Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
من هیچ وقت نگفتم CW فیلم قوییه فقط در مقابل BvS که افتضاحه خوب ظاهر میشه.. بازم میگم توی اون فرودگاه چند شخصیت داشتیم اینور چندتا داریم؟ مارتا هم اوج مسخره بازی بود وقتی دارن میزنن تو سر و کله هم یهو اسم جادویی رو میگه و بقیه داستان... لابد بعدا بین بتمن و اکوامن هم درگیری شه اسم پدرش توماس رو میگه و بقیه ماجرا..
اگرم بخوایم بحث کمیکی بکنیم (مخصوصا این اقای اسنایدر که استاد انتباق کمیک!) مثلا دوومز دی کمیک کجا اینی که اینجا دیدیم کجا.. اخرم که هر چی میسازن نصفش کات میشه توی دی وی دی در میاد.. بعد این کلیشه مگه ما داریم فیلم مارتین اسکورسیزی یا دل تورو نقد میکنیم؟ فیلم ابرقهرمانی انچنان استاندارد بالایی نداره و BvS توی همینا هم شکست میخوره.. ما یه بتمنی داریم که نمیشناسیمش و خیلی راحت ملتو میکشه، سوپرمنم که کلا حال میکنه شهرارو نابود کنه.. تنها قسمت یکم مثبت واندروومن بود که اونم توی فیلم مستقلش انشالله ترتیبش داده میشه
من خودم فن سرسخت DCام اما وقتی یه چیز زباله میبینم چون فن اون شرکتم نمیگم عالیه عجب چیزیه..
 

M0HAMAD

کاربر سایت
Jul 1, 2009
842
نام
محمد
من اصلا اهل کمیک نیستم ولی چون CW رو استثناء خونده بودم ,خیلی بیشتر دلم رو زد
مبارزه BvS رو هم چون توی Batman: The Dark Knight Returns دیده بودم, زیاد تو فیلم به دلم ننشست
گاف های داستانهاشون و ... هم که بماند
کار ندارم ولی هم CW خیلی جاهاش چرت بود, هم BvS و هم X-Men: Apocalypse
کلا امسال یا این سبک فیلم ها زیاد حال نکردم
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
اگر Civil War به نظر درگیریاش مضحک میومد، BVS درگریاش عامل بیدار کردن شما از خواب بود در طی فیلم به صورتی که یک5 دقیقه ای از خواب بپرید دوباره همون وضع برگرده :D
 
  • Like
Reactions: The Listener

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
من نمیدونم مشکل ی سرای با CW چیه فیلم کاملا از نظر داستانی چفت و بسته رو داره در مورد اون صحنه درگیری توی فرودگاه هم تنها مشکلش اینه که ی ذره زیادی فان و بگو بخنده وگرنه از نظر تدوین و کارگردانی مشکلی نداره از اون ور مشکل عمده BvS شلختی صحنه ها و از هم گسیختگی داستانیه وگر تو بحث کارگردانی صحنه های اکشن و درگیری ها مثل CW خوب عمل میکنه(طبق معمول تو همین یدونه چیزی که اسنایدر توش موفقه فیلم موفق بوده)
با همه این حال من که خودم هم با CW همم با BvS حال کردم این وسطم ی سریا به قضیه مارتا اینور گیر میدن اونورم به فرودگاه که خوب کاملا سلیقه ایه .....
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
تا بحث جنگ داخلی و دیزنی داغه یک خبر اعلام شد :
فروش گیشه کمپانی دیزنی در سال 2016 با اکران دکتر استرنج به شیش میلیارد دلار رسید.


با اکران فیلم دکتر استرنج کمپانی دیزنی موفق شد فروش خود را در گیشه به شیش میلیارد دلار برساند و امسال بهترین سال از لحاظ فروش برای کمپانی دیزنی نیز بوده است. کمپانی Universal با مبلغ 6.8 میلیارد دلار در سال 2015 تاکنون بهترین عملکرد رو داشته است و بخش اعظمی از این گیشه متعلق به فیلم پارک ژوراسیک (چهارمین فیلم پرفروش تاریخ) است.

به گزارش دد لاین کمپانی دیزنی در ادامه سال میتواند رکورد یونیورسال را با توجه به باقی ماندن اکران فیلم های Star Wars: Rogue One و Moana بشکند.


پرفروشترین فیلم های امسال دیزنی در سال 2016 :
Captain America: Civil War ($1.15 billion),
Finding Dory ($1.024 billion),
Zootopia ($1.023 billion),
The Jungle Book ($966 million)


Disney Crosses $6B At Global Box Office; First Time In Studio’s History
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
من کامیک بوک هارو نخوندم و از این حیث صاحب تشخیص نیستم نظر بدم CW یا BvS کدومشون بهتر بود اما CW حداقلش اینه که سر و ته داشت و از اول تا آخر یه فیلم کاملا منسجم بود. حالا ممکنه بعضی از مبارزاتش اونطور که باید در نیومده باشه (که باز به عنوان یه مخاطب عام از سکانس فرودگاه هم خوشم امد و به نظرم اون همه آدم رو خوب به جون هم انداختن) اما در کل چهارچوب داشت و روابط بین شخصیت هارو عالی در آورد. یعنی من مخاطب که دارم این شخصیت هارو با فیلم ها میشناسم کاملا روابط و انگیزه ها و دلایل نفرت و یا علاقه شون رو درک میکنم.

اما BvS کاملا فاقد چنین نظم و انسجام داستانی بود. و از نظر من مشکل اصلی فیلم همین فیلم نامه بی سر و تهش بود. هرجا کارگردان لازم داشت بتمن و سوپرمن بد بودن با هم و هرجا دلش میخواست خوب! واقعا مشخص نبود چرا سوپرمن هیتر بتمن بود و باهاش مخالفت میکرد و چی شد که یهو نظرش عوض شد و ... همه چیز در حد یه کلمه حرف بود!

نکته اینه که من جزو طرفداران زک اسنیدر هستم!:D و همونطور که هزار بار گفتم از سبک بصری کاراش خوشم میاد، به نظرم اکشن خوبی هم داره. اما تو این فیلم نتونست روابط بین شخصیت هاش رو درست در بیاره و نتیجه یه چیز بی سر و ته شد. خصوصا برای کسایی که آشنایی قبلی با این شخصیت ها ندارن و به صورت پیش فرض این چیزهارو نمیدونن.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
View attachment 68181
GHOST IN THE SHELL Trailer Teaser (2017)
720p

نامردی کردن در حق ما!! جنایت علیه بشریت!!

همه امیدی که بعد از مشخص شدن حضور اسکارلت جانسن پیدا کرده بودم به طور کامل نقش بر آب شد! اینا با تحریف انیمه ظلم بزرگی در حق ما داشتن! ما خواهان مطابقت 100٪ فیلم با انیمه هستیم! البته در خصوص نحوی نامرعی شدن اسکارلت جانسن!:D
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
SpiderMan_Homecoming_logo.jpg

موسیقی فیلم Spider-Man: Homecoming بدست Michael Giacchino برنده آکادمی هنرهای موسیقی، ساخته خواهد شد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق پستی که قبلا در توییتر منتشر شده بود، آهنگساز فیلم Doctor Strange تایید کرده است(تصویر مورد نظر را در زیر مشاهده نمایید.) که، شایعات دعوت دو کمپانی سونی و مارول برای ساخت موسیقی Spider-Man: Homecoming درست بوده است.

همچنین باید اضافه کرد که، Michael Giacchino سازنده موسیقی فیلم Rogue One: A Star Wars Story نیز خواهد بود.

فیلم Spider-Man: Homecoming هفتم جولای 2017 اکران خواهد شد.

spider-man-homecoming-composer.png


لینک منبع
۰
 
آخرین ویرایش:

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
55d715af1d00002f00145724.jpeg

David Yates کارگردان فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them تایید کرده که، آلبوس دامبلدور جوان در ادامه این فیلم حضور خواهد داشت.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق گفتگو با Screen Rant،این کارگردان تایید کرده که، آلبوس دامبلدور جوان در قسمت دوم این فیلم حضور خواهد داشت ولی هنوز بازیگر این شخصیت مشخص نشده است.

او اضافه کرد:

«دامبلدور و Newt Scamander در قسمت دوم چندین صحنه جالب باهم خواهند داشت.ما در حال بررسی هستیم که چه کسی را برای این نقش انتخاب کنیم.»

قسمت اول این فیلم 17 نوامبر اکران خواهد شد.

لینک منبع
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
گویا جانی دپ برای نسخه دوم هم قراره بیاد!فکر کنین دپ نقش دامبلدور رو بازی کنه جالب میشه!:D

دپ نقش گریندلوالد رو میخواد بازی کنه!! یعنی دوست دوران بچگی دامبلدور و بعدا دشمنش که بعد ولدومورت خطرناک ترین جادوگر تاریخ بوده و دهن همه رو صاف میکرده! که با توجه به این توصیفات به سرعت به ذهن همه میرسه که انتخاب بی نهایت بدی هست! همه هم شاکی هستن! از فن ها تا خود رولینگ!
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
mi5top-mission-impossible-5-is-taurus-a-sign-of-things-to-come-jpeg-256231.jpg

کمپانی پارامونت و اسکای دنس مدیا تاریخ اکران ششمین قسمت از سری فیلم های ماموریت غیر ممکن را برای تابستان 2018 اعلام کردند.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق خبرهای منتشر شده؛ Mission: Impossible 6 قرار است 27 جولای 2018 اکران شود.لازم به ذکر است که، تاریخ اکران ماموریت غیر ممکن 6 با فیلم Aquaman همزمان است.

تولید این فیلم از بهار سال 2017 و بدست کریستوفر مک کوری شروع خواهد شد. او قبلا نیز کارگردان و نویسنده قسمت پنجم ماموریت غیر ممکن به نام Mission: Impossible – Rogue Nation بوده است.

لینک منبع
 

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
دپ نقش گریندلوالد رو میخواد بازی کنه!! یعنی دوست دوران بچگی دامبلدور و بعدا دشمنش که بعد ولدومورت خطرناک ترین جادوگر تاریخ بوده و دهن همه رو صاف میکرده! که با توجه به این توصیفات به سرعت به ذهن همه میرسه که انتخاب بی نهایت بدی هست! همه هم شاکی هستن! از فن ها تا خود رولینگ!
چرا؟ من که فکر میکنم دپ میتونه خوب درش بیاره. کلا تو فیلما و کتابا پیش زمینه خیلی قوی از گریندلواد وجود نداره.
من بیشتر نگران بازیگر نقش دامبلدورم. اگه نتونن خوب درش بیارن خیلی بد میشه.
در کل شخصیتی که یه پیش زمینه دارن ازش همه خیلی سخت تره تا گریندلوالدی که در همین حدی که تو پستت گفتی بش اشاره شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر