900 نفر برروی Assassin's Creed IV: Black Flag کار می کنند

Reza Castel

کاربر سایت
Aug 19, 2012
432
آقای Ismail درباره Assassin's Creed IV اینچنین می گوید که:


((از نقطه نظر تولید کار ما برای رسیدن به این درجه خیلی خیلی سخت بوده زیرا 900 نفر در توسعه این عنوان به ما کمک کردند.توسط Assassin's Creed حتی خود من که در بخش مدیریت هستم شگفت زده شدم.با داشتن 900 نفر ما توانستیم بزرگترین دنیای خود را خلق کنیم و شخصیت های منحصر به فرد و متعددی را در جای جای آن قرار دهیم.فکر نمی کنم چنین رویدادی برا بازیکنان رخ داده باشد.))

قبلا شایعه شده بود که 1000 نفر برروی این پروژه کار می کنند که در گفت و گو با GameSpot شرکت Ubisoft اعلام کرد که ما هیچ بیانیه ای در این رابطه منتشر نکردیم.

هشت استودیو از این شرکت برروی Assassin's Creed IV: Black Flag فعالیت داشته اند که عبارتند از مونترال , سنگاپور , صوفیه , انسی , کیف , کبک , بخارست و مونتپلیر.

آقای اسماعیل همچنین گفت:استایل جهان Assassin's Creed تنها برای Ubisoft معنا نخواهد داشت.

شاید در آینده همیشه ما در حال توسعه این جهان بزرگ نباشیم.من جهانی را می بینم که قادر خواهید بود تا افراد مختلف را ترور کنید یا به انجام کارهای دیگر بپردازید.من فکر نمی کنم که شما همیشه آمریکا را با کانر و ایتالیا را با ازیو و دریای کاراییب را با ادوارد در یک بازی ببینید.

Assassin's Creed IV: Black Flagدر تاریخ 29 اکتبر برای پلتفرم های Xbox 360, PlayStation 3 و Wii U عرضه خواهد شد.ورژن Xbox One, PlayStation 4و PC بازی در ماه نوامبر عرضه می شود.

 

XboxLiveVirus

کاربر سایت
Sep 2, 2012
1,428
نام
علی
10 میلیون نفر هم رو این بازی کار کنن بازم درست نمی شه.کلن بعد از brotherhood گند خورد به کل سری assassin's creed من تا قبل brotherhood یکی از سوپر فن های این سری بودم.
اینم اشاره کنم بدترین قسمت این سری revolution بود که تیتراژ آخرش یه نیم ساعتی طول کشید.این یعنی تعداد نفرات زیادی روش کار می کردن و نتیجش این شد.
 

Madness

کاربر سایت
Sep 7, 2012
47
نام
Mostafa
دوستانی که علاقه ای به این بازی ندارن بازی نکنن و کامنت و اسپم الکی ندن . با ایت تعداد تیم مشکلات معدود AC III هم بر طرف میشه و با یک AC عالی دیگه و گیم پلی خوب و درگیر کننده مواجه خواهیم شد :bighug:
 

Leonardoazzuri

کاربر سایت
Jun 8, 2013
41
کارمندای استودیوی با عظمت that game company با یا یک پنجاهم این تعداد یه شاهکار جاودانه میسازن اینا هم تموم ادعاشون شده تعداد کارمنداشون . البته اسمی از Naughty Dog کبیر نمی برم چون حتی فکر مقایسه اش هم با استودیوهایی درپیت یوبی سافت گناه کبیره اس.
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
اینا کار می‌کنن توی Naughty Dog هم کار می‌کنن توی Rockstar هم کار می‌کنن.
فقط کار کردن مهم نیست، ایده و نوآوری مهم ـه....
 

XboxLiveVirus

کاربر سایت
Sep 2, 2012
1,428
نام
علی
صنعت گیمینگ در عصری به سر میبره که کمیت مهمتر از کیفیته :)
آخه وقتی با گند زدن به یه بازی همه ی فن های خودشون رو از دست می دن بازم باید به کمیت بپردازند؟
فکر کسایی مثل من رو نمی کنن که کلی سر این موضوع ناراحت شدم؟:D
 

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
خدا رحم کنه به قسمت Creditش!!!:|
اگه بعد از Credit یک Cut Sensce خیلی مهم باشه باید صبر کنیم تا Credit تموم میشه که این کار هم نزدیک نیم ساعت زمان میبره!!:|
 

unknown agent

کاربر سایت
Dec 10, 2012
74
نام
مهراد ارشادی نیا
این 900 نفر دقیقا اونجا چیکار میکنن؟ چون به جز گرافیک پیشرفت دیگه ای خداییش توی بازی دیده نمیشه!
خدا رحم کنه به قسمت Creditش!!!:|
اگه بعد از Credit یک Cut Sensce خیلی مهم باشه باید صبر کنیم تا Credit تموم میشه که این کار هم نزدیک نیم ساعت زمان میبره!!:|

خب یه Skip میزارن خلاص!:d دیگه انقدر دردسر نداره!
 

Fire Light

کاربر سایت
Feb 15, 2013
907
کاری ندارم ولی خاطرات فوق العادم که با اساسینز 1 و 2 داشتم کاملا به خاطره اینا لِه شد!! :d البته مقصر اصلی این بنده خداها نیستن، مردمی هستن که با جون و دل هر سال بازی رو می خرن و متاسفانه تعدادشون کم هم نیست، خوب وقتی فروش هم بالا باشه منم بودم هر سال می ساختم! کیه که از پول الکی بدش بیاد؟ :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر