30 FPS براي Geow3

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Gears-32.jpg


Cliff Bleszinski طراح ارشد اپيك مشخص كرد كه هدفشون براي اين بازي 30 فريم هست.او به اينكه قصد دارن گرافيك بهتري رو داشته باشن تا اينكه فريم ريت نرمتري رو تكيه كرد و هدف اصلي اين شده.

"اين هدف ماست، 30 FPS . وقتي كه از من درخواست شد براي 60 فريم گفتم كه دوست دارم چيزي كه تو صفحه است پرملات باشه و روي 30 فريم."

ديروز مجله ي روسي در هشت صفحه در باره ي بازي مطلب داشت و همچنين به چندتا از جزئيات گرافيكي اشاره شده بود ، مثل تغييرات محيط Real Time كه سريع كليفي بي در تويتر خود گفته بود اين اشكال ترجمه اي بوده.

منبع
 
باعث روون تر شدن سرعت بازی میشه. شما BC2 و MW2 رو با هم مقایسه کن متوجه میشی.
ایشون گفتن چه تاثیری در گرافیک بازی داره نه در اجرای بازی که جواب هم اینه که اگه بخوان از قدرت کنسول بابت فریم ریت بالا استفاده کنند مجبورند که از گرافیک بازی کم کنند زیرا هر کدوم از اینها یعنی گرافیک و فریم ریت بخشی از قدرت کنسول را استفاده میکنه
 
پس GEOW 3 بیشترین تکیه رو روی گرافیک داره ... هر چند من خودم روونی 60 فریم رو خیلی بیشتر میپسندم ...
مسئله اینجاست که نرم بودن 60 فریم باعث حذف خیلی از جزئیات میشه در حالی که تفاوت 30 فریم تا 60 فریم خیلی کمتر از جزئیات گرافیکی به کار رفته هست. مثلا اگر همین MW2 با BC2 (اصلا بازی خوبی نبود) رو بررسی کنیم میبینیم جزئیات در هر صحنه در BC2 بیش از 2 برابر در MW2 بود.

کلا 30 فریم برای بازی ای مثل G.O.W به نظرم خیلی خوب است.
 
دیگه این مشخصه که وقتی بخوایم فریم رو بالا ببریم باید قید جزئیات گرافیکی رو بزنیم مخصوصا تو کنسول ها که به شدت محدودیت دارن
در کل 30 فریم هم هیچ مشکلی نداره همین Kilzone و GOW 3 با این عظمت 30 فریم بودن و کوچکترین مشکلی هم پیش نیومد

در ضمن Geow یک بازی تخریب پزیر کامل هست یعنی جزئیات گرافیکی خیلی خیلی بالاتری باید داشته باشه که این مسئله اکثر قدرت دستگاه رو میگیره به شخصه جزئیات گرافیک خیلی برام مهمتره تا فریم 60
 
دیگه این مشخصه که وقتی بخوایم فریم رو بالا ببریم باید قید جزئیات گرافیکی رو بزنیم مخصوصا تو کنسول ها که به شدت محدودیت دارن
در کل 30 فریم هم هیچ مشکلی نداره همین Kilzone و GOW 3 با این عظمت 30 فریم بودن و کوچکترین مشکلی هم پیش نیومد

در ضمن Geow یک بازی تخریب پزیر کامل هست یعنی جزئیات گرافیکی خیلی خیلی بالاتری باید داشته باشه که این مسئله اکثر قدرت دستگاه رو میگیره به شخصه جزئیات گرافیک خیلی برام مهمتره تا فریم 60
gow 3=60:smile:
 
مسئله اینجاست که نرم بودن 60 فریم باعث حذف خیلی از جزئیات میشه در حالی که تفاوت 30 فریم تا 60 فریم خیلی کمتر از جزئیات گرافیکی به کار رفته هست. مثلا اگر همین MW2 با BC2 (اصلا بازی خوبی نبود) رو بررسی کنیم میبینیم جزئیات در هر صحنه در BC2 بیش از 2 برابر در MW2 بود.

کلا 30 فریم برای بازی ای مثل G.O.W به نظرم خیلی خوب است.
درسته ولی بنظر من اون "روَنی و انعطاف و سریع بودن" گیم پلی بیشتر لذت بخشه تا بخش گرافیکی ... من به گرافیک اهمیت میدم ولی یک گیم پلی نرم و سریع برام خیلی تجربش لذت بخش تره تا اینکه بجاش بخوام محو جزئیات و گرافیک بازی بشم.

در کل بنظرم نظرات متفاوته ولی بشخصه از این خبر خوشحال نشدم;)
 
والا فکر نکنم GOW 1 ,2 هم بیشتر از 30 فریم بودند پس مسئله چندان عجیبی نیست. U2 , KZ 2 هم 30 فریم بودند. این وسط فقط God of War 3 توی این نسل بود که گرافیک بسیار بالایی داشت و 60 فریم بود. البته افت فریم هم زیاد داشت.
 
والا فکر نکنم GOW 1 ,2 هم بیشتر از 30 فریم بودند پس مسئله چندان عجیبی نیست. U2 , KZ 2 هم 30 فریم بودند. این وسط فقط God of War 3 توی این نسل بود که گرافیک بسیار بالایی داشت و 60 فریم بود. البته افت فریم هم زیاد داشت.

من خودم سر همین فریم زیاد تحقیق کردم هیچ منبعی که مستند باشه برای Uncharted2 وجود نداره
فریم GOW III هم بین 35 تا 60 فریم بود هیچ وقت افت فریم و کند شدن توی تصویر نداشت
 
من خودم سر همین فریم زیاد تحقیق کردم هیچ منبعی که مستند باشه برای Uncharted2 وجود نداره
فریم GOW III هم بین 35 تا 60 فریم بود هیچ وقت افت فریم و کند شدن توی تصویر نداشت
خب من عادت دارم همه حرف هام چند بار بگم تا همه متوجه بشند :دی. منظورم از افت فریم این بود که 60 فریم ثابت نیست. و جاهای شلوغ پایین میاد. کسی نگفت بازی مشکل افت فریم داره یا فریز میشه.
U2 هم 30 فریم هست شما نمی دونم کجا سرچ زدی منتها کافیه یک سر به Eurogamer بزنی. U2 با 30 فریم و به روونی اجرا میشه. Halo 3 هم 30 فریم هست اما به قدری روون هست که ملت فکر می کنند دارند 60 فریم بازی می کنند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or