Cyberpunk 2077

نمایش 15 دقیقه ای بازی رو در چه حدی میدونید ؟

  • خفن

  • عالی

  • متوسط

  • ضعیف


Results are only viewable after voting.

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,128
61,391
نام
∂αнмα




>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_023.jpgCyberpunk-2077_2018_06-12-18_024.jpgCyberpunk-2077_2018_06-12-18_025.jpgCyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpgCyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpghttp___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpghttp___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpghttp___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpghttp___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpghttp___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpghttp___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<







<><><><>

<><><><>

<><><><>

<><><><>

<><><><>

<><><><>


[باتشکر از @.Amirone بابت کار گرافیکی]
 
آخرین ویرایش:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,680
8,826
نام
حمیدرضا
گرافیک بازی تو نمایش جدید نسبت به گیم پلی 45 دقیقه ای سال گذشته به نظرم پیشرفت کرده، حداقل من اینطور احساس می کنم.

اما بازی از نظر فنی به خودی خود یه دستاورد بزرگه. فک نمیکنم بازی دیگه ای رو بشه از نظر وسعت باهاش مقایسه کرد، شاید ویچر نزدیک ترین گزینه باشه اما از نظر جزئیات، دنیای سایبرپانک با دنیایی که تو ویچر دیدیم، قابل مقایسه نیست.
اخیرا هم در همین مورد صحبت کردن، در مورد مقیاس دنیا و جزئیاتش در مقایسه با ویچر، اونجا در این مورد خوب توضیح داده شده.
گرافیک بصری یه بخش کاره و عمق دنیایی که قراره توسط اون گرافیک به تصویر در بیاد یه بحث! اینا به هم مرتبط هستند، داریم در مورد یه اکشن نقش آفرینی، کلی npc، هوش مصنتوعی های متفاوت، تنوع محیط، گیم پلی پیچیده، سیستم انتخاب و همه جزئیات یه دنیای واقعی!
فقط برنامه نویسی که برای هوش مصنوعی یه بازی نقش آفرینی تو این سطح میشه برابر چند بازی اکشن ماجراجویی AAA هست! همه این چیزا برای اجرا از سخت افزار کار میشکن، شکی نیست که اگر محدودیت های سخت افزاری وجود نداشت کیفیت بصری بازی هم فراتر از این بود.

زمانی که اولین نمایش و اطلاعات بازی منتشر شد گفتم سایبرپانک تو سبک خودش یه دستاورده، سبک بازی اکشن نقش آفرینی هست که شامل هر سبکی میشه پس یه دستاورده برای کل این صنعت! ذهنتون رو انقدر محدود نکنید، ما هم تو دوران جاهلیت زیاد به داون گرید ویچر 3 گیر می دادیم ولی بعد فهمیدیم که بازی های CD فراتر از اینهاست!
CD داره خیلی بزرگ میشه، امیدوارم با عرضه این بازی بره کنار راکستار و بزرگای دیگه و یه زمان بتونه به سبک های دیگه هم ورود کنه (سبک های کاملا عام پسند مثل اکشن ماجراجویی)، پتانسیل اینو دارن که بتونن بازی رکورد شکن تو بخش فروش هم بسازن (مثل GTA) و امیدوارم یه روز بهش برسن.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
3,640
4,425
نام
سهيل
منم تریلر را دیدم خیلی به نظرم دانگرید احساس نکردم. دیروز اون عکس جانی سیلورهند را دیده بودم خیلی شوکه شدم ولی الان تریلر را دیدم به نظرم در حد خوبی قرار داره و به تریلر پارسال هم نزدیک هست. صحنه های شلوغ هم همین تریلر داشت و شاید مثل اون دیستریکت تریلر قبلی نبود ولی خب موضعیت هم نداشت .

در کل گرافیک بازی برای یک RPG اپن ورلد اول شخص به نظرم خیلی خوبه.
 

Journey

کاربر سایت
Apr 18, 2010
2,078
1,618
نام
Nightwing
تریلر رو دیدم:D به نظرم این بازی قراره یکی از بهترین های نسل بشه! خیلی کامله به نظرم
استودیو سازنده کارش رو بلده
 
  • Like
Reactions: pbgame

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,128
61,391
نام
∂αнмα
دمویی که پارسال منتشر کردن روی یک عدد 1080ti اجرا شده بود دموی امسال روی 2080ti این دوتا کارت گرافیک حدود 30 درصد باهم اختلاف قدرت دارن دموی پارسال 1080 کپچر و به 4K اپ اسکیل شده بود دمویی که به ما پریشب نشون دادن هم 1080 بود که به 4K اپ اسکیل شده بود (از شواهد و تصویر به شدت مات و بی کیفیت میشه قشنگ به این نتیجه رسید) دموی امسال ری تریسینگ داشت به عبارتی دمویی که پریشب دیدیم 1080 + Ray Tracing و 30 فریم کپچر شده بود بالاتر یکی از دوستان یـ سری از صحنه های گیم پلی چند ثانیه ای E3 امسال رو با دموی پریشب مقایسه کرده توی تصاویر میشه نحوه سایه زنی متفاوت و نور پردازی متفاوت رو بین این صحنه ها کامل دید که نشون میده بازی توی اون گیم پلی چند ثانیه ای ری تریسینگ نداره مهم تر اینکه غیر اون در نگاه اول میشه متوجه شد که بازی داره کاملا 4K رندر میشه اگه فریم به فریم تصاویر رو گناه کنید می بینید که چقدر تصاویر شارپ هستن و کاملا معلوم ـه که 4K کپچر شدن ! پس چی شد ما دو تا گیم پلی داریم یکی با ری تریسینگ رزولویشن 1080 و 30 فریم یکی هم بدونه ری تریسینگ 4K و 30 فریم

گیم پلی چند ثانیه ای E3 کیفیت 4K چنل خود بازی :



خوب میایم سر اصل مطلب گیم پلی پارسال 1080 بود و رو یـ غول به نام 1080ti اجرا شده بود اگه شواهد رو بر این بزاریم که گیم پلی E3 بدون ـه ری تریسینگ روی 2080ti اجرا شده با 30 درصد قدرت بیشتر توی 4 برابر رزولویشن بیشتر کپچرش کردن که این نشون میده کلی بازی رو بهینه کردن و تونستن خروجی با کیفیت 4K و زیر 60 فریم (امکان داره متوسط بازی 40 الی 50 فریم میداده که خوب منطقی نبوده نهایتش 60 فریم کپچر کنن اینجوری قشنگ افت فریم تو ذوق میزد) بدونه هیچ افت فریمی 30 فریم ثابت بگیرن این یک دوم از اون طرف دمویی که پریشب نشون دادن ری تریسینگ داشت واسه مقایسه بخوایم بگیم کنترل جدید ترین ساخته رمدی که یـ بازی خطی با محیط های بسته هستش محصول نهاییش بعد گذروندن مراحل پالیش توی رزولویشن 1080 + Ray Tracing رو 2080ti بدون ـه DLSS حدود 60 الی 70 فریم میده حالا اینکه دموی پریشب CP2077 که یـ بازی OW هستش با کلی جزئیات و هنوز وارد مراحل پالیش هم نشده داره 1080 و 30 فریم اجرا میشه چیز عجیب غریب و خارج از عرفی نیست ! اگه بخوایم دو دوتا چهار تا کنیم چنین گرافیکی که نشون دادن رو کنسول های نسل هشت به هیچ وجه دور از دسترس نیست و چیزی که نشون دادن با دستکاری چند تا از تنظیمات و نبود ری تریسینگ قطعا شدنیه رو کنسولا ....
 
آخرین ویرایش:

master_hate

کاربر سایت
Sep 22, 2015
110
147
نام
مصطفی
به نظر من تا زمان لانچ بازی نمیشه راجب کیفیت طراحی مدل کاراکتر ها صحبت کرد.
سر همین ویچر 3 هزار بار قیافه گرالتو تغییر دادن چه تو cg trailer ها چه تو تریلر های گیمپلی بازی و اینکه حتی همین چیزی که نشون دادن شاید تو بازی اصلی نباشه یا تغییر کنه نمونش تریلر کؤست ladies of the wood ویچر که شروعش 180 درجه با بازی اصلی فرق داره به خاطر لو ندادن داستان
در کل به نظر من فعلا به چیزی نمیشه استناد کردن بجز المان های اصلی گیمپلی و گان پلی بازی که نشون دادن
فقط امیدوارم یه 2 تا dlc خفن و jaw dropping مثه witcher 3 داشته باشه \m/:x
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,128
61,391
نام
∂αнмα
ماشین پرنده رو تو بازی رو میشه روند منتهی تو یک سری از مراحل خاص قبلا گفته بودن نمیتونید پایلت کنید فقط سوارش میشید که خوب ظاهرا تصمیمشون رو عوض کردن
ماشین هایی که تو بازی داریم رو میتونیم اسمشون رو عوض کنیم خلاصه که باید شاهد تعداد زیادی ماشین به اسم روچ باشیم :p
ترافیک و حرکات NPC ها تو بازی به صورت کاملا واقعی برنامه ریزی شده و بسته به نوع منطقه و تو زمان های مختلف ترافیک ماشین ها و برنامه ریزی NPC ها به صورت ریل تایم تو کل سطح شهر تغییر میکنه
سیستم کوئست گیری بازی مثل قبل ـه توی بازی فیکسر های با شما تماس میگیرن و بهتون کار پیشنهاد میدن تو مپ یـ سری داستان های خیابونی هست که رو مپ مشخص هستن و چند نوع هستن این مراحل
CDPR بعد ویچر 3 یـ تیم کاملا جدا به اسم تیم OW تشکیل داده که کوچیکترین برخورد ها تو بازی رو با کانتنت پر میکنن قبلا این تیم وجود نداشت ولی الان تمام تلاششون رو میخوان بکنن که کانتنت بی هدف توی بازی قرار ندن وظیفه این تیم هم همینه
شکل شمایل مپ بازی نمونه سه بعدی و ابری و از بالیا شهر نایت سیتی هستش
طبق معمول لول دیزاینر بازی خودش رو جر داد (:D) بگه که بازی به شدت رو سایدکوئست ها تاکید دارن و دوباره ریز و درشت ماموریت ها عمیق طراحی شدن (حتی پرت ترینشون)
Life Path های مختلف نه تنها شروع متفاوت دارن بلکه از نظر ماموریت های اوایل بازی هم جدا هستن یعنی شما به صورت کاملا متفاوت تو هر سه کدوم بازی رو شروع میکنید و بعد کم کم به یـ نقطه مشترک بین همشون میرسید اینکه چه مدت طول میکشه این روند رو بهش اشاره نکردن در ادامه هم که هر کدوم از بک استوری های تو داستان و کوست ها تاثیر متفاوتی دارن و این تاثیر بعضا اثر گذار هستن و همینه که ارزش دوباره بازی کردن رو به شدت بالا میبیره
بالا بردن مقدار Cool صرفا به این معنی نیست که مردم باهات چجوری برخور میکنن بلکه میتونه تو لحظات پر فشار و استرس زا تصمیات بهتری بگیری
دنبال این هستن که مشکل داشتن شکل شمایل دلخواه در کنار داشتن State و افکت های مختلف لباس ها رو به نحوی حلش کنن همیشه این مشکل وجود داشته که مثلا شما به خاطر State یک لباس از شمایل کرکترتون زدید و CDPR میخواد این مشکل رو حل کنه (اگه اشتباه نکنم یوبی سافت این کار رو توی اودیسی انجام داد)
Cyberware که همون قسمت های مکانیکی قابل تعویض اعضای بدن باشن هر کدوم رو میشه به شکل شمایل مختلفی اپگرید کرد یک سری چیپ به نام Shard هم هستن که یـ جورایی حکم نرم افزار و سیستم عامل اجرا کننده اون Cyberware رو دارن و این قابلیت رو میدن که بشه Cyberware متفاوتی رو استفاده کرد
Flathead اسم همون رباطی هستش که پارسال تو نمایش گیم پلی بازی نشون دادن و میشه ازش توی بازی استفاده کرد میتونی بهش دستور بدی برات یک سری کار خاص انجام بده به طور مثال مثل اگه یـ ابجکت به سقف اویزون باشه میتونی بهش دستور بدی که بره به اون ابجکت ور بره و بندازتش رو سر دشمن خلاصه نقش یـ همراه همیشگی رو داره
لول دیزاینر بازی اشاره میکنه که هر برند مهمی که توی بازی وجود مثل کارخونه اسلحه تبلیغات روی دیوار و .... Lore پشتش وجود داره در واقع فقط یک تیم مختص این کار گذاشتن که وظیفه داره این Lore رو بنویسه !!
توی بازی یک مدل شاتگان وجود داره با هشت عدد لوله خشکل (:-??)
اسحله های سرد داخل بازی اینقدری تنوع دارن که میتونید تا اخر بازی به سبک Cyberninja بازی رو تموم کنید چند مدل کاتانا وجود داره که هرکدومشون رو میشه شخصی سازی کرد و چیزی سوارشون کرد قابلیت پرت کردنشون هم وجود داره مثلا اگه یـ چاغو رو زمین پیدا کردید میتونید برا مخفی کاری استفاده کنید و طرف رو باهاش هدشات کنید یا حتی از بطری شیشه ای هم میشه استفاده کرد برا استفاده از صلاح های سرد هم Cyberware مختلفی وجود داره که روی نحوه بازی کردن تاثیر میزاره مثلا یک Cyberware وجود داره که میتونه زمان رو اهسته کنه حالا فرض کنید که به یک عدد کاتانا یا بهترش نانو وایر مجهز هستید میتونید طرف رو توی صحنه اهسته تیکه تیکه کنید (فاک فاک :-t:-t)
دو مدل شخصی سازی برای اسحله ها وجود داره یکی ظاهری یکی هم غیر ظاهری (قبلا ظاهری رو تایید نکرده بودن)


QA و مصاحبه بعد نمایش بازی رو اگه ندیدید حتما ببینید یـ سری لحظه گیم پلی هم داره :



دقیقه 45:34 به همراه پالاسید توی بازار چند ثانیه راه میریم که اتفاقا نسبتا شلوغه لامصب حرکت NPC های خیلی متنوع و باور پذیر طراحی شدن
دقیقه 48:18 باز دوباره داریم با پالاسید راه میریم که یـ NPC گوشه واستاده و به پالاسید میگه یـ لحظه کارت دارم قشنگ به انیمیشن هاش دقت کنید انیمشن های بازی بینظیرن !
دقیقه 49:00 طرف میره پیش یـ قصاب از دست به سینه ایستادنش تا اشاره کردن به پشت جزئیات داخل یخچال ها و میزش که پر خرط و پرته جزئیات بیرون میزنه
 

gamer1999

کاربر سایت
Aug 22, 2016
59
84
ماشین پرنده رو تو بازی رو میشه روند منتهی تو یک سری از مراحل خاص قبلا گفته بودن نمیتونید پایلت کنید فقط سوارش میشید که خوب ظاهرا تصمیمشون رو عوض کردن
ماشین هایی که تو بازی داریم رو میتونیم اسمشون رو عوض کنیم خلاصه که باید شاهد تعداد زیادی ماشین به اسم روچ باشیم :p
ترافیک و حرکات NPC ها تو بازی به صورت کاملا واقعی برنامه ریزی شده و بسته به نوع منطقه و تو زمان های مختلف ترافیک ماشین ها و برنامه ریزی NPC ها به صورت ریل تایم تو کل سطح شهر تغییر میکنه
سیستم کوئست گیری بازی مثل قبل ـه توی بازی فیکسر های با شما تماس میگیرن و بهتون کار پیشنهاد میدن تو مپ یـ سری داستان های خیابونی هست که رو مپ مشخص هستن و چند نوع هستن این مراحل
CDPR بعد ویچر 3 یـ تیم کاملا جدا به اسم تیم OW تشکیل داده که کوچیکترین برخورد ها تو بازی رو با کانتنت پر میکنن قبلا این تیم وجود نداشت ولی الان تمام تلاششون رو میخوان بکنن که کانتنت بی هدف توی بازی قرار ندن وظیفه این تیم هم همینه
شکل شمایل مپ بازی نمونه سه بعدی و ابری و از بالیا شهر نایت سیتی هستش
طبق معمول لول دیزاینر بازی خودش رو جر داد (:D) بگه که بازی به شدت رو سایدکوئست ها تاکید دارن و دوباره ریز و درشت ماموریت ها عمیق طراحی شدن (حتی پرت ترینشون)
Life Path های مختلف نه تنها شروع متفاوت دارن بلکه از نظر ماموریت های اوایل بازی هم جدا هستن یعنی شما به صورت کاملا متفاوت تو هر سه کدوم بازی رو شروع میکنید و بعد کم کم به یـ نقطه مشترک بین همشون میرسید اینکه چه مدت طول میکشه این روند رو بهش اشاره نکردن در ادامه هم که هر کدوم از بک استوری های تو داستان و کوست ها تاثیر متفاوتی دارن و این تاثیر بعضا اثر گذار هستن و همینه که ارزش دوباره بازی کردن رو به شدت بالا میبیره
بالا بردن مقدار Cool صرفا به این معنی نیست که مردم باهات چجوری برخور میکنن بلکه میتونه تو لحظات پر فشار و استرس زا تصمیات بهتری بگیری
دنبال این هستن که مشکل داشتن شکل شمایل دلخواه در کنار داشتن State و افکت های مختلف لباس ها رو به نحوی حلش کنن همیشه این مشکل وجود داشته که مثلا شما به خاطر State یک لباس از شمایل کرکترتون زدید و CDPR میخواد این مشکل رو حل کنه (اگه اشتباه نکنم یوبی سافت این کار رو توی اودیسی انجام داد)
Cyberware که همون قسمت های مکانیکی قابل تعویض اعضای بدن باشن هر کدوم رو میشه به شکل شمایل مختلفی اپگرید کرد یک سری چیپ به نام Shard هم هستن که یـ جورایی حکم نرم افزار و سیستم عامل اجرا کننده اون Cyberware رو دارن و این قابلیت رو میدن که بشه Cyberware متفاوتی رو استفاده کرد
Flathead اسم همون رباطی هستش که پارسال تو نمایش گیم پلی بازی نشون دادن و میشه ازش توی بازی استفاده کرد میتونی بهش دستور بدی برات یک سری کار خاص انجام بده به طور مثال مثل اگه یـ ابجکت به سقف اویزون باشه میتونی بهش دستور بدی که بره به اون ابجکت ور بره و بندازتش رو سر دشمن خلاصه نقش یـ همراه همیشگی رو داره
لول دیزاینر بازی اشاره میکنه که هر برند مهمی که توی بازی وجود مثل کارخونه اسلحه تبلیغات روی دیوار و .... Lore پشتش وجود داره در واقع فقط یک تیم مختص این کار گذاشتن که وظیفه داره این Lore رو بنویسه !!
توی بازی یک مدل شاتگان وجود داره با هشت عدد لوله خشکل (:-??)
اسحله های سرد داخل بازی اینقدری تنوع دارن که میتونید تا اخر بازی به سبک Cyberninja بازی رو تموم کنید چند مدل کاتانا وجود داره که هرکدومشون رو میشه شخصی سازی کرد و چیزی سوارشون کرد قابلیت پرت کردنشون هم وجود داره مثلا اگه یـ چاغو رو زمین پیدا کردید میتونید برا مخفی کاری استفاده کنید و طرف رو باهاش هدشات کنید یا حتی از بطری شیشه ای هم میشه استفاده کرد برا استفاده از صلاح های سرد هم Cyberware مختلفی وجود داره که روی نحوه بازی کردن تاثیر میزاره مثلا یک Cyberware وجود داره که میتونه زمان رو اهسته کنه حالا فرض کنید که به یک عدد کاتانا یا بهترش نانو وایر مجهز هستید میتونید طرف رو توی صحنه اهسته تیکه تیکه کنید (فاک فاک :-t:-t)
دو مدل شخصی سازی برای اسحله ها وجود داره یکی ظاهری یکی هم غیر ظاهری (قبلا ظاهری رو تایید نکرده بودن)


QA و مصاحبه بعد نمایش بازی رو اگه ندیدید حتما ببینید یـ سری لحظه گیم پلی هم داره :



دقیقه 45:34 به همراه پالاسید توی بازار چند ثانیه راه میریم که اتفاقا نسبتا شلوغه لامصب حرکت NPC های خیلی متنوع و باور پذیر طراحی شدن
دقیقه 48:18 باز دوباره داریم با پالاسید راه میریم که یـ NPC گوشه واستاده و به پالاسید میگه یـ لحظه کارت دارم قشنگ به انیمیشن هاش دقت کنید انیمشن های بازی بینظیرن !
دقیقه 49:00 طرف میره پیش یـ قصاب از دست به سینه ایستادنش تا اشاره کردن به پشت جزئیات داخل یخچال ها و میزش که پر خرط و پرته جزئیات بیرون میزنه
خب تا حدی خیالم راحت شد. ولی هنوز برام سواله که اون بک استوری هنگام ساخت شخصیت نگه داشتن تو بازی یا حذفش کردن، مثلا هنوزم میشه مورگان بلک هند به عنوان قهرمان انتخاب کرد؟
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,128
61,391
نام
∂αнмα
خب تا حدی خیالم راحت شد. ولی هنوز برام سواله که اون بک استوری هنگام ساخت شخصیت نگه داشتن تو بازی یا حذفش کردن، مثلا هنوزم میشه مورگان بلک هند به عنوان قهرمان انتخاب کرد؟
والا نمیدونم تا اینجا که از پاسال تا حالا هیچ حرفی در این مورد به میون نیوردن که خوب فک میکنم این آپشن رو حذفش کرده باشن !!

==========================

بر خلاف ویچر 3 که فقط مراحل XP میداد الان استفاده کردن از اسحله هم XP میده :

https___i.redd.it_8kcroi9j9tj31.jpg
 

Outer Heaven

January 25, 2019
کاربر سایت
Apr 21, 2011
3,684
12,618
خب تا حدی خیالم راحت شد. ولی هنوز برام سواله که اون بک استوری هنگام ساخت شخصیت نگه داشتن تو بازی یا حذفش کردن، مثلا هنوزم میشه مورگان بلک هند به عنوان قهرمان انتخاب کرد؟
یکی تو ریست ارا نوشته بود حذف شده از بازی . حالا باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتر بیاد از بازی
 

gamer1999

کاربر سایت
Aug 22, 2016
59
84
واقعا حیف که حذف شده ، واقعا نواورانه بود و میتونست روایت بازی رو خیلی پیچیده تر کنه که به نظرم علت حذفش همین بوده ترجیح دادن به جای پرداختن به این موضوع تمام وقتشون بزارن روی جانی سیلورند هند و حضورش در بازی.
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
1,652
410
کاری ندارم بازی دانگرید شده یا خیر . ولی خدایی یه کم زود نیست؟ تا اول 2020 3 ماه مونده چه برسه ماه چهارم البته اگه تاخیر نخوره:Dبازی کلی جای کار داره cdpr هم تو این چند وقته کلی شرکت رو بزرگ کرده و نیرو استخدام کرده در کل به نظر من نگرانی بیمورده حداقل در مورد نسخه pc بازی چون بعید نیست بازی برای کنسول های نسل بعد طراحی شده باشه خب شاید کنسول های نسل فعلی کم بیارن .
 

Sam234

کاربر سایت
Mar 8, 2019
100
188
از نظر گرافیکی میگی؟ چون باقی موارد چنان فضایی هم کار نکرده بود :D. اینکه سازنده کوچکترین حق انتخاب رو از گیمر بگیره و اینکه خیر و شر کرکتر تاثیری روی داستان و روند بازی نزاره و با توجه به زرنگی خودش و ناجورسلیقه بودن گیمرها و اسم بزرگش بتونه مکانیک های 3 نسل پیش رو زیر گرافیک و چیزهای که بهش اشاره کردم قایم کنه.
با شما اصلا موافق نیستم دوست عزیز.بازی از همه نظر عالی بود و ساخت یک بازی در ژانر وسترن به طوری که سرگرم کننده باشه اصلا ساده نیست چون محدودیت های این ژانر به شدت زیادن.بازی هم یک بازی rpg نیست و اگه قرار بود مکانیسم های خیر و شر خیلی عمیق باشن خیلی از طرفدارا ممکن بود زده بشن مثلا من خودم علاقه ای به سبک نقش آفرینی ندارم.در مورد نحوه انجام ماموریت هم به نظرم اصلی ترین نقطه ضعف بازی بود که خیلی قدرت انتخاب نداده بود ولی در کل بازی از نظر ویژگی های بصری داستان گویی موسیقی و صداکذاری و سرکرم کننده بودن یک شاهکار بود.ولی خب قطعا هر کسی اولویت خودش داره مثلا کسی که عاشق نقش آفرینی و المان های نقش آفرینی صد در صد از ویچر یا سایبرپانک خیلی لذت میبره و بالعکس.یا کسیایی که عاشق بازی های با سرعت بیشتر و اکشن تر هستن بازم ممکنه زیاد از بازی لذت نبرن چون بازی تقریبا کنده و سرعتش بالا نیست.برای من به شخصه جزو سه بازی عالی بود که تجربه کردم.از اون سمت گاد آف وار جدید اصلا نپسندیدم برخلاف همه و هر بار خواستم شروع کنم نتونستم خیلی ادامه بدم.میگم سلیقه ها متفاوته در کل.
 

gamer1999

کاربر سایت
Aug 22, 2016
59
84
الان مجدد تریلر اولی رو با تریلر جدید توی ساخت شخصیت مقایسه کردم. خیلی از اپشن ها و جزییات حذف شده حتی دیگه تتو هم وجود نداره !! حالا تتو هیچ چرا پیرسینگ دیگه برداشتن.
فقط امیدوارم موقتی باشه و توی بازی نهایی درستش کنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 1, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟