343 Industries: عنوان Halo میتواند در ژانرهای دیگر نیز ساخته شود
تولید کننده اجرایی عنوان Halo 4، خانم Kiki Wolfkill می گوید بیرون بردن Halo از ژانر شوتر اول شخص کاملا امکان پذیر است. Wolfkill سری live-action، با نام "Forward Unto Dawn" را به عنوان مثالی برای توانایی کار بر روی این عنوان بیرون از حوزه یک بازی ویدئویی شوتر عنوان کرد.
در مصاحبه ای با سایت CVG، خانم Wolfkill درباره امکانات و قابلیت های وسیع این فرانچایز توضیح میدهد. "Forward Unto Dawn این امکان را به ما داد تا کارکتر ها را مقداری متفاوت توصیف کنیم و نوعی متفاوت از داستان را روایت کنیم و این برای ما جالب است. ما میخواهیم Halo به مانند جهانی رشد کند و تکامل پیدا کند و یک Star Wars باشد، همه بخش های خوب در مورد Star Wars!
ما در این مورد با Frank O'Connor صحبت کردیم که آیا دنباله ای برای Halo Wars برای تیم جالب و جذاب است یا نه.
وی همچنین میگوید که 343 Industries خودش را تنها یک استودیوی توسعه دهنده در نظر نمیگیرد، بلکه یه استودیوی IP نیز هست.
SOURCE
تولید کننده اجرایی عنوان Halo 4، خانم Kiki Wolfkill می گوید بیرون بردن Halo از ژانر شوتر اول شخص کاملا امکان پذیر است. Wolfkill سری live-action، با نام "Forward Unto Dawn" را به عنوان مثالی برای توانایی کار بر روی این عنوان بیرون از حوزه یک بازی ویدئویی شوتر عنوان کرد.
در مصاحبه ای با سایت CVG، خانم Wolfkill درباره امکانات و قابلیت های وسیع این فرانچایز توضیح میدهد. "Forward Unto Dawn این امکان را به ما داد تا کارکتر ها را مقداری متفاوت توصیف کنیم و نوعی متفاوت از داستان را روایت کنیم و این برای ما جالب است. ما میخواهیم Halo به مانند جهانی رشد کند و تکامل پیدا کند و یک Star Wars باشد، همه بخش های خوب در مورد Star Wars!
ما در این مورد با Frank O'Connor صحبت کردیم که آیا دنباله ای برای Halo Wars برای تیم جالب و جذاب است یا نه.
وی همچنین میگوید که 343 Industries خودش را تنها یک استودیوی توسعه دهنده در نظر نمیگیرد، بلکه یه استودیوی IP نیز هست.
SOURCE
آخرین ویرایش: