Anthem



Developer: BioWare
Publisher: Electronic Arts
Engine: Frostbite
Platforms: X1 PS4 PC
Genre: Action-RPG
Release Date: February 22, 2018

در E3 امسال از IP جدید BioWare که پیش از این با نام Project Dylan شناخته می شد، پرده برداری شد. بازیکنان به عنوان Freelancer در دنیایی مشترک با سایر بازیکنان به مبارزه و اکتشاف خواهند پرداخت. کلاس ها در این عنوان بر اساس لباسی هایی (که با نام Javelin شناخته مبشود.) طبقه بندی میشود. هر جاولین دارای قابلیت های منحصر به فرد می باشد و بازیکنان قادر به تعویض جاولین در هز زمانی از بازی خواهند بود. در هنگام لانچ بازی شامل 4 کلاس زیر می باشد.

Ranger

کلاس پیش فرض بازی بوده و دارای پارامتر های مناسبی در ضمینه ی کامبت، تحرک و دفاع می باشد.


Colossus

نسبت به کلاس های دیگر کند تر بوده اما در عوض دارای دفاع بسیار خوب بوده و شعاع حرکات عالی دارد.


Storm


این کلاس معادل معادل کلاس های دارای جادو در بازی های مشابه می باشد. دارای توانایی های مختلف المانی می باشد.


Interceptor


دفاع و قدرت پایین تر این کلاس به واسطه ی سرعت بالا و چابکی جبران می شود.


جاولین ها دارای قابلیت شخصی سازی بسیار عمیق بوده و تمام المان های آن ها از قبیل رنگ، توانایی ها و ... قابل تغییر می باشد.

 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
والا من که خوشم اومد از همه ی قسمتا گرافیک بازی

مشکلش اینه EA یـ روده راست تو شیکمش نداره بعد گول این "فقط ظاهری" رو نخور بازی رو یـ جوری میسازن که مچبور بشی گرایند کنی شاید شما دوست نداشته باشی اسکین باز کنی اصلا ولی مجبوری به خاطر عمل "مجبور کردن پلیر به خرید با دلار واقعی تو بازی" گرایند کنی
تا بازی نیاد و منتشر نشه هیچ رقمه نمیشه به EA اعتماد کرد حالا بماند که بعد انتشار بازی امکان دست بردن تو سیستم درامدزایی بازی هم هست کلا EA کثیف ـه و کثیف هم باقی میمونه فقط کافیه سابقش رو یـ دور مرور کنی !
این MTX به اون شکلی نیست که . به عبارتی پرداخت درون برنامه ای این بازی که فقط در جهت تزیینی هست ، و مساله اینه صرفا نیاز نیست دلار پرداخت کنی برای خرید آیتم های تزینی ، با پول داخل خود بازی هم میتونی همین هارو بخری ، دو نوع پول داریم coin که داخل بازی جمع میکنی ، و‌Shard که از استور خرید میکنی ، اینا کاربردشون در یک فروشگاه مشترک هست ، و اصلا نیاز نیست ۱ سنت بابت هرچیزی که تو بازی وجود داره پول پرداخت کنی .
کلا ظاهرا به این مدل میگن ، FREE MTX ، یعنی پرداخت درون برنامه ای رایگان . حالا شما بیش از ۹۰٪ گیم ها رو که نگاه کنی ، ببینی چجوری پول میگیرن بابت آیتم ها ، و مجبوری بگیری ، چون رو گیم پلی تاثیر میگذاره ، حتی تزینی هم باشه ، بازم مجبوری بخری ، انصافا این خداس پیش اونا . و میشه گفت مجانیه .

حالا مگه اینکه به قول شما EA بامبول در بیاره و حالت رو عوض کنه اون بحثش جداس ، مثلا COIN های داخل بازی رو آنقدر سخت بهت بده و قیمت اجناس رو با COIN فضایی بالا ببره که نتونی بخری ، فقط از این کارا میتونه بکنه . که اونم چون رو گیم پلی تاثیر نداره مهم نیست . بخصوص که بازی PVP هم نداره .

البته EA بعد قضیه SWBFII و اون افتضاحی که به بار آورد به مراتب خیلی سافت شده و پسر خوبی شده . نمونه بارزش بتلفید V هست که تو این موضوع نسبت به قبلش خیلی خیلی بهتره شده .

در کل امیدوارم اتفاق بدی ، برای عشق من نیفته :x
 
  • Like
Reactions: saeed_sg

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,156
نام
∂αнмα
@SPILL
ای کاش میشد مثل شما خوشبینانه به قضیه نگاه کرد ولی شما فقط کافیه بری گذشته EA رو مرور کنی ببینی EA اگه سر یـ بازی خیلی خوب تا کرده عوظش بعدش تلافی کرده EA بدون هیچ وقت آدم نمیشه و نخواهد شد چون EA هستش !
پ.ن :

screenshot-twitter.com-2019.01.30-07-02-12.png

ولی سکوت میکنن خودت میدونی چرا .....
 
  • Like
Reactions: saeed_sg and SPILL

HavingFun

کاربر سایت
Jan 23, 2019
60
یه سری ویدیو دیدم، گرافیکش رو کنسولا هم خیلی خوبه، نمیدونم چرا تو دموی قبلی اونقدر بد بود به نظرم
دوست دارم ببینم فردا از این قسمت های گرافیک بالا به پست منم میخوره یا نه :d
 

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
EA's Posted One of Those Awful Early Access Information Charts for ANTHEM

چارت پست بالا ملت رو بدجور عصبانی کرده بد جور

دقیقا چرا عصبانی کرده؟:D این قابلیت که می‌شه ده ساعت اول را رویِ ایکس باکس و کامپیوتر بازی کرد و رویِ PS4 نمی‌شه؟ سایت هم که به صورت اختصاصی برای PS ـه، پس طبیعی هست که روی این موضوع جبهه بگیره. البته این موضوع چیز جدیدی هم نیست و مدت‌هاست بازی‌هایی که EA ناشرشون هست، همچین حالتی دارند. اینکه این امکان وجود داره که با پرداخت یه مبلغ کم، ده ساعت اول بازی رو تجربه کرد، خیلی کار خوبیه. کجاش بده دقیقا؟ در کل سرویس origin access از جمله سرویس‌های خیلی خوبیه که EA داره ارائه می‌ده.
 
  • Like
Reactions: Mohammad@li

ezio252

کاربر سایت
Jun 22, 2010
1,141
نام
حمید
بازی از نظر گرافیکی عالیه ولی لودینگای طولانی خیلی اذیت میکنه از نظر گیم پلی هم که احساس کردم دارم مس افکت بازی میکنم داستان هم که فکر نکنم اصلا تمرکز سازنده ها باشه در کل به نظرم یه بازی نا امید کننده دیگه از بایوور میشه
 

ezio252

کاربر سایت
Jun 22, 2010
1,141
نام
حمید
توی باس فایت انقدر بازی شلوغ شده بود که علاوه بر افت فریم صدا هم قطع و وصل میشد حالا نمیدونم به خاطر نت بود یا کم بودن قدرت پردازش پلی 4 معمولی
اگه این مشکلات حل نشه بازی 10 دلارم نمیارزه چیه از توی غار میخوای دربیای باید 30 ثانیه لودینگ تحمل کنی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر