Assassin's Creed، فرانچایزی سالانه خواهد بود

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
assassinscreed3connorheader.jpg

کارگردان هنری بازی Assassin's Creed 3 آقای Alex Hutchinson تصمیم شرکت Ubisoft مبنی بر انتشار سالانه‌ی این فرانچایز را فاش کرد.
وی در مصاحبه با CVG در جریان gamescom اعلام داشت که عرضه‌ی سالانه‌ی یک بازی، چیزی از ارزش های آن کم نمی‌کند و موجب کاهش جذابیت آن نخواهد شد.
Hutchinson اذعان داشت: "به نظرتان اگر چیز جدیدی را سالانه عرضه کنید، موجب کاهش جذابیت آن خواهد شد؟ اگر برنامه‌ی تلویزیونی Breaking Bad دوبار در هفته پخش می‌شد، من هر دوبار آن را تماشا می‌کردم؛ اگر Radiohead هر 6 ماه یک‌بار، یک آلبوم منتشر می‌کرد، من با خوشنودی هر چه تمام تر آن را خریداری می‌کردم. اگر مردم خواهان این بازی فوق العاده هستند، پس باید قبول کنند که ما هم مجبوریم به شکلی پول خود را برگردانیم. خیلی کم پیش می‌آید که شما با عرضه یک بازی تمام پول خود را برگردانید؛ Assassin’s Creed 3 نیز از این قضیه مستثنی نیست. ما در بعضی موارد به پایه‌ها برگشتیم، یکی از موارد تکنولوژی بود؛ از نظر من، سودی که یک ناشر از ریسک خود به دست بیاورد بسیار خوب است. مردم بر این باور هستند که این روش، یکی از راه های تیره و تار سرمایه گرایی است ولی این کار بیشتر شبیه به اصول اشتراکی (کمونیستی) است."
Hutchinson اعلام داشت که Assassin’s Creed یک سه گانه نخواهد بود و به زودی به یک فرانچایز تبدیل می‌شود و مانند فرانچایز های بزرگ دیگر، فراز و نشیب های خاص خود را نیز خواهد داشت.
وی ادامه می‌دهد: "در برخی از نقد و بررسی های Assassin’s Creed Revelations و در نظرات مردم، مشاهده می‌کردیم که آن ها عقیده داشتند این نسخه پایان این فرانچایز خواهد بود و این نسخه، بازی خوبی نبود. من طرفدار سایت Metacritic نیستم ولی این بازی نمره‌ی 80 را در سایت مذکور دریافت کرد که آن چنان هم بد نیست! حال ما Assassin’s Creed 3 را یک فرانچایز مانند Mario یا Resident Evil به حساب می‌آوریم که فراز و نشیب های خاص خود را نیز دارد. ما برنامه‌ای مبنی بر ادامه‌ی این سری نداشتیم ولی حال انجام این کار، برنامه‌ی ماست. به نظر من اگر می‌خواهید یک فرانچایز را جذاب و تازه نگه دارید نیازی نیست که نسخه های آن با فاصله طولانی نسبت به هم منتشر کنید، برای مثال Nintendo و یا شرکت های ژاپنی در هر نسخه از بازی های خود، جان دوباره ای به آن فرانچایز می‌بخشند، پس وقتی آن ها این کار را انجام می‌دهند، ما هم می‌توانیم."
منبع
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
اگر یه فرانشایز سالانه شروع کنه به افت کیفی تو 90 درصد مواقع غیر ممکنه که دیگه همون استدیو بتونه برش گردونه به حالت قبل
نمونه هاشم زیاده RE بگیر تا NFS.
دلیلش ام واضحه خلاقیت یک استدیو برای یک IP بلاخره حد مرزی داره.
 

ken47

کاربر سایت
May 27, 2010
172
بله دیگه وقتی سازنده ی عنوان به این بزرگی به میانگین 80 راضی بشه دیگه خدا بقیشو بخیر کنه،یه استودیو مثل Irrational Games کسیو واسه استخدام میخواد که تو رزومش یه بازی حداقل با متای 85 داشته باشه یکیم مثل اینا.متای 80 اصلا بد نیست ولی نه برای یه بازی که دو شماره اولش اون متارو داشته باشن.
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
چیزی از ارزش های آن کم نمی‌کند و موجب کاهش جذابیت آن نخواهد شد.

دقيقا عرضه سالانه يك بازي مخالف جمله بالا رو براي يك سري محبوب ايجاد ميكنه .


ما كه بدمون نمياد خدا كنه بازي كيفيت و نواوري هاش رو حفظ بكنه ، هر روز اصلا بياد !!!
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,646
نام
سهيل
يواش يواش اينم داره ميره به ليست Hatred هاي من.بعد COD و NFS كه ديگه گذاشتم كنار مثل اينكه بايد با ابن هم خداحافظي كنم.

بعد ميان ميگن منتقد به بازيهاي ژاپني توجه ميكنه.Platinum Games از موقع تاسيس 6 تا بازي مختلف ساخته و هنوز هيچ بازي اين شركت به نسخه دوم نرسيده.(با اينكه درخواست وجود داره).

وجدانا يكي بياد بگه Assassins Creed بعد نسخه دوم چه پيشرفتي كرد؟اصلا چه نيازي به دو نسخه بعدي حس ميشد بين جامعه گيمينگ؟

اگر بعد نسخه 2 هيچ عنواني از اين سري منتشر نميشد الان ملت با عرضه نسخه 3 حالشون سر جاش ميومد نه اينكه تدريجا حس تهوع بهشون دست بده.
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,652
این سری شماره 1 ش خوب بود و شماره دومش که دقیقا بعد 2 سال اومد از بهترین بازی های این نسل برای من و برای بسیار از منتقدا بود با اون امتیاز ها و متای عالی

ولی متاسفانه دو سری بعد بشدت مسخره شد و همه فاکتور های اصلی بازی یا تکراری شد یا افت کرد و فقط خدا خدا میکردین تمومش کنین

ولی من هنوزم یکم امید به این نسخه 3 دارم ببینیم چی میشه !
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
خوب شد فهمیدیم چرا هنوز پرنس تایید نشده! دارن روی قابلیت عرضه فصلی پرنس تحقیق میکنن
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
يواش يواش اينم داره ميره به ليست Hatred هاي من.بعد COD و NFS كه ديگه گذاشتم كنار مثل اينكه بايد با ابن هم خداحافظي كنم.

بعد ميان ميگن منتقد به بازيهاي ژاپني توجه ميكنه.Platinum Games از موقع تاسيس 6 تا بازي مختلف ساخته و هنوز هيچ بازي اين شركت به نسخه دوم نرسيده.(با اينكه درخواست وجود داره).

وجدانا يكي بياد بگه Assassins Creed بعد نسخه دوم چه پيشرفتي كرد؟اصلا چه نيازي به دو نسخه بعدي حس ميشد بين جامعه گيمينگ؟

اگر بعد نسخه 2 هيچ عنواني از اين سري منتشر نميشد الان ملت با عرضه نسخه 3 حالشون سر جاش ميومد نه اينكه تدريجا حس تهوع بهشون دست بده.
سهیل فکر میکنی. :D
دیدن CoD سالانه شده دارن پول پارو می کنن گفتن ما هم AC رو سالانه کنیم پول بزنیم به جیب. :D
رسما ری*دن با این سالانه کردن AC :-&
 

MohsenV

کاربر سایت
Aug 25, 2009
387
نام
محسن
آره دیگه، شلنگ رو باز کردن ...

از همون شماره های 1 و 2 فهمیدم این بازی یه چیزی میشه، BrotherHood اومد گفتم خب داستان اینقدر گسترده ـس که لازم بود یه شماره دیگه بدن، ولی واسه Revelations هیچ دلیلی پیدا نکردم :d

واقعاً این صنعت گیم داره به کجا میره ؟!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر