Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.


h0lf_footer.jpg



 
آخرین ویرایش:
اشتباه میکنی داداش
تجهیزات قابل تغییر بود درست، ولی وقتی Outfit انتخاب میکردی نمی شد ساختار شون رو عوض کرد ، مثلن لباس ناپلئون، لباس مشکیه و .... همه ی Outfits ها
Sent from my iPhone using Tapatalk
دوست عزیز منظور منو بد متوجه شدی. لباسهایی که شما میگی مثل لباس الطایر، اتزیو و... ، Legendary outfit هستند و شناسنامه سری assassins creed محسوب میشن پس طبعا نباید انتظار داشته باشیم قابلیت customize داشته باشن. من منظورم اون همه لباس و تجهیزات دیگه با تنوع و طیف رنگی بسیار گسترده بود که هر جور دلت میخاست میشد با هم ترکیب کرد.
برای اینکه بهتر یادت بیاد میتونی لینک زیرو ببینی:
Assassin’s Creed Unity Character Customization – Outfits, Boosts and Equipment
 
  • Like
Reactions: Ps42014
دوست عزیز منظور منو بد متوجه شدی. لباسهایی که شما میگی مثل لباس الطایر، اتزیو و... ، Legendary outfit هستند و شناسنامه سری assassins creed محسوب میشن پس طبعا نباید انتظار داشته باشیم قابلیت customize داشته باشن. من منظورم اون همه لباس و تجهیزات دیگه با تنوع و طیف رنگی بسیار گسترده بود که هر جور دلت میخاست میشد با هم ترکیب کرد.
برای اینکه بهتر یادت بیاد میتونی لینک زیرو ببینی:
Assassin’s Creed Unity Character Customization – Outfits, Boosts and Equipment

میدونم اینا رو داداش، یونیتی رو دارم
منظور شما رو هم فهمیدم از جهت تنوع
ولی برای توضیح دقیق تر طبق همین لینکی که گذاشتید تعریف outfit در اون بازی همون لباس های مخصوص هست که قابل تغییر نیست بقیه مدل ها در قالب تجهیزات انتخاب میشن و به علاوه ی امکان تغییر رنگ رو هم داشتن ImageUploadedByTapatalk1513163051.947974.jpg

به هر حال خیلی موضوع مهمی نیست
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
درود... دوستان یکی مارو از گمراهی دربیاره!
من الان لول 15 بازی هستم و اوایل بازی تقریبا ولی مشکل سر لول بندیه بازی هست و هیچ کوئست خاصی جز اصلی ها ندارم ( همراه یکی دو فرعی که حوصله رفتنشو ندارم! )که اونا هم همه ساجست لولشون تقریبا بالای 20 هست به نوعی که همه دشمن عکس اسکلت بالا سرشونه و از من بسیار قوی تر! با یه ضربه تقریبا کارم تمومه!! اخه این چه مسخره بازیه ساختن شاید یکی دلش نخواد مرحله فرعی بره نباید با مراحل اصلی لول اپ بشه برای مراحل بعدی!! همین طور ی سیستم مبارزه بازی سخت هست باز این لول اپ ضعیف بازی بدترش هم کرده که همیشه دشمن مقابله حتی یه سرباز ساده هم لولش بیشتره!! والا کلی نقش افرینی دیگه مث ویچر... هورایزن... M. E بازی کردیم سر هیچ کدومشون این مشکلو نداشتم!
 
درود... دوستان یکی مارو از گمراهی دربیاره!
من الان لول 15 بازی هستم و اوایل بازی تقریبا ولی مشکل سر لول بندیه بازی هست و هیچ کوئست خاصی جز اصلی ها ندارم ( همراه یکی دو فرعی که حوصله رفتنشو ندارم! )که اونا هم همه ساجست لولشون تقریبا بالای 20 هست به نوعی که همه دشمن عکس اسکلت بالا سرشونه و از من بسیار قوی تر! با یه ضربه تقریبا کارم تمومه!! اخه این چه مسخره بازیه ساختن شاید یکی دلش نخواد مرحله فرعی بره نباید با مراحل اصلی لول اپ بشه برای مراحل بعدی!! همین طور ی سیستم مبارزه بازی سخت هست باز این لول اپ ضعیف بازی بدترش هم کرده که همیشه دشمن مقابله حتی یه سرباز ساده هم لولش بیشتره!! والا کلی نقش افرینی دیگه مث ویچر... هورایزن... M. E بازی کردیم سر هیچ کدومشون این مشکلو نداشتم!

راه های زیادی برای گرفتن xp هست.

انجام مراحل فرعی
حل علامت های سوال روی نقشه
شکار حیوانات
حل معماهای پاپیروس
کشف محیط های جدید
تسخیر کمپ ها

با وجود اینها نباید توی لول بندی مشکلی پیش بیاد
البته اوایل بازی این مشکل حس میشه اما با پیشرفت توی بازی به جایی میرسید که عملا لول تون از لول پیشنهادی بیشتر میشه
 
درود... دوستان یکی مارو از گمراهی دربیاره!
من الان لول 15 بازی هستم و اوایل بازی تقریبا ولی مشکل سر لول بندیه بازی هست و هیچ کوئست خاصی جز اصلی ها ندارم ( همراه یکی دو فرعی که حوصله رفتنشو ندارم! )که اونا هم همه ساجست لولشون تقریبا بالای 20 هست به نوعی که همه دشمن عکس اسکلت بالا سرشونه و از من بسیار قوی تر! با یه ضربه تقریبا کارم تمومه!! اخه این چه مسخره بازیه ساختن شاید یکی دلش نخواد مرحله فرعی بره نباید با مراحل اصلی لول اپ بشه برای مراحل بعدی!! همین طور ی سیستم مبارزه بازی سخت هست باز این لول اپ ضعیف بازی بدترش هم کرده که همیشه دشمن مقابله حتی یه سرباز ساده هم لولش بیشتره!! والا کلی نقش افرینی دیگه مث ویچر... هورایزن... M. E بازی کردیم سر هیچ کدومشون این مشکلو نداشتم!

سلام، اصولن نباید در بازی هایی که rpg یا شبیه rpg هستن مراحل فرعی و کشف محیط رو چیزی کاملن جدا از مراحل اصلی بدونید، و مثل بازی های خطی انتظار داشته باشید سریع و پشت سرهم به پایان اصلی برسید، ویچر 3 هم از این مسئله استثنا نبود به خوبی یادمه که اون اوایل بعد از مراحل مقدمه و ابتدایی به جایی رسیدم که لول مراحل اصلی بیشتر بود از سطح من
از طرفی واقعن حیف نیست بازی به این قشنگی رو زود تموم کنید، سرعت لول آپ بازی هم اصلن در حد ویچر نیست یعنی اینکه شما لول 15 رو به بالای 20 برسونی وقت آنچنانی نمیخواد شما اگه به کشف محیط بپردازی تا جایی که بتونی علاوه بر امتیاز گرفتن میتونی مأموریت های فرعی در سطح لول فعلی و حتی پایین تر) پیدا کنید از این جهت من مشکلی ندیدم توی بازی (کمبود فعالیت و مأموریت فرعی در سطح لول فعلی بازیکن)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
برا تروفي فروش ١٠٠ تا ترينكت يكجا بايد ١٠٠ نوع مختلف باشه يا مجموعا ١٠٠ نا كه ممكنه از ٢٠_٣٠ تا ايتم از هر كدوم ٤_٥ تا داشته باشيم?!
دوستان ضمنا اين تروفي توهم تو بيابان رو من رفتم و يه سري توهم ها ها مثل شتر ميديدم و اخرش هم بارون حشرات اومد ولي تروفي رو نداد !تو منطقه خاصي بايد انجام داد?
 
(فکر کنم بعد از اضافه کردن بازی AC IV Black Flag به اکانتتون یا به تازگی) میتونید Edward Outfit رو با 40 واحد U تهیه کنید :

v4oo_1.jpg


برعکس لباس Ezio و Altair که اصلا تو این بازی به نظرم به فضا نمیخوره ، این لباس خیلی قشنگه!
 
دوستان ضمنا اين تروفي توهم تو بيابان رو من رفتم و يه سري توهم ها ها مثل شتر ميديدم و اخرش هم بارون حشرات اومد ولي تروفي رو نداد !تو منطقه خاصي بايد انجام داد?
در مورد اون تروفی trinket مجموعا باید 100 تا باشه به نوعشون کاری نداره
تروفی حشرات هم فرقی نداره تو کدوم بیابون باشید من خودم توی deshret desert گرفتم این تروفی رو
 
  • Like
Reactions: victor hogo
دوستان ضمنا اين تروفي توهم تو بيابان رو من رفتم و يه سري توهم ها ها مثل شتر ميديدم و اخرش هم بارون حشرات اومد ولي تروفي رو نداد !تو منطقه خاصي بايد انجام داد?
تروفی بارون حشرات رو من نزدیک Giza گرفتمش . کلا توی صحرا زیر آفتاب چند دقیقه همین جوری بگرد تا توهم های مختلف رو ببینی. فقط اینکه دو تا توهم مربوط به حشرات هست یکی که بارش سوسک های سیاه هست (که تروفی ازاد میشه) یکی دیگه پرواز ملخ ها تو آسمون هست که انگار داره بارون حشره میاد ولی دارن پرواز میکنن. باید اونی که مربوط به بارش سوسک ها هست رو برای تروفی بگیری.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or