو بخرم یا نه نداره! شاید خریدم، شایدم نه ولی به هر حال حق اظهار نظر دارم. شما تو جایگاهی نیستی که بخوای تعیین تکلیف کنی که خوشت نمیاد؟ تو تاپیک نبینمت! نظرتو نبینم! بازی نکن! رو اعصاب من نرو! اینکه با یه اظهار نظر ساده در مورد یه بازی عام پسند، برافروخته بشی و به طرف مقابل خودتون توهین کنید مشکل از اون پست و اون اظهار نظر نیست! مشکل جای دیگه ای هست!

اصل فروم بر تعامله، من یه چیزی میگم باید منتظر واکنش طرف مقابلم باشم و بازخورد میگیرم این منطق فرومه! نمی تونی تحمل کنی؟ ما کلی شبکه اجتماعی یک طرفه داریم، مثالش تلگرام، کانال میزنی هر چی خواستی میگی هیچ کسم نمی تونه رو حرفت حرف بیاره! تازه همون تلگرامم الان بستر تعامل رو فراهم کرده! چرا؟ چون کلا انسان سمت اجتماع و تعامل گرایش داره!
در کل اینکه سخت نگیرید، همونطور که شما نسخه تجویز میکنی که خوشت نمیاد، نیا و بازی نکن! این نسخه بهتر رو برای خودتم تجوز کن که خوشت میاد؟ لذتشو ببر و با یه لبخند ساده از کنار نظر مخالف رد شو!
 
چیزی که من میبینم بازی تریلر به تریلر بهتر شد خداوکیلی و خیلی منتظرشم بعنوان یه فن قدیمی
نمیدونم عاقبت یوبی چی میشه و آخرش میکشنش به صلیب و اموالش به تاراج میره یا نه ولی حتی اگه میخواهد بره امیدورام با یه اساسین خوب باهامون خداحافظی کنه

بعضی از دوستان هم نه اینکه همیشه سالهاس 60 70 دلار فیکس پول گیم میدن بایدم شاکی باشن و خواستار پلمپ شدن یوبیسافت باشن
یه سری هم هستن که کلا واکترو از یوتوب میبینن میگن بازیش اون حسی که میخواهمو نداره و باگ زیاد داره :D
بیخیال بابا انقد سخت نگیرید ارزششو نداره مخصوصا که خیلیا هنوز سرمای زندگی به تنشون نخورده و نمیدونن گیم زدن به اینه که حالتو خوب کنه برا چند ساعت و دورت کنه از فشارهای روحی روانی زندگی واقعی با تمام کاستیهاش نه اینکه همشون یه اثر هنری باشن سالها ازش حرف بزنی، چون وقتی انقد همه چیو بی نقص بخواهی بعد چند سال به خودت میایی و میگی گیم مثل قدیم حال نمیده که خیلی از همسنای خودم که 20 ساله حداقل گیم میزنن درگیرن با این موضوع چون ناخودآگاه همش نقصها میاد به چشمشون......چند وقت پیش تو یه پیج دیدم یارو با آب و تاب توضیح میداد اولین باگ جی تی ای که هنوز نیومده پیدا و مشخص شد و دیدم اشاره به دست یارو تو تریلر داره که میخواهد در ماشینو ببنده کامل نمیخوره بهش:Dو اون زیرش نوشته بودن راکستار هم خراب شده:D:D:D

دوستان خداشاهده از رو دوستی و رفاقت تو همین فضای مجازی میگم بدور از هر تعصب بیخودی چون نه من سر و تهشم نه شما نه چیزی به من میرسه نه به شما..... اینجوری سخت بگیرید گیم که سهله از زندگی هم نمیتونید یکم لذت ببرید
 
سری اساسین همیشه از عناوین قابل احترام و سرگرم کننده برام بوده و تقریبا میتونم بگم ته تمام نسخه هاشو در آوردمو با اینکه خیلیا مراحل فرعی رو تکراری و خسته کننده میدونن ' اما با افتخار تمام اچیومنتای سری رو تونستم بگیرم و واقعا برام لذتبخش بوده . من فن اساسین نیستم اما به عنوان یه گیمری که تایم زیادی رو صرف این سری کردم و با المانهای مخفی کاریش بشدت حال کردم ' باید بگم متاسفانه بازی نکات منفی نسبتا گل درشتی هم داره که از اول سری داره با خودش یدک میکشه و سازندگانش هیچ وقتم سعی نکردن راه حل مناسبی براش پیدا کنن . حالا یا از انجین بازیه یا کوتاهی یوبی یا شایدم به حدی داره میفروشه که نیازی نمیبینن به خودشون زحمت بدن که خروجی درجه یکی رو تحویل مخاطب و فناش بدن .

چنتا نکته به ذهنم رسید که ایمان دارم اگه یوبی اینارو لحاظ میکرد بدون شک متای 90 دور از دسترس براش نبود . چون واقعا پتانسیل رسیدن به این نمره رو داره .

1) نبود کات سینهای سینمایی با کیفیت در مراحل مختلف بازی . اگه والهالا رو بازی کرده باشید میدونید که بازی همون اوایل با چه ضرب آهنگ سریع و هیجان انگیزی شروع میشه و چه اتفاقاتی برای ایور میوفته . اما در ادامه داستان انگار بازی رها شده و خبری از این اتفاقات نیست و با یه ریتم یکنواخت و خالی از کات سینهایی مشابه اول بازی ' داستان رو پیش میبریم . کاری که سونی توش استاده وقت و بی وقت و با اتمام هر مرحله شاهد کات سینهای با کیفیت هستیم که هیجان خوبی رو به مخاطب تزریق میکنه .

2) خشک بودن چهره npc ها . حتما میدونید که تو بخش داستانی و متن و دیالوگها یوبی تو این سری کم نذاشته . اما کار اونجایی خراب میشه که حین برقرار کردن دیالوگ ' npc ها میخوان خشم و یا احساسات و عواطفشون رو بهت ابراز کنن . حتی ایور هم تو این زمینه دست کمی از بقیه نداره . بالانس نبودن حرکت دستها هنگام حرف زدن کرکترها هم بهشون اضافه کنید دیگه نور علی نور میشه :D شخصا توقع حالت چهره l.a.noire موقع لبخند و عصبانیت ندارم و متوجه هستم بازی تا حدود زیادی به rpg شبیه شده ' اما شاید میشد با کوچکتر کردن محیط های بازی و یا بکار بردن یسری تکنیکها اون بی روحی و خشکی رو از چهره افراد داخل بازی گرفت و بیان احساسات رو بهتر به مخاطب انتقال داد .

3) سوت !! مانکن شدن دشمنان هنگام حمله دسته جمعی . حتما براتون اتفاق افتاده که میخواید بصورت مخفیانه به یک کمپ حمله کنید . جالبه بدونید بدون درد و خونریزی فقط با سوت زدن میتونید تمام دشمنان رو بسمت خودتون بکشونید و دخلشونو بیارید و با سوت بعدی همین ریتم رو ادامه بدید . از اینکه بگذریم موقع حمله گروهی دشمنان بهتون تقریبا تمامشون منتظر میمونن و یک نفر فقط بهتون حمله میکنه که بنظرم این دوتا ضعف در اسرع وقت باید فیکس شه چون واقعا کشنده و آزار دهنده س . البته تو والهالا تا جایی که تونستن سعی کردن نقص مانکن شدن دشمنا رو هنگام حمله برطرف کنن ' اما بنظرم تا به شکل مطلوب و ایده آل ش برسه فاصله داره و میتونه بهتر شه .

شخصا که خیلی پیگیر نمرات بازیا نیستم چون سلیقه م طوریه که بازی با ژانر مخفیکاری تو مارکت کمه و حتما اینم مث بقیه تهیه ش میکنمو میدونم ازش لذت میبرم . منتها این ایراداتی که من طی ساعتها وقتی که پای نسخه های مختلفش گذاشتمو گل درشتاشو سوا کردم اگه برطرف میشد شک نکنید تمام اساسینها دسته کمی از شاهکار نداشتن . به شرطی که به همون اندازه بازی پولیش شده باشه و شاهد باگهای تخیلی یونیتی نباشیم :D

این بود انشای من ;;);;)
 
سری اساسین همیشه از عناوین قابل احترام و سرگرم کننده برام بوده و تقریبا میتونم بگم ته تمام نسخه هاشو در آوردمو با اینکه خیلیا مراحل فرعی رو تکراری و خسته کننده میدونن ' اما با افتخار تمام اچیومنتای سری رو تونستم بگیرم و واقعا برام لذتبخش بوده . من فن اساسین نیستم اما به عنوان یه گیمری که تایم زیادی رو صرف این سری کردم و با المانهای مخفی کاریش بشدت حال کردم ' باید بگم متاسفانه بازی نکات منفی نسبتا گل درشتی هم داره که از اول سری داره با خودش یدک میکشه و سازندگانش هیچ وقتم سعی نکردن راه حل مناسبی براش پیدا کنن . حالا یا از انجین بازیه یا کوتاهی یوبی یا شایدم به حدی داره میفروشه که نیازی نمیبینن به خودشون زحمت بدن که خروجی درجه یکی رو تحویل مخاطب و فناش بدن .

چنتا نکته به ذهنم رسید که ایمان دارم اگه یوبی اینارو لحاظ میکرد بدون شک متای 90 دور از دسترس براش نبود . چون واقعا پتانسیل رسیدن به این نمره رو داره .

1) نبود کات سینهای سینمایی با کیفیت در مراحل مختلف بازی . اگه والهالا رو بازی کرده باشید میدونید که بازی همون اوایل با چه ضرب آهنگ سریع و هیجان انگیزی شروع میشه و چه اتفاقاتی برای ایور میوفته . اما در ادامه داستان انگار بازی رها شده و خبری از این اتفاقات نیست و با یه ریتم یکنواخت و خالی از کات سینهایی مشابه اول بازی ' داستان رو پیش میبریم . کاری که سونی توش استاده وقت و بی وقت و با اتمام هر مرحله شاهد کات سینهای با کیفیت هستیم که هیجان خوبی رو به مخاطب تزریق میکنه .

2) خشک بودن چهره npc ها . حتما میدونید که تو بخش داستانی و متن و دیالوگها یوبی تو این سری کم نذاشته . اما کار اونجایی خراب میشه که حین برقرار کردن دیالوگ ' npc ها میخوان خشم و یا احساسات و عواطفشون رو بهت ابراز کنن . حتی ایور هم تو این زمینه دست کمی از بقیه نداره . بالانس نبودن حرکت دستها هنگام حرف زدن کرکترها هم بهشون اضافه کنید دیگه نور علی نور میشه :D شخصا توقع حالت چهره l.a.noire موقع لبخند و عصبانیت ندارم و متوجه هستم بازی تا حدود زیادی به rpg شبیه شده ' اما شاید میشد با کوچکتر کردن محیط های بازی و یا بکار بردن یسری تکنیکها اون بی روحی و خشکی رو از چهره افراد داخل بازی گرفت و بیان احساسات رو بهتر به مخاطب انتقال داد .

3) سوت !! مانکن شدن دشمنان هنگام حمله دسته جمعی . حتما براتون اتفاق افتاده که میخواید بصورت مخفیانه به یک کمپ حمله کنید . جالبه بدونید بدون درد و خونریزی فقط با سوت زدن میتونید تمام دشمنان رو بسمت خودتون بکشونید و دخلشونو بیارید و با سوت بعدی همین ریتم رو ادامه بدید . از اینکه بگذریم موقع حمله گروهی دشمنان بهتون تقریبا تمامشون منتظر میمونن و یک نفر فقط بهتون حمله میکنه که بنظرم این دوتا ضعف در اسرع وقت باید فیکس شه چون واقعا کشنده و آزار دهنده س . البته تو والهالا تا جایی که تونستن سعی کردن نقص مانکن شدن دشمنا رو هنگام حمله برطرف کنن ' اما بنظرم تا به شکل مطلوب و ایده آل ش برسه فاصله داره و میتونه بهتر شه .

شخصا که خیلی پیگیر نمرات بازیا نیستم چون سلیقه م طوریه که بازی با ژانر مخفیکاری تو مارکت کمه و حتما اینم مث بقیه تهیه ش میکنمو میدونم ازش لذت میبرم . منتها این ایراداتی که من طی ساعتها وقتی که پای نسخه های مختلفش گذاشتمو گل درشتاشو سوا کردم اگه برطرف میشد شک نکنید تمام اساسینها دسته کمی از شاهکار نداشتن . به شرطی که به همون اندازه بازی پولیش شده باشه و شاهد باگهای تخیلی یونیتی نباشیم :D

این بود انشای من ;;);;)
اون مورد 1 به نظرم توی یونیتی یه سری ست پیس ها و مراحل سینمایی خفنی داشتن...
و توی سیندیکیت هم یک سری اساسینیت های خاص و جالب گذاشتن (بلک باکس ها) که با اوریجینز و به بهانه آزادی عمل گند زدن توش:-"

آره در حد بازی های سونی نبودن، ولی بازم اون دو بازی از این نظر به نظرم کارای خوبی بودن که بایو اون فرمون ادامه میافت...

در مورد بخش سوم ... بزرگترین نقطه ضعف سری که کاریم براش نمیکنند به اون صورت...حالا یا میخوان بازیه راحتی باشه و برای همه قابل دسترس باشه (مخاطبین بیشتر) یا واقعا تیم خلاقی ندارن...
اما... به نظرم یوبی بهترین بازیی که میتونست ازش ایده بگیره تو بخش مخفی کاری و کارش رو بهبود بده، MGS V بود...
مخصوصا الان که حالت کمپ و قلعه ای بیشتر گرفته به خودش، بیشتر هم شبیه شده...

تو MGS V اگر از یک فرمول یکسان استفاده میکردیم تو مراحل، بعد چند مرحله دیگه روی دشمن ها اثر نمیکرد...
اگر دوستان یادشون باشه اونجا اگر ملت رو هدشات میکردید، دشمن ها تو کمپ ها کلاه سر میزاشتن...
اگر از Decoy زیاد استفاده میشد، دشمن ها از دور تشخیص میدادن و خرابش میکردن و ...

دقیقا همین اتفاق رو مثلا با سوت زدن، تیر برسرکر ، تیر سمی و ... میتونند پیاده کنند برای این سری
که یه جورایی کاربر مجبور بشه از ابزار مختلفی استفاده کنه تو بازیش
یا حتی تو سری Shadow of Mordor ، ممکن بود استفاده از فلان نقطه ضعف یک فرمانده، رو یک فرمانده دیگه اثر عکس بزاره پدر خودت در بیاد:))
کلا بقیه بازی ها سعی میکنند مجبورت کنند که از ابزار مختلفت استفاده کنی و تنوع بدی، که متاسفانه تو سری AC به این قضیه اهمیتی داده نمیشه و یک دلیلی که میتونه برای خیلی ها خسته کننده بشه، به نظرم همینه...
عادت کردن به یک فرمول راحت برای ساعت های زیاد، باعث تکراری شدن میشه...

خلاصه سر مورد سوم، یه پس گردنی نیاز دارن سازنده ها:-"

(پ.ن : یه زمانی یادتونه برای انجام هر مرحله یکی دو تا چالش کوچیک میزاشتن که 100% بشه اون مرحله... اونم حتی وجودش از نبودش بهتره:-" )
 
دیشب یکی از دوستان در حال تجربه بازی مشاهده شد !


من که احتمالا بازی رو تجربه بکنم اگر برق و‌ عمر و وقتی باشه ولی میترسم لذت ghost of ytoei برام کم بشه :|

علی الخصوص که با توجه به یه ذره تریلرهایی که دیدم گرافیک خوب و واقع گرایانه طوری داشت ولی این مورد در گوست بیشتر میشه هنری


من که سه گانه قبلی رو دوست داشتم، والهالا رو بیشتر از همه 😁 قبلا هم گفتم که یه زمانی بازی کردن والهالا مصادف شد با دیدن سریال وایکینگ‌ها و این مساله لذتش رو خیلی بیشتر کرد. طراحی محیط بازی حرف نداشت و یوبی سافت این یه مورد رو همیشه عالی درمیاره. موسیقی والهالا هم بین ۳ گانه اخیر از همه بهتر بود و ezio family با تم وایکینگی فوق العاده زیبا شده بود.

حالا من بیشتر از خود بازی منتظر OST بازی هستم 😁

۴ تاش فعلا اینجا هست

اقا این حرکت اسپاتیفای ات رو تا حالا تو فروم ندیده بودم :o
عجب چیز جالبی بود، تا به حال نشده بود از اسپاتیفای چیزی رو بتونم پخش کنم :D
عجب مملکت چیزی هستیم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or