Assassin's Creed for X360

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
خوب - بازی Assassins Creed هم انتشار یافت و بدون شک مورد توجه افراد بسیاری در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت .
به نظر من بعد مدتی شاهد پیشترفت بازی ها هستیم و به تازگی بازی هایی چون Call Of Duty 4 - hALO 3 - oRANG bOX از دسته بازی هایی بودند که بعد از عرضه gEARS oF wAR به سیستم بازی ها در گرافیک و هوش مصنو عی تو جه زیادی داشتند و حاصل نتایج انها پیشترفت عالی در بازی های کنسول بود . عنوان شایسته Assassins Creed از عناوینی است که باز هم صنعت بازی های کامپیوتری را رو به پیشترفت داد و موجهایی از Gameplay نو و هوش مصنو عی را نشان داد.
بازی در سال 1191AD اتفاق افتاده و شما در نقش فردی به نام Altir ظهور پیدا میکند و وظیفه کشتن 60 نفر به شما در دنیای Assassins Creed سپرده میشود.
از نکات بارز Gameplay بازی وجود سه راه متفاوت برای کشتن افراد مورد تظر است و این مورد در طول بازی به شما اجازه میدهد تا بسته به فکر و نقشه ای که ریخته اید مراحل بازی را پیش برده و احساس کنید در نقش یک قاتل واقعی ظاهر شده اید که از نکات بارز در بازی به شمار میرود.
همانند بازی Prince Of Persia شما توانایی هرچه بیشتر بالا رفتن از در و دیوار با سرعت زیاد را دارید و این مورد احساس خوبی میدهد و تماشای محیط بازی از بالا لذت بخش است.
از نکات قابل توجه که سازنده های بازی که بار ها بارها روی ان تاکید کرده اند وجود یک هوش مصنوعی زنده و پویا نو است که در بازی به همان زیبایی پردازش شده و انجام میگیرد.
کار هایی که شما در طول بازی انجام میدهید بر افراد داخل شهر تا ثیر دارد. مثل انجام حر کات غیر انسانی و یا تابلو ! باعث حساس شدن مردم نسبت به شما میشود در کنار ان مخفیانه انجام دادن و یا جنگی پیش رفتن در طول بازی در اینده تا ثیر بسزایی در بازی داشته و حتی ممکن است با عث سختی کارتان در طول بازی شود. نبردهای بازی و دقت دشمنان در حین مبارزه در بازی که حرکات سرسرکی انجام نمیدهندد و یا شما را محاصره میکنند حس یک مبارزه واقعی با انسانهای تغریبا واقعی را میدهد.
در کنار این موضو عات گرافیک بازی از بازی های شایستهای است که برای XBOX360 - PS3 عرضه شده است در کنار طراحی هنری بازی مثل شهر ها همه و همه بسیار عالی و واقعی هستند . در کنار ان تاثیرات نور و انواع افکتهای به کار رفته در داخل بازی باعث شکل گیری یک محیط واقعی و زنده است و شما در یک شهر واقعی هستید. در کنار اینها پوششهای عالی و جزییات مناسب به کار رفته در مدلها همه به علالوه رنگ امیزی عالی در بازی باعت شده تا گرافیک قابل تحسین وزیبا باشد.
در کنار اینها طراحی کنترل عالی و صدا گذاری خوب بازی همه قابل تحسین هستند.
در اخر باید تصذیق کرد از خرید این بازی پشسمان نمسشوید و روند عالی بازی در ذهنتان ماندگار خواهد بود.
 

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
وسعت شهر چقدره
سیستم برگش زمان هم وجود داره مثل شاهزاده ایرانی یا نه؟

وسعتش زياده تقريبا اندازه شهر Sanit'a Row يكم كوچكتر البته چندتا شهر هستش كه وقتي از اين شهر به اون شهر مي ري يه لودينك داره . نه مثل Prance حالت Bullet - time نداره .

بابا این جا تبلیغات نکنید.اینجا فقط درباره Assassins Creed هست.

میلاد قبول داری کل بازی یه طرف شیرجه زدناش یه طرف ؟

واقعا خيلي حال ميده مخصوص پريدن از اون برجهاي بلند سيستم مبارزه ش خيلي جالبه ولي يكم پچيده س يكم زمان مي بره عادت كنيم . :biggrin1: (ببخشيد اسمتو نمي دونم :)) . من الان مرحله سوم هستم و كلا 7 يا 8 تا مرحله داره كل بازي . ;)

مديران نمي خوان اين تاپيكو مهم كنن !!
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
اسمم پدرام هست میلاد جان.

من مرحله دوم هستم.اینقدر کارمون زیاده که فقط یا ظهر می تونم بازی کنم یا 11 شب به بعد.تا مانیتور جونم بیاد اون وقت 24 ساعته پشتشم.
 

Spotter

کاربر سایت
Aug 7, 2007
438
نام
Peyman
بازی واقعا قشنگه! به نظرم شخصیت پردازی و گرافیک از Gow هم بالاتره یه مقداری ! در مورد داستان هم چیزی نگم بهتره، چون همون اول بازی همه چیز رو میفهمید. ولی فقط بگم که...

بازی فلش بک به گذشته است!!;)

موفق باشید
 

Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
درود
2 3 نفر باید کارت قرمز بگیرن اینجا :mad:. داستان و روند بازی رو لو میدید اره :biggrin1:.
فريدون روند بازي رو كه همه مي دونن (اين دمو و پيش نمايش از بازي وجود داره :) ) ولي در مورد داستان كسي تا حالا چيزي نگفته (من خودم كامل داستان بازي رو متوجه نشدم چون بازيش زيرنويس نداره مثل COD4 منم بدون زيرنويس نمي تونم زياد متوجه بشم . )
آقا من فعلا تو مرحله 4 گير كردم فكر نمي كنم كسي تا اين مرحله اومده كه يه كمكي بكنه پس صبر مي كنيم يا اگه تونستيم رد مي كنيم . :cheesygri

همين الان عين ميمون از بيت المقدس بالا رفتم البته حيف درش بسته بود نزاشتن بريم زيارت :biggrin1: ولي خداييش براي طراحي شهر مي تونم بگم سنگ تموم گذاشتن .
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
سلام دوستان من امروز ساعت12:30 از وست COD 4 و Assassin's Creed را گرفتم و ار ساعت یک که خونه بودم تا ساعت 4 داشتم Assassin's Creed بازی میکردم !!!
خیلی باحاله گرافیکش اندازه ی Gears نبود 1% پایین تر .
داستان با تمام آن چیز هایی که فکر می کردید فرق داره!!!
خیلی غیر متظره اس و از همان شروع لوگوی Ubi معلومه!!!
من هم به نظرم پرش های شیرجه ایش ار کل بازی باحال تره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Good Boy

کاربر سایت
Apr 9, 2007
842
نام
K1
همه چیز بازیش مثل گرافیک و گیم پلی و داستان و ... خوبه فقط بازیش یکم خالی بندیه.
یارو از 10 طبقه میپره پایین هیچیش نمی شه:laughing:
 

mmmm

کاربر سایت
Jul 10, 2006
580
نام
M
واقع بازی قشنگی هست

خیلی خیلی شهر ها رو قشنگ ساختن !!!

در جواب اون دوستمون که گفته بود :

بالاخره فري بود يا نه رویj جواب ميده

بازی Free هست
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
من كه نفسم بند اومد خداي بازي من عاشق الطير شدم حيف كه نميشه توضيح داد وگرنه بهتون ميگفتم چه سروريه انيميشن هاي بازي از واقعيت هم گذشته در هر صورت هركي بازي نكنه................. .:eek:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر