2006 FIFA World CUP Germany

vahid1400

کاربر سایت
Sep 24, 2005
799
نام
وحید
دموی FIFA World cup 2006 منتشر شده دوستانی که میتونن حتما دانلود کنند

http://www.easports2006fifaworldcup.com/news/view.asp?id=7357&lang=en
در این دمو شما توانایی یه نیمه بازی با چهار تیم انگلیس و امریکا و مکزیک و المان رو دارا می باشید
حجم دمو 343 مگا بایته

حداقل سیستم مورد نیاز

1.3 GHz Intel Pentium III or equivalent (Athlon/Duron/Celeron)
256 Megabytes of RAM (512 MB recommended)
DirectX 9.0c Compatible 3D accelerated 32 MB video card or equivalent (see supported chipsets in section 8)
420.39 MB free hard disk space
DirectX 9.0c Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard
Please note that 16 bit color is not supported​

1small3vd.jpg


2small5sp.jpg


3small2da.jpg


4small0mk.jpg
 
آخرین ویرایش:

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
خوب این عکس از نسخه XBOX هست ( 360 نیست )
تیم ملی هم که کاملا معلومه مثل اینکه نوزدهمه !
947_0025.jpg

پس میشه انتظار گرافیک خوب هم داشت از پی سی چون دیگه از XBOX که نباید کمتر باشه
ایران هم کهه هست !
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
من از عکس هایی که از این بازی دیدم می تونم بگم گرافیک نسخه ی PC اصلا در حد Xbox 360 نیست و تقریبا میشه گفت گرافیکش نسبت به FIFa 2006 چندان تفاوتی نکرده ;)
 

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
اون که دقیقا همینطوره
اما من یه جایی خوندم که این عکسهایی که تا الان منتشر شده عکسهای نیست .
فکر کنم توی فروم بازی بود
 

Agent47

کاربر سایت
Oct 30, 2005
2,525
نام
Masood
مصاحبه
مصاحبه با Joe Nikolls تهیه کننده بازی جام جهانی 2006 آلمان
جو نیکولس (Joe Nikolls) تیه کننده بازی FIFA World Cup 2006 به یکسری سووالات پرسیده شده در مورد این بازی پاسخ داده است که در زیر آنها را می خوانید.

بازی FIFA World Cup 2006 Germany (جام جهانی فوتبال 2006 آلمان) 28 آپریل 2006 – هشتم اردیبهشت 1385 از شرکت EA Sports ارایه خواهد شد.

حالت ضربات پنالتی
جو نیکولس: ضربات پنالتی همیشه در جام جهانی از اهمیت خاصی برخوردار است. ما می خواستیم این بخش از بازی را به موثقترین شکل ممکن ارایه دهیم. ضربات پنالتی در یک بازی واقعی در چهارچوب جام جهانی، فشار و هیجان خاصی دارد. کاری که ما سعی کردیم عملی کنیم، انتقال این فشار و هیجان به کاربر (بازیکن بازی جام جهانی 2006 آلمان) بود. در دنیای واقعی شما تماشاگران و همتیمی های خود را می بینید که برای هر موقعیت در ضربات پنالتی، یک عکسل العمل انجام می دهند و برای هر بازیکن فشار خاصی را فراهم می کنند. ما در ساخت این بازی سعی کردیم تا این فشار را شبیه سازی کنیم و آنرا به چشم بی آوریم.

یک بازیکن در این بازی می تواند حرکات جدیدی را انجام دهد تا فرصت بهتری را برای بثمر رساندن پنالتی یا مهار آن بدست آورد. تکنیکهای جدید جهت حواس پرت کردن برای دروازه بان، مانند حرکت بازوها و حرکت برروی خط از جمله خصوصیات این بازی در ضربه پنالتی است.

ضربه پنالتی دارای ویژگیی بنام مانع عصبی (nerve bar) است. زدن کلید، برای مشخص شدن نقطه کاشت توپ، کلید دسترسی به یک ضربه مطلوب است. نقطه و جای کاشتن توپ می تواند در سرعت ضربه تاثیر داشته باشد.

مکانیکهای شوت زنی پیشرفته جدید
جو نیکولس: در بازیهای دیگر فیفا، شما وقتی می خواهید شوت کنید، باید دکمه را نگه دارید تا جایی که قدرت شوت را تنظیم کنید. اما این کار ممکن است باعث شود تا زمان و کنترل توپ را نیز از دست دهید، که بدین صورت ممکن است ضربه شما برروی دروازه رود و یا از کنار آن عبور کند. در 2006 FIFA World Cup وقتی شما قدرت را با نگه داشتن تنظیم می کنید، در اصل جهت و زاویه توپ را کنترل می کنید. پس اگر مدت زمان نگه داشتن دکمه بالا رود، جهت توپ نیز افزایش می یابد.

مدل شوت زنی به اندازه کافی با سیستم هوشمند حساس (AI) بهبود یافته است. زدن ضربه بستگی به فاصله دروازه و جهت آن دارد. همچنین فشار مدافعین نیز واکنش مستقیم روی موفقیت یک شوت دارد.

من ضمانت می کنم که بازیکنانی که بازی جام جهانی 2006 آلمان از EA Sports را بازی می کنند، شوتهایی را خواند دید که تا به حال ندیده اند، چون ما در بازی شوتهای آنها را برای واقعی تر شدن همراهی می کنیم. در راس این موضوع، ما فیزیک توپ را تنظیم می کنیم. توپ می تواند از مسیر دروازه بان منحرف شود، به تیرک برخورد کند و سپس به زمین برگردد تا به مهاجم فرصت دیگری برای بثمر رساندن گل دهد.

ستاره گان
جو نیکولس: جام جهانی بزرگترین واقعه فوتبال است. هر کسی در این واقعه چشمش را به ستاره و قهرمان مورد علاقه اش می دوزد. در بازی ویدیویی جام جهانی 2006 آلمان، بازیکنان ستاره، همانطور عمل می کند که یک ستاره در دنیای واقعی عمل می کند. تقریبا صد بازیکن در این بازی دارای ویژه گی و خصوصیات کاملا حرفه ای و پیشرفته هستند. ما سعی کردیم بازیکنان را نسبت به خصوصیاتی که دارند ستاره کنیم. برای مثال یکی دارای قابلیت دریبل زنی خوب است، یکی در زدن ضربه سر مهارت دارد و ...

برای مثال، وین رونی (Wayne Rooney) دارای قدرت بدنی خوبی است که می تواند هر بازیکنی را در نبرد تن به تن مهار کند، اما در عین حال او سریع است و شوت های دقیقی می کند. پس در این بازی بازیکنی مانند رونی (Rooney) می تواند از فواصل دور شوتهای دقیقی بزنند. بازیکنی مثل مایکل اوون (Michael Owen) دارای سرعت خارق العاده است پس اگر او، یا یک بازیکنی با صفات مشابه، توپ را در موقعیتی خطرناک تصاحب کند، مدافعان کار بسیار سختی را برای مهار کردن آن خواهند داشت. اوون (Owen) همچنین می تواند شوتهای خوبی بزند، که این قابلیت او در این بازی نیز وجود دارد. بازیکنانی مثل رونالینیو (Ronaldinho) یا زیدان (Zidan)، بازیکنانی هستند که دارای تکنیک فردی و دریبل زنی شگفت آوری هستند. اگر شما مستقیما قابلیتهای این بازیکنان را کنترل نکنید، پردازنده (CPU) بطور خودکار قابلیتها و کارایی های آنها را به کار می اندازد. در بازیهای قبلی فوتبال از EA Sports، وقتی شما مقابل کامپیوتر بازی می کردید، می توانستید از آن دریبل ها و حرکات را یاد بگیرید و قتی شما این حرکات را یاد می گرفتید، می توانستید آنرا شکست دهید، چون CPU از الگویی خاص پیروی می کرد. در World Cup 06، نه فقط کاربر می تواند اینکار را بکند، بلکه CPU نیز می تواند دست کاربر را بخواند.

مانند فوتبال واقعی، در این بازی چندی از ستارگان دارای حرکات و قابلیتهای خاصی هستند که در مواقعی آنها را از بازیکنان دیگر متفاوت نشان می دهد. دیوید بکهام (David Beckham) و روبرتو کارلوس (Roberto Carlos) دارای حرکات خاصی در زدن ضربات ایستگاهی آزاد هستند. رونالدینیو (Ronaldinho) بخاطر حرکت نمایشی به اصطلاح „flip flop“ خود مشهور است.

بازیکنان ستاره در بازی قابل تشخیص هستند چرا که بالای سر آنها یک علامت ستاره وجود دارد. تقریبا هر تیم ملی دارای یک یا چند فوق ستاره است. برای مثال توتی (Totti) از ایتالیا، لندون دنوون (Landon Donovan) از آمریکا، پاول ندود (Pavel Nedved) از جمهوری چک و ...

سنجش و درج مهارتهای فردی ستاره گان
جو نیکولس: کاری که ما برای درج خصوصیات و صفات بازیکنان ستاره انجام دادیم این بود که مهارت و کارایی آنها را در حالی که سطح پایه ای آنها با دیگر بازیکنان حفظ شده بود، بالا بریم. بازیکنانی که برای تیم ملیشان انتخاب می شده اند بازیکنانی خوب و حرفه ای هستند.

به محض اینکه ما مقادیر عددی در attribute این بازیکنان را افزایش دادیم، آنها را بارها تست کردیم تا ببینیم که آیا آنها به مهارتهای خود در فوتبال واقعی نزدیک شده اند.

فوق ستارگان و حضور آنان
جو نیکولس: وقتی شما با لیگهای آمریکای شمالی نظیر NHL, NFL, NBA و NCAA سروکار دارید، شما با سازمانهای مسوول این لیگها مجوزی را امضا می کنید سپس آنها کتاب سال لیگ خود را در اختیارتان قرار می دهند که این کتاب حاوی عکسهای دیجیتالی از بازیکنان و تیمها است. اما قضیه در مورد ورزشهای بین المللیی مثل فوتبال فرق می کند. در بازیی مانند فوتبال ما برای هر بازیکن وقت زیادی را صرف کردیم چرا که هر کدام آنها دارای جزییات خاص خود هستند. برای اینکار ما عکسهای تبلیغاتی و هر نوع عکسی که ظاهر بروز آنها را نشان دهد جمع آوری کردیم.

سیستم پاسدهی پیشرفته جدید
جو نیکولس: مکانیک پاسدهی قابل پیش بینی تر از آنچه بکار گرفته می شود است. پاس میانی دقیق تر ایجاد می شود پس اگر بازیکنی در این نوع پاسها خوب عمل کند، او بازی (gameplay) بهتری خواهد داشت. وقتی بازیکنی از کناره ها فرار کند و شما پیش بینی کنید که او کجا خواهد رسید، شما کافیست تا پاس خود را به نقطه ای ارسال کنید که انتظارش را دارید، چون بازیکن فرار کننده به آن نقطه خواهد رسید و آنرا کنترل خواهد کرد. در این بازی شما سیستم پاسدهی بهتری را تجربه خواهید کرد، چون قابلیت هوش مصنوعی (AI) در آن هوشمندانه تر عمل می کند.

Global Challenge
جو نیکولس: Global Chanllenge خصوصیتی است که به بازیکن امکان بازی فراتر از جام جهانی 2006 را می دهد. ما معتقدیم که بازیی مانند جام جهانی باید بیشتر از چهار چوب یک تورنمنت باشد.

برای خصوصیت Global Challenge ما به جام جهانی های گذشته نگاه کردیم. هر جام جهانی لحظات رویایی و فراموش نشدنیی را برای مردم جهان دارد. این لحظات معمولا به دورانهای قدیم بر می گردند. ما برخی از این لحظات تاریخی در این بازی بازسازی کردیم و تحت این قابلیت (Global Challenge) این امکان را به بازیکن دادیم تا چنین سنارویوهایی را با تیمی مدرن مجددا بازی کند.

این خصوصیت به بازیکن اجازه می دهد تا یک بازی کلاسیک را با سیستم و سرعت مدرن بازی کند.

Gameplay
جو نیکولس: 2006 FIFA World Cup تقریبا پنج برابر نسخه قبلی خود یعنی جام جهانی 2002 است. این بازی دارای پنج برابر تیم بیشتری است، و پنج برابر بیشتر بازیکن دارد. استادیومهای این بازی هفت برابر بیشتر از جام جهانی 2002 است. چیزی که مایلم تا بازیکنان در این بازی آنرا احساس کنند، engine جدید آن است. شاید بعصی ها فکر کنند که این بازی فقط بازیی است که برای واقعه جام جهانی ارایه شده است. یعنی یک بازی فوتبال با خصوصیات و قابلیتهای نسخه های قبلی، اما با لوگو و علامت جام جهانی 2006. اما مطلقا اینطور نیست.

در نسخه Xbox 360 این بازی ما سعی کردیم از قابلیتهای این ماشین در بهبودسازی این بازی استفاده کنیم. بدین صورت که با قابلیتهای Xbox 360 ما توانستیم راهی پیدا کنیم تا بازیکنان بهتر بنظر رسند و بازی سریعتر بار (load) شود.


www.irfo.ir
 

Omid

کاربر سایت
Sep 23, 2005
213
نام
OMID
برای نسخه PC که انتظارات زیادی میره ولی امیدواریم در PS2 هم امتیاز خوبی رو کسب بکنه . البته باز هم نخواهد توانست از Konami جلو بزنه . ;)
 

Agent47

کاربر سایت
Oct 30, 2005
2,525
نام
Masood
تاریخ عرضه آن دقیقا معلوم نشده؟

بالا توضیح داده بودم

بازی FIFA World Cup 2006 Germany (جام جهانی فوتبال 2006 آلمان) 28 آپریل 2006
– هشتم اردیبهشت 1385 از شرکت EA Sports ارایه خواهد شد
.
 

vahid1400

کاربر سایت
Sep 24, 2005
799
نام
وحید
تاریخ عرضه fifa world cup 2006 germany
28 آپریل
امروز : 19 آپریل

البته تاریخ انتشارش در امریکا 24 آپریل هست در نتیجه اگر زودتر از موعد مقرر (28 آپریل) اونو تو ایران پیدا کردید زیاد تعجب نکنید
 
آخرین ویرایش:

Agent47

کاربر سایت
Oct 30, 2005
2,525
نام
Masood
وحید جان تا تو سایت هستی به من بگوسایت بازی چه جوریاس یه صفحه باز میشه زمین فوتبال رو نشون میده باید چه کار کنم?
 

Agent47

کاربر سایت
Oct 30, 2005
2,525
نام
Masood
اینجا چه کار کنم ؟سایتها رو که میدونم بعد از این صفحه فلش باید چه کار کرد؟
این عکسی که این زیر گذاشتم صحفه اول سایت هست بعدش اتفاقی نمی افته

pc1qn24x.jpg
 

vahid1400

کاربر سایت
Sep 24, 2005
799
نام
وحید
یه قسمتی داره باید زبان رو انتخاب کنی البته تو این عکسی که گذاشتی مشخص نیست
(به شکل پرچم های کشورهای مختلف)
 

Agent47

کاربر سایت
Oct 30, 2005
2,525
نام
Masood
برای من فقط همین تصویر میاد و انتخاب زبان وجود نداره هر چی هم صبر میکنم تفاوتی نمیکنه اون انتخاب زبان که میگی توی همین صفحه هستش یا باید صبر کنم این صفحه بره

راستی شما که وارد خود سایت شدی یه لینک از یه جایی داخل سایت بده که من مستقیم وارد خود سایت شم و این صفحه نره رو اعصابم
ممنون
 

vahid1400

کاربر سایت
Sep 24, 2005
799
نام
وحید
من در حال حاضر بدلیل نصب نبودن فلش پلیر و عدم اجازه سیستم برای نصب اون نمیتونم سایت رو بیارم (این سیستمای اینجا هیچکدوم اجازه نصب به user نمیدن)

به محض این که برم خونه یه لینکه بدون دردسر برات می ذارم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر