Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,767
نام
Masoud
آخرین بار که احساس نکردم از انجام یه نسخه از ASSASSIN داره بهم توهین میشه، Unity بود. اونهم صرفا مدیون اتمسفر خارق العاده و خط داستان قابل قبولش بود.. اگرنه همونم به طرز وحشتناکی پر بود از فچ کوئیستای وقحیانه که کاملا منو یاد فچ کوئستای نسخه اول سال 2007 انداخت..
بعد از یونیتی ابدا نمیتونم لذت ببرم از سری...
کاری ندارم نسخه بعدی Ragnarok ، داستان وایکینگ هاست یا هرچیز دیگه.. فقط با همه وجود امیدوارم سرشو کج کنن.. این خیلی تو اولویته.
داداش اگه دو نسخه آخرو بازی کردی خوشت نیومده که هیچی ، ولی اگه تا حالا تست نکردی به نظر من بازیشون کن شاید خوشت بیاد ، چون کلا گیم پلی کوبیدن از اول ساختن.
---
نمیدونم شاید من مشکل دارم :D ولی به عنوان فن قدیمی سری که از 2007 دارم اساسین دنبال میکنم ، هنوزم باهاش حال میکنم.
تازه جدیدا از نسخه 1 دوباره همرو گرفتم ، اگه حال بده یه دور دیگه برمشون :D
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,452
داداش اگه دو نسخه آخرو بازی کردی خوشت نیومده که هیچی ، ولی اگه تا حالا تست نکردی به نظر من بازیشون کن شاید خوشت بیاد ، چون کلا گیم پلی کوبیدن از اول ساختن.
---
نمیدونم شاید من مشکل دارم :D ولی به عنوان فن قدیمی سری که از 2007 دارم اساسین دنبال میکنم ، هنوزم باهاش حال میکنم.
تازه جدیدا از نسخه 1 دوباره همرو گرفتم ، اگه حال بده یه دور دیگه برمشون :D

چرا رفیق. این 2تا رو هم بازی کردم. هرچند تموم نکردم طبیعتا!
نه اصلا مشکل نداری. همه اینا برمیگرده به انتظارات و توقعات ما.. برای من سری اسسین صرفا یه بازی نبود، یه تونل بود به دنیای گذشته.. و دیگه نیست. (هرقدر هم که پر زرق و برق و پرسر وصدا که شده باشه) منو شخصا همراه نمیکنه دیگه..
 

Arash.RG

کاربر سایت
May 7, 2014
617
نام
آرش
منم همین دیروز بحش داستانی ( خط داستان فامیلی رو ) تمام کردم و داستان Cult رو دیگه کامل نکردم از یوتیوب نگاه کردم چی میشه داستان . خسته کننده شده بود برام دیگه .
بخش داستانیش ولی در کل خیلی بد نبود.

یه برتری که به اوریجنز داشت حداقل واسه من نوع آپگرید وسایل بود. یعنی شخمی تر از اوریجنز ندیده بودم . تو شهر یه ساعت باید میفتادی دنبال یه گاری که حالا 4تا آهن یا چوب بده بعد از 100 بار انجام اینکار خسته کننده بتونی یه وسیله رو آپ کنی.

در مورد گرافیک و چهره سازی و هماهنگی دیالوگ ها با حرکت دهن کاراکترا و کلا حسی که منتقل نمیکنن اصن نگم. فاجعه ! بازی های نسل قبل هم اینقدر داغون نبودن. هیــــچ حسی نداشتن کاراکترا. صداگزاریا بی حس. فکر کنم از کوچه خیابون چند نفر پیدا کرده بودن بیان واسشون دیالوگ بگن


اما دیشب نشستم یکم گیمپلی یونیتی دیدم واقعا این بازی چی بود و چی شد یادش بخیر. بر خلاف خیلی ها که تعدادشون هم بیشتر هست من عجیب دوست داشتم یونیتی رو . حالا شانسم بود که هیچوقت تو طول بازی واسم اون باگ های عجیب پیش نیومد . اتمسفر خفن شهر. حس زنده بودن داشت واقعا شهر. بخش پارکور چقدر تمیز و باحال بود و حس خوبی میداد.

الان حتی حاضرم اگر فرصتش پیش اومد تهیه کنم بازیو بشوره ببره این اساسین های جدید رو
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
کلا سلیقه دیگه من با تمام نسخه های این فرانچایز حال میکنم حتی سیندیکیت که برای من اساسینس نبود امیدوارم امسال یه اساسینس معرفی کنه اونم تو سبک سامورای دیگه وقتش رسیده
بعدی که وایکینگ ها میباشند اینجور که بوش میاد!
و شدیدا امیدوارم فعلا سمت ژاپنم پیداشون نشه!
نمیخوام با وضعیت فعلی آرزوی ده ساله م(بیشتر از ده سال) رو خراب کنند :|
 

max-pain

کاربر سایت
Oct 9, 2012
551
نام
کامران
این که الان بیش از 2 سال نسخه عرضه نکرده نشونه بسار خوبیه یعنی داره با تمرکز یه چیز درست حسابی آماده میکنه
مشکل یوبی سافت مخصوصا در مورد اساسین کرید عجله تو عرضه بازی هاش بوده
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
این که الان بیش از 2 سال نسخه عرضه نکرده نشونه بسار خوبیه یعنی داره با تمرکز یه چیز درست حسابی آماده میکنه
مشکل یوبی سافت مخصوصا در مورد اساسین کرید عجله تو عرضه بازی هاش بوده
من که از آخرین فاصله خیری ندیدم... این فاصله هم مثل قبلیه 99% :-"
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
توی بازی راهی هست که xp سریع بدست بیاری توی کویستها xp خیلی کم میده
مراحل اصلی رو فقط برو بالای سی هزار میده، ساید کوئستها هم فقط Conquest Battles که بصورت پرچم روی نقشه مشخصن برو، مراحل آنلاین هم که بازیکنا گذاشتن بعضیاش خوبه. بطور کلی لول آپ کردن توی این بازی خیلی وقت گیرو کسل کنندست، هر چقدر که لولت بالا بره دشمنانت هم نزدیک به لول خودت می شن، یعنی اگه اوایل لولت 10ه دشمنت 8ه، لولت بشه 70، همون دشمن لولش میشه 67، فقط برای آپگرید سلاحت و نبرد با دشمنان اصلی و حیوانات لول بالا نتیجه مثبتی داره، اون هم با آپگرید سلاح و آرمورت که کشتن دشمنان رو ساده تر می کنه.
 
  • Like
Reactions: hamed619

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
مون 2 سال.
این که الان بیش از 2 سال نسخه عرضه نکرده نشونه بسار خوبیه یعنی داره با تمرکز یه چیز درست حسابی آماده میکنه

مشکل یوبی سافت مخصوصا در مورد اساسین کرید عجله تو عرضه بازی هاش بوده

احتمالا امسال میاد و میشه همون 2 سال
من که از آخرین فاصله خیری ندیدم... این فاصله هم مثل قبلیه 99% :-"
چه انتظاری داری واقعا ؟چی بشه از نظرت اوکی میشه.ژانر رو تغییر بدن.کاراکتر عوض بشه
 
  • Like
Reactions: Kiarash_united7

Abyss Watchers

کاربر سایت
Nov 8, 2019
136
مراحل اصلی رو فقط برو بالای سی هزار میده، ساید کوئستها هم فقط Conquest Battles که بصورت پرچم روی نقشه مشخصن برو، مراحل آنلاین هم که بازیکنا گذاشتن بعضیاش خوبه. بطور کلی لول آپ کردن توی این بازی خیلی وقت گیرو کسل کنندست، هر چقدر که لولت بالا بره دشمنانت هم نزدیک به لول خودت می شن، یعنی اگه اوایل لولت 10ه دشمنت 8ه، لولت بشه 70، همون دشمن لولش میشه 67، فقط برای آپگرید سلاحت و نبرد با دشمنان اصلی و حیوانات لول بالا نتیجه مثبتی داره، اون هم با آپگرید سلاح و آرمورت که کشتن دشمنان رو ساده تر می کنه.
نابودم کردی داداش، امشب 40 گیگ این بازی رو دانلود کردم ://////// هیچ انگیزه ای ندارم بازیش کنم الان ://///
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
نابودم کردی داداش، امشب 40 گیگ این بازی رو دانلود کردم ://////// هیچ انگیزه ای ندارم بازیش کنم الان ://///
داستانش خوبه. محیط جذابی داره. اساسین نیست ولی بازی خوبیه. ارزش داره،بازی کنی.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
مون 2 سال.


احتمالا امسال میاد و میشه همون 2 سال

چه انتظاری داری واقعا ؟چی بشه از نظرت اوکی میشه.ژانر رو تغییر بدن.کاراکتر عوض بشه
ژانر رو تغییر نمیدادن!
کاراکتر که هر نسخه تقریبا عوض میشه،اتفاقا جزو نکات مثبته... ولی دوره های خوب انتخاب کنند،شهرهای خوب انتخاب کنند،انیمیشن ها رو شدیدا بهبود ببخشن...

چیزی که من واقعا میخوام، ادامه دادن راه Unity هست، جاهایی که جای پیشرفت داشت رو پیشرفت بدن ، و جاهایی که خوب بود رو حفظ کنند

ولی با اوریجینز و بدتر از اون اودیسه نشون دادن هدفشون اصلا بهبود سری تو چیزی که باید باشه نیست، کلا صورت مسئله رو خط زدن یه چیز دیگه تحویل دادن...یه چیزی که میفروشه... بقیش مهم نیست!

---
ساختار شهری و مراحل دو شماره اخیر به درد این سری نمیخوره

اگر بالا رفتن از هر سطحی توی زلدای اخیر خوب بوده، دلیل نمیشه این مورد همه جا خوب باشه!(که زلدا به خاطر وجود استامینا باز باید قبل بالا رفتن یه نگاهی به اطراف می انداختی و بعد تصمیم میگرفتی...گرچه اضافه کردن استامینا به اساسین میتونه از وضع الانی که هست هم بدتر کنه قضیه رو:-" )

مراحل اساسینیشن یونیتی رو مقایسه کنید با مراحل اوریجینز... هیچ چیز ماندگاری نداره مراحلش،هیچ فرقی بین مراحل فرعی و گرفتن کمپ و مرحله اصلی و یکی از اهداف اصلی نیست!
میگید راه های انجام یک ماموریت بیشتره، ولی به نظرم راه هایی که توی یونیتی و سیندیکیت برای اساسینیشن ها در اختیار میزاشتن یونیک تر و جذاب تر بودن

سیستم مبارزه...واقعا بهتره؟ ok همه اساسین های قبل خیلی راحت بودن و فقط باید صبر میکردی برای ضد حمله... الان؟ توی اوریجینز اولین سلاح لجندری که میگرفتی کسی جلودارت نبود همچین چالشی توی بازی وجود نداشت( ok ، غیر از کلوسیوم و باس فایت های اون مدلی)
من هیچ نکته مثبتی نمیبینم ولی از اون بدتر، حداقل با تمام آسون بودن مبارزات قبلا یه عالمه انیمیشن مختلف تو مبارزات داشتیم که حداقل تکراری نمیشد و لذت بخش میبود، الان با چندبرابر تایم بیشتر بازی انیمیشن ها رسما به صفر میل کردن و این همه ساعت باید یه سری چیز تکراری رو بارها و بارها و بارها ببینی!
یا مثلا این اسپارتان کیک یا تیرکمون شاتگانی... مثل توپ بولینگ دشمن پرت میشه اینطرف اونطرف تنها واکنشی که میتونم نشون بدم : :|:|:|

وجود درون(عقاب) هم به نظرم بزرگترین ضربه رو به بعد و چالش مخفی کاریه بازی زده، ایگل ویژن یکم اطرافت رو نشون میداد و جزئیات کامل کف دستت نبود، اما عقاب رسما مپ کامل دستته! هیچ چالشی وجود نداره دیگه! جدا از اینکه ساختار کمپ ها انقدر بی در و پیکر و راحت هست که خیلی راحت میشه همه دشمنا رو خفت کرد و لازم نیست از ابزارهای مختلفی استفاده کنی


من میدونم وایکینگ ها دقیقا تمام مشکلاتی که من دارم با سیستم جدید رو خواهند داشت،و هدفشون فقط اینه که "وایکینگ ها مُد روزن، فروش میره! گور بابای AC ! " و یکی از DLCهاشم مربوط به خداهای اسکاندیناویه!(اصلا هدف اصلی فروش این DLCهه :p ) + کشتی رانی که خیلی محبوب هست:D

نمیگم نمیشه از دوره وایکینگ ها یک AC خوب ساخت، ولی میدونم اینا هدفشون ساخت چنین چیزی نیست!
همینطور که فکر نمیکردم هیچوقت AC جنگ جهانی برام جذاب باشه، ولی با همون یک پل توی AC:S و یا همون بخش گلیچ های AC:U نظرم برگشت و به نظرم میتونند یک AC جذاب اگر بخوان بسازند،بدون اینکه تبدیل به COD و امثالهم بشن!(البته با رویه ی جدید قشنگ میدونم خبر بیاد AC بعدی جنگ جهانیه، میدونم COD تحویل میدن احتمال زیاد:-" )

---
خلاصه ش... آره میخوام سبک رو عوض کنند و تا حد امکان برگردن به ریشه ها! و میدونم یه روزی همینطور که RE2 کلاسیک و در عین حال به روز شده دیدیم به جای RE5 و RE6 !
یک روزی میاد که یک AC کلاسیک و به روز شده و بهتر از قبل هم میبینیم:-" (و مطمئنم اگر یونیتی اونجوری لانچ نشده بود مسیر تاریخ برای سری AC خیلی متفاوت از وضعیت فعلی میشد! )

داستانش خوبه. محیط جذابی داره. اساسین نیست ولی بازی خوبیه. ارزش داره،بازی کنی.
این پست خودت خیلی خوبه! چرا میگی اساسین نیست؟ همون مواردی که فکر میکنی نیست و منم یکی از مشکلاتم همینه رو ازش بکشن بیرون(که البته تازه میشه Origins ) ، بعد میشه صحبت کرد که تازه چه بلایی سر بازی بیارن!
مشکل اینه من یه جورایی مطمئنم وایکینگ ها هم دقیقا مسیر اودیسه رو میرن؛ و باز میگیم اساسین نیست ...

آره البته مرحمت میکنند ایندفعه هیدن بلید رو کنار نمیزارن دیگه!
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
نابودم کردی داداش، امشب 40 گیگ این بازی رو دانلود کردم ://////// هیچ انگیزه ای ندارم بازیش کنم الان ://///
با آپدیتاش 60گیگه، تو اوج بی بازی ای برید سراغش، الان که بازی های خوبی اومده فعلا بیخیال این بشید.
 
  • Like
Reactions: Abyss Watchers

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
ژانر رو تغییر نمیدادن!
کاراکتر که هر نسخه تقریبا عوض میشه،اتفاقا جزو نکات مثبته... ولی دوره های خوب انتخاب کنند،شهرهای خوب انتخاب کنند،انیمیشن ها رو شدیدا بهبود ببخشن...

چیزی که من واقعا میخوام، ادامه دادن راه Unity هست، جاهایی که جای پیشرفت داشت رو پیشرفت بدن ، و جاهایی که خوب بود رو حفظ کنند

ولی با اوریجینز و بدتر از اون اودیسه نشون دادن هدفشون اصلا بهبود سری تو چیزی که باید باشه نیست، کلا صورت مسئله رو خط زدن یه چیز دیگه تحویل دادن...یه چیزی که میفروشه... بقیش مهم نیست!

---
ساختار شهری و مراحل دو شماره اخیر به درد این سری نمیخوره

اگر بالا رفتن از هر سطحی توی زلدای اخیر خوب بوده، دلیل نمیشه این مورد همه جا خوب باشه!(که زلدا به خاطر وجود استامینا باز باید قبل بالا رفتن یه نگاهی به اطراف می انداختی و بعد تصمیم میگرفتی...گرچه اضافه کردن استامینا به اساسین میتونه از وضع الانی که هست هم بدتر کنه قضیه رو:-" )

مراحل اساسینیشن یونیتی رو مقایسه کنید با مراحل اوریجینز... هیچ چیز ماندگاری نداره مراحلش،هیچ فرقی بین مراحل فرعی و گرفتن کمپ و مرحله اصلی و یکی از اهداف اصلی نیست!
میگید راه های انجام یک ماموریت بیشتره، ولی به نظرم راه هایی که توی یونیتی و سیندیکیت برای اساسینیشن ها در اختیار میزاشتن یونیک تر و جذاب تر بودن

سیستم مبارزه...واقعا بهتره؟ ok همه اساسین های قبل خیلی راحت بودن و فقط باید صبر میکردی برای ضد حمله... الان؟ توی اوریجینز اولین سلاح لجندری که میگرفتی کسی جلودارت نبود همچین چالشی توی بازی وجود نداشت( ok ، غیر از کلوسیوم و باس فایت های اون مدلی)
من هیچ نکته مثبتی نمیبینم ولی از اون بدتر، حداقل با تمام آسون بودن مبارزات قبلا یه عالمه انیمیشن مختلف تو مبارزات داشتیم که حداقل تکراری نمیشد و لذت بخش میبود، الان با چندبرابر تایم بیشتر بازی انیمیشن ها رسما به صفر میل کردن و این همه ساعت باید یه سری چیز تکراری رو بارها و بارها و بارها ببینی!
یا مثلا این اسپارتان کیک یا تیرکمون شاتگانی... مثل توپ بولینگ دشمن پرت میشه اینطرف اونطرف تنها واکنشی که میتونم نشون بدم : :|:|:|

وجود درون(عقاب) هم به نظرم بزرگترین ضربه رو به بعد و چالش مخفی کاریه بازی زده، ایگل ویژن یکم اطرافت رو نشون میداد و جزئیات کامل کف دستت نبود، اما عقاب رسما مپ کامل دستته! هیچ چالشی وجود نداره دیگه! جدا از اینکه ساختار کمپ ها انقدر بی در و پیکر و راحت هست که خیلی راحت میشه همه دشمنا رو خفت کرد و لازم نیست از ابزارهای مختلفی استفاده کنی


من میدونم وایکینگ ها دقیقا تمام مشکلاتی که من دارم با سیستم جدید رو خواهند داشت،و هدفشون فقط اینه که "وایکینگ ها مُد روزن، فروش میره! گور بابای AC ! " و یکی از DLCهاشم مربوط به خداهای اسکاندیناویه!(اصلا هدف اصلی فروش این DLCهه :p ) + کشتی رانی که خیلی محبوب هست:D

نمیگم نمیشه از دوره وایکینگ ها یک AC خوب ساخت، ولی میدونم اینا هدفشون ساخت چنین چیزی نیست!
همینطور که فکر نمیکردم هیچوقت AC جنگ جهانی برام جذاب باشه، ولی با همون یک پل توی AC:S و یا همون بخش گلیچ های AC:U نظرم برگشت و به نظرم میتونند یک AC جذاب اگر بخوان بسازند،بدون اینکه تبدیل به COD و امثالهم بشن!(البته با رویه ی جدید قشنگ میدونم خبر بیاد AC بعدی جنگ جهانیه، میدونم COD تحویل میدن احتمال زیاد:-" )

---
خلاصه ش... آره میخوام سبک رو عوض کنند و تا حد امکان برگردن به ریشه ها! و میدونم یه روزی همینطور که RE2 کلاسیک و در عین حال به روز شده دیدیم به جای RE5 و RE6 !
یک روزی میاد که یک AC کلاسیک و به روز شده و بهتر از قبل هم میبینیم:-" (و مطمئنم اگر یونیتی اونجوری لانچ نشده بود مسیر تاریخ برای سری AC خیلی متفاوت از وضعیت فعلی میشد! )


این پست خودت خیلی خوبه! چرا میگی اساسین نیست؟ همون مواردی که فکر میکنی نیست و منم یکی از مشکلاتم همینه رو ازش بکشن بیرون(که البته تازه میشه Origins ) ، بعد میشه صحبت کرد که تازه چه بلایی سر بازی بیارن!
مشکل اینه من یه جورایی مطمئنم وایکینگ ها هم دقیقا مسیر اودیسه رو میرن؛ و باز میگیم اساسین نیست ...

آره البته مرحمت میکنند ایندفعه هیدن بلید رو کنار نمیزارن دیگه!
اساسین نیست ،منم قبول دارم.الان فروش مهمه.اولین نکته اینه که اساسین یه هدف خاص و یه عقیده داشتند و به دنبال اون به ترور فرد دست میزنند بصورت مخفیانه ولی جوری که همه ببینند و بفهمند.
اینو ما نمیبینیم تو دو نسخه آخر. داستان داره تو سمت دیگه ای میگرده .دو نسخه آخر به اصل اساسین ها پشت کرده.توضیحات کاملا مشخصه که خودتون دادید
__________________
یه نکته میگم ربطی نداره ،شاید خیلی ها قبول نداشته باشند. اساسین یه انسانه و نمیتونه همزمان با 20 نفر بجنگه و ببره و نیاز به یه تم و مسیر داره تو حرکت ،من اعتقادم اینه.ولی تو این بازی جا بود همزمان با 6-7 نفر میجنگیدم. حال میکردم ،میزدم . ولی اساسین نباید اینجوری باشه.
اساسین ها حیله گر بودند. داستانهای حشاشین رو میخونی ،میبینی تغغییر لباس میدادند. اینجا یه شمشیر میگی همه رو میکشی.
داستان حشاشین غیرواقعی نیست ،انتظار هست که قایل درک باشه اتفاقاتی که میوفته. من از چیت بدم میاد ولی تو این بازی ،شمشیرهای لجندی حکم چیت دارند.
میتونی همون اول هم با پرداختهای درون برنامه ای پول بدی و شمشیر آزاد بشه.
___________________________
سختی بازی کمه ولی بازی طولانی.اگه جمع و جورتر بود من هم دوست داشتم ولی این میفروشه. برا همین اینجوری میسازن.
ایرادات دیگر از انیمیشن و ... هم وارده.
عقاب هم که اصل مخفی کاری و سختی رو زیر سوال میبره. چون باعث میشه کل محیط بیاد دستت. ولی به عنوان یه بازی دوسش داشتم. یه موقع هایی تکراری بودن مراحل تو ذوق میزد ولی خیلی خسته نشدم.
___________________________________________
به نظرم نمیرسه،تا زمانیه که فرمول فروش اساسین و فارکرای جواب بده ،دست به برگشت به ریشه ها بزنن.
فارکرای که عملا کپی پیسته .بازیهای اصیلی مثل پرنس رو هم به فراموشی سپرده ،چون این فرمول رو ،رو پرنس فکر نمیکنم بتونن پیاده کنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر