Alan Wake | پست اول تاپیک حتمآ خوانده شود

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
pe82_kansi_fin_rgb-232x300.jpg


مجله فنلاندی Pelaajalehti، مصاحبه‌ای با Remedy داشته و در اخرین شماره خودش به چاپ رسانده است. این مجله در 4 سال پیش نیز فرصت یافت تا مصاحبه‌ای با اعضای Remedy داشته باشد. از آن زمان تا بحال بسیاری از مسائل تغییر کرده است.
قسمتی از اطلاعات منتشر شده به شرح زیر است:

- ابتدا قرار بود که Alan Wake یک بازی sandbox باشد که در آن، بازیباز قادر بود آزادانه به هر جایی برود ولی مدتی بعد Remedy تشخیص داد که ترکیب دنیای Open world با یک داستان پر تنش و قوی، تقریبا غیر ممکن است. آنها نمی‌خواستند که داستان بازی را فدای Open world بودن کنند و بنابراین عنصر Open world را حذف کردند. با این حال نیز Remedy قول داده است که بازیباز‌ها محصور نخواهند بود و در طول بازی، انتخاب‌های گوناگونی در روبرویشان خواهد بود.


- کاراکتر‌های بسیار زیادی در دنیای Bright Falls وجود دارند که Alan می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند. هر چند که بازی به صورت Sandbox نیست ولی باز هم جستجو و اکتشاف نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کنند. برای مثال، صفحات گمشده‌ی رمان Alan wake قرار نیست که خودبخود در طول بازی پیدا شوند.


هر چند مایکروسافت به عنوان ناشر بازی است، تمام حقوق بازی Alan Wake متعلق به Remedy است. آن‌ها قصد دارند که این بازی را گسترش داده و به یک عنوان " چند رسانه‌ای" تبدیل کنند. "بازی" فقط شروع داستان Alan Wake است.

- شاید مهمترین خبر اخیر این بود که نسخه PC بازی در وضعیت روشنی به سر نمی‌برد. تریلر‌ها و شات‌های اخیر تقریبا همه مربوط به نسخه Xbox 360 بازی هستند. وقتی Pelaaja از Remedy در مورد نسخه PC بازی پرسید آنها گفتند که فعلا با مایکروسافت فقط در مورد نسخه X360 بازی مذاکره کرده‌اند و هیچ خبری در مورد نسخه PC بازی وجود ندارد. ( شاید مایکروسافت قصد دارد که این بازی را بر روی Windows 7 عرضه کند. زیرا در ابتدا قرار بود AW با ویستا منتشر شود که این امر عملی نشد).


Source
 
مهدی ایول مصاحبه رو تو بخش اخبار خوندم،عالی بود:hug:
انصافاً گیم پلی و گرافیکی رو که توی E3 نشون دادن استثنایی بود...
فکر کنم برای کاربرای 360 ترس خارج شده از مجموعه ی Resident Evil رو جبران کنه.
صدای دشمنا تا حدودی نزدیک به Dead Space بود،خیلی چندش آور بود و البته ترسناک...
موزیک هم که با فضا و جو بازی وقتی دشمنا میومدن کاملاً عوض می شد و کلاً Creepy می شد!!
بی صبرانه منتظر اون روزیم که سایت های بازی بالاخره بنویسن Alan Wake Hands on ...
 
این قسمت از مصاحبه بالا جا افتاده بود:

- Remedy از همان ابتدا به این موضوع اشاره کرد که نور نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند. مهمترین اسلحه Alan Wake، چراغ قوه او و دیگر منابع نوری است که در بازی پیدا می‌شود. نیرو‌های تاریکی قادرند هم انسان‌ها و هم حیوانات دنیای Bright Falls را تسخیر کنند. این نیرو‌های تاریکی حتی اجسام بی‌جان را وادار به حرکت و حمله می‌کنند. ( نیرو‌های‌ تاریکی به صورت یک سپر عمل می‌کنند. شما ابتدا باید با یک منبع نوری این سپر تاریکی را از بین ببرید و بعد با یک سلاح عادی از شر دشمن خلاص شوید.)

این عکس هم مربوط به مجله‌ای است که این مصاحبه را منتشر کرده:
 
photo-x-$7031075$180.jpg


Sam Järvi، یکی از اعضای Remedy در گفتگویی با Level در مورد داستان AW گفت علاوه بر اینکه خود AW مانند یک سریال تلوزیونی از چندین قسمت تشکیل شده است اما این کل ماجرا نیست و داستان در پایان بازی تمام نمی‌شود.

وی گفت " بله، Alan Wake مانند یک DVD است که فصل اول از یک داستان بلند را شامل می‌شود".

این موضوع نشان می‌دهد که در آینده باید منتظر دنباله بازی Alan wake باشیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or