فکر کنم از این اسلحه شکاریهای داغون بود!:biggrin1:البته در دمو الن یه شاتگان هم داشت
برای این علاقه ندارن چون نبود اسلحه و کبود تیر باعث هیجان بیش از حد میشه مخصوصا تو اون محیط:biggrin1: خیلی ترسناکه:biggrin1:مگه Call Of Dutyيه؟!:biggrin1:
يادمه سازنده ها ميگفتن Alan فقط يه كلت داره. اونم فقط براي دفاع از خودش گذاشتن. انگار اصلا سازنده ها علاقه اي به اسلحه ندارن.:biggrin1:
برای این علاقه ندارن چون نبود اسلحه و کبود تیر باعث هیجان بیش از حد میشه مخصوصا تو اون محیط:biggrin1: خیلی ترسناکه:biggrin1:
آره اگه تیر کم داشته باشیم خیلی جو ترسی به وجود میادش:biggrin1: باز خوبه اون چراغ قوه هستش که یک کاری باهاش بکنیم:biggrin1: در کل جو بازی فوق العاده توپ هستش:biggrin1:آره مثل Silent Hill باید با بیل و کلنگ بری به جنگ دشمن :biggrin1:
ولی همین جوریش کلی ترسیدسم فک کن اسلحه هم نداشته باشی بخوای بازی کنی ! همه جا تاریک ! چه حای میده :biggrin1:
ببینم نسخه PC & XBOX360 هم زمان منتشر میشن ؟!
تقریبآ یک سال بعد از عرضه Max Payne 2 ساختش شروع شده.1 سوال فنی داشتم این بازی رو الان چند ساله دارن میسازن از 2006 تا حالا یا 1 سال بیشتر نیست؟
این بازی به تنهایی ارزش خرید یه 360 رو داره.یک نکته جالب: به گفته Remedy چرخه روز و شب در AW مثل خیلی از بازی های امروزی بصورت اتوماتیک نیست و کاملا واقع گرایانه هست. مثلا مثل Oblivion یا GTA نیست که ظهر بود یهو نصف شب میشد. در AW شما مجبورید با زمان دست و پنجه نرم کنید. مثلا قبل از غروب آفتاب باید خودتون را به یه محل مورد نظر برسونید وگرنه گرفتار تاریکی و در نتیجه کابوس میشید.