Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.


h0lf_footer.jpg



 
آخرین ویرایش:
به شدت تنوع لباس کمه....من دلم کلکسیونی از لباسهای رومی یونانی مصری و ایرانی میخواست چون اون دوره مصر همشون توش بودن!!!
از طرفی چون لباس پوشیدن تو بازی ست کامل هست خیلی اذیت میکنه هر لباس میپوشم یه قسمتهاییش مشکل داره....ایرانی میپوشم تو کات سینها جلو صورتش پارچه هست و برای مثال اون قسمت اول که کلوپاترا میبینیم و بایک پشت سرش واسه زنش شکلک در میاره من اصلا نفهمیدم!!!و بعضی جاها بهم میگفتن چهره ات چقدر آشناس در حالی که جلو صورتم روپوش بوده و اعصابم بهم میریخت از اینا!!!
یه سری لباس هستن که وقتی میپوشی اصلا شبیه اساسین نیستی دیگه و شبیه ونگاردها هستی انگار الان میخواهی بری خط مقدم نبرد....یه سری لباس هم انقدر کلفت هستن احساس میکنی 500 کیلو وزن بایک شده!!!
یه سری لباس هستن که من خودم به شخصه خیلی خوشم میاد ازشون ولی فقط نمیدونم چه اصراری داشتن با این سری لباسا بایک پابرهنه باشه عینه آدمهای بدوی!!!چندبار عوض کردم ولی بهتر پیدا نکردم غیر اینا!!

ای کاش همون سیستم لباس یونیتی اینا بودش....هود و زره و کفش هر کدوم جدا میشد پوشید که خیلی مشتی میشد!!!:(
اینجاست که فرق مشتری مداری یوبی با شرکتی مثل سی دی پراجکت رد معلوم میشه. یادمه توی ویچر با dlcهای رایگانی که اومد میشد حتی لباس تریس و ینیفر که شخصیت های غیرقابل کنترل بازی بودند رو هم عوض کرد، سیری و گرالت بماند.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW
یه سری لباس هستن که من خودم به شخصه خیلی خوشم میاد ازشون ولی فقط نمیدونم چه اصراری داشتن با این سری لباسا بایک پابرهنه باشه عینه آدمهای بدوی!!!چندبار عوض کردم ولی بهتر پیدا نکردم غیر اینا!!

ای کاش همون سیستم لباس یونیتی اینا بودش....هود و زره و کفش هر کدوم جدا میشد پوشید که خیلی مشتی میشد!!!:(

سر لباس باهات موافقم تا حدود زیادی ، ولی توی یونیتی هم Outfit ها غیر قابل تغییر بودن مثل اینجا، شاید هم یوبی خواسته به این طریق افراد بیشتری به خرید dlc ها ترغیب بشن، این پابرهنه بودن بعضی لباس ها خیلی مسخره و غیر طبیعی هست! یه اساسین با پای برهنه ! یکی از لباس های سیزن پس به همین خاطر به دلم نمیشینه اصلن
درباره ی اون پوشیده بودن هم بهترین کار اینه هود رو کنار گذاشت، کلن تعصب روی این هود بی فایده ست یه کم که بدون هود بازی کنی برات عادی میشه
حالا خوبه که یوبی حداقل این حق انتخاب رو داده


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
یه آپدیت 3 گیگی دادن
Patch Highlights

Added a new “Nightmare” difficulty mode​
Added an NPC scaling option, “Enemy Auto-Level”, that makes enemies’ level scale up to player’s level
  • Please note: Enemy levels will only scale up to player level, they will not scale down

Added a new “Horde Mode” to the Arena
[PC] Added support for HDR display​

System

  • Improved general game stability
  • Adjusted the balance of the economy by reducing the price of Lion Claw and Leopard Fur
  • Capped the number of Trinkets and Animal Goods to 999
  • Fixed rare occurrence of world paused state due to a terrain node priority change
  • [PC] Fixed stuttering on NVIDIA graphic cards when playing in borderless mode
  • [PC] Improved Performance Tools functionality

Graphics & Audio

  • Improved texture streaming selection to allow for more high-resolution texture
  • Increased the distance at which we display the higher quality fake geometry of Alexandria
  • Improved the view distance of the Siwa temple
  • Improved the level of details of the Hemon Mastaba location
  • Improved the quality of the Photo Mode picture taken while playing with HDR enabled
  • Fixed loading grid setups for tall palm tree fields to improve their view distance
  • Fixed far shadow popping transition issue when updated during the time of day cycle
  • Fixed shadow culling issue in the great library of Alexandria during sunrise and sunset
  • Fixed a visual issue on bows when switching them while out of combat
  • Fixed a visual issue with quivers
  • Fixed an issue which prevented music from playing again in the quest “Aya: Blade of the Goddess”
  • Fixed missing voice-over during various cinematics
  • Fixed a sound issue when using Overpower on certain NPCs
  • Fixed various repeating voice and sound effects
  • Fixed an issue that could cause multiple music tracks to overlap
  • Fixed multiple out of place audio lines in the Arena
  • [Xbox One X] Increased the texture memory budget to allow for more usage of higher resolution texture
  • [Xbox One X] Increased the terrain memory budget to reduce terrain popping when the camera rotates
  • [Xbox One] Fixed some trees not using high-resolution texture
  • [PC] Fixed white squares appearing in windowed mode on 4K monitor
  • [PC] Fixed an issue with the Reset graphic option

World

  • Fixed several areas in the world where the player could encounter collision issues
  • Fixed various issues with the level of details of world objects, NPCs, and vehicles

Gameplay

  • Improved NPCs reactions
  • Fixed the health regeneration that could stop working after gaining health from Health on Hit/Kill weapon attributes
  • Fixed the unlock of the Old Habit achievement/trophy for player who have met the conditions
  • Fixed various issues preventing the “Game Progression” statistic to reach 100%
  • Fixed the "No Limits" Ubisoft Club Classic Challenge from not unlocking
  • Fixed an issue with the Ubisoft Club Classic Challenges that were not showing as unlocked even if they had been completed
  • Fixed an issue that could cause the controller to vibrate indefinitely in the score screen of the Hippodrome
  • Fixed an issue where the playable character could lose its inventory when fast traveling from the Bathhouse
  • Fixed an issue where Senu could pass through the world
  • Fixed an issue that allowed thrown torches to inflict poison or bleed effect
  • Fixed some loading issues while using Senu
  • Fixed various issues with the spawning of NPCs
  • Fixed various issues causing the player character to remain stuck
  • Fixed various navigation and animation issues with the playable character

Quest

  • Improved the navigation of the Rebels during the quest “A Rebel Alliance”
  • Improved various cinematic transitions
  • Fixed an issue where the playable character could remain stuck or fall through the world during the quest “The Battle of the Nile”
  • Fixed an issue where the playable character could lose its equipped weapons during the quest “The False Oracle”
  • Fixed an issue preventing the playable character from dealing damage to crocodiles during the quest “Blood in the Water”
  • Fixed an issue preventing the quest objective marker to be displayed during the quest “Family Reunion”
  • Fixed an issue that could cause the player to lose the prisoner during the quest “His Secret Service”
  • Fixed an issue that could cause a gladiator to remain stuck with the playable character during the quest “The Crocodile Jaws”
  • Fixed an issue causing Daily Quests from disappearing from the Quest Log
  • Fixed an issue that could prevent the “Control Nuisance” Daily Quest from giving its reward"
  • Fixed an issue that could prevent the dialogue scene from playing during the quest “Blood in the water”
  • Fixed an issue that could prevent Hallucinations from ending during Taimhotep's Song
  • Fixed an issue that could make the quest “Children of the Streets” impossible to complete
  • Fixed an issue that could prevent the key for Eudoros’ chest to appear in the inventory in the quest “End of The Snake”
  • Fixed an issue that could cause Cleopatra to die at the end of the quest “Way of the Gabiniani”
  • Fixed an issue forcing Bayek to receive a spear instead of a bow during the chariot fight of the “The Battle of the Nile” quest
  • Fixed an issue that could cause Aya to spawn as Bayek

Activities

  • Increased the number of Drachmas rewarded by Hippodrome tournaments
  • Tweaked controls sensitivity in Hippodrome
  • Fixed an issue that could prevent the introduction cinematic of Seleucid from playing
  • Fixed an issue that could prevent the use of bows in the Arena

User Interface
  • Added Hood, Hair, and Beard customization options in the Gear menu​
  • Added an “Uncompleted Locations” filter to the World Map​
  • Added a “friends-only” pictures filter to the World Map​
  • Added the option to hide the Compass and the Enemy Proximity Feedback on the HUD​
  • Improved on-screen feedback with Friend Challenges in Arena​
  • Increased display time of the on-screen feedback when the playable character gets hit by an arrow​
  • Changed input button for the Compare Equipped action​
  • Fixed various icon issues in the World Map​
  • Fixed an issue with the Trial of the God reward being displayed incorrectly in the Quest Log​
  • Fixed an issue with the quest objective of Trial of the Gods appearing below the world​
  • [PC] Fixed the display of Photo Mode pictures captured on multi-monitor configuration​
  • [PC] Enabled Eye Tracking by default​
  • [PC] Added “Quit to Desktop” option to the pause menu​
 
سر لباس باهات موافقم تا حدود زیادی ، ولی توی یونیتی هم Outfit ها غیر قابل تغییر بودن مثل اینجا
Sent from my iPhone using Tapatalk
توی یونیتی
Outfits
Head
Chest
Forearms
Waist
Legs

دونه دونه با تنوع بسیار زیاد قابلیت تغییر داشتن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: reza_cowboy
خیر.
====
این Horde Mode هم خیلی خوبه ، هم یواش یواش سخت میشه ، بالای Wave 20 ـش از Nightmare هم Nightmare تره :D
این مد جدید سیستم rewardش چجوریه؟هر چندتا wave جایزه میده؟
این ست لباسی که برای 4 تا باس بود(که اخر شد 3 تا و یه ماموریت گفتن جاش جدید میاد) میده الان؟ربطی به ماموریتی که قرار بود بیاد داره؟
 
این مد جدید سیستم rewardش چجوریه؟هر چندتا wave جایزه میده؟
این ست لباسی که برای 4 تا باس بود(که اخر شد 3 تا و یه ماموریت گفتن جاش جدید میاد) میده الان؟ربطی به ماموریتی که قرار بود بیاد داره؟
والا دقت نکردم الان 15 تا Wave رفتم 1050 تا XP داد.
اون لباس ـم من شنیدم که تو یه Quest میده غیر از این Surprise ، الان که فعلا نداده!
 
اینجاست که فرق مشتری مداری یوبی با شرکتی مثل سی دی پراجکت رد معلوم میشه. یادمه توی ویچر با dlcهای رایگانی که اومد میشد حتی لباس تریس و ینیفر که شخصیت های غیرقابل کنترل بازی بودند رو هم عوض کرد، سیری و گرالت بماند.
استغفرالله برو توبه کن این مقایسه ها رو انجام نده
سی دی پروجکت مصاحبه هفته پیشش که گفت : سودجویی باشد برای بقیه، ما فقط بازیمان را با عشق میسازیم
حجت رو تموم کرد
ازین مقایسه ها نکن دیگه. :))
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
توی یونیتی
Outfits
Head
Chest
Forearms
Waist
Legs

دونه دونه با تنوع بسیار زیاد قابلیت تغییر داشتن.

اشتباه میکنی داداش
تجهیزات قابل تغییر بود درست، ولی وقتی Outfit انتخاب میکردی نمی شد ساختار شون رو عوض کرد ، مثلن لباس ناپلئون، لباس مشکیه و .... همه ی Outfits ها
یه بار دیگه بازی رو چک کن متوجه میشید
لباس Edward تو Ubisoft Club اضافه شده:


این به مورد واقعن احساس میشد مخصوصن در جستجوی زیر آب
منظور دوستمون غیر از این لباس های خاص یونیتی بود.
یه عالمه گزینه کاستومایز لباس داشت بازی، و نه فقط طرح، رنگشون هم قابل تغییر بود

اونکه بله ولی منظور من مشخصن Outfits بود که یه لیست جدا داره توی یونیتی
توی اوریجینز تغییر ظاهر لباس فقط محدود به استفاده از Outfit ها هست
البته از نظر من مشکل بزرگی نیست چون بازی از نظر شخصی سازی در زمینه های دیگه عالی هست

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
اشتباه میکنی داداش
تجهیزات قابل تغییر بود درست، ولی وقتی Outfit انتخاب میکردی نمی شد ساختار شون رو عوض کرد ، مثلن لباس ناپلئون، لباس مشکیه و .... همه ی Outfits ها
یه بار دیگه بازی رو چک کن متوجه میشید


این به مورد واقعن احساس میشد مخصوصن در جستجوی زیر آب

Sent from my iPhone using Tapatalk
منظور دوستمون غیر از این لباس های خاص یونیتی بود.
یه عالمه گزینه کاستومایز لباس داشت بازی، و نه فقط طرح، رنگشون هم قابل تغییر بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or