Alan Wake | پست اول تاپیک حتمآ خوانده شود

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
مگه Call Of Duty‌يه؟!:biggrin1:
يادمه سازنده ها ميگفتن Alan فقط يه كلت داره. اونم فقط براي دفاع از خودش گذاشتن. انگار اصلا سازنده ها علاقه اي به اسلحه ندارن.:biggrin1:
برای این علاقه ندارن چون نبود اسلحه و کبود تیر باعث هیجان بیش از حد میشه مخصوصا تو اون محیط:biggrin1: خیلی ترسناکه:biggrin1:
 
برای این علاقه ندارن چون نبود اسلحه و کبود تیر باعث هیجان بیش از حد میشه مخصوصا تو اون محیط:biggrin1: خیلی ترسناکه:biggrin1:

آره مثل Silent Hill باید با بیل و کلنگ بری به جنگ دشمن :biggrin1:

ولی همین جوریش کلی ترسیدسم فک کن اسلحه هم نداشته باشی بخوای بازی کنی ! همه جا تاریک ! چه حای میده :biggrin1:

ببینم نسخه PC & XBOX360 هم زمان منتشر میشن ؟!
 
آره مثل Silent Hill باید با بیل و کلنگ بری به جنگ دشمن :biggrin1:

ولی همین جوریش کلی ترسیدسم فک کن اسلحه هم نداشته باشی بخوای بازی کنی ! همه جا تاریک ! چه حای میده :biggrin1:

ببینم نسخه PC & XBOX360 هم زمان منتشر میشن ؟!
آره اگه تیر کم داشته باشیم خیلی جو ترسی به وجود میادش:biggrin1: باز خوبه اون چراغ قوه هستش که یک کاری باهاش بکنیم:biggrin1: در کل جو بازی فوق العاده توپ هستش:biggrin1:
 
aw11.jpg

Xbox Australia اخیرا مصاحبه‌ای با سم‌لیک انجام داده است که در زیر گوشه‌هایی از آن را می‌بینیم. ویدئوی مصاحبه را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

در ابتدا از او خواسته می‌شود که در مورد بازی توضیحاتی را عرضه کند. سم می‌گوید که این بازی مانند یک سیزن از یک سریال تلوزیونی می‌باشد. داستان به صورت اپیزودی روایت شده و در اول هر اپیزود( مثل سریال‌های تلوزیونی) گذشته‌ای از قسمت قبل مرور می‌شود. عنصر "هیجان" در ذات این بازی است و برای همین تمام اپیزود‌ها در یک نقطه حساس و هیجان انگیز تمام می‌شود و بعدا در اپیزود بعدی دنبال می‌شوند.[ اخیرا این موضوع مطرح شده است که کل بازی از اپیزود‌های گوناگونی تشکیل شده و در اپیزود پایانی بازی با یک اتفاق بزرگ روبرو خواهیم شد که ادامه آن را باید در شماره بعدی Alan Wake دنبال کنیم].

وی می‌گوید نور یکی از نکات کلیدی گیم‌پلی بازی می‌باشد. حتی در بازی، منابع نور برای بازیباز بسیار مهمتر از سلاح‌ها می‌باشند. نور به معنی زنده ماندن در تاریکی‌‌های کابوس‌وار است.

علاوه بر این هیجان و ترسی که بازیباز‌ها تجربه می‌کنند، Alan Wake چه چیز‌های دیگری در خود دارد؟ سم می‌گوید که ما تنوع و گوناگونی بسیار زیادی در سناریوی بازی داربم. در واقع تعادل خاصی در بازی وجود دارد. قسمت‌های اکشن و هیجانی بازی در شب‌هنگام اتفاق افتاده و در روز‌ها نیز بازیباز‌ها وقت دارند که به گشت و گذار در دنیای Brightfalls بپردازند، از شهر‌های کوچک آن بازدید کنند ، با شهروندان و افراد محل صحبت کرده و داستان بازی را پیش ببرند.

در پایان قابل ذکر است که به گفته Remedy این بازی Collectors Edition نیز خواهد داشت. همچنین Remedy اظهار داشته است که فعلا تمرکز اصلی آن‌ها بر روی نسخه 360 بازی می‌باشد. این امر می‌تواند بر روی زمان انتشار نسخه PC تاثیر بگذارد.

Remedy در E3 2009 اعلام کرد که این بازی در بهار 2010 منتشر می‌شود.
 
یک نکته جالب: به گفته Remedy چرخه روز و شب در AW مثل خیلی از بازی های امروزی بصورت اتوماتیک نیست و کاملا واقع گرایانه هست. مثلا مثل Oblivion یا GTA نیست که ظهر بود یهو نصف شب میشد. در AW شما مجبورید با زمان دست و پنجه نرم کنید. مثلا قبل از غروب آفتاب باید خودتون را به یه محل مورد نظر برسونید وگرنه گرفتار تاریکی و در نتیجه کابوس میشید.
 
یک نکته جالب: به گفته Remedy چرخه روز و شب در AW مثل خیلی از بازی های امروزی بصورت اتوماتیک نیست و کاملا واقع گرایانه هست. مثلا مثل Oblivion یا GTA نیست که ظهر بود یهو نصف شب میشد. در AW شما مجبورید با زمان دست و پنجه نرم کنید. مثلا قبل از غروب آفتاب باید خودتون را به یه محل مورد نظر برسونید وگرنه گرفتار تاریکی و در نتیجه کابوس میشید.
این بازی به تنهایی ارزش خرید یه 360 رو داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or