50 کاراکتر برتر زن

با قرار گرفتن تمام شخصیت ها در پست اول موافقین؟

  • بله

    رای‌ها: 41 93.2%
  • خیر

    رای‌ها: 3 6.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    44

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
بعضی هاشون شما را میخندونن و بعضیشون باعث ناراحتی شما میشن،تعدادیشون شمارو حرص میدن و تعدادی دیگه شمارو شیفته خودشون میکنن
مهم نیست هم جنسشون باشید یا نه ، مهم نیست قویتر یا ضعیفتر از اونها باشین ،در هر شرایطی شما کنار بعضی از اونها آرامش پیدا میکنین ،وقت میگذرونین ، شاد میشین ، حرص میخورین ، عصبی میشین ، از دستشون ناراحت میشین اما...بازهم کنارشون میمونین و کنترلشون میکنین و سعی میکنین آسیبی نبینن
یا اگرهم قابل کنترل نباشن به حرفاشون گوش میدین و براتون اهمیت پیدا میکنن
شخصیت هایی که گاهی شما اونهارو مثل اعضای خانوادتون میدونین و در دلتون جایی براشون نگه میدارین ،پیگیر خبرهاشون میشین و همیشه بیاد داریدشون
این مقاله به 50 شخصیت ماندگار دنیای گیم میپردازه
امید به اینکه برای شما مفید باشه


u9zc40p7i196k7cimqxa.jpg






50:PRINCESS PEACH
شاهزاده‌ خانم پیچ
تولد : 1985 تا به امروز
شخصیت سری بازیهای ماریوی نینتندو
زیبا ، مهربان ، پرنسس


60757485121517108610.jpg


همه ی طرفداران سری بازیهای ماریو (قارچ خور) می دانند که تلاشهای ماریو در از بین بردن هیولاهای سرزمین پادشاهی قارچ برای کیست،او شاهزاده خانمی در سرزمین پادشاهی قارچ است که ربوده و سپس در برجی زندانی میشود و قهرمان دوستدار قارچش (ماریو) عظمش را جزم میکند تا پرنسس محبوب خود را نجات دهد.در بعضی از سری بازیهای ماریو این شخصیت حضور ندارد ولی بطور کل این شخصیت ، شخصیتی جدا نشدنی از سری بازیهای فوق محبوب ماریو است.


ظاهر اولیه پرنسس پیچ توسط Shigeru Miyamoto طراحی شد و سپس با همکاری Kotabe بازنگری شد.در این طراحی سعی بر این بود که چشمان پرنسس شبیه گربه باشد و در نگاهش "کله شقی" ای دلنشین دیده شوداین کاراکتر دارای موهایی بلند و برنگ طلائی است،چشمانی فیروزه ای و قدی بلند دارد و همچنین اندامی باریک و چهره ای گلگون شده دارد.طراحی لباسهای این شخصیت بسیار زیبا و شاهزاده گونه به تصویر کشیده شده اندلباس صورتی بلند با یقه ای تیره تر ، سجاف صورتی تیره ، آستینی پف دار و کوتاه ، دستکش بلند سفیدی بهمراه گوشواره یاقوت کبود، و یک تاج با یاقوت قرمز درخشنده ، زیبایی اورا صد چندان کرده است.در سال 2007 میلادی پرنسس پیچ در مجله فوربس در فهرست ثروتمندترین افراد خیالی قرار گرفت.مطمئنا طرفداران ماریو به او بخاطر این انتخاب تبریک خواهند گفت.





49 :CHLOE FRAZER
کلوئه فریزر
تولد : 2009 تا آخرین نسخه سری بازیهای آنچارتد
شخصیت مکمل سری بازیهای
UNCHARTEDجذاب ، زیرک ، خودخواه


73671569832596191806.jpg



مسلما طرفداران سری بازیهای Uncharted شخصیت اصلی زن این فرانچایز را "النا فیشر" میدانند ولی اگر بگوییم کلوئه هم دست کمی از محبوبیت النا ندارد اغراق نکرده ایم.کلوئه در نسخه دوم سری بازی آنچارتد خلق شد.وی در این نسخه به عنوان عضوی از گروه سارقینی است که برای پیدا کردن ناوگان مارکو پلو استخدام شده اند.از نظر اخلاقی او دقیقا نقطه مقابل النا فیشر است.علاقمندان این بازی از کلوئه بعنوان فردی سرگرم کننده و شخصیتی منحصر بفرد یاد میکنند و شخصیت او راشبیه به شخصیت ایندیانا جونز و الیکای شاهزاده ی پارس و حتی خود ناتان میدانند.بطور کلی او شخصیتی زیرک ،شوخ و جذاب میباشد البته دورو و فریبنده بطوری که در یکی از صحنه های عاشقانه سینماتیک بازی شاهد فریب ناتان توسط او می باشید،او در صحنه های اکشن شخصیتی دگرجنسگراست و کمتر شبیه به یک زن کامل عمل میکند ولی وقتی کار به فریب برسد ؛ او بهترین است.



این شخصیت توسط جاستین ریچموند آفریده شد و بسیار مورد علاقه وی میباشد.حرکات و صدای این شخصیت توسط Claudia Black بازیگر 40 ساله هالیوود مقابل دوربین های ویژه ضبط شده است،از نمونه کارهای این بازیگر میتوان به کار در پروژه های :

" The Amazing Spider-Man Video Game"
"Diablo III"
" Mass Effect 3"
" Uncharted 3: Drake's Deception"
"Rage"
"Gears of War 3" اشاره کرد.

این شخصیت در نسخه دوم بازی بشدت از طرف سازندگان مورد توجه قرار گرفت بطوری که "النا فیشر" کاملا تحت سایه او بود ، وی در نسخه سوم نیز حضور دارد.





48 :Leah
لــــی
تولد : 2012
شخصیت بازی دیابلو
3زیبا ، باهوش ، ماورائی


84335242985648361651.jpg


لی فرزند آدریا و ایدن است ،همچنین یکی از شخصیت های مهم بازی دیابلو 3.در پیش نمایشی که Blizzard در سال 2008 میلادی از این بازی در سرتاسر جهان پخش کرد وی دیالوگی فراموش نشدنی را ارائه داد:"در انتهای هر چیز ، شروعی دوباره است.اما دوباره سایه ای روی جهان ما میخزد همراه با بوی گند و بادهای سوزان...مردم برای دوامشان دعا میکنند....آنها باید برای یک مرگ سریع و بی رنج دعا کنندمن فکر نمیکنم اینجا امن باشد"سازندگان بازی گفته اند که این شخصیت را جایگزینی برای Deckard Cain قرار داده اند و همینطور سعی داشته اند که شخصیتی فعالتر و سازگار رو به بازی اضافه کنند.وی بر خلاف چهره ای که در اوایل بازی از او به نمایش گذاشته میشود ، شخصیتی مهربان و بفکر نجات دنیا از تاریکی است.




47 :Princess Daphne
شاهزاده خانم دافنی
تولد : 1983
شخصیت بازی آشیانه اژدها


38234307919258930711.jpg


یکی از شخصیت های ساده اما نسبتا خوبی که در یک بازی قدیمی ولی ضعیف ظاهر شد ؛پرنسس دافنی است.او شخصیتی شبیه به انیمشن های قدیمی دیزنی دارد.دنیای این شخصیت نسبت به شخصیت های دیگر بسیار کوچیک و ناچیز است و حرف زیادی برای گفتن ندارد.گویا بازی برای کنسول های نسل فعلی هم عرضه شده است.




46 :
Crystal Baileyکریستال بیلی
تولد :
2010
شخصیت بازیDEAD RISING 2

07950437075494268197.jpg


کریستال بیلی زنی است 25 ساله با موهای مشکی در لباسی نقره ای،او خواهری دوقلو بنام کهربا دارد.او کمک کینگ تایرون در نمایش "ترور واقعی" استصدا پیشگی این کاراکتر توسط Laara Gilchrist انجام شده است.






45. Blood Elves

الف های خونریز
شخصیت بازی World Of Warcraft
تولد : 2001



42901460195967336503.jpg


کسانی که به سری بازیهای وارکرافت علاقه دارند حتما یکی از قوم های مورد علاقشون الف ها هستند.
نژادی که ویژگیهای جالبی دارند و دارای جسنیتهای زن و مرد در بازی هستند.




44. Alyx Vance

الکسی ونس
تولد : 2004 تاکنون
شخصیت بازی half life 2

80951920271801301125.jpg


الکسی یک شخصیت در سری بازی اول شخص _تیراندازی half life است که اولین بار در half life 2 و سپس در اپیزود اول و دوم این نسخه هم حضور پیدا کرد.
الکسی یک زن جوان آفریقایی_آسیایی تبار است.
در طی بازی شاید اینگونه بنظر برسد که بین او و دکتر فریمن رابطه ای شکل بگیرد ولی تابحال این اتفاق رخ نداده است
الکسی یک متحد و دوستی عالی برای گوردون فریمن(شخصیت اصلی بازی) است.
شخصیت الکسی با اصلاحاتی از زندگی واقعی جمیل مورن برداشت شده است.
صداپیشگی او را Merle Dandridge بر عهده داشته است.
دیگر کارهای او عبارتند از :
The Last of Us
Half-Life 2: Episode Two
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2

الکسی یک هکر ماهر، ماهر در نفوذ به سیستم های کامپیوتری ترکیب و برنامه ریزی مجدد آنها می باشد.
او همچنین دارای یک ابزار چند منظوره است که با استفاده از یک بار الکتریکی به منظور دور زدن سیستم های امنیتی، باز کردن درهای قفل شده و ... کار میکند.


43. Jill Valentine
جیل ولنتاین
تولد :1996 تا به امروز
شخصیت سری بازیهای اویل

خالق : کپکام


59042070989775837413.jpg


اگر فکر میکنید دختر ها نسبت به پسرا ترسوتر هستند یکبار سری بازیهای اویل را انجام بدهید، مطمئنن دیدگاهتون نسبت به خانم ها عوض میشه، جیل ولنتاین را میشود بنوعی شجاعترین کاراکتر زن دانست؛هر کسی شجاعت درگیر شدن با مرده ای که دوباره زنده شده ، و یا هیولایی که با قدی بیش از 2متر و تنومندی پیل مانند با صدایی رعب انگیز بدنیالش میاید را ندارد ، اما جیل با این موضوع کنار آمده و انگار در دنیایی که جای توله سگ های با نمک ، سگ های هار مبتلا به ویروس نباشند نمیتواند دوام بیاورد.جیل دختریست که گاهی معادلات را بهم زده و زامبی های این فرانچایز از او میترسند.


جیل جزء شخصیت های زنیست که شهرت بسیاری در بازیهای ویدئویی دارد و جزء محدود دخترهاییست که گیمرها اورا پذیرفته اند.
اولین حضور جیل در این فرانچایز به سال 1996 برمیگردد و بعدها در نسخه های دیگری مانند :

Resident Evil 3: Nemesis *** Resident Evil: The Umbrella Chronicles *** Resident Evil 5 *** Resident Evil: Revelations

هم حضور داشته است.جیل همینطور یک شخصیت سینمایی هم محسوب می شود و در سری فیلمهای رزیدنت اویل این شخصیت حضور دارد.


در زمان طراحی بازی طراحان جیل را ضعیف تر ولی ماهرتر از دیگر شخصیت اصلی این فرانچایز *کریس ردفیلد* بتصویر کشیدند،طراحان در طرح جیل از بازیگر کانادایی بنام Julia Voth الهام گرفته اند و اینگونه سعی کردند جذابیت زنانه جیل بخوبی حفظ شود بنوعی که علارغم جسارت و بی باکیش در نبرد شبیه مردها نباشد و دخترها هم بتوانند براحتی با او همزاد پنداری کنند و همینطور جذابی ظاهری هم برای دیگر گیمرها داشته باشد.

Kenichiro Yoshimura طراح شخصیت جیل ولنتاین گفته است سعی کرده جیل را دختری ضعیف خلق نکند بلکه اورا دختری چابک و عضلانی خلق کند اما در نگاه اول شاید او لاغر و ضعیف بنظر بیاید.

صداپیشگی جیل توسط Catherine Disher انجام شده است.

در سال 2002 جیل ولنتاین توانست عنوان سوپر قهرمان زنان در دنیای گیم را از لارا کرافت برباید و در سال 2003 نیز gamespy او را در فهرست 7 جذاب در بازیها قرار داد.
GameDaily نیز اورا جزء 10 کاراکتر برتر کپکام اعلام کرد، و اورا قهرمانی جذاب و باهوش خواند.
و همینطور در رای گیریهای گینس در بازیهای ویدئویی در سال 2011 جیل توانست عنوان چهل و سومین شخصیت محبوب تمام دوران بازیهای ویدئویی را کسب کند.
جیل بقدری محبوبیت دارد که حتی روزنامه تایمز چاپ هند اورا در فهرست 9 دختر جذاب خود گذاشته است.
جیل بگفته کپکام محبوبیتی برابر با کریس ردفیلد دارد و همیشه در بین 50 شخصیت برتر بوده است.
در سال 2008 news.com جیل را جذاب ترین دختر تمام دوران هم برای دخترها و هم برای پسرها اعلام کرد.
در سال 2011 نیز جیل نظرسنجی GameZone را باردیگر از لارا کرافت برد.
همچنین در ولنتیان سال 2011 مقاله ای به عنوان "روز V مبارک" بچاپ رسید که عکسهای جالبی از جیل ولنتاین در آن چاپ شده بود.
در همین سال UGO در باره جیل نقل کرد : او جزء 50 زن خیالیست که جایشان در دنیای واقعی خالی است.
او همچنین جزء 99 زن جذاب سال 2012 میلادی است.


گفتنی ها راجع به جیل ولنتاین بسیار زیاد است و او جزء کاراکترهاییست که تنها متعلق به دنیای گیم نیستند بلکه نمادی با ارزش برای خانم ها هم بحساب میایند.




42. Goddess Etain

الهه ایتان
تولد : 2007
شخصیت بازی آنلاین : Shaiya



29195635711871684316.jpg


SHAIYA یک بازی 3بعدی در سبک MMORPG ( مولتی پلیر آنلاین ) میباشد که توسط شرکت سرگرمی Sonov ساخته شده است و در آمریکای شمالی توسط Aeria منتشر شده است.
این بازی بسیار جذاب است بطوری که درسال 2007 در سبک خودش برنده جایزه GameBorder شد.
این بازی داستان خاصی ندارد اما بدلیل محبوبیت این شخصیت در بین بازیهای MMORPG آمریکای شمالی خالی از لطف نبود که توی لیست ما قرار بگیرد.



41. Candy Suxxx
سندی
تولد : 2002
شخصیت فرعی بازی GTA : VICE CITY



13548264513378986851.jpg


این شخصیت هم توضیح زیادی نداره اما یکی از دختران محبوب سری بازهای GTA است بطوری که در 3سری ازین بازی حضور داشته است البته مستقیم و غیر مستقیم.


در gta: vice city تامی شخصیت اصلی بازی او را بکار میگیرد تا توسط او بتواند هدفش را در تله گیر بیندازد و اورا نابود کند.
اما در سری بعدی جی تی ای : سن آندریاس هم میتوانید بیلبورد ها و عکس هایی از او را در بازی پیدا کنید.

صداپیشگی این شخصیت را جینا جیمسون برعهده داشته که با نقش او دربازی و کار سابق او کاملا همخوانی دارد.
هرچند این شخصیت قابل بازی نیست * ولی نقش داشتن در سری بازیهای GTA افتخار کمی نیست


* = (در داستان اصلی بازی این اتفاق نمی افتد اما میتوان در هر پلتفرمی این شخصیت رو توسط کد تقلب بازی کرد)




40. Litchi Faye-Lings

لــــیتاچی
تولد : 2001
شخصیت سری بازی : BLAZBLUE


59406572674930535057.jpg


این شخصیت در سری بازیهای BlazBlue در نقش دکتریست که کلینیکی را در مرکز شهر بهمراه دستیارش Linhua میگردانند.
اما او فقط یک دکتر نیست یک جنگ جو هم هست و این قابلیت وقتی بنمایش در میاید که یکی از دوستان او مورد حمله قرار میگیرد و بشدت زخمی میشود،
بعدها محله آنها نیز مورد هجوم همین افراد قرار میگیرد و از این جا به بعد دکتر ما بجای وسایل طبی ،وسایل رزمی خودش را رو میکند.

این شخصیت در قالب fighting (سبک بازیهای مانند TAKKEN) ایفای نقش میکند.




39.FRAN
سارا فرن
تولد :2006
شخصیت سری بازیهای Final Fantasy


83929867309006178009.jpg



اگه طرفدار بازیهای ویدئویی هستین حتما برای یکبار هم که شده یا سری فرانچایز فاینال فانتزی را تجربه کرده اید و یا اسمش رو شنیده اید.
این بازی که توسط توسط هیرونوبو ساکاگوچی طراحی شده و اسکوئز آن را انتشار داده است دارای 14 نسخه میباشد.
از سری دوازدهم این بازی شخصیتی جالب و دوست داشتنی به این بازی اضافه شد،شخصیتی که نقشی بسیار پررنگ دارد.
درختری بنام فرانسین که اورا فرن میشناسند ؛ با قد 161 سانت و وزنی 51 کیلوگرمی که قدرت خاصی ندارد اما بازوبند جادوئی که به بازویش دارد به او قدرت خاصی میبخشد.

فرن صلاحش تیروکمانی به اسم لاویبر است که قابلیت تبدیل شدن به شمشیر را نیز دارد .
فرن خواهر دیگر شخصیت این بازی به نام لایتنینگ است که شخصیتی بی روح و سردمزاج دارد که البته فرن و او از این نظر اختلاف بسیار زیادی دارند.

صداپیشگی فرن در نسخه انگلیسی بازی را نیکول فانتل عهده دار بوده است و در نسخه ژاپنی ریکا فاکامی این کار را انجام داده است.

فرن در بین کاراکترهای زن بخاطر لباس جالبش بیشتر شهره است.




38.Kaileena

(ملکه زمان)
تولد : 2004-2005
شخصیت سری بازی شاهـــزاده ایـــــران

04693078363055002645.jpg


پرنسس کایلینا یکی از شناخته شده ترین کاراکترهای زن در دنیای بازیهایست هرچند این شخصیت غیر قابل بازیست اما نقشی بسیار پررنگ در بازی محبوب شاهزاده ایرانی را دارد.
پرنسس جنگجویی جذاب است که همیشه لباسی نیمه عریان به تن دارد.او علاوه بر جذابیت های ظاهری قابلیت دیگری هم دارد و تنها یک پرنسس جذاب نیست او ملکه زمان هم هست.

در بازی شاهزاده باید پرنسس کایلینا را از دست Shahdee که قصد کشتن اورا دارد نجات دهد.
داستان این بازی خیلی خوب کارشده و بسیار کامل هستش.

صداگذاری پرنسس کایلینا توسط Monica Bellucci انجام شده است.
همینطور از چهره این بازیگر سرشناس هم در طراحی کایلینا الهام گیری شده است.

کایلینا در سریهای Warrior Within و The Two Thrones این بازیحضور دارد.




37:Nariko
ناریکو
تولد : 2007
شخصیت سری بازی : شمشیـــر آسمــــانی Heavenly Sword


70823535818712127792.jpg


آیا فکر میکنید یک منجی لزوما باید یک مرد باشد؟
آیا فکر میکنید دخترها ضعیف هستند؟
آیا فکر میکنید این دختر جذاب توانایی نجات سرزمینش را ندارد؟

اگر اینگونه فکرکردین متاسفانه اشتباه بزرگی مرتکب شدین.

ناریکو دختر پادشاه سرزمینیست که به مردم آن بشارت بدنیا آمدن یک منجی داده شده است ، پسری که فرزند پادشاه است و قرار است آن سرزمین را به رونق برساند اما... ناریکو پسر نیست و پادشاه صاحب دختری شده است.

دختری که بین مردم جایی ندارد و کسی از او خوشش نمی آید.
سالها میگذرد و ناریکو تبدیل به دختری باهوش، ماهر در فنون رزمی و البته شجاع میشود در این زمان فرصتی پیش می آید تا قبیله ای دیگر به سرزمین ناریکو حمله کنند....و این بهترین فرصت برای ناریکو است تا به مردم سرزمینش بفهماند "یک زن شجاع بهتر از هزار مرد ترسوست"


ناریکو شخصیتی بسیار جذاب و دوست داشتنی است.
او همانند کریتوس افسانه ای شجاع و دلیر است تنها فرقی که با او دارد جنسیت و کمی مهربانی بیشتر است.

ناریکو دارای شمشیری است که نام این بازی نیز هست ؛ "شمشیر آسمانـــــی"
سلاحی که بازیکن به چند طریق میتواند از آن در بازی استفاده کند.

بطور کلی این بازی شاهکاری از نینجا تئوری است که شخصیت اصلی آن دختر است.


در سال 2007 وقتی این بازی منحصرا برای پلی استیشن 3 به بازار عرضه شد موفقیت چشمگیری کسب کرد هرچند جای ترقی بیشتر هم برایش بود اما در همین حد هم بسیار سروصدا کرد.
داستان این بازی خوب کارشده است و دلپذیر است.

ناریکو از آن دسته از شخصیتهایی ـست که مد لباسی او برای مراسم هایی از جمله هالووین و نمایشگاه های بازی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و همین به محبوبیت و شهرت او افزوده است.

صدا پیشگی این شخصیت بر عهده بازیگری استرالیایی بنام Anna Torv است که احتمالا بازی او را در سریال بسیار معروف FRINGE دیده اید.


موضوع جالب دیگر در باره ناریکو این است که او در بازی PlayStation All-Stars Battle Royale نیز حضور دارد.


از شخصیت ناریکو در سری انیمشن هایی هم استفاده شده است.

ناریکو در سالهای 2007 و 2009 در فهرست دختران جذاب مجله "GAME ****" قرار گرفت.

درسال 2008 ، UGO ناریکو را در فهرست "جذاب ترین های انیمیشن" و همینطور در سال 2010 نیز در فهرست بهترین دختران بازی جای داد .

ناریکو در فهرست "دختران مقاومی که دیگر آنهارا نمی بینیم" قرار گرفته است.

در سال 2009 ، MSN نیز ناریکو را در فهرست" داغترین دختران بازی " قرار داد.

کسب این مقام ها و این محبوبیت ها باعث شده است تا ناریکو را دختری بنمانیم که همیشه یادش در دنیای گیم باقی میماند.




36:Princess Zelda

پرنسس زلـــــدا

تولد : 1986 تا به امروز

شخصیت سری بازی های The Legend of Zelda


88107604927587880282.jpg


یکی از زیباترین دیالوگ های پرنسس زلدا:

"من رویایی داشتم...در رویائم ابرهای سیاهی روی سرزمین هایرول رو پوشاندن
اما ناگهان نوری از درون جنگل تابید و ابرها رو شکافتند
نور سبزرنگ و درخشان بود...این یعنی یک ناجی و قهرمان از جنگل می آید

ممکنه اون فرد تو باشی
"


پرنسس زلـــدا نام یکی از شخصیت های داستانی سری بازیهای محبوب افسانه زلداست.
نام اصلی او به ژاپنی
ゼルダ姫 Zeruda-hime است که خوشبختانه عوام او را پرنسس زلدا میشناسند.

او یکی از تاثیرگذارترین و پررنگترین کاراکترهای این فرانچایز دوست داشتنی است.
نژاد او
Hylian است و همواره در هر نسخه از بازی تغییراتی را داشته است تنها چیزی که در او تغییر نمیکند چهره نجیب اوست.

میاموتو (خالق ماریو) طراح این شخصیت هرچه در توان داشته برای بنمایش گذاشتن دختری مهربان ، خوشرو ، باوقار ،دلسوز و آماده برای از خودگذشتن برای کمک به دیگران،صرف کرده است و در این کار موفق هم بوده،بنوعی همه زلـــدا رو دوست دارند.

میاموتو در صحبت هایش گفته است که نام این شخصیت رو از اسم همسر F. Scott Fitzgerald رمان نویس آمریکایی الهام گرفته است.

پرمخاطبترین مجله دنیای گیم، یعنی مجله Game Informer هم درین باره نوشت :
"این اسم قدیمی است و دیگر بندرت استقاده میشود اما معنی آن شاد،پر برکت و خوش شانس است"




داستان افسانه زلـــدا از جهاتی شبیه به داستان بازی ماریو است و زلدا رو میتوان بسیار شبیه به پرنسس پیچ دانست البته با داستانی بسیار قویتر و جذاب تر.


پرنسس زلدا جوایز زیادی را مخصوصا در ژاپن برده است.

مجله قهرمانان زن ، از پرنسس زلدا به عنوان یکی از شناخته شده ترین شاهزاده خانوم های دنیای بازیهای ویدئویی نام برد.

در سال 2009 نیز Game Daily ، او را در فهرست "50 دختر جذاب بازیهای ویدئویی قرار داد" و در باره او نقل کرد : او حتی در نسخه ای که هنوز ساخته نشده است هم زیباست.

در همین سال نیز او در فهرست ده شخصیت برتر زن از طرف مجله اختصاصی نیتندو انتخاب شد و در باره او نقل شد :
او دختریست که با شمشیر و کمانش خود را قادر به مبارزه نگه داشته است.

رابین ویلیامز بازیگر سرشناس هالیوودی نیز اعلام کرده که نام دخترش را زلدا گذاشته است زیرا یکی از طرفداران این فرانچایز محبوب است.

مسلما این فرانچایز بدون وجود دختر فانتزی ، مهربان و جذاب این سری یعنی پرنسس زلــــدا ، محبوبیت امروزش را نداشت.




35:
Aya Brea

تولد : 1998 - 2000

شخصیت سری بازی های Parasite Eve



09324694706483249835.jpg


اگه دنبال کردن مقالات درباره شخصیت های مونث دنیای گیم را دوست داشته باشین حتما تابحال با این شخصیت آشنا شده اید ، شخصیتی دوست داشتنی ، شجاع و البته زیبا.

آیا برآ شخصیت اصلی سه گانه ی پارازیت ایو میباشد که توسط شرکت اسکوئر ساخته شد.

درباره آیا و داستان بازی توضیح کاملی توسط یکی از دوستان خوبم در فروم تهیه شده است که میتوانید از آن استفاده کنید و بدلیل کامل بودن این مقاله نیازی به اضافه کردن مطلب خاصی نیست.


{ برای خواندن داستان آیا و سه گانه پارازیت ایو به تاپیک DEVIL_GIRL عزیز بروید.


20 نفر از جسورترین شخصیتهای مونث دنیای گیم


معمولا دخترانی که در بازیهای ویدئویی نامی برای خود بدست می آورند دختران شجاعی هستند که الهام بخش جهان واقعی میشوند

خیلی از این کاراکترها حتی مد لباس خود را در جشن ها و نمایشگاه های مختلف بر کاراکترهای مذکر برتری میدهند

آیا برآ نیز یکی از این دخترانیست که هرچند به معروفیت جیل و آدا و لارا نیست اما شجاعت او قابل تقدیر و احترام است.


34: Ada Wong

تولد : 1998 - تا به امروز

شخصیت سری بازی های شیـــطان مقــــیم (Resident Evil)




21064309780749305741.jpg



کمتر گیمری هست که حداقل یکبار فرانچایز رزیدنت اویل را بازی نکرده باشد.

ادا (که میتوان او را ایدا نیز نامید) دختری زیبا ، جذاب ، شجاع و خوش لباسی ـست که از سری دوم رزیدنت اویل در این فرانچایز ظاهر شد.

شخصیت ادا آنقدر جذابیت داشت که همان نسخه برای حضور دائمی او در این فرانچایز کافی باشد.


ادا در شیطان مقیم نقش یک جاسوس را دارد که برای تشکیلاتی که ما به اسم سازمان میشناسیم کار میکند؛سازمان تشکیلاتی است که بعنوان رقیب شرکت آمبرلا فعالیت دارد.


ادا وانگ بجز
رزیدنت ایول ۲، در چندین نسخه دیگر این سری نیز حضور داشته است که میتوان به : رزیدنت اویل :4 ، رزیدنت اویل : تاریخچه آمبرلا و رزیدنت اویل : تاریخچه تاریکی اشاره کرد.

شخصیت او نخستین بار توسط نویسنده فقید ژاپنی نوبورو سوگیمورا مطرح و توسط ایسائو اوهیشی در بازی رزیدنت ایول ۲ طراحی شد.

صداگذاری این شخصیت را در سه بازی رزیدنت ایول ۲، رزیدنت ایول ۴ و رزیدنت ایول: تاریخچه تاریکی، سالی کاهیل انجام داد.

مسلما ادا در سری بازی شیطان مقیم شخصیتی منفی است اما نه از آن دسته از شخصیت هایی که شما از آنها متنفر شوید، ادا آنقدر جذابیت و لیاقت دارد که حتی دشمنانش هم از او خوششان بیاید

ادا هرچند که جاسوسی کاردان و قاتلی حرفه ایست و نقش منفی را با خود یدک می کشد اما او هیچگاه کاری را بی دلیل انجام نمی دهد و همیشه دین خود را ادا کرده است حتما یادتان هست که رزیدنت اویل 4 ادا ماموریت کشتن لیون را داشت و این دو درگیریهای بسیار جذابی هم داشتند اما ادا بدلیل دینی که به لیون داشت او را نکشت.


** ادا در سری فیلمهای شیطان مقیم نیز حضور دارد.

** ادا در سری بازیهای رزیدنت اویل به جاسوس قرمز پوش شهره است.

** از ادا مجسمه و اسباب بازیهایی ساخته شده است که در ژاپن و برخی نواحی اروپا بفروش میرسند.

** ادا از همان نسخه اولیه توانست نظر بسیاری از منتقدین را جلب کند.

** ادا از طرف لارا سیگر بعنوان یک نماد فمینیستی موفق و قابل تحسین معرفی شد.

** در سال 2007 ادا در لیست 50 زن جذاب قرار گرفت ، همچنین در یک نظر سنجی او و لیون توانستند عنوان عاشقانه ترین تیم در بازیهای ویدئویی را ببرند که البته بدلیل همکاری های ناخواسته این دو در رزیدنت اویل 4 به آنها لقب تیم داده شد.

** در سال 2009 جوایز دیگری نیز به ادا تعلق گرفت.

** IGN در مقاله ای تحت عنوان "شخصیت هایی دوست داشتنی که باید در رزیدنت اویل 6 بازگردند " ادا را نیز قرار داد.

** در سال 2011 رابطه ای بین ادا و لیون شکل میگیرد که در آن سال رتبه نهمین عاشقانه بازیهای ویدئویی را بدست می آورد.

** در سال 2013 zoomingames ادا را برنده جایزه "جذاب و خنک " بازیهای ویدئویی معرفی میکند.

** ادا جوایز بسیاری را در فهرست جذابترین های دنیای گیم برده است و بطور معمول هرساله در این فهرست حضور دارد.



و در آخر باید گفت که دختر قرمز پوش سری بازیهای رزیدنت اویل توانسته به شایستگی نقش خود را ایفا کند .


33: Ranin Quin & Hana Tsu Vachel

تولد : 1999-2001

شخصیت سری بازی های Fear Effect


84215941576407668064.jpg



(( اثر ترس )) از سری بازیهای RPG ( نقش آفرینی ، اکشن ) بود که در نسل های گذشته کنسول ها خوب درخشید.

این بازی به دلیل داستان پرحاشیه ،گرافیک رضایت بخش نسبت به نسل پیشین و کاراکترهای جذاب توانست امتیازهای خوبی در زمان خودش کسب کند.

نسخه اولیه این بازی برای ps1 توسط EIDOS منتشر شد و توانست گیمرهای بسیاری را شیفته خود کند.نسخه دوم نیز برای ps2 در سال 2001 منتشر شد.

داستان بازی پیرامون3 قانون شکن است که در پی دختر تاجری چینی هستند و این داستان در سری های بعدی بازی نیز دنبال میشود، هانا (یا حنا ) یکی از این 3قانون شکن است.

در این بازی از عوامل بسیاری در جذاب شدن هرچه بیشتر کمک گرفته شده بود،حس ترس بخوبی به بازی تزریق شده بود ، حنا کاراکتر اصلی بازی بسیار جذاب و خوش سیما و باهوش طراحی شده و نقش مکمل او باران کوئین نیز بخوبی شخصیت پردازی شده است.

rain شخصیتی است که در سری دوم بازی اضافه شد و نقش مکمل حنا را به عهده دارد و اورا در ماموریت هایش یاری میکند از گذشته rain چیز زیادی گفته نشد و بازی کن باید خود در طول بازی به داستان زندگی او برسد.


رابطه عاشقانه (...) حنا و باران و به انجام رسوندن بعضی از قتل های حنا توسط داشتن این روابط با مقتول هایش حاشیه سازی هایی هم برای این بازی درست کرد که البته به سود این بازی تمام شد.

این بازی توانست نظر بسیاری از منتقدین را بخاطر حس ترس و داستان زیبا و کاراکترهای خوبش جلب کند و حتی اورا هم رده رزیدنت اویل دانستند.

امتیازات بازی Fear Effect 2 :
Electronic Gaming Monthly8.5 out of 10
Game Informer9.0 of 10
GameSpot8.9 out of 10
IGN6.9 out of 10
Official PlayStation Magazine4.5 out of 5


32. Meryl Silverburgh
تولــد : 1998-تا به امروز

شخصیت سری بازی
Metal Gear Solid



96773406739811876940.jpg



اگه فکر میکنین هیچ بازی ویدئویی از پس شما برنمیاد

اگه فکر میکنین بازیهای ویدئویی سرگرم کننده نیستند

اگه فکر میکنین هیچ بازیی نمیتواند شما را معتاد کند

تنها چیزی که برای تغییر دیدگاه شما لازمه یک کنسول پلی استیشن و دیسک بازی MGS است.








مریل سیلوربرگ دختری جسور و شجاع و از شخصیت های اصلی این فرانچایز است که در این بازی نقش معشوقه سالید اسنیک ابرقهرمان این فرانچایز و دختر برادر کلونل کمبل است.

سازندگان این بازی از جمله مغز متفکر دنیای گیم هیدئو کیجیما درباره مریل گفته اند که تاثیر او در بازی و مخصوصا تاثیری که او بر رفتار و شخصیت سالید اسنیک گذاشته انکار ناپذیر است.

طراحی این شخصیت توسط یوجی شینکاوا طراح معروف شرکت کونامی است.
یوجی اظهار کرده است که سازندگان از پیش فکرهای بسیاری برای حضور مریل در بازی داشته اند و حضور پررنگ او در نسخه دوم بازی بدلیل این بوده که میخواستند گیمرها تا لحظه های پایانی دچار شک و تردید درباره مریل باشند و هنوز هم میخواهند درباره مریل غافلگیریهایی برای بازیکنندگان داشته باشند.




صدا پیشگی این شخصیت در نسخه ژاپنی بازی توسط Kyoko Terase و در نسخه انگلیسی توسط دبی وست انجام شده.
دبی وست برای این صداپیشگی برنده جایزه ای هم شده است.
از دیگر کارهای او میتوان به :
Naruto
Despicable Me
Metal Gear Solid
God of War II
Evil Dead
Shark Tale
Warcraft III

اشاره کرد.


31. Miranda Lawson

تولــد : 2010

شخصیت سری بازی
Mass Effect 2


55370364967894374274.jpg



اکثر شما با سری بازی { اثر جرمی } آشنا هستین ، بازیی ستوده شده در سبک اکشن علمی تخیلی و نقش آفرینی که توسط استودیو کانادایی بایوور منتشر شده است.


شخصیت معروف مونث این فرانچایز ،میراندا لاوسون نام داره که یکی از مامورین Cerberus هستش،میراندا تولدی حاصل از پیشرفت علم دارد ، او در سال 2150 از طریق آزمایشگاهی و مصنوعی تنها از طریق تکثیر ژن های فردی مهم و ثروتمند است بدنیا می آید ( که اون فرد رو میشه پدر میراندا دانست )


همینطور که انتظار دارین این انسان تولیدی نوعی از انسان برتر هستش و ژنتیک او طوری طراحی شده که میراندا هوش بسیار بالا و قابلیت های بسیار دیگری رو که انسانهای معمولی شاید هیچگاه نتونن داشته باشن رو دارا باشه.



این برتری ژنتیکی از اون دختری جسور و شجاع و باهوش میسازه اما موفق نمیشه میراندارو تبدیل به آدمی شاد و سرزنده کنه بطوری که میراندا از دوران کودکیش دچار اختلافهایی با پدرش بوده و حتی این اختلاف ها و ناراحتی ها به جایی میرسه که میراندا خونه رو ترک میکنه و به Cerberus می پیونده.
و میشه گفت پدر میراندا، میراندا و خواهرش oriana رو فقط بخاطر رسیدن به اهدافش تولید کرده که همین باعث میشه داستان اختلاف های میراندا و پدرش به جنگ بین این دو بر سر oriana منتهی بشه.


نکته جالب راجع به میراندا اینه که شخصیت میراندا مستقیما از روی چهره واقعی انسان طراحی شده.

چهره واقعی و صداپیشگی او از روی چهره Yvonne Strahovski بازیگر استرالیایی بوده که در کارهایی از جمله سریال بسیار مطرح و پرمخاطب دکستـــــــر ایفای نقش کرده است.

نام خانوادگی Miranda در ابتدا Solheim بود ، ولی پس از انتخاب Yvonne Strahovski سازندگان تصمیم گرفتند نام خانوادگی میراندا را عوض کرده و نامی استرالیایی انتخاب کنند.

حتی سازندگان قصد داشتند موهای میراندا رو هم برنگ بلوند (همرنگ موهای Yvone ) طراحی کنن اما بعدا به این نتیجه رسیدن که رنگ مشکی مناسب تره.

میراندا در تبلیغهای بازی نقش پررنگی داشته بطوریکی او در کنار thane بیشترین حضور تبلیغاتی بازی رو دارا هستن.

در فروشگاههای آمریکا در کنار لباس و اجسامی که جزء لوازم تبلیغاتی mass efect بحساب می آیند از میراندا هم مجسمه ها و لباس خاصی (که علاقمندان به بازی حتما میدونن کدوم لباس میراندا معروفه ) بفروش میرسه.


30. I-no

تولــد : 2002

شخصیت سری بازی
Guilty Gear


75940338972805914271.jpg



I-no یکی از شخصیت های بازی Guilty Gear xx در سبک مبارزه ای دوبعدی است که در سال 2002 برای ps2 xbox و ویندوز و ارکید منتشر شد.

این بازی در نسل قبل توانست نمرات قابل قبولی کسب کند.

I-no دختری است که در مبارزه توانایی بالایی دارد ،همچنین در نواختن گیتار؛ I-no هرچقدر که در ظاهر زیباست و جذابیت داره اما بنظر میرسه که مبارزی بی وجدانه و همیشه بدنبال صدمه زدن به حریفش چه از طریق روحی و چه جسمی است.او حتی از نواختن گیتارش هم برای صدمه زدن به دیگران استفاده میکنه.

معمولا در این سبک از بازیها در باره شخصیت ها داستان مورد قبولی اختصاص داده نمیشه و جلب کردن نظر گیمر بسته به ظاهر و تواناییهای کاراکترها داره که I-no بخوبی تونسته نظر گیمرهارو با ظاهر جذابش جلب کنه.


قد : 165 سانتی متر نوع خون : AB وزن : 46کیلوگرم تولد : 25 نوامبر سرگرمی : گیتار


29. Mileena

تولــد : 1993 - تا به امروز

شخصیت سری بازیهای Mortal Kombat




86557085354220772935.jpg


همه ی شما با سری بازیهای خونین مورتال کامبت آشنایی دارین ، بازیی مبارزه ای که از گذشته های دور تا همین حالا هم میلیونها گیمر طرفدارش هستن و البته هرچند فراز و نشیب

زیادی داشته ؛مورتال کامبت برای اولین بار در 8 اکتبر سال 1992 عرضه شد ، بازیی که نتیجه کار و خلاقیت یک تیم بسیار کوچک بود و Ed Boon ، John Tobias طراحان و سازندگان بازی بودند.

این بازی دارای شخصیت های زیادیست که هرکدام داستانی برای خود دارند البته داستان آنها در بعضی از نسخه ها در تضاد هستن.

ملـــینا یکی از شخصیت های منفور سری بازی مورتال کامبت است؛او همزاد پرنسس کیـــتانا دخترخوانده شائوکان است که توسط جادوگر معروف این بازی یعنی شانگ تسونگ برای خدمت به امپراطوری

شیطانی شائوکان بدستور خود امپراطور ساخته شده است که اگر زمانی کیتانا واقعیت را درباره پدر اصلیش ( که در فیلمها و مخصوصا سریالی که در باره این بازی ساخته شده دیده اید که شائوکان

پدر اصلی کیتانا را میکشد و به زور با مادر کیتانا(سیندل) ازدواج میکند )

ملینا همیشه کینه همزادش کیتانا را در دل داشته و به او حسادت میکرده و میشه قصد کشتن کیتانا و گرفتن جای او رو در سر داشته.





ملینا از لحاظ ظاهری ، اندامی روی فرم و جذاب دارد و تا وقتی که ماسک روی صورتش هست شاید بشه اون رو زیباهم دونست اما وقتی که ماسک از روی صورتش برداشته بشه مطمئنن هیچ کس از

دیدنش خوشحال نمیشه.

ملینا رو میشه بدترین شخصیت زن بازیهای ویدئویی دانست اون باطنی بدطینت و خونخوار داره ، خشونتی که در فتالیتی های ( فنون و حرکاتی نمایشی مخصوص این بازی که به وحشیانه ترین شکل

ممکن حریف تبدیل به پوست و استخون میشه ) ملینا وجود دارد در بسیاری از کاراکترهای دیگر دیده نمیشود.


john tobias درباره ملینا و کیتانا میگوید : من از کیتانا و ملینا برای خلق کاراکترهایی افسانه ای استفاده کردم و برای هردوی آن ها ماسکی طراحی کردم که زیبایی و زشتی هرکدام پنهان بماند تا قبل

از انتخاب هرکدوم عاقلانه تصمیم بگیرید.



مشخصات دیگر ملینـــا :

قد: 175 سانتی متر

وزن: 58 کیلو گرم

نژاد:

نیم ادنیایی و تارکاتانی

متحدین:

Baraka
Shang Tsung
Shao Khan
Tanya
Onaga
Quan Chi
Shinnok
دشمنان:
Kitana
Jade
Sindel

گروه:

اهریمن

نقش آفرینان:

Katalin Zamiar: MKII
Becky Gable :UMK3, MKT
Dana Hee: second movie
Jolene Tran: MKL
Jennifer DeCosta:Live Tour
Lita Lopez:MKSM
Johanna Añonuevo :MKA


در اکتبر سال 2004 در نسخه ویژه مجله playb***y تصویر ملینا در بین شخصیت های جذاب (؟؟) بچاپ رسید.

در سال 2011 نیز تصویر ملینا توسط جاستین موری بهمراه دیگر شخصیت های مونث مورتال کامبت باز هم در پلی ب**ی بچاپ رسید.

در سال 2006 ملینا در فهرست داغترین های IGN قرار گرفت.

در سال 2011-2012 که همه منتظر عرضه جدیدترین نسخه مورتال کامبت بودن ، ملینا یکی از چهار شخصیت قابل بازی در دموی قبل از عرضه بود.

در پیش نمایش تبلیغاتی بازی مورتال کامبت درباره ملینا در برنامه ای بنام "شبی با ملینا " و نقش تاریخی او در این سری بازی بحث و گفت و گو شد.

در بعضی از تبلیغ های تناسب اندام از ظاهر ملینا در تیزر های تبلیغاتی استفاده میشود.

در سال 2011 لباسی ویژه از ملینا تنها برای نسخه پلی استیشن ویتا در بازی قرار گرفت.

تبلیغات بازی مورتال کامبت بسیار دامنگیر و پر زرق وبرق است بطوری که این بازی محصولات تجاری بسیاری برای فروش دارد

ملینا در تمامی این محصولات و کالاهای تجاری از جمله کارت بازی مورتال کامبت ، لباس ملینا ، ماسک ، عروسک و مجسه های او همگی فروش خوبی داشته اند.

در سال 2011 نیز تمی از ملینا توسط electronic music برروی iTunes قرار گرفت

همچنین موزیکی برای ملینا ساخته شد که در سه آهنگ نسخت آلبوم مورتال کامب جای گرفت.

IGN لباس ملینا رو برای جشن هالووین سال 2012 در فهرست تم های داغ هالووین قرار داد.

ملینا در اولین حضورش در بازی مورتال کامبت 2 باعث شد هواداران بخاطر طراحی این کاراکتر تشکر کنند.

ملینا اولین زن سری بازی مورتال کامبت است.

نام ملینا (Mileena) از یه نام اسلواکی به نام (Milena) به معنی " خواسته ،توجه ، میل" هست که اشاره به آرزوی او برای شاهزاده شدن است.

به گفته اد بون سازنده بازی مکیتانا و ملینا همانند اسکورپیون (Scorpion) و ساب زیرو (Sub-Zero) هستند.

مجله "Nintendo Power" در باره ملینا مینویسد : زیبا، ظریف، جذاب و قوی است، اما مهمتر از همه، مرگبار است.

درسال 2009 UGO ملینا را در فهرست 5شخصیت برتر مورتال کامبت قرار داد.و در باره او نوشت : ملینا از بدترین زن های تاریخ است.

فن های حرفه ای مورتال کامبت شگرد کار کردن با ملینا را حرفه ای و حرکات ترکیبی اورا نیازمند تمرین بالا دانستند.

ملینا در فهرست "HOT CHICKS" سایت IGN نیز قرار گرفته است.

در سال 2009 نیز ملینا در فهرست "بدترین دختران سرزمین بازیهای ویدئویی" سایت FHM قرار گرفت.

سازنگان از نسخه 2 بازی تا نسخه آرماگدون هیچ حرکت ویژه ای به حرکات ملینا اضافه نکردند و فقط در نسخه 2011 حرکات جدیدی برای ملینا اضافه شد.

IGN در سال 2011 ملینا رو در فهرست "هشت شیطان دنیای بازی" قرار داد.

ملینا عناوین بسیار دیگری را نیز کسب کرده که مهمترین ها در بالا ذکر شد.





28. Trish


تولــد : 2001 - تا به امروز

شخصیت سری بازیهای DEVIL MAY CRY



34419759142781217565.jpg




"شيطان هم ممکن است گريه کند" يکي از زيباترين و پرفراز ونشيب ترين بازيهاي کپکام از دهه گذشته تا به امروز بوده است.

اين بازي بطور کلي تا چند ساعت اول و عادت کردن به سبک بازي چنگي به دل نميزنه اما داستان جالب بازي شمارو بسمت خودش ميکشونه و درگير بازي ميشين

DMCداراي دو شخصيت اصلي ،ويرجيل (ويرژيل) و پسري خوشتيپ نبام دانته است که هردو داراي باطني نيمه اهريمني و نيمه انساني هستن.

در سري اول اين بازي که سال 2001 منتشر شد،شخصيتي مونث بنام تريش بچشم ميخورد ،

تريش دختري شيک پوش ، افاده اي ، سودجو ، و البته کار بلد است که با دانته در پيدا کردن شکار همکاري ميکند و البته معشوقه اول دانته هم هست.





ظاهر شخصيت هاي مونث اين بازي با نقش و کارهايي که دربازي ميکنن کاملا تناسخ داره ،مسلما از دختري با تيپي اسپورت يا کفش هاي پاشنه بلند و لباسی فوق العاده زیبا انتظار نميره که دنبال شکارکردن شياطين باشه يا با خودشون يه اسلحه مهيب ويرانگر مثل راکت لانچر حمل کنن اما در دنياي dmc همه چيز حيرت آوره.




_تريش در نسخه اول و چهارم بازي حضور دارد اما در نسخه دوم نيز بصورت شخصيت مخفي در بازي گنجانده شده.


_تريش در ابتدا نقش طعمه براي از بين بردن دانته را داشته و سپس در روند داستان با دانته متحد میشه.


_تريش در انيميشن ساخته شده ازين بازي نيز حضور دارد.


27. Lady

تولــد : 2005 - تا به امروز

شخصیت سری بازیهای DEVIL MAY CRY



04928828198684537911.jpg



بعد چه اتفاقی می افته؟ در واقع هیچ چی

ما حواسمون به باقی مونده اهریمن ها هست.

من هنوز باید یک کار دیگه رو هم انجام بدم

اون هم از بین بردن تک تک شیاطینیه که هنوز باقی موندن.
{بخشی از دیالوگ لیدی}



لــــیدی یکی دیگه از شخصیت های سری بازی " شیطان هم ممکن است بگرید " است.

او دختر آرخام (یکی از شخصیت‌های منفی قسمت سوم) است اما بر خلاف پدرش او اهریمنی نیست اما همانند او از نظر ژنتیکی رنگ چشمهاش باهم تضاد داره و هرکدوم یک رنگه(چشم چپ قرمز و چشم راست آبی رنگه).

لیدی دختری زیبا و جسور ، سرسخت و خشک است که همراه خود علاوه بر سلاحایی مثل چاقو یک راکت لانچر غولپیکر هم حمل میکنه،

لیدی در بازی معمولا خشک و خشن بودن خودش رو حفظ میکنه و در مواقعی که کنار دانته است بنظر میرسه احساسی هم به دانته داشته باشه.

ظاهر لیدی در بین شخصیت های مونث بازی بیش از همه بحث برانگیز و موردپسند است(البته تا قبل از انتشار نسخه پنجم ، از نسخه 5 به بعد رقابت ها شدیدتر شده :D ) بطوری که در بیشتر نمایشگاه ها و همایشهای تبلیغاتی بازی فرد یا افرادی با ظاهر او حضور دارند ؛البته همین لباس که شبیه به یونیفرم مدرسه های شرق آسیا است باعث شده افرادی هم با طراحی این شخصیت به این شکل مخالف باشند چون اعتقاد دارن اصلا به دختری با این مد لباس نمیاد که سلاحی مثل راکت لانچر در دستش بگیره.

نام اصلی لـــیدی در اصل مری ( مریم ) است که باتوجه به اقتباس های صورت گرفته از کمدی الهی دانته این نام برای او انتخاب شده است؛ و به این دلیل در بازی بنام لیدی شناخته میشه چون در رویارویی با دانته ،دانته او را لیدی صدا میزند.

لیدی در سری سوم بازی نقش پررنگی در کنار دانته داشت و داستان با او کاملا در ارتباط بود.

همچنین در سری چهارم نیز حضوری کوتاه همراه با تریش دیگر شخصیت این بازی داشت.

او همچنین در انیمیشن دویل می کرای هم حضور دارد.

نام لیدی در ژاپنی (レディ) و نام اصلی او به این زبان (メアリ)است.




26. Sonya Blade


تولــد : 1992 - تا به امروز

شخصیت سری بازیهای Mortal Kombat

21143327826937335732.jpg




اگه قرار باشه شما لیستی از جسور ترین ، زیباترین ، چابکترین و دلخواهترین کاراکترهای مونث دنیای گیم تهیه کنید

حتما جایی برای سونیا در نظر میگیرین،سونیا شخصیتی فوق العاده خوش ساخت است که برای اولین بار توسط

john tobias در سال 1992 به سری بازی مورتال کمبت اضافه شد
.

سونیا ستوان نیروهای ویژه ایالات متحده و زیردست جکس و البته دوست اوست که در داستان اصلیش ،او بدنبال

انهدام گروهی خرابکار است،سردسته این گروه کانو است و بهمین دلیل بیشتر درگیریهای سونیا و دشمن اصلی درطول

بازی با کانو است.


سونیا در مورتال کمبت نماد زنی با اراده ، استوار و پرغرور است اما با وجود این به دوستان و اطرافیانش اهمیت زیادی

میدهد ، سونیا چه از لحاظ پوشش و چه از برخی لحاظهای اخلاقی خیلی شبیه به لارا کرافت است.


نکته جالب درباره سونیا میتونه این باشه که سازندگان اصلا برنامه ای برای طراحی سونیا نداشتن و وقتی جکس ساخته

شد به
این فکر افتادن که شخصیت زنی هم در رابطه با اون به بازی اضافه کنن وهمینطور شخصیت مونثی درمقابل کانو نیز

قرار داده بشه و همین شخصیت غیرمنتظره امروز
یکی از قهرمانان اصلی این بازی محبوب شده.


Jeri Ryan نقش سونیا رو در سریال Mortal Kombat: Legacy بازی کرده است.

او قبلا هم این نقش رو در Mortal Kombat: Rebirth بازی کرده بود.

در انیمیشن " مورتال کمبت: سفر آغاز می شود " نیز صداگذاری سونیا با جنیفر هیل است.

سونیا از خانواده ای نظامی آمده است بطوری که پدر سونیا نیز قبلا نظامی بوده .

سونیا در تبلیغات مورتال کمبت نقش پررنگی داره

سونیا مسلما چهره تاثیر گذاری است و بهمین دلیل تابحال مجسمه های مختلفی از سونیا ارائه شده

و همینطور در سال 2011 چند پکیج کلکسیونی که شامل مجسمه ، کتاب کمیک و لباس سونیا میشده در زمان انتشار

آخرین نسخه عرضه شد
.

در سال 2008 GamesRadar سونیا رو در فهرست "دختران جذاب دوران 1990" قرار داد.

GameDaily در سال 2008 سونیا رو در لیست " موج جدید دختران جذاب "و در سال 2009 نیز در فهرست "جذابترین دختران

بلوند" قرار داد


Complex نیز سونیا رو بهمراه کیتانا و ملینا در فهرست "داغترین زنان در بازی های ویدئویی" قرار داد

David Jaffe نیز در سال 2011 از سونیا بعنوان "دختری خوشرو و جذاب" نام برد

سونیا حتی در MTV هم موفق به کسب مقام شده

و از او بعنوان شخصیتی ساده و معصوم نام برده شده و دربارش گفته شد که : او جزء معدود شخصیت بازیهایی است که از

جذابیت های جنسیش بخوبی استفاده شده و با مهارتش در حرکات رزمی هماهنگ سازی شده
.


درسال 2012 ،msn نیز سونیا رو در فهرست" 20 دختر جذاب بازیهای ویدئویی " قرار داد

و درباره او نقل کرد : مستقل ،محکم ، بااراده و آماده فداکاری برای دوستانش،سونیا نمونه ای از یک زن مدرن

Game Rant نیز سونیا رو در لیست "ده شخصیت برتر مورتال کمبت" قرار داد.

UGO نیز سونیا رو در فهرست" 8 شخصیت داغ مورتال کمبت" قرار داده است.

Cheat Code Central نیز به سونیا رتبه هفتم را در فهرست "جوجه های 1990" میدهد و نقل میکند او درحال حاضر ازجمله

کسانیست که واقعا سمج هستند (فهرست اصلی نامش سانسوریه :D_ فهرست کسانی که KiCk a...)


UGO صحنه مبارزه سونیا و کانو را در اولین فیلم مورتال کومبت جزء 19 سکانس برتر رزمی سینما دانسته.

سونیا نیز مانند جیل ، لارا از جمله کسانی است که تاثیر زیادی میگذارند ، مد لباسی او در بسیاری از نمایشگاه ها تقلید

میشود
و بطور کلی او زنی است مستقل ، ماهر و البته با مهربانی زنانه




25.
Juliet Starling

تولــد : 2012

شخصیت سری بازی
Lollipop Chainsaw

08491908910904268434.jpg


Lollipop Chainsaw توسط استودیو Grasshopper Manufacture بعد از Dead rising 2 در سال 2012 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد.
این بازی حاصل همکاری بین Goichi Suda و فیلمساز معروف James Gunn است بکارگردانی Ikeda Tomo و کمپانی برادران وارنر نیز این بازی رو منتشر کرده اند.

شخصیت بازی یک دختر اروپایی_آسیایی لجباز و شر دبیرستانی بنام جولیت استارلینگ است که رابطه خوبی با خانواده ش نداره و مدرسه نمی‎رود ،تا ساعت 12 ظهر میخوابه و اکثرا هم آب نبات چوبی توی دهنشه ،خلاصه سرتق به تمام معناست.

داستان از جایی شروع میشخ گخ یکی از همکلاسی هایش که از آفرقا بر گشته بود بیماری گرفته بوده و باعث آلودگی تمام مدرسه میشه و در این بیماری به کل شهر سرایت می‎کنه،جولیت هم بعد از اینکه از خواب بیدار میشه و این وضع رو میبینه تصمیم میگیره تا بجنگ با زامبی ها بره البته با سلاحی که کسی توقع نداره توی دست یه دختر دبیرستانی ببینه؛
سلاحی که جولیت برای اینکار انتخاب میکنه یه اره برقی هستش که اتفاقا خیلی هم بکار جولیت میآد.


اگه بخوایم دقیقا بگیم جولیت چه کاری انجام میده باید بگیم توی تیم تشویق کننده های دبیرستان San Romero است و زامبی هم شکار میکنه.
معشوقه جولیت در بازی Nick Carlyle نام داره ، جولیت عاشق توت فرنگی و رنگ صورتی هستش.


صدا پیشگی این شخصیت در نسخه ژاپنی توسط Yoko Hikasa و در نسخه انگلیسی توسط Tara Strong است.
Tara Strong در کارهایی مثل :

Ben 10
Dear Dracula
The Penguins of Madagascar
PlayStation All-Stars Battle Royale
Batman: The Dark Knight Returns, Part 2
Batman: Arkham City
Spider-Man: Edge of Time
Shadows of the Damned
Infamous 2Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds
Metal Gear Solid: Peace Walker
Ninja Gaiden Sigma 2
Metal Gear Solid: Portable Ops
صداپیشگی کرده است.


Jessica Nigri نیز مدل و بازیگر حرکات شبیه ساز جولیت بوده است.


این بازی در ژاپن با استقبال بالایی روبرو شد بطوری که مجله فامیستو به بازی نمره 9 از 10 داد.

مجله پلی استیشن Dengeki نیز به بازی نمره 36 از 40 رو داد.

و میانگین رای چهار مجله دیگه نمره 83 از 100 شد.

در غرب نیز GameRankings و Metacritic به این بازی نمره های 71% و 70 رو نسخه ایکس باکس و 68 % و 67 رو به نسخه پلی استیشن دادند.

IGN نیز نمره 5/10 و Gameinformer 7.5/10

GameSpot نیز 6.5/10 رو به بازی اختصاص داد.

Destructoid به بازی نمره 9/10 رو اختصاص داد و این بازی رو بازی محبوب سال 2012 دانست.


24. Chun Li

تولــد : 1991- تا امروز

شخصیت سری بازی street fighter

hn715ma8vvj8a9y8wf6v.jpg


Chun-Liيکي از شخصيت هاي سري بازي Street Fighter است.اولين حضور او در اين فرانچايز به مارس سال 1991 برميگردد ،سالي که کپکام Street Fighter 2 رو به بازار عرضه کرد و بيش از 1.5 ميليارد دلار درآمد ناخالص بدست آورد.

Street Fighter II: The World Warrior بقدري موفقيت بدست آورد که واژه تسخير بازار براي اين بازي کم است؛
بيشتر از 25ميليون آمريکايي اين نسخه رو بازي کردند و بيش از 15 ميليون کپي از بازي فروخته شد.

چان لي در همين نسخه طرفداران بسياري پيدا کرد و این محبوبیت باعث حضور او در تقريبا تمامي نسخه هاي بعدي شد.

او اولين شخصيت مونثي است که در بازي گنجانده شد و بطور کلي اولين شخصيت مونثي است که در بازيهاي مبازره اي جاي گرفت و باعث جلب توجه گيمرهاي سراسر دنيا شد.

چان لي رو ميتوان يک نماد فمينيسم در بازيهاي ويدئويي دانست زيرا تا قبل از حضور او در اين فرانچايز
بازيهاي ويدئويي اجازه استفاده از زنان در ماموريت ها ، حريف هاي مبارزي ، دوست دخترهاي شخصيت ها رو نداشتند؛
پيرو او ملينا ،سونيا و ديگر شخصيت هاي زن نيز رونمايي شدند و همین امر تا حد بسیاری باعث دگرگونی صنعت گیم شد.

داستان چان لي در بازي حول يک انتقام ميچرخه ، انتقام مرگ پدر از قاتل پدر يعني
M. Bison
ريشه اين انتقام در کودکي او جاي داره بطوري که از همان کودکي هنرهاي رزمي رو آموزش ديده و خودش رو براي اين انتقام آماده کرده ،سپس به اينترپل پيوست تا
M. Bison
رو پيدا کنه و انتقام خودش رو بگيرد.

شرکت کپکام و سازندگان street fighter مديون اين شخصيت دوست داشتني و محبوب هستند چون او يکي از درآمدزا ترين شخصيت هاي اين شرکت است.

او در چند کميک ، فيلم و انيمه اين سري حضور داشته که اولين آنها به سال 1994 برميگرده که
Ming-Na Wen
نقش اين کاراکتر رو بازي کرده است.

طراحي شخصيت چان لي توسط تيم طراحي کپکام بوده اما طراحي اصلي رو AKIMAN انجام داده AKIMAN پدر کاراکترهاي street fighter ناميده ميشود.

لباسي که چان لي به تن داره يک لباس سنتي بنام cheongsam است که در قرن بيستم در چين از اون استفاده مي شده.


نام چان لي در چيني 春麗 است که معني" به زيبايي بهار" رو ميدهد.

چان لي در يک dlc براي little big planet نيز عرضه شده است.

چان لي قويترين شخصيت زن بازيهاي مبارزه اي شناخته ميشه پاهاي عضلاني چان لي محبوبترين قسمت اين شخصيت است.
در سال 2002 طرفداران SF چان رو بهترين شخصيت اين بازي انتخاب کردند.
در سال 2009 IGN او را در رتبه اول فهرست شخصيت هاي st جاي داد.
در همين سال GameDaily نيز چان لي رو شخصيت رتبه اول st در تمام زمانها دانست.
در سال 2008 چان لي بعنوان بهترين شخصيت تاريخ کپکام و محبوب ترين شخصيت St انتخاب شد.
UGO نيز از چان غافل نشد و درسال 2010 او را بهترين شخصيت St معرفي کرد.
در دهه 90 چان لي توانست به گيمرهاي سراسر جهان نشان دهد علارغم تصورات يک شخصيت زن ميتواند پا به پاي شخصيت هاي مرد مبازره کند.
چان لي علاوه بر کسب مقام بهترين شخصيت بازيهاي مبارزه اي ، تمام بازيهاي ويدئويي ، و داستاني توانست عنوان جذابترين دختر 1992 رو از Electronic Gaming Monthly
بدست بياورد
Game Informer در سال 2009 فهرستي از کاراکترهاي برتر سبک مبارزه اي ارائه کرد (زن و مرد) که چان لي رتبه هفتم رو بدست آورد.
در سال 2011 رتبه جذاب ترين دختر کارتوني را بدست آورد.
در سال 2012 نيز چان لي رتبه جذابترين زن داستان رو بدست آورد.
در سال 2013 نيز او در رتبه بيست و دوم کله خرهاي بازيهاي ويدئويي را دارد .


23. Claire Redfield

تولــد : 1998

شخصیت سری بازی Resident Evil


rg3r04f2jemhn3f3mk9k.jpg



حتما با کلر ردفيلد آشنايي داريد خواهر کريس يکي از اصلي ترين شخصيت سري بازي resident evil و اولين شخصيت اين سري که در سال 1996 عرضه شد
کلر ردفيلد (به ژاپني: クレア・レッドフィールド, Kurea Reddof?rudo) مانند برادرش کريس که 6سال از او بزرگتر است يکي از اصلي ترين شخصيت هاي مثبت اين فرانچايز است.

اولين حضور کلر به رزيدنت ايول 2 برميگردد و اين حضور در رزيدنت ايول کد: ورونيکا و رزيدنت ايول: تاريخچه تاريکي و انيميشن رزيدنت ايول: تباهي
نيز ادامه پيدا کرد.
کلر در سري فيلمهاي رزيدنت ايول نقش بسيار پررنگتري دارا ميباشد
بطوري که در فيلمهاي رزيدنت ايول: انقراض و رزيدنت ايول: زندگي پس از مرگ
نقش او توسط الي لارتر بازي شده است
کار صداپيشگي اين شخصيت را نيز آليسون کورت برعهده داشته‌، صداپيشه اين شخصيت در زبان ژاپني نيز يوکو کايدا است.

طراح اين شخصيت نوبورو سوگيمورا است.
شخصيت کلر ردفيلد در اولين حضورش موفق شد نظرات خوب منتقدان رو کسب کند.

eurogamer در سال 2000 کلر را نامزد دريافت جايزه شخصيت پيشرو زن کرد.

در سال 2007 نيز Rob Wright فعال Tom's Games کلر را در قهرست 50 شخصيت بزرگ زن در تاريخ بازيهاي ويدئويي گنجاند.

در سال 2008 GameDaily کلر را در رتبه 42 فهرست 50 کاراکتر جذاب زن قرار داد.

و در فهرست جذابترين هاي دنياي گيم از ديدUGO نيز در رتبه 46 ايستاد.

IGN نيز در مقاله اي تحت عنوان " کاراکترهايي که در رزيدنت اويل 6 بايد بازگردند" کلر را نيز قرار داد.

کپکام نيز در سال 2012 اعلام کرد:
"مردم دوست دارند جيل و کلر در رزيدنت اويل بعدي حضور داشته باشند"




 
آخرین ویرایش:

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
[h=1]45. Blood Elves
[/h]الف های خونریز
شخصیت بازی World Of Warcraft
تولد : 2001

bloodelf14.jpg



کسانی که به سری بازیهای وارکرافت علاقه دارند حتما یکی از قوم های مورد علاقشون الف ها هستند.
نژادی که ویژگیهای جالبی دارند و دارای جسنیتهای زن و مرد در بازی هستند.


[h=1]44. Alyx Vance[/h]الکسی ونس
تولد : 2004 تاکنون
شخصیت بازی half life 2
240px-Alyx_Vance.png

الکسی یک شخصیت در سری بازی اول شخص _تیراندازی half life است که اولین بار در half life 2 و سپس در اپیزود اول و دوم این نسخه هم حضور پیدا کرد.
الکسی یک زن جوان آفریقایی_آسیایی تبار است.
در طی بازی شاید اینگونه بنظر برسد که بین او و دکتر فریمن رابطه ای شکل بگیرد ولی تابحال این اتفاق رخ نداده است
الکسی یک متحد و دوستی عالی برای گوردون فریمن(شخصیت اصلی بازی) است.
شخصیت الکسی با اصلاحاتی از زندگی واقعی جمیل مورن برداشت شده است.
صداپیشگی او را Merle Dandridge بر عهده داشته است.
دیگر کارهای او عبارتند از :
The Last of Us
Half-Life 2: Episode Two
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2


الکسی یک هکر ماهر، ماهر در نفوذ به سیستم های کامپیوتری ترکیب و برنامه ریزی مجدد آنها می باشد.
او همچنین دارای یک ابزار چند منظوره است که با استفاده از یک بار الکتریکی به منظور دور زدن سیستم های امنیتی، باز کردن درهای قفل شده و ... کار میکند.
 

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
43. Jill Valentine
جیل ولنتاین
تولد :1996 تا به امروز
شخصیت سری بازیهای اویل

خالق : کپکام
Jill_Valentine_avatar_by_AvrilSk8teuse.jpg




اگر فکر میکنید دختر ها نسبت به پسرا ترسوتر هستند یکبار سری بازیهای اویل را انجام بدهید، مطمئنن دیدگاهتون نسبت به خانم ها عوض میشه، جیل ولنتاین را میشود بنوعی شجاعترین کاراکتر زن دانست؛هر کسی شجاعت درگیر شدن با مرده ای که دوباره زنده شده ، و یا هیولایی که با قدی بیش از 2متر و تنومندی پیل مانند با صدایی رعب انگیز بدنیالش میاید را ندارد ، اما جیل با این موضوع کنار آمده و انگار در دنیایی که جای توله سگ های با نمک ، سگ های هار مبتلا به ویروس نباشند نمیتواند دوام بیاورد.جیل دختریست که گاهی معادلات را بهم زده و زامبی های این فرانچایز از او میترسند.


جیل جزء شخصیت های زنیست که شهرت بسیاری در بازیهای ویدئویی دارد و جزء محدود دخترهاییست که گیمرها اورا پذیرفته اند.
اولین حضور جیل در این فرانچایز به سال 1996 برمیگردد و بعدها در نسخه های دیگری مانند :

Resident Evil 3: Nemesis *** Resident Evil: The Umbrella Chronicles *** Resident Evil 5 *** Resident Evil: Revelations

هم حضور داشته است.جیل همینطور یک شخصیت سینمایی هم محسوب می شود و در سری فیلمهای رزیدنت اویل این شخصیت حضور دارد.


در زمان طراحی بازی طراحان جیل را ضعیف تر ولی ماهرتر از دیگر شخصیت اصلی این فرانچایز *کریس ردفیلد* بتصویر کشیدند،طراحان در طرح جیل از بازیگر کانادایی بنام
Julia Voth الهام گرفته اند و اینگونه سعی کردند جذابیت زنانه جیل بخوبی حفظ شود بنوعی که علارغم جسارت و بی باکیش در نبرد شبیه مردها نباشد و دخترها هم بتوانند براحتی با او همزاد پنداری کنند و همینطور جذابی ظاهری هم برای دیگر گیمرها داشته باشد.

Kenichiro Yoshimura طراح شخصیت جیل ولنتاین گفته است سعی کرده جیل را دختری ضعیف خلق نکند بلکه اورا دختری چابک و عضلانی خلق کند اما در نگاه اول شاید او لاغر و ضعیف بنظر بیاید.

صداپیشگی جیل توسط
Catherine Disher انجام شده است.

در سال 2002 جیل ولنتاین توانست عنوان سوپر قهرمان زنان در دنیای گیم را از لارا کرافت برباید و در سال 2003 نیز gamespy او را در فهرست 7 جذاب در بازیها قرار داد.
GameDaily نیز اورا جزء 10 کاراکتر برتر کپکام اعلام کرد، و اورا قهرمانی جذاب و باهوش خواند.
و همینطور در رای گیریهای گینس در بازیهای ویدئویی در سال 2011 جیل توانست عنوان چهل و سومین شخصیت محبوب تمام دوران بازیهای ویدئویی را کسب کند.
جیل بقدری محبوبیت دارد که حتی روزنامه تایمز چاپ هند اورا در فهرست 9 دختر جذاب خود گذاشته است.
جیل بگفته کپکام محبوبیتی برابر با کریس ردفیلد دارد و همیشه در بین 50 شخصیت برتر بوده است.
در سال 2008 news.com جیل را جذاب ترین دختر تمام دوران هم برای دخترها و هم برای پسرها اعلام کرد.
در سال 2011 نیز جیل نظرسنجی
GameZone را باردیگر از لارا کرافت برد.
همچنین در ولنتیان سال 2011 مقاله ای به عنوان "روز V مبارک" بچاپ رسید که عکسهای جالبی از جیل ولنتاین در آن چاپ شده بود.
در همین سال UGO در باره جیل نقل کرد : او جزء 50 زن خیالیست که جایشان در دنیای واقعی خالی است.
او همچنین جزء 99 زن جذاب سال 2012 میلادی است.


گفتنی ها راجع به جیل ولنتاین بسیار زیاد است و او جزء کاراکترهاییست که تنها متعلق به دنیای گیم نیستند بلکه نمادی با ارزش برای خانم ها هم بحساب میایند.



 
آخرین ویرایش:

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
41. Goddess Etain


الهه ایتان
تولد : 2007
شخصیت بازی آنلاین :
Shaiya
shaiyabg.jpg


SHAIYA یک بازی 3بعدی در سبک MMORPG ( مولتی پلیر آنلاین ) میباشد که توسط شرکت سرگرمی Sonov ساخته شده است و در آمریکای شمالی توسط Aeria منتشر شده است.
این بازی بسیار جذاب است بطوری که درسال 2007 در سبک خودش برنده جایزه GameBorder شد.
این بازی داستان خاصی ندارد اما بدلیل محبوبیت این شخصیت در بین بازیهای MMORPG آمریکای شمالی خالی از لطف نبود که توی لیست ما قرار بگیرد.







40. Candy Suxxx




سندی
تولد : 2002
شخصیت فرعی بازی GTA : VICE CITY

بدلیل مسائل غیراخلاقی عکس این شخصیت قرار نمیگیرد


این شخصیت هم توضیح زیادی نداره اما یکی از دختران محبوب سری بازهای GTA است بطوری که در 3سری ازین بازی حضور داشته است البته مستقیم و غیر مستقیم.


در gta: vice city تامی شخصیت اصلی بازی او را بکار میگیرد تا توسط او بتواند هدفش را در تله گیر بیندازد و اورا نابود کند.
اما در سری بعدی جی تی ای : سن آندریاس هم میتوانید بیلبورد ها و عکس هایی از او را در بازی پیدا کنید.

صداپیشگی این شخصیت را جینا جیمسون برعهده داشته که با نقش او دربازی و کار سابق او کاملا همخوانی دارد.
هرچند این شخصیت قابل بازی نیست * ولی نقش داشتن در سری بازیهای GTA افتخار کمی نیست

* = (در داستان اصلی بازی این اتفاق نمی افتد اما میتوان در هر پلتفرمی این شخصیت توسط کد تقلب بازی کرد)

 

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
39. Litchi Faye-Lings


لــــیتاچی
تولد : 2001
شخصیت سری بازی : BLAZBLUE



Litchi_Faye-Ling_%28Sprite,_Alternate_Outfit%29.png

این شخصیت در سری بازیهای BlazBlue در نقش دکتریست که کلینیکی را در مرکز شهر بهمراه دستیارش Linhua میگردانند.
اما او فقط یک دکتر نیست یک جنگ جو هم هست و این قابلیت وقتی بنمایش در میاید که یکی از دوستان او مورد حمله قرار میگیرد و بشدت زخمی میشود،
بعدها محله آنها نیز مورد هجوم همین افراد قرار میگیرد و از این جا به بعد دکتر ما بجای وسایل طبی ،وسایل رزمی خودش را رو میکند.

این شخصیت در قالب fighting (سبک بازیهای مانند TAKKEN) ایفای نقش میکند.
 

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
38.FRAN
فرن

تولد :2006
شخصیت سری بازیهای Final Fantasy


fran.jpg


اگه طرفدار بازیهای ویدئویی هستین حتما برای یکبار هم که شده یا سری فرانچایز فاینال فانتزی را تجربه کرده اید و یا اسمش رو شنیده اید.
این بازی که توسط توسط هیرونوبو ساکاگوچی طراحی شده و اسکوئز آن را انتشار داده است دارای 14 نسخه میباشد.
از سری دوازدهم این بازی شخصیتی جالب و دوست داشتنی به این بازی اضافه شد،شخصیتی که نقشی بسیار پررنگ دارد.
درختری بنام فرانسین که اورا فرن میشناسند ؛ با قد 161 سانت و وزنی 51 کیلوگرمی که قدرت خاصی ندارد اما بازوبند جادوئی که به بازویش دارد به او قدرت خاصی میبخشد.

فرن صلاحش تیروکمانی به اسم لاویبر است که قابلیت تبدیل شدن به شمشیر را نیز دارد .
فرن خواهر دیگر شخصیت این بازی به نام لایتنینگ است که شخصیتی بی روح و سردمزاج دارد که البته فرن و او از این نظر اختلاف بسیار زیادی دارند.

صداپیشگی فرن در نسخه انگلیسی بازی را نیکول فانتل عهده دار بوده است و در نسخه ژاپنی ریکا فاکامی این کار را انجام داده است.

فرن در بین کاراکترهای زن بخاطر لباس جالبش بیشتر شهره است.




 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,822
نام
بردیا دلوشی
LIGHTNING = THE RETURN

سلام دوستان و این تاپیک زیبا ولی ببخشید میشه کارکتر Lightning از سری بازی های FINAL FANTASY XIII & FINAL FANTASY XIII-2 و در آینده LIGHTNING RETURNS : FF XIII

هم قرار بدید لایت یکی از بهترین شخصیت های عمرم و همچنین بهترین کارکتر خانوم هست زیرا قدرت و جذبه و فیمینی...سمی بودنش یک سر و گردن از همه بالاتر میکنش و همچنین لطفا

عکسی خواستید ازش بگذارید از قسمت XIII-2 رو بگذارید.

ممنون.!
 

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
مطمئنی فرن هست ؟ خواهر لایتینیگ اسمش سارا بود !!!!

بله :D
همونه ،سارا فرن
میشه زحمت بکشی نوشتت رو ویرایش کنی نقل قول رو برداری که متن کوچیکتر بشه ؟


---------- نوشته در 01:56 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:53 PM ارسال شده بود ----------

سلام دوستان و این تاپیک زیبا ولی ببخشید میشه کارکتر Lightning از سری بازی های FINAL FANTASY XIII & FINAL FANTASY XIII-2 و در آینده LIGHTNING RETURNS : FF XIII

هم قرار بدید لایت یکی از بهترین شخصیت های عمرم...

ممنون.!

چشم ;) خیلیها هنوز موندن
 

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
37.Kaileena
(ملکه زمان)

تولد : 2004-2005
شخصیت سری بازی شاهـــزاده ایـــــران

250px-Kaileena_%28The_Empress_of_Time%29_in_Prince_of_Persia_The_Two_Thrones.jpg


پرنسس کایلینا یکی از شناخته شده ترین کاراکترهای زن در دنیای بازیهایست هرچند این شخصیت غیر قابل بازیست اما نقشی بسیار پررنگ در بازی محبوب شاهزاده ایرانی را دارد.
پرنسس جنگجویی جذاب است که همیشه لباسی نیمه عریان به تن دارد.او علاوه بر جذابیت های ظاهری قابلیت دیگری هم دارد و تنها یک پرنسس جذاب نیست او ملکه زمان هم هست.

در بازی شاهزاده باید پرنسس کایلینا را از دست Shahdee که قصد کشتن اورا دارد نجات دهد.
داستان این بازی خیلی خوب کارشده و بسیار کامل هستش.

صداگذاری پرنسس کایلینا توسط Monica Bellucci انجام شده است.
همینطور از چهره این بازیگر سرشناس هم در طراحی کایلینا الهام گیری شده است.

کایلینا در سریهای Warrior Within و The Two Thrones این بازیحضور دارد.
 

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
36:Nariko
ناریکو
تولد : 2007
شخصیت سری بازی : شمشیـــر آسمــــانی Heavenly Sword


heavenly-sword_B-320x210.jpg


آیا فکر میکنید یک منجی لزوما باید یک مرد باشد؟
آیا فکر میکنید دخترها ضعیف هستند؟
آیا فکر میکنید این دختر جذاب توانایی نجات سرزمینش را ندارد؟

اگر اینگونه فکرکردین متاسفانه اشتباه بزرگی مرتکب شدین.

ناریکو دختر پادشاه سرزمینیست که به مردم آن بشارت بدنیا آمدن یک منجی داده شده است ، پسری که فرزند پادشاه است و قرار است آن سرزمین را به رونق برساند اما... ناریکو پسر نیست و پادشاه صاحب دختری شده است.

دختری که بین مردم جایی ندارد و کسی از او خوشش نمی آید.
سالها میگذرد و ناریکو تبدیل به دختری باهوش، ماهر در فنون رزمی و البته شجاع میشود در این زمان فرصتی پیش می آید تا قبیله ای دیگر به سرزمین ناریکو حمله کنند....و این بهترین فرصت برای ناریکو است تا به مردم سرزمینش بفهماند "یک زن شجاع بهتر از هزار مرد ترسوست"


ناریکو شخصیتی بسیار جذاب و دوست داشتنی است.
او همانند کریتوس افسانه ای شجاع و دلیر است تنها فرقی که با او دارد جنسیت و کمی مهربانی بیشتر است.

ناریکو دارای شمشیری است که نام این بازی نیز هست ؛ "شمشیر آسمانـــــی"
سلاحی که بازیکن به چند طریق میتواند از آن در بازی استفاده کند.

بطور کلی این بازی شاهکاری از نینجا تئوری است که شخصیت اصلی آن دختر است.


در سال 2007 وقتی این بازی منحصرا برای پلی استیشن 3 به بازار عرضه شد موفقیت چشمگیری کسب کرد هرچند جای ترقی بیشتر هم برایش بود اما در همین حد هم بسیار سروصدا کرد.
داستان این بازی خوب کارشده است و دلپذیر است.

ناریکو از آن دسته از شخصیتهایی ـست که مد لباسی او برای مراسم هایی از جمله هالووین و نمایشگاه های بازی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و همین به محبوبیت و شهرت او افزوده است.

صدا پیشگی این شخصیت بر عهده بازیگری استرالیایی بنام Anna Torv است که احتمالا بازی او را در سریال بسیار معروف FRINGE دیده اید.


موضوع جالب دیگر در باره ناریکو این است که او در بازی PlayStation All-Stars Battle Royale نیز حضور دارد.


از شخصیت ناریکو در سری انیمشن هایی هم استفاده شده است.

ناریکو در سالهای 2007 و 2009 در فهرست دختران جذاب مجله "GAME ****" قرار گرفت.

درسال 2008 ، UGO ناریکو را در فهرست "جذاب ترین های انیمیشن" و همینطور در سال 2010 نیز در فهرست بهترین دختران بازی جای داد .

ناریکو در فهرست "دختران مقاومی که دیگر آنهارا نمی بینیم" قرار گرفته است.

در سال 2009 ، MSN نیز ناریکو را در فهرست" داغترین دختران بازی " قرار داد.

کسب این مقام ها و این محبوبیت ها باعث شده است تا ناریکو را دختری بنمانیم که همیشه یادش در دنیای گیم باقی میماند.






 
آخرین ویرایش:

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
35:Princess Zelda

پرنسس زلـــــدا

تولد : 1986 تا به امروز

شخصیت سری بازی های
The Legend of Zelda


572625-princess_zelda_tp___v_07_by_link_theguy.jpg


یکی از زیباترین دیالوگ های پرنسس زلدا:

"من رویایی داشتم...در رویائم ابرهای سیاهی روی سرزمین هایرول رو پوشاندن
اما ناگهان نوری از درون جنگل تابید و ابرها رو شکافتند
نور سبزرنگ و درخشان بود...این یعنی یک ناجی و قهرمان از جنگل می آید

ممکنه اون فرد تو باشی
"


پرنسس زلـــدا نام یکی از شخصیت های داستانی سری بازیهای محبوب افسانه زلداست.
نام اصلی او به ژاپنی
ゼルダ姫 Zeruda-hime است که خوشبختانه عوام او را پرنسس زلدا میشناسند.

او یکی از تاثیرگذارترین و پررنگترین کاراکترهای این فرانچایز دوست داشتنی است.
نژاد او
Hylian است و همواره در هر نسخه از بازی تغییراتی را داشته است تنها چیزی که در او تغییر نمیکند چهره نجیب اوست.

میاموتو (خالق ماریو) طراح این شخصیت هرچه در توان داشته برای بنمایش گذاشتن دختری مهربان ، خوشرو ، باوقار ،دلسوز و آماده برای از خودگذشتن برای کمک به دیگران،صرف کرده است و در این کار موفق هم بوده،بنوعی همه زلـــدا رو دوست دارند.

میاموتو در صحبت هایش گفته است که نام این شخصیت رو از اسم همسر F. Scott Fitzgerald رمان نویس آمریکایی الهام گرفته است.

پرمخاطبترین مجله دنیای گیم، یعنی مجله Game Informer هم درین باره نوشت :
"این اسم قدیمی است و دیگر بندرت استقاده میشود اما معنی آن شاد،پر برکت و خوش شانس است"



داستان افسانه زلـــدا از جهاتی شبیه به داستان بازی ماریو است و زلدا رو میتوان بسیار شبیه به پرنسس پیچ دانست البته با داستانی بسیار قویتر و جذاب تر.


پرنسس زلدا جوایز زیادی را مخصوصا در ژاپن برده است.

مجله قهرمانان زن ، از پرنسس زلدا به عنوان یکی از شناخته شده ترین شاهزاده خانوم های دنیای بازیهای ویدئویی نام برد.

در سال 2009 نیز Game Daily ، او را در فهرست "50 دختر جذاب بازیهای ویدئویی قرار داد" و در باره او نقل کرد : او حتی در نسخه ای که هنوز ساخته نشده است هم زیباست.

در همین سال نیز او در فهرست ده شخصیت برتر زن از طرف مجله اختصاصی نیتندو انتخاب شد و در باره او نقل شد :
او دختریست که با شمشیر و کمانش خود را قادر به مبارزه نگه داشته است.

رابین ویلیامز بازیگر سرشناس هالیوودی نیز اعلام کرده که نام دخترش را زلدا گذاشته است زیرا یکی از طرفداران این فرانچایز محبوب است.

مسلما این فرانچایز بدون وجود دختر فانتزی ، مهربان و جذاب این سری یعنی پرنسس زلــــدا ، محبوبیت امروزش را نداشت.











 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر