Multi Platform Assassin Creed III Remastered

29 مارس نسخه ریمستر بازی اساسین 3 منتشر میشود که با بهبود گرافیک ،تکسچرهای hd و تغییرات گیم پلی همراه است.از تغییرات گیم پلی میشود به تغییرات در شلیک تیر ،اضافه شدن مخفی کاری بیشتر و موارد دیگر که از اینجا قابل مشاهده هست،اشاره کرد.
MSLeb8Qkwnb4XHwF4WNgME-650-80.jpg
این بازی از 21 مارس برای nintendo قابل بازی بوده است و از 29 مارس برای سه پلتفرم ایکس باکس وان ، pc و ps4 در دسترس خواهد بود
سیستم مورد نیاز به شرح زیر است:
assassins_creed_3_remastered_specs_graph-1152x648.jpg
همراه بازی dlc های افلاین این نسخه به همراه ریمستر نسخه liberation عرضه میشود.
پ.ن:از تاپیک قبلی بیش از 5 سال گذشته بود برا همین که زیر خاکی بیرون نیارم . تاپیک جدید زدم.
 
یعنی بعد از دو سه تجربه اساسین اشغال، بلاخره یه بازی درست و درمون بازی کردم!

AC3 رو زمانی که عرضه شد خیلی بهم نچسبید و حتی یادم ول کردم، ولی الان که بازی میکنم میبینم چقد خوش ساخته یعنی حداقل از ادیسه و سیندیکیت و اورجینز بهتره!
گرافیک بازی به شکل خیره کننده بالا رفته، من رو شدیدا یاد یونیتی میندازه یه جاهایی حس میکنم یونیتی هست به خصوص که این نسخه از لحاظ موشن کپچر خیلی پیش رفت داشت و پارکور عالی ای داشت همون موقع هم یادمه و یونیتی هم که معرکه بود. ولی حالا نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی حس میکنم یک سری از موشن کپچر های یونیتی به بازی اضافه شده چون یک سری حرکات بازی عینا ارنو هست و یادمه تو نسخه اصلی نبود! فقط کاش حالا که اینقدر زحمت کشیدن پائین اومدن رو هم به بازی اضافه میکردن.
گیم پلی بازی که همون هست و فرقی نکرده دوباره همون مبارزات اساسینی تن به تن معرکه رو ادم تجربه میکنه نه مثل اورجینز یا ادیسه که باید با یه تبر هی میوفته به جون یارو هیچ جوره هم حس نکنی اساسین هستی فقط یک سری قابلیت جدید مثل مخفی کاری اضافه شده که متاسفانه هوش مصنوعی رو براش بازنویسی نکردن، مثلا بری قاطی بوته ها سرباز ها بیان از جلوت رد بشن متوجه حضورت نمیشن! یا سوت میزنی یهو یه سرباز با چندین متر فاصله میاد ولی سرباز کناریت هیچی!
یک مشکل بزرگ باگ های بازی هست که روانی کننده است چندین بار شده تو دیوار یا بین درخت ها گیر کردم!
اسب سواری هم واقعا دیوونه میکنه، اسبه یهو میبینی از روی یه سنگ بزرگ میپره بعد جلو یه بوته کوچیک توقف میکنه و زود هم نفس کم میاره!!

در کل که به نظر من کسائی که تا یونیتی رو تجربه کردن دوست داشتن این بازی رو باید دوباره هم شده هم برن، کاش یوبی سافت دست از خر شیطون برداره و بیخیال این آت و آشغال هایی که تو این نسل داد بشه و برگرده به همون ریشه های اصلی بازی، واقعا ادیسه اولین اساسینی هست که من نصفه ولش کردم و دیگه ادامه اش ندادم!

اساسین 3 فقط شدیدا مشکل داستان داره، من هنوز با این کانر مشکل دارم! کاش یک کم بیشتر بهش میپرداختن زمان خودش، این تعدد شخصیت و تغییر شخصیت بازی خیلی بهش ضربه زد! هرچی پدرش میتونست خودش یک شخصیت تاپ بشه و یه بازی جدا خودش یه جوریه نچسب و خسته کننده! این تغییر صداش وقتی سرخپوستی صحبت میکنه و وقتی انگلیسی هم خیلی رو مخه منه!
---------------------
راستی راهی نیست این لباس ها و... رو گرفت؟
 
سلام ببخشید تاپیک کنسول بازی نبود.
من دیسک امروز به دستم رسید و باحجم اپدیت 20 گیگ مواجه شدم :|
این بیست گیگ چیزی هم اضافه میکنه به بازی؟
 
  • Like
Reactions: kamyy
درود. دوستان راهی هست که بشه لباسهای اتزیو، بایک، آرنو و الکسیوس و ... (برای آزاد کردنشون در بازی uplay point لازمه) رو در نسخه codex آزاد کرد؟
 
  • Like
Reactions: kamyy
بعد 12 سال دوباره رفتم سراغ اولین گیمی از این فرانچایز که موفق به اتمام main story ـش شده بودم، و چون خیلی بچه بودم عملا اون زمان هیچی از جزئیات اصلی داستان رو متوجه نشده بودم جز یه سری detail خیلی سطحی از کارکترهایی مثل Charles Lee و اینکه Connor دائم دنبالش بود و ... :-":دی الان که به دیالوگ ها دقت میکردم تازه متوجه شدم که چه قدر خود Haytham Kenway شخصیت پردازی جالبی داشته و اصلا تصورم نسبت به دیدی که ازش طی وقایع Rogue پیدا کرده بودم به کل عوض شد.
- اسکرین شات ها حاوی اسپویل از Story/Puzzle ها نیستند.

Assassin's Creed III Remastered
/ FPS Boost - Xbox Series S /
Pt.1









BC | #screenshots | MR.1199
 
خب main story این گیم هم طی حدود 22 ساعت به پایان رسید.
همچنان با گذشت 12 سال، همون قدر برام جذاب بود که اون زمان در حال تجربه این تایتل بودم. با این تفاوت که این بار کاملا متوجه داستان و نکاتی شدم که طی روایت سعی داشتن بیان کنن، و خب میتونم بگم یکی از جذاب ترین AC ها به لحاظ استوری بدون شک همچنان این عنوان هست. با اینکه رویکرد متفاوت Ubisoft در قبال تایتل های جدید AC و حوادث بین Assassins و Templars با اسامی جدیدی نظیر Hidden Ones و Order of the Ancients/Cult of Kosmos و ... رو هم بسیار دوست دارم، اما این تایتل به خصوص و همین طور Rogue تا حد زیادی ذهن من به عنوان پلیر رو درگیر کردن و حتی تا حد زیادی هم متمایل به عقاید و اون realization اساسی که Templar ها نسبت به کنترل و ایجاد نظم بهش باور داشتن. واقعا کارکترهای جذابی داخل این گیم بود، از جمله Achilles Davenport که تا حد زیادی به خاطر تجربه Rogue باهاش آشنایی داشتم، همین طور Haytham Kenway که کاملا رویه متفاوتی رو نسبت به پدر خودش (Edward Kenway) به عنوان کارکتر اصلی AC IV: Black Flag با وجود کشته شدن ـش توسط خود Templar ها پیش گرفت، و از همه مهم تر کارکتر Charles Lee که با گذشت این همه سال و به عنوان تجربه بار دوم گیم دیدن مرگ ـش در انتهای داستان باز هم ناراحتم کرد :دی به وضوح روند تکامل این شخصیت رو میشد از همون ابتدای داستان دید، زمانی که بسیار با احتیاط شروع به یادگیری از Haytham کرد و آروم آروم در راستای عمل به ارزش هایی که بهشون باور داشت، جسارت کافی رو پیدا کرد و تا انتهای داستان هم به اون ارزش ها پایبند بود. از نظر من این کارکتر با اختلاف، جذاب ترین شخصیت پردازی رو طی گیم داشت و همچنان فکر میکنم خیلی از مواردی که از جانب این شخصیت مطرح میشد، به شدت درست و حتی در دنیای امروز ضروری خواهد بود.
به هر شکل، امتیاز من 8/10 هست برای نسخه Remastered این عنوان. بریم برای 100% اچیومنت کردن گیم ;;)
- اسکرین شات ها حاوی اسپویل از Story/Puzzle ها نیستند.

Assassin's Creed III Remastered
/ FPS Boost - Xbox Series S /
Pt. 5







BC | #screenshots | MR.1199
 
همیشه عاشق این نسخه بودم به خاطر ستینگ امریکاییش... نسخه های نسل هشت هم حتی دوست دارم جفتشون فوق العاده بودن (کلاسیک ها) همه نسخه های کلاسیک تا سندیکیت رو دوست دارم، این نسخه جایی بود که کم کم انتقادات به سری شروع شد... من ولی عاشقش بودم، به نظرم فقط همین گیم پلی و ساختار پیشرفت میکرد در ترافیک و تعداد کمتری بازی، عالی میشد...
 
خب بعد از مجموع 109 ساعت (حدود 80-90 ساعت مفید) تجربه گیم، بالاخره 100% اچیومنت شد.
و برای اولین بار عمیقا احساس میکنم دِین خودم رو نسبت به این فرانچایز با Assassin's Creed III که اولین تایتل در سری بود که پلی دادم، ادا کردم و حتی به نظرم از اون مهم تر، این 90 ساعت تجربه برای من شاید تمام چیزی بود که در 11 سالگی خودم، زمانی که این تایتل رو خیلی سردرگم و بدون شناخت از مکانیک های ابتدایی گیم و صرفا برای رسیدن به ending استوری پلی میدادم، دلم میخواست یه روز با هدف/آرزوی اینکه بتونم خیلی حرفه ای تر به لحاظ درک محتوا/دیالوگ ها/نحوه پلی دادن/فهم تمام المان ها/مکانیک ها و ... این گیم رو تجربه کنم، بهش برسم. و خب برای من تحقق این داستان نزدیک سیزده سال زمان برد، ولی زمانی که اون 100% رو داخل گیم و بعد نوتیفیکیشن 2 تا اچیومنت نهایی Perfectionist و Completionist رو دیدم، احساس بسیار جالب ـی داشتم. شاید دقیقا همون حس shivers و اون chills ـی بود که 2 سال پیش سر پلات Arkham City بعد از 12 سال به عنوان اولین گیم کنسولی که پلی داده بودم بهم دست داده بود. ;;)
به شکل غیر قابل باوری این گیم پر از محتوا بود و همون طور که مهرداد عزیز @MrElectricWizard هم اشاره کرد، با ذهنیت الان خودم نسبت به 13 سال پیش، موقع پلی دادن دقیق میتونستم درک کنم که انتقادات اون زمان پلیرها بخش زیادی ـش به خاطر تعداد بسیار زیاد مکانیک های جدید استفاده شده در این گیم بوده. بخوام خیلی دقیق این تایتل Ubisoft Montreal رو توصیف کنم، دقیقا همون قدر زمان انتشار خودش جاه طلبانه/و به لحاظ فشار development سنگین بوده که AC Unity در سال 2014 بوده، و حتی حین پلی دادن دقیق میتونستم متوجه بشم یه سری قسمت ها از سمت خود استودیو در اون زمان ناقص مونده اما با این وجود به نحوی موفق شده بودن اون المان ها رو به لانچ گیم برسونن و نهایتا سر AC IV Black Flag تونستن دقیقا اون concept ـی که زمان توسعه این گیم تو ذهن ـشون داشتن رو پیاده کنن. و خب ظاهرا گیم هم زمان انتشار باگ/glitch های عجیب غریب زیادی هم سر همین موضوع داشته، البته به نظرم واقعا شانس آوردن و برداشت من طی تجربه گیم این بوده که صراحتا مشکلات AC Unity باید 2 سال زودتر با این گیم رخ میداد، که رخ نداد!
همون طور که گفتم گیم به لحاظ محتوا نسبت به زمان خودش بسیار غنی بوده و از این بابت تجربه بسیار لذت بخش ـی هست. از Naval Mission ها گرفته که اصلا فکرش هم نمیکردم این مکانیک زمان AC III قبل از Black Flag به چنین تکامل ـی رسیده باشه، تا mission های مربوط به Homestead که با وجود حجم زیاد ماموریت ها اصلا خسته کننده نبود و اتفاقا به نظرم روایت جذابی رو با هدف اتمام داستان Colonial Brotherhood و ترسیم یه پایان قشنگ برای کارکتر Achilles با وجود وقایع ـی که طی Rogue اتفاق افتاد و منجر به از بین رفتن Colonial Brotherhood از ریشه شد، ارائه داد، و همین طور Discovery های گیم که به اندازه تروفی های کارکتر Riddler فرانچایز Batman Arkham دیوانه کننده بودن ولی خب باز هم در حد و اندازه خودش جالب بود. و همینطور underground tunnel ها که به شکل غیر منتظره ای شروع به ارائه روایت های تاریخی مرتبط با Freemasonry نظیر Square and Compasses در قالب حل یک سری پازل رو کرد که اصلا فک پلیر باز میموند.
اما از همه مهمتر و جذاب تر، side mission های مربوط به Peg Leg Trinkets بود که به صورت واضح ـی چند پله به لحاظ طراحی محیط گرفته تا خود level design، بالاتر و قوی تر از کل گیم حتی storyline mission ها بود. اصلا انگار این side mission توسط Ubisoft Montreal ساخته نشده بود و به یکی دیگه از استودیو های Ubisoft در اون زمان (احتمالا با هدف آشنایی با انجین/مکانیک های گیم برای ساخت تایتل های بعدی) سپرده شده بود (که احتمال هم میدم Ubisoft Sofia بوده باشه)، که میشد بسیاری از asset هایی که بعدها در AC Black Flag و همین طور AC Rogue استفاده شده بودن رو در همین side mission دید. اینجوری بگم، اینقدر این بخش گیم به لحاظ پازل ها و همین طور انیمیشن ها و دیالوگ ها، متفاوت و حتی به لحاظ کیفی بالاتر از خود گیم بود، که واقعا انگار یه گیم کاملا جدید رو داشتی تجربه میکردی. و اتفاقا به لحاظ 100% sync کردن بسیار مشکل اما در عین حال واقعا لذت بخش بود.
همچنان حرف دارم برای گفتن راجع به این یه تایتل به خصوص که ترجیح میدم سر گیم های بعدی راجع بهشون صحبت کنم، اما چند تا نکته هست که احساس میکردم باید حتما داخل این پست در ارتباط با 100% اچیومنت/پلات این گیم (و کلا هر گیمی از این فرانچایز) بیان میکردم، که خود من سر گرفتن اچیومنت های این تایتل متوجه شدم و خب میتونه مدت زمان مورد نیاز برای پلات کردن چنین عنوانی رو به شدت کاهش بده. اما خلاصه بخوام بگم، هیچ راه در رویی/امکان زرنگ بازی برای سریع تر پلات کردن یه گیم AC به هیچ عنوان (مگر با speedrun و کثیف کاری که مورد بحث نیست) وجود نداره. قشنگ انگار اچیومنت ها/تروفی ها با هدف عذاب پلیر طراحی شدن و هر جایی رو شما سریعتر رد کنی، مثل full synchronization نکردن memory ها، مثل عدم انجام synchronize برای تمام viewpoint ها، مثل upgrade نکردن گجت ها و سلاح ها، مثل craft نکردن آیتم ها و ... در ادامه قطعا نیاز به انجام دوباره همه ـشون رو پیدا خواهید کرد. رسما سر این تایتل عمیقا توجیه شدم که شما باید هر آنچه Ubisoft داخل گیم قرار داده رو در کامل ترین حالت برای 100% اچیومنت کردن تجربه کنی :دی که البته این رو به شخصه به روش سخت/hard way یاد گرفتم (:دی) ولی در ادامه برای بچه هایی که میخوان تایتل های مشابه از این فرانچایز رو پلات کنن، مینویسم که اشتباهات من رو انجام ندن:

1- تحت هر شرایطی تمام mission/quest ها رو در همون بار اول تجربه اون بخش به طور کامل synchronize کنید، وگرنه بعد از اتمام گیم مجدد مجبور خواهید شد تمام optional objective هایی که ناقص موندن رو از اول برید.
2- تمام viewpoint ها، تمام discovery ها، هر چی که سر راه ـتون میبینید رو تا حد امکان همون موقع اوکی ـش کنید تا بعد تموم شدن storyline نخواید یه تمرکز ویژه برای این موضوع بذارید.
3- هرچی میتونید داخل گیم پول یا هر المان مرتبط دیگه رو جمع کنید از همون ابتدا. اصلا رو دقیقه نود حساب باز نکنید که به شدت تجربه دشوار تری خواهد بود :دی

واقعا فول اچیومنت کردن این گیم بعد این همه سال تجربه قشنگ ـی بود. بریم برای گرفتن اچیومنت های محتوای داستانی The Tyranny of King Washington و در ادامه هم Assassin's Creed III Liberation برای 100% کردن نسخه Xbox کل باندل :x
- اسکرین شات ها حاوی اسپویل از Story/Puzzle ها نیستند.


Assassin's Creed III Remastered
/ FPS Boost - Xbox Series S /
Pt. 7



BC | #screenshots | MR.1199
 
خب بعد از حدود 19 ساعت، این DLC سه قسمتی هم به طور کامل 100% و تمام 54 اچیومنت Assassin's Creed 3 Remastered گرفته شد.
واقعا چه به لحاظ نحوه روایت داستان و چه اتمسفر New York/Boston، تجربه متفاوت ـی بود و با توجه به مکانیک های کاملا جدیدی که Ubisoft صرفا برای این محتوای داستانی در نظر گرفته بود، به نظرم به راحتی میتونستن یه عنوان تماما مستقل ازش دربیارن و زمان پلی دادن اصلا احساس اینکه یه بسته الحاقی برای تایتل اصلی هست به شخصه به خود من دست نمیداد. به راحتی شاید یکی از بهترین و با کیفیت ترین content های بعد از عرضه ای بود که تا این لحظه پلی داده بودم.
نهایتا امتیاز 8.5/10 رو هم به این DLC میتونم بدم که به دلیل تجربه بسیار جذاب، متفاوت و خلاقانه تر، بالاتر از امتیازی هست که برای خود تایتل اصلی در نظر گرفته بودم. Assassin's Creed III قطعا به عنوان یکی از عناوین ماندگار در کل فرانچایز برای من باقی خواهد موند.
- اسکرین شات ها حاوی اسپویل از Story/Puzzle ها نیستند.

Assassin's Creed III Remastered
/ FPS Boost - Xbox Series S /
Pt. 9 | DLC - The Tyranny of King Washington








BC | #screenshots | MR.1199
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or