2023 GAME OF THE YEAR [از نظر سایت ها , مجلات و خوانندگان]

به نظر شما کدام بازی بیشترین جوایز بازی سال را تصاحب میکند و 2023 Big Winner میشود ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    254

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,578
نام
Mehrdad
استارفیلد اگه ساختاری نزدیک به F4 یا اسکایریم داشت، با وجود متای پایین (=>همه پسند نبودن + بالاترین حالت نبودن کیفیت) باز هم میتونست کلی گوتی بگیره، چون شاید در اون حالت در مقابل ابربازی های دیگه سال نمیتونست کامل بدرخشه، اما باز هم یک سوپربازی خفن محسوب میشد و قطعا بخش مهمی از جریان هارو با خودش همراه میکرد... (کمااینکه F4 جلو مخصوصا ویچرو اون 2 تا غول دیگه، تحت فشار قرار گرفته بود، اما در نهایت باز هم تعداد قابل توجهی گوتی گرفت)

مسئله بعدی پرفورمنس هست، شاید اگه بازی رو کنسول هم 60 فرم میشد و کیفیت هم حفظ میکرد، میتونست تا حد زیادی موفق تر ظاهر شه، این احتمالا رو متا هم تاثیر میداشت (هرچند ما برای نمونه راک استار و بازی هاش رو داشتیم که هنگام عرضه کم مشکلات اجرایی نداشتند، اما باز هم در بازخورد ترکوندند، یا کلی بازی بزرگ دیگه از همین ویچر 3 تا حتی خود اسکایریم)

خلاصه، به نظرم مشکل اصلی که بتزدا باید روش کار کنه (برای TES VI) اینه که ببینه چی شد که بازی جدید بتزدا اون جذابیت و کاریزمای بازی های قبلی رو نداره؟ اشتباه نشه منظورم این نیست که با یک بازی بدون جذابیت طرفیم، قطعا بازی همین الانم میتونه طرفدار های قبلی بتزدا یا هسته اصلی ار پی جی باز ها (که معمولا به دم و دستگاه های پیچیده و زمخت یک ار پی جی عادت دارند) رو راضی نگه داره، قطعا همین الانم برای خیلیا بهترین بازی نسله، اما واقعیت رو بپذیریم، بازی جدید بتزدا (استارفیلد) دیگه مثل دوران اسکایریم و ابلیوین و اف 3 نیست که ملت چشم بسته با بازی عشق کنند، دلیل اصلیش هم به نظرم در ماهیت فضایی بازی هست (که ایجاب میکنه محیط ها سیاره سیاره تیکه تیکه بخش بخش و جدا از هم باشه، اونم در تعداد بالا که تا حدودی چگالی رو کم میکنه)

وگرنه اگه یک جهان باز عادی بتزدایی بود، اگه میشد مثل اف 4 یا اسکایریم توش غوطه ور شد، شاید با وجود متای کمتر، میتونست تا حد زیادی توجهات بیشتری به خودش جلب کنه، اگه بازی های قبلی BGS رو یک اتوبان در نظر بگیریم که گیمر هارو سریعا جذب باند سرعت میکرد و راه مینداخت، استارفیلد اتوبانی هست که قدم به قدم دست انداز و مانع داره، طوری که مدت زیااااادی باید بازی کنی، پیشرفت کنی، تا تازه بازی حالتی روون پیدا کنه و رو دور بیفته که بتونی با سرعت از بین اون موانع، رد شی و از مسیر لذت ببری....

خب این شاید برای طرفداران اصلی بتزدا و ژانر خیلیم باحال باشه، که هست و خیلی خوب اینو میفهمم چون خودمم جزشونم، اما در عین حال میتونم بفهمم که شاید خیلیا حوصله این همه دنگ و فنگ برای رسیدن به یک روند درست در بازی رو، نداشته باشند، همون چیزی که جیسن شریر میگفت "گیم پلی مومنت تو مومنت بازی خسته کننده است"
خلاصه، به نظرم BGS باید براش تجربه شده باشه که بازی برای "همه" یا حداقل هسته اصلی "گیمر" ها بسازه، نه لزوما فن بیس خودش و ژانری که توش شاید بهترین باشه یا یکی از بهترین ها...
 
آخرین ویرایش:

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,801
نام
شیخ صدرا
استارفیلد اگه ساختاری نزدیک به F4 یا اسکایریم داشت، با وجود متای پایین (=>همه پسند نبودن + بالاترین حالت نبودن کیفیت) باز هم میتونست کلی گوتی بگیره، چون شاید در اون حالت در مقابل ابربازی های دیگه سال نمیتونست کامل بدرخشه، اما باز هم یک سوپربازی خفن محسوب میشد و قطعا بخش مهمی از جریان هارو با خودش همراه میکرد... (کمااینکه F4 جلو مخصوصا ویچرو اون 2 تا غول دیگه، تحت فشار قرار گرفته بود، اما در نهایت باز هم تعداد قابل توجهی گوتی گرفت)

مسئله بعدی پرفورمنس هست، شاید اگه بازی رو کنسول هم 60 فرم میشد و کیفیت هم حفظ میکرد، میتونست تا حد زیادی موفق تر ظاهر شه، این احتمالا رو متا هم تاثیر میداشت (هرچند ما برای نمونه راک استار و بازی هاش رو داشتیم که هنگام عرضه کم مشکلات اجرایی نداشتند، اما باز هم در بازخورد ترکوندند، یا کلی بازی بزرگ دیگه از همین ویچر 3 تا حتی خود اسکایریم)

خلاصه، به نظرم مشکل اصلی که بتزدا باید روش کار کنه (برای TES VI) اینه که ببینه چی شد که بازی جدید بتزدا اون جذابیت و کاریزمای بازی های قبلی رو نداره؟ اشتباه نشه منظورم این نیست که با یک بازی بدون جذابیت طرفیم، قطعا بازی همین الانم میتونه طرفدار های قبلی بتزدا یا هسته اصلی ار پی جی باز ها (که معمولا به دم و دستگاه های پیچیده و زمخت یک ار پی جی عادت دارند) رو راضی نگه داره، قطعا همین الانم برای خیلیا بهترین بازی نسله، اما واقعیت رو بپذیریم، بازی جدید بتزدا (استارفیلد) دیگه مثل دوران اسکایریم و ابلیوین و اف 3 نیست که ملت چشم بسته با بازی عشق کنند، دلیل اصلیش هم به نظرم در ماهیت فضایی بازی هست (که ایجاب میکنه محیط ها سیاره سیاره تیکه تیکه بخش بخش و جدا از هم باشه، اونم در تعداد بالا که تا حدودی چگالی رو کم میکنه)

وگرنه اگه یک جهان باز عادی بتزدایی بود، اگه میشد مثل اف 4 یا اسکایریم توش غوطه ور شد، شاید با وجود متای کمتر، میتونست تا حد زیادی توجهات بیشتری به خودش جلب کنه، اگه بازی های قبلی BGS رو یک اتوبان در نظر بگیریم که گیمر هارو سریعا جذب باند سرعت میکرد و راه مینداخت، استارفیلد اتوبانی هست که قدم به قدم دست انداز و مانع داره، طوری که مدت زیااااادی باید بازی کنی، پیشرفت کنی، تا تازه بازی حالتی روون پیدا کنه و رو دور بیفته که بتونی با سرعت از بین اون موانع، رد شی و از مسیر لذت ببری....

خب این شاید برای طرفداران اصلی بتزدا و ژانر خیلیم باحال باشه، که هست و خیلی خوب اینو میفهمم چون خودمم جزشونم، اما در عین حال میتونم بفهمم که شاید خیلیا حوصله این همه دنگ و فنگ برای رسیدن به یک روند درست در بازی رو، نداشته باشند، همون چیزی که جیسن شریر میگفت "گیم پلی مومنت تو مومنت بازی خسته کننده است"
خلاصه، به نظرم BGS باید براش تجربه شده باشه که بازی برای "همه" یا حداقل هسته اصلی "گیمر" ها بسازه، نه لزوما فن بیس خودش و ژانری که توش شاید بهترین باشه یا یکی از بهترین ها...

حتى با همه اين توضيح و تفسيرات بازم سوپر بازى خفن محسوب نميشه :D
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,495
نام
عرفان
استارفیلد اگه ساختاری نزدیک به F4 یا اسکایریم داشت، با وجود متای پایین (=>همه پسند نبودن + بالاترین حالت نبودن کیفیت) باز هم میتونست کلی گوتی بگیره، چون شاید در اون حالت در مقابل ابربازی های دیگه سال نمیتونست کامل بدرخشه، اما باز هم یک سوپربازی خفن محسوب میشد و قطعا بخش مهمی از جریان هارو با خودش همراه میکرد... (کمااینکه F4 جلو مخصوصا ویچرو اون 2 تا غول دیگه، تحت فشار قرار گرفته بود، اما در نهایت باز هم تعداد قابل توجهی گوتی گرفت)

مسئله بعدی پرفورمنس هست، شاید اگه بازی رو کنسول هم 60 فرم میشد و کیفیت هم حفظ میکرد، میتونست تا حد زیادی موفق تر ظاهر شه، این احتمالا رو متا هم تاثیر میداشت (هرچند ما برای نمونه راک استار و بازی هاش رو داشتیم که هنگام عرضه کم مشکلات اجرایی نداشتند، اما باز هم در بازخورد ترکوندند، یا کلی بازی بزرگ دیگه از همین ویچر 3 تا حتی خود اسکایریم)

خلاصه، به نظرم مشکل اصلی که بتزدا باید روش کار کنه (برای TES VI) اینه که ببینه چی شد که بازی جدید بتزدا اون جذابیت و کاریزمای بازی های قبلی رو نداره؟ اشتباه نشه منظورم این نیست که با یک بازی بدون جذابیت طرفیم، قطعا بازی همین الانم میتونه طرفدار های قبلی بتزدا یا هسته اصلی ار پی جی باز ها (که معمولا به دم و دستگاه های پیچیده و زمخت یک ار پی جی عادت دارند) رو راضی نگه داره، قطعا همین الانم برای خیلیا بهترین بازی نسله، اما واقعیت رو بپذیریم، بازی جدید بتزدا (استارفیلد) دیگه مثل دوران اسکایریم و ابلیوین و اف 3 نیست که ملت چشم بسته با بازی عشق کنند، دلیل اصلیش هم به نظرم در ماهیت فضایی بازی هست (که ایجاب میکنه محیط ها سیاره سیاره تیکه تیکه بخش بخش و جدا از هم باشه، اونم در تعداد بالا که تا حدودی چگالی رو کم میکنه)

وگرنه اگه یک جهان باز عادی بتزدایی بود، اگه میشد مثل اف 4 یا اسکایریم توش غوطه ور شد، شاید با وجود متای کمتر، میتونست تا حد زیادی توجهات بیشتری به خودش جلب کنه، اگه بازی های قبلی BGS رو یک اتوبان در نظر بگیریم که گیمر هارو سریعا جذب باند سرعت میکرد و راه مینداخت، استارفیلد اتوبانی هست که قدم به قدم دست انداز و مانع داره، طوری که مدت زیااااادی باید بازی کنی، پیشرفت کنی، تا تازه بازی حالتی روون پیدا کنه و رو دور بیفته که بتونی با سرعت از بین اون موانع، رد شی و از مسیر لذت ببری....

خب این شاید برای طرفداران اصلی بتزدا و ژانر خیلیم باحال باشه، که هست و خیلی خوب اینو میفهمم چون خودمم جزشونم، اما در عین حال میتونم بفهمم که شاید خیلیا حوصله این همه دنگ و فنگ برای رسیدن به یک روند درست در بازی رو، نداشته باشند، همون چیزی که جیسن شریر میگفت "گیم پلی مومنت تو مومنت بازی خسته کننده است"
خلاصه، به نظرم BGS باید براش تجربه شده باشه که بازی برای "همه" یا حداقل هسته اصلی "گیمر" ها بسازه، نه لزوما فن بیس خودش و ژانری که توش شاید بهترین باشه یا یکی از بهترین ها...
بازی بیشتر از لحاظ تکنیکال ضربه خورد، بازی های امروزی خیلی پر زرق و برق تر و سینماتیک تر شدند ، استارفیلد از لحاظ محتوا ی چیزی مثل کوه آتشفشان هست که دائم فوران میکنه اینقدر که پر از داستانک ها و اتفاقات مختلف و دنیای غنی و مکانیسم های متنوع هست ولی زرق و برق ندارند اکثر اوقات خیلی ساده روایت میشوند و به این ها همون تکه تکه شدن دنیا و چگالی پایین بهش اضافه شده. به نظرم به CDPR نگاهی بندازند خیلی خوبه از منظر تکنیکی. توی ژانر خودش هم فکر نکنم اصلا استودیو دیگه ای وجود داشته باشه...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
استارفیلد اگه ساختاری نزدیک به F4 یا اسکایریم داشت، با وجود متای پایین (=>همه پسند نبودن + بالاترین حالت نبودن کیفیت) باز هم میتونست کلی گوتی بگیره، چون شاید در اون حالت در مقابل ابربازی های دیگه سال نمیتونست کامل بدرخشه، اما باز هم یک سوپربازی خفن محسوب میشد و قطعا بخش مهمی از جریان هارو با خودش همراه میکرد... (کمااینکه F4 جلو مخصوصا ویچرو اون 2 تا غول دیگه، تحت فشار قرار گرفته بود، اما در نهایت باز هم تعداد قابل توجهی گوتی گرفت)

مسئله بعدی پرفورمنس هست، شاید اگه بازی رو کنسول هم 60 فرم میشد و کیفیت هم حفظ میکرد، میتونست تا حد زیادی موفق تر ظاهر شه، این احتمالا رو متا هم تاثیر میداشت (هرچند ما برای نمونه راک استار و بازی هاش رو داشتیم که هنگام عرضه کم مشکلات اجرایی نداشتند، اما باز هم در بازخورد ترکوندند، یا کلی بازی بزرگ دیگه از همین ویچر 3 تا حتی خود اسکایریم)

خلاصه، به نظرم مشکل اصلی که بتزدا باید روش کار کنه (برای TES VI) اینه که ببینه چی شد که بازی جدید بتزدا اون جذابیت و کاریزمای بازی های قبلی رو نداره؟ اشتباه نشه منظورم این نیست که با یک بازی بدون جذابیت طرفیم، قطعا بازی همین الانم میتونه طرفدار های قبلی بتزدا یا هسته اصلی ار پی جی باز ها (که معمولا به دم و دستگاه های پیچیده و زمخت یک ار پی جی عادت دارند) رو راضی نگه داره، قطعا همین الانم برای خیلیا بهترین بازی نسله، اما واقعیت رو بپذیریم، بازی جدید بتزدا (استارفیلد) دیگه مثل دوران اسکایریم و ابلیوین و اف 3 نیست که ملت چشم بسته با بازی عشق کنند، دلیل اصلیش هم به نظرم در ماهیت فضایی بازی هست (که ایجاب میکنه محیط ها سیاره سیاره تیکه تیکه بخش بخش و جدا از هم باشه، اونم در تعداد بالا که تا حدودی چگالی رو کم میکنه)

وگرنه اگه یک جهان باز عادی بتزدایی بود، اگه میشد مثل اف 4 یا اسکایریم توش غوطه ور شد، شاید با وجود متای کمتر، میتونست تا حد زیادی توجهات بیشتری به خودش جلب کنه، اگه بازی های قبلی BGS رو یک اتوبان در نظر بگیریم که گیمر هارو سریعا جذب باند سرعت میکرد و راه مینداخت، استارفیلد اتوبانی هست که قدم به قدم دست انداز و مانع داره، طوری که مدت زیااااادی باید بازی کنی، پیشرفت کنی، تا تازه بازی حالتی روون پیدا کنه و رو دور بیفته که بتونی با سرعت از بین اون موانع، رد شی و از مسیر لذت ببری....

خب این شاید برای طرفداران اصلی بتزدا و ژانر خیلیم باحال باشه، که هست و خیلی خوب اینو میفهمم چون خودمم جزشونم، اما در عین حال میتونم بفهمم که شاید خیلیا حوصله این همه دنگ و فنگ برای رسیدن به یک روند درست در بازی رو، نداشته باشند، همون چیزی که جیسن شریر میگفت "گیم پلی مومنت تو مومنت بازی خسته کننده است"
خلاصه، به نظرم BGS باید براش تجربه شده باشه که بازی برای "همه" یا حداقل هسته اصلی "گیمر" ها بسازه، نه لزوما فن بیس خودش و ژانری که توش شاید بهترین باشه یا یکی از بهترین ها...


این صحبت دست و پا گیر بودن رو میتونستم قبول کنم، اگر امسال BG3 گزینه ی اصلیه GOTY نبود!

البته من هیچکدوم رو نزدم هنوز ، اما با توجه به تعاریف و ...
مسلما BG3 اون بازی راحت الحلقومی که مثلا اسپایدرمن! یا اصلا ARPGها هستن نیست!
و دنگ و فنگ و گرفتاری بازی خیلی زیاده ، اما حالا هرچی توی اون بازی هست، کشش و جذابیت رو داره ایجاد میکنه که نه فقط طرفدارهای سبک، که بقیه هم برن سراغش و بازیش کنند و اصلا به بک سبک جدید علاقه مند بشن!

یک بازی میتونه توی چیزی که Xسال پیش ارائه میداده همچنان خوب باشه
ولی اون مورد X سال پیش، دلیل نمیشه هنوز هم مُد باشه و طرفدار داشته باشه! (نه اینکه نداره، برای عموم گیمرها نداره یا استانداردها و اولدیت های جدیدی برای پلیرها پیش اومده)
بالاخره یه جایی باید یه حرکت عجیب غریب و خفنی زد، که برگردی اون بالاها! اونم وقتی یک سیر نزولیی رو داری میبینی

با این وضع اگر TES بعدی هم بخواد با همین فرمون بره جلو، بعید میدونم بتونه ماندگاری و تاثیرگذاری اسکایریم رو داشته باشه دوباره
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,578
نام
Mehrdad
این صحبت دست و پا گیر بودن رو میتونستم قبول کنم، اگر امسال BG3 گزینه ی اصلیه GOTY نبود!

البته من هیچکدوم رو نزدم هنوز ، اما با توجه به تعاریف و ...
مسلما BG3 اون بازی راحت الحلقومی که مثلا اسپایدرمن! یا اصلا ARPGها هستن نیست!
و دنگ و فنگ و گرفتاری بازی خیلی زیاده ، اما حالا هرچی توی اون بازی هست، کشش و جذابیت رو داره ایجاد میکنه که نه فقط طرفدارهای سبک، که بقیه هم برن سراغش و بازیش کنند و اصلا به بک سبک جدید علاقه مند بشن!

یک بازی میتونه توی چیزی که Xسال پیش ارائه میداده همچنان خوب باشه
ولی اون مورد X سال پیش، دلیل نمیشه هنوز هم مُد باشه و طرفدار داشته باشه! (نه اینکه نداره، برای عموم گیمرها نداره یا استانداردها و اولدیت های جدیدی برای پلیرها پیش اومده)
بالاخره یه جایی باید یه حرکت عجیب غریب و خفنی زد، که برگردی اون بالاها! اونم وقتی یک سیر نزولیی رو داری میبینی

با این وضع اگر TES بعدی هم بخواد با همین فرمون بره جلو، بعید میدونم بتونه ماندگاری و تاثیرگذاری اسکایریم رو داشته باشه دوباره
هیچ کدومتون دقیق متوجه منظورم نشدین :D اما نکته خوبی رو اشاره کردی، دقیقا BG3 نشون میده میشه ار پی جی پیچیده ساخت، ولی با یک طراحی استاندارد و خوب و بهینه... که بی چون و چرا از منتقد و گیمر نمره کامل بگیزه (با وجود مکانیک های احتمالا پر شاخ و برگ و شلوغ و حتی پرفورمنس سنگین در زمان لانچ)

نکته همینه دیگه، BGS در این ماموریت به نظر من کامل موفق نشد، بازی طوری دست و پا گیره که ملت رو زده میکنه، این فرق داره با پیچیده بودن طبیعی یک بازی یا ژانر خاص...

نه اتفاقا من به TES VI خیلی امیدوارم، BGS مشکل لاینحل و بن بست جدی سر راش قرار نداره، همه چی به طراحی بازی ها برمیگرده، چیزی که با تجربه خیلی خوب میتونه بهبود پیدا کنه، مخصوصا الان که پشتوانه همیشگی و تموم نشدنی مایکرو رو همراه داره، ببین استارفیلد بازی ی بود که باید 2018 میومد، اینجوری ببین، مشکلاتش برای اون موقع است، حالا 76 و مسائل بتزدا باعث شد بازی دیر بیاد، یک بحث دیگه است،

من تقریبا مطمئنم TES VI با تجربه اف 4، استارفیلد، و پشتوانه مایکرو، هرچی باشه از استارفیلد موفق تر و نزدیک و شایدم بهتر از اسکایریم ظاهر میشه، ببین اسکایریم یک بازی ویژه بود 100 درصد همینطوره، اما اف 4 هم واقعا چیزی ازش کم نداشت، بحث "زمان" عرضه و استاندارد ها تو درخشیدن بازی ها هم مطرحه دیگه... میخوام بگم شاید طبیعی باشه که ماندگاری و تاثیر گذاری اسکایریم به عنوان یک صاحب سبک، دیگه تکرار نشه، چون شرایط و بازیگر ها و مولفه ها تغییر کردند، n عدد رقیب خفن از دل همین اسکایریم ها درومده، اما موفقیت اسکایریم حداقل بین گیمر ها، یعنی پسندیده شدن بازی توسط اکثریت، به نظرم کاملا شدنیه که تکرار شه... و امیدوارم با TES VI بشه...
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
هیچ کدومتون دقیق متوجه منظورم نشدین :D اما نکته خوبی رو اشاره کردی، دقیقا BG3 نشون میده میشه ار پی جی پیچیده ساخت، ولی با یک طراحی استاندارد و خوب و بهینه... که بی چون و چرا از منتقد و گیمر نمره کامل بگیزه (با وجود مکانیک های احتمالا پر شاخ و برگ و شلوغ و حتی پرفورمنس سنگین در زمان لانچ)

نکته همینه دیگه، BGS در این ماموریت به نظر من کامل موفق نشد، بازی طوری دست و پا گیره که ملت رو زده میکنه، این فرق داره با پیچیده بودن طبیعی یک بازی یا ژانر خاص...

نه اتفاقا من به TES VI خیلی امیدوارم، BGS مشکل لاینحل و بن بست جدی سر راش قرار نداره، همه چی به طراحی بازی ها برمیگرده، چیزی که با تجربه خیلی خوب میتونه بهبود پیدا کنه، مخصوصا الان که پشتوانه همیشگی و تموم نشدنی مایکرو رو همراه داره، ببین استارفیلد بازی ی بود که باید 2018 میومد، اینجوری ببین، مشکلاتش برای اون موقع است، حالا 76 و مسائل بتزدا باعث شد بازی دیر بیاد، یک بحث دیگه است،

من تقریبا مطمئنم TES VI با تجربه اف 4، استارفیلد، و پشتوانه مایکرو، هرچی باشه از استارفیلد موفق تر و نزدیک و شایدم بهتر از اسکایریم ظاهر میشه، ببین اسکایریم یک بازی ویژه بود 100 درصد همینطوره، اما اف 4 هم واقعا چیزی ازش کم نداشت، بحث "زمان" عرضه و استاندارد ها تو درخشیدن بازی ها هم مطرحه دیگه... میخوام بگم شاید طبیعی باشه که ماندگاری و تاثیر گذاری اسکایریم به عنوان یک صاحب سبک، دیگه تکرار نشه، چون شرایط و بازیگر ها و مولفه ها تغییر کردند، n عدد رقیب خفن از دل همین اسکایریم ها درومده، اما موفقیت اسکایریم حداقل بین گیمر ها، یعنی پسندیده شدن بازی توسط اکثریت، به نظرم کاملا شدنیه که تکرار شه... و امیدوارم با TES VI بشه...
استارفیلد از نظر من حکم همون Morrowind رو داره. بازیهای خیلی بهتری بعدش ساخته میشن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
IMG_20231117_224339_447.jpg

اهدای جایزه «افسانه» از سوی مراسم New York Game Awards به نیل دراکمن، خالق سری بازی لست آو آس و نویسنده و کارگردان بازی آنچارتد ۴

«از کارآموزی در ناتی‌داگ شروع کرد و حالا یکی از رؤسای استودیو است. توانایی او برای ساخت بازی‌هایی که مدام گیم‌پلی سینمایی و داستان‌گویی متمرکز روی بشریت را از نو تعریف می‌کردند، نه‌تنها لیاقت ستایش را دارد، بلکه محتوای بازی‌های AAA را غنی‌تر کرده است. ما افتخار می‌کنیم که وی را امسال به‌عنوان برنده‌ی جایزه Andrew Yoon Legend به رسمیت بشناسیم؛ به‌خاطر جلو بردن جهان بازی‌ها و تاثیر عمیق روی این صنعت».

😊🤗
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,749
نام
علی
من اکثر بازیهای امسال رو سعی کردم حداقل هر کدوم رو در حد یکی دو ساعت تو یوتیوب ببینم بعضی ها کم تر و بعضیا بیشتر (به جز یه سری بازی ها مثل آلن ویک دو که نخواستم چیزی اسپویل بشه)
اما بین چیزهایی که دیدم و هنوز اون طور که باید بهش پرداخته نشده lies of p هست!
بنظرم این بازی می‌تونه تحویل گرفته بشه و لیاقت چند تا جایزه داره
من لیستی دارم از بازی های این نسل که وقتی کنسول بخرم برم سمتش و این بازی سومین بازی ای خواهد بود که تجربه خواهم کرد :D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
بنظرم هر چی اومد به پست اول اضافه کن همون لحظه.

اینا رو منتظرم ببینم خود لیست ریست ارا تایید می کنه یا نه
الان انگار همین سایته سرش بحثه اون ور
واسه همین اضافه نکردم فعلا
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Nima

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر