The Evil Within 2

198167

ناشر: Bethesda Softworks
استدیو: Tango Gameworks
تهیه کننده: Shinji Mikami
کارگردان: John Johanas
پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.​
 
آخرین ویرایش:

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
اقا من چرا این عکس از زیر دستم در رفته؟!من که به بانوان علاقه ی شدیدی دارم.به مناسبت روز جهانی زن تنگو عکسی از تعدادی از کارمندان زن استدیو روی توییتر منتشر کرده بود :x:x:hearteyes:

D1Je4R5XgAASPVv.jpg
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
من نمیدونم دو ماه دیگه چی معرفی میشه.

ولی چیزی که مشخص هست این هست که تنگو داره قوی تر میشه.نگاه بتسدا به تنگو نگاه خوبیه!

تو استخدام یک مطلبی درج شده که جالب هست

As a development studio in Japan, Tango Game Works based in Tokyo will create the "Psycho Break" series, and from now on, will try to create games of various genres other than horror!

ان from now on نشون میده که بازی بعدی یک ip جدید هست

البته من حدس میزنم این ها در حال ساخت یک ای پی جدید و یک دی ال سی پروپیمون برای اویل ویتین باشند.

یعنی دی ال سی را 2019 بدن بیرون و بازی اصلی هم 2020

اگه اینطوری باشه عالیه
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
من نسخه دومش رو چند ماه پیش تموم کرده بودم ولی متاسفانه نسخه اول رو بازی نکرده بودم ولی مدتی هست شروعش کردم و الان توی چپتر 15 هستم. واقعا منتقدان در حقش ظلم کردند و اصلا شایسته چنین متایی نیست. اگه بخوام tew1 رو با tew2 مقایسه کنم مثل مقایسه re 4 و re 2 هست d: امضای میکامی توی نسخه اول کاملا به چشم میخوره قشنگ توی مدیوم re4 ساخته شده. یک سوم ابتدایی بازی توی روستا و جنگل یک سوم میانی بازی توی کاخ و عمارت و یک سوم پایانی بازی توی محیط شهری و خرابه ها. حیف که تنگو گیم ورکز بی تجربه است و تیم شینجی میکامی مثل دوران حضورش توی کاکام در حد و اندازه خودش نیست وگرنه قطعا بالای 90 میشد. یه نگاه به re 2 remake و موفقیتش بندازید تا بفهمید تیم خوب چقدر مهمه. Tew2 هم مثلا re 2 بیشتر توی محیط شهری جریان داره. حیف از این پتانسیل بسیار بسیار زیاد بازی که میکامی بوجود آورده بود تیمش نتونست یه چیز بی نقص تحویل بده و مشکلات فنی داشت. چقدر لول دیزاین و گان پلی و طراحی هنری محیط ها و باس فایت ها خارق العاده است!!! داستانش هم بسیار عالی و جذاب بوده تا به الان برام.به شدت منتظر خلق re8 با کارگردانی پدر ترس و بقا با تیم اصلی و حرفه ای کاپکام هستم. چقدر دلم لک زده برای تجربه یک بازی ترس و بقای اصیل با کارگردانی میکامی!!! امیدوارم تنگو و تیمش هم بزرگ تر و حرفه ای تر شده باشند که برای نسخه های بعد برای مشکلات فنی بازی الکی متا کم نشه
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
من نسخه دومش رو چند ماه پیش تموم کرده بودم ولی متاسفانه نسخه اول رو بازی نکرده بودم ولی مدتی هست شروعش کردم و الان توی چپتر 15 هستم. واقعا منتقدان در حقش ظلم کردند و اصلا شایسته چنین متایی نیست. اگه بخوام tew1 رو با tew2 مقایسه کنم مثل مقایسه re 4 و re 2 هست d: امضای میکامی توی نسخه اول کاملا به چشم میخوره قشنگ توی مدیوم re4 ساخته شده. یک سوم ابتدایی بازی توی روستا و جنگل یک سوم میانی بازی توی کاخ و عمارت و یک سوم پایانی بازی توی محیط شهری و خرابه ها. حیف که تنگو گیم ورکز بی تجربه است و تیم شینجی میکامی مثل دوران حضورش توی کاکام در حد و اندازه خودش نیست وگرنه قطعا بالای 90 میشد. یه نگاه به re 2 remake و موفقیتش بندازید تا بفهمید تیم خوب چقدر مهمه. Tew2 هم مثلا re 2 بیشتر توی محیط شهری جریان داره. حیف از این پتانسیل بسیار بسیار زیاد بازی که میکامی بوجود آورده بود تیمش نتونست یه چیز بی نقص تحویل بده و مشکلات فنی داشت. چقدر لول دیزاین و گان پلی و طراحی هنری محیط ها و باس فایت ها خارق العاده است!!! داستانش هم بسیار عالی و جذاب بوده تا به الان برام.به شدت منتظر خلق re8 با کارگردانی پدر ترس و بقا با تیم اصلی و حرفه ای کاپکام هستم. چقدر دلم لک زده برای تجربه یک بازی ترس و بقای اصیل با کارگردانی میکامی!!! امیدوارم تنگو و تیمش هم بزرگ تر و حرفه ای تر شده باشند که برای نسخه های بعد برای مشکلات فنی بازی الکی متا کم نشه
دقیقا!
به جرعت میتونم بگم اگه سباستین شخصیت پردازی بهتری داشت و روایتش دچار مشکل نبود به نظرم یکی از بهترین بازیای نسل بود.
واقعا نسخه اول از لحاظ گیمپلی یکی از پرفکت ترین بازیای هم ژانر خودشه.
طراحی مراحل و طراحی محیط واقعا عالی، اتمسفر به شدت تنش زا، اگرچه وارد شهر میشیم یه خورده کمتر میشه ولی مراحل توی عمارت واقعا از شدت استرس حالت تهوع میگرفتم، از طرفی صداگذرای بازی شاهکاره.
کلا یکی از بهترین بازیای نسله برام.
به خاطر همین تا حالا سراغ شماره دوم نرفتم، چون فکر میکنم با بزرگ تر شدن محیط ضربه میخوره به تجربه ام، البته شایدم اشتباه میکنم:D
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
دقیقا!
به جرعت میتونم بگم اگه سباستین شخصیت پردازی بهتری داشت و روایتش دچار مشکل نبود به نظرم یکی از بهترین بازیای نسل بود.
واقعا نسخه اول از لحاظ گیمپلی یکی از پرفکت ترین بازیای هم ژانر خودشه.
طراحی مراحل و طراحی محیط واقعا عالی، اتمسفر به شدت تنش زا، اگرچه وارد شهر میشیم یه خورده کمتر میشه ولی مراحل توی عمارت واقعا از شدت استرس حالت تهوع میگرفتم، از طرفی صداگذرای بازی شاهکاره.
کلا یکی از بهترین بازیای نسله برام.
به خاطر همین تا حالا سراغ شماره دوم نرفتم، چون فکر میکنم با بزرگ تر شدن محیط ضربه میخوره به تجربه ام، البته شایدم اشتباه میکنم:D
درست محیط هاش بزرگ تر شده ولی پیشنهاد میکنم بازیش کنی d:اتفاقا این بزرگ تر شدن مپ بازی گاهی اوقات باعث استرس بیشتر هم میشه به واسطه ی داشتن نوار استقامت که واقعا باید توی اون مپ بزرگ تر بدجوری مدیریت کنی برای تعقیب و گریز ها. از نظر فنی هم مشکلات بازی خیلی کمتر شده. اتفاقا یک باس هم داره که مثل باس اصلی نسخه اول عاشق عذاب دادن قربانی هاش هست و به نوعی سادیسم داره d:درسته نسخه اول با وجود میکامی یه چیز دیگه بود ولی این نسخه هم خیلی خوبه و از نظر روایت داستانی هم بهتر و خیلی عاطفی تر شده شدهd:
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
من نسخه دومش رو چند ماه پیش تموم کرده بودم ولی متاسفانه نسخه اول رو بازی نکرده بودم ولی مدتی هست شروعش کردم و الان توی چپتر 15 هستم. واقعا منتقدان در حقش ظلم کردند و اصلا شایسته چنین متایی نیست. اگه بخوام tew1 رو با tew2 مقایسه کنم مثل مقایسه re 4 و re 2 هست d: امضای میکامی توی نسخه اول کاملا به چشم میخوره قشنگ توی مدیوم re4 ساخته شده. یک سوم ابتدایی بازی توی روستا و جنگل یک سوم میانی بازی توی کاخ و عمارت و یک سوم پایانی بازی توی محیط شهری و خرابه ها. حیف که تنگو گیم ورکز بی تجربه است و تیم شینجی میکامی مثل دوران حضورش توی کاکام در حد و اندازه خودش نیست وگرنه قطعا بالای 90 میشد. یه نگاه به re 2 remake و موفقیتش بندازید تا بفهمید تیم خوب چقدر مهمه. Tew2 هم مثلا re 2 بیشتر توی محیط شهری جریان داره. حیف از این پتانسیل بسیار بسیار زیاد بازی که میکامی بوجود آورده بود تیمش نتونست یه چیز بی نقص تحویل بده و مشکلات فنی داشت. چقدر لول دیزاین و گان پلی و طراحی هنری محیط ها و باس فایت ها خارق العاده است!!! داستانش هم بسیار عالی و جذاب بوده تا به الان برام.به شدت منتظر خلق re8 با کارگردانی پدر ترس و بقا با تیم اصلی و حرفه ای کاپکام هستم. چقدر دلم لک زده برای تجربه یک بازی ترس و بقای اصیل با کارگردانی میکامی!!! امیدوارم تنگو و تیمش هم بزرگ تر و حرفه ای تر شده باشند که برای نسخه های بعد برای مشکلات فنی بازی الکی متا کم نشه

من مخالف ساخت رزیدنت توسط میکامی هستم!رزیدنت چیز جدیدی به میکامی اضافه نمیکنه!البته اگر در حدی باشه که ضربه ای به کارش تو تنگو نزنه مشکلی نداره

من حاضرم میکامی بازی بسازه میانگین نمراتش 75 تا 80 شه ولی چیز جدید باشه

الان دوست دارم یک ip ترسناک رواشناختی اول شخص بسازه!یعنی امیدوارم همین باشه تو کنفرانس پیش رو!

البته اویل ویتین سه هم باشه مشکلی نیست
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
من مخالف ساخت رزیدنت توسط میکامی هستم!رزیدنت چیز جدیدی به میکامی اضافه نمیکنه!البته اگر در حدی باشه که ضربه ای به کارش تو تنگو نزنه مشکلی نداره

من حاضرم میکامی بازی بسازه میانگین نمراتش 75 تا 80 شه ولی چیز جدید باشه

الان دوست دارم یک ip ترسناک رواشناختی اول شخص بسازه!یعنی امیدوارم همین باشه تو کنفرانس پیش رو!

البته اویل ویتین سه هم باشه مشکلی نیست
اگه تیمی داشته باشه که در حد و اندازه های خودش باشه و یه انجین سبک تر و کم باگ تر در عین حال با کیفیت مثل re engine در اختیارش باشه منم اینو دوست دارم ولی توی tango با ناشری بتزدا اینطوری نیست
 
  • Like
Reactions: AMIRXBOX1

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
اگه تیمی داشته باشه که در حد و اندازه های خودش باشه و یه انجین سبک تر و کم باگ تر در عین حال با کیفیت مثل re engine در اختیارش باشه منم اینو دوست دارم ولی توی tango با ناشری بتزدا اینطوری نیست

هیچ سازنده ای همون اول کار بهترین بازیش را نساخته! ناتی داگ 10 سال بعد از تاسیسش کرش را ساخت!

مطمئن باش تنگوی فعلی تنگوی زمان اویل ویتین یک نیست!

هر قدر زمان بگذره بهتر میشن

شما متوجه منظور من نشدی!من میگم اینکه میکامی یک ip جدید خلق کنه و حالا مثلا میانگین نمراتش هم 82 بشه را ترجیح میدم به رزیدنت 8

در ضمن اویل ویتین دو که نمراتش کاملا از نظرمن اشتباه هست!کاملا اندریت هست.خیلی باید بیشتر میشد!

@Ehsan95_76

قسمت دوم را بازی کن!دو تا چپتر اخر بجوری تحت تاثیر قرارت میده!کارگردانی بازی فوق العادس.فادر تئودور و استفنو ولنتینی بوی دیگر شخصیت های منفی را میدن که میکامی خلق کرده.موسیقی متن ها ، اتمسفر و....ان مراحل سندباکس از نظرم یک تحول تو ژانر ترس هست.من مطمئن هستم ازش الهام میگیرن!همین الان یک بازی معروف همین طوری شده!

برو سراغش
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
بهزاد عزیز یا دیگر عزیزان، خیلی دوست داشتم به عنوان مصرف کننده The Evil Within 2 مقاله ای درباب ارجاعات روانشناسی بازی و توضیحات تکمیلی در این زمینه بخونم. یه تعدادیش رو که جلوی چشم بود به وضوح میشد تو بازی دید ولی خوشحال میشیم بیشتر بدونیم که حالت های مختلف سباستین علت دقیقشون چی بوده. اگر هم قبلاً کار شده در این زمینه لینکی بدید بخونیم.
 
  • Like
Reactions: AMIRXBOX1

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
من نميدونم چرا با اين بازي واقعا اينطوري برخورد داره ميشه (علاوه بر بحث نمراتش تعداد زيادي ادم تو همين تاپيك گفتن خودشونو از تجربه بازي محروم كردن :D) بازي قطعا يكي بهترين سوروايول هارورهاي خلق شده تو ١٥ سال اخيره
بازي به سه بخش تقسيم ميشه...دو سه چپتر ابتدايي بازي بشدت اتمسفر سنگيني دارن و به خوبي حسه ترسو انتقال ميدن...تو اين مراحل خبري از اسلحه نيست و تنها كاري كه از دستتون بر مياد مخفي شدنه...شما اول اثار كار ولنتيني رو ميبينين و كم كم با خودش اشنا ميشين...خلاصه ريتم كند اما اتمسفر سنگين و خوفناك اين چپترا جوريه كه از همون اول بازي ميخشو محكم بكوبه ...
بعد از اون قسمت دوم بازي شروع ميشه مراحل باز تر با ورود به شهري كه منو عميقا ياده سايلنت هيل انداخت (اون حالت مه گرفته و اين حرفا:D)بدست اوردن بعضي سلاح ها زودتر از موعد داستاني و قسمت هاي فرعي حسه كاوشتون تو محيطو بشدت قلقلك ميده ... استفاده از محيط براي مبارزات،سلاح هاي فوق العاده،محدوديت هاي سباستين،مخفي كاري بد قلق كه با فازه بازي همخوني عالي اي داره و محيط هاي باز اينو فرياد ميزنن كه تو اين سبك بازي اي با گيم پلي بهتر پيدا نميشه...
اما قسمت پاياني و دو چپتر اخر...از بهترين لحظات اين نسل ! كارگرداني فوق العاده موزيك بي نظير طراحي محيط مدهوش كننده! فقط بازي كنين وصف كردنش راحت نيست :D
داستانم به خوبي جمع ميشه و راهم براي ادامش باز گذاشته ميشه اما داستان قسمت اول رمز الود تر و اتمسفريك تر بود و به نظرم تو اين زيمنه پسرفت داشته(البته تو شيوه روايت بازي كمتر اذيتتون ميكنه)
خلاصه در حال حاضر قيمت اين بازي كه بالا نيست بخرين و تجربش كنين
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,808
من این بازی رو دیروز مجددا تموم کردم البته اینبار روی درجه ی سختیه نایتمار ۱۷ ساعت هم طول کشید
برعکس ایول دو که پنج ساعته تموم شد این بازی واقعا محتوای زیادی رو اراعه میده البته از نظر کیفیت ایول دو توی بعضی زمینه ها بهتره ولی از نظر کمیتی ایول ویتین دو بهتره
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
بهزاد عزیز یا دیگر عزیزان، خیلی دوست داشتم به عنوان مصرف کننده The Evil Within 2 مقاله ای درباب ارجاعات روانشناسی بازی و توضیحات تکمیلی در این زمینه بخونم. یه تعدادیش رو که جلوی چشم بود به وضوح میشد تو بازی دید ولی خوشحال میشیم بیشتر بدونیم که حالت های مختلف سباستین علت دقیقشون چی بوده. اگر هم قبلاً کار شده در این زمینه لینکی بدید بخونیم.
من نميدونم چرا با اين بازي واقعا اينطوري برخورد داره ميشه (علاوه بر بحث نمراتش تعداد زيادي ادم تو همين تاپيك گفتن خودشونو از تجربه بازي محروم كردن :D) بازي قطعا يكي بهترين سوروايول هارورهاي خلق شده تو ١٥ سال اخيره
بازي به سه بخش تقسيم ميشه...دو سه چپتر ابتدايي بازي بشدت اتمسفر سنگيني دارن و به خوبي حسه ترسو انتقال ميدن...تو اين مراحل خبري از اسلحه نيست و تنها كاري كه از دستتون بر مياد مخفي شدنه...شما اول اثار كار ولنتيني رو ميبينين و كم كم با خودش اشنا ميشين...خلاصه ريتم كند اما اتمسفر سنگين و خوفناك اين چپترا جوريه كه از همون اول بازي ميخشو محكم بكوبه ...
بعد از اون قسمت دوم بازي شروع ميشه مراحل باز تر با ورود به شهري كه منو عميقا ياده سايلنت هيل انداخت (اون حالت مه گرفته و اين حرفا:D)بدست اوردن بعضي سلاح ها زودتر از موعد داستاني و قسمت هاي فرعي حسه كاوشتون تو محيطو بشدت قلقلك ميده ... استفاده از محيط براي مبارزات،سلاح هاي فوق العاده،محدوديت هاي سباستين،مخفي كاري بد قلق كه با فازه بازي همخوني عالي اي داره و محيط هاي باز اينو فرياد ميزنن كه تو اين سبك بازي اي با گيم پلي بهتر پيدا نميشه...
اما قسمت پاياني و دو چپتر اخر...از بهترين لحظات اين نسل ! كارگرداني فوق العاده موزيك بي نظير طراحي محيط مدهوش كننده! فقط بازي كنين وصف كردنش راحت نيست :D
داستانم به خوبي جمع ميشه و راهم براي ادامش باز گذاشته ميشه اما داستان قسمت اول رمز الود تر و اتمسفريك تر بود و به نظرم تو اين زيمنه پسرفت داشته(البته تو شيوه روايت بازي كمتر اذيتتون ميكنه)
خلاصه در حال حاضر قيمت اين بازي كه بالا نيست بخرين و تجربش كنين

والا من یک مقاله از کوتاکو خوندم که به نمادشناسی بازی اشاره کرده بود و خودم هم تو مقالم اشاره کردم!

ترس واقعی بازی The Evil Within 2 زیر سطح آن پنهان است | گیم شات

میتونه پاسخ بخشی از سوالاتت باشه:clap::clap:


منم با کپیتان موافقم!ان دو تا چپتر پایانی!اصلا قابل توصیف نیست!فقط باید رفت \m/:clap::clap:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر