Multi Platform 007 First Light

007-first-light-bk36x.jpg
نام عنوان: 007 First Light
سازنده: IO Interactive
ناشر: IO Interactive
تاریخ عرضه: 27 مارچ 2026
پلتفرم: پلتفرمای نسل 9, Switch 2 و PC
پس از سالها انتظار, جناب Bond آماده است که بار دیگر به دنیای بازی های ویدیویی بازگشته تا ماجراجویی جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورد.
پروژه 007 که حالا با نام 007First Light شناخته می شود توسط IO Interactive خالقین سری Hitman معرفی شده و در آینده ای نامعلوم منتشر خواهد شد.
این بازی داستان ریشه های شخصیت جیمز باند و عنوان 007 را روایت خواهد کرد.
1.از انجین سری هیتمن یعنی Glacier engine استفاده خواهد کرد.

2.داستان بازی کاملا اورجیناله و درباره ریشه های جیمز باند و دریافت عنوان 00 هست.
در طول داستان, باند با شخصیت های آشنا همچوت ام, کیو و مانی پنی رو به رو خواهد شد, و خمچنین شخصیت های جدید همچون استاد باند گرین وی, ایزولای مرموز و شخصیت های منفی جدید.

3.بازی در سبک اکشن سوم شخص هست و برخلاف سری هیتمن تمرکز برروی داستان و شخصیت پردازی دارد و خطی تر است.
البته پلیر همچنان میتواند ماموریت ها را با آزادی عمل پیش ببرد, با مخفی کاری, حمله یا حتی بلوف زدن برای نگهبان ها.

4.استفاده از اتومبیل های نمادین سری تایید شده.

5.به گفته مدیر استودیو جیمز باند این بازی دیجیتالی هست و براساس هیچ بازیگری نیست.

6.بازی از نظر شباهت به فیلم ها, به دنیل کریگ نزدیک تر خواهد بود تا راجر مور.

7.بازی در سال 2026 برای پلتفرم های نسل 9, pc و سوییچ 2 عرضه خواهد شد.
میتوانید با ثبت نام در وبسایت بازی آیتم های ویژه موقع لانچ بازی دریافت کنید.
 
آخرین ویرایش:
سلام کسی از دوستان از فارسی ساز های ورژن pc این سایت تا حالا استفاده کرده ؟
https://farsisaz.com/product/007-first-light/
ویندوز دیفندر بهش گیر میده و وقتی داخل virus total هم آپلود می کنیم باز هم بهش گیر میده . کسی تجربه ای داره ؟
آره من خریدمش

متاسفانه روی نسخه هایپروایزر اجرا نشد
مجبور شدم Voices نصب کنم که سیو ها رو قبول نکرد و حالا باید از اول برم :)

ولی زیرنویسش عالیه

بحث ارجحیت نیست. بله بازی عالیه ولی همچین گرافیکی تو سال ۲۰۲۶ و با توجه به قدرت کنسولها، واقعا جای دفاع نداره. فیزیک ماشین هم که قشنگ جوکه. همین فیزیک ماشین رو مقایسه کن با انچارتد ۴ که مال ده سال پیشه.

خیلی سختگیری میکنی
من قبول دارم به پای آنچارتد 4 نمیرسه از نظر گرافیک
ولی ده تا از این بازی ها بسازن من حاضرم تجربه کنم. گرافیک در حد کرایسیس که نباید باشه! خدایی همه چیش عالیه ها... گیم پلی، میلی کمبت، مخفی کاری. واقعا حس جیمزباند بودن به آدم دست میده. کاش یکی هم میومد برای ماموریت غیرممکن یه بازی میساخت
 
آقا کله م خراب شد

بازیو با نسخه هایپروایزر تا مرحله 10 رفتم
زیرنویس خریدم فقط روی voices نصب میشه
اینو نصب کردم سیو ها پریده ... حالا اینجا بازی کرش میکنه دائم!

میخوام برگردم به همون نسخه هایپروایزر
اگه کسی خواست لایسنس زیرنویس بهش بدم برای 2 تا سیستم جواب میده
 
آقا کله م خراب شد

بازیو با نسخه هایپروایزر تا مرحله 10 رفتم
زیرنویس خریدم فقط روی voices نصب میشه
اینو نصب کردم سیو ها پریده ... حالا اینجا بازی کرش میکنه دائم!

میخوام برگردم به همون نسخه هایپروایزر
اگه کسی خواست لایسنس زیرنویس بهش بدم برای 2 تا سیستم جواب میده

بازی رو از داخل پوشه اجرا کن
 
  • Like
Reactions: Thundersky
فایده نداره داداش
کرش ها گاها به خاطر زیرنویس ممکنه باشه من ff 16 با زیرنویس تا نصفش رفتم سر هر باس فایت بین اون کات سین های طولانیش کرش می کرد زیرنویس پاک کردم درست شد و دیگه مشکلی نداشت
 
بازیش خیلی چسبید و نمی گم عالی بود ولی سعیشون رو کردن به سطح عالی برسه.
داستان و موسیقی خیلی انسجام داشت و خوب پیش رفتن کنار هم. فراز و نشیب داستانی با وجود بعضی لحظات کمی کلیشه ای در کل رضایت بخش بود.
بحث گرافیک بازی رو میشه گفت هم خوب بود هم بعضا ضعیف بود.
انیمیشن و موشن کپچر خوب ولی از طرفی بعضی جاها تکسچرهای بی کیفیت و با رزولوشن کم میدید . افکت های بازی آنچنان خوب نبود . ولی طراحی هنری بازی عالی بود.
 
کرش ها گاها به خاطر زیرنویس ممکنه باشه من ff 16 با زیرنویس تا نصفش رفتم سر هر باس فایت بین اون کات سین های طولانیش کرش می کرد زیرنویس پاک کردم درست شد و دیگه مشکلی نداشت
وقتی برگشتم به نسخه هایپروایز دیدم همین مشکل دارم
بعد یادم اومد موقع نصب نسخه voices38 من مجبور شدم تنظیمات paging ویندوز تغییر بدم سر همین کرش میکرده :)

به هر حال بازی تموم شد و عالی بود

بازی به شدت روون و باحال بود. از هیتمن بیشتر باهاش حال کردم.
محیط ها جالب بود، فیزیک خوب بود. موشن کپچر سر و صورت عالی بود. همه چی خیلی بهم میومد. خبری از ووک نبود و دخترای خیلی نازی داشت. فقط درخت مهارت نداشت و آیتم هاش کم بود که برای شروع مشکلی نیست.
داستان هم مثل فیلم های باند بود و دوسش داشتم و میتونم حدس بزنم اتفاقات نسخه دوم به کجا کشیده میشه.
من که احساس نکردم 15 ساعت گیم پلی داشته باشه! ولی خب مشخصه تا مدت ها براش کانتنت میاد که راضی کننده س.
امیدوارم نسخه بعدی تا 2030 عرضه بشه
 
خب تموم شد
چقدر خفن بود، چقدر عالی بود. چه داستان پر کششی داشت. چه شخصیت پردازی خوبی داشت. گیم پلی و ترکیب مخفی کاری و اکشن فوق العاده بود. تنها مشکلش اینه خیلی طول میکشه تا بازی به جریان بیوفته و سرعت بگیره.
در کل یکی از تجربه های ناب این نسلم بود.
چقدر شخصیت گرینوی خفن بود.خیلی مرگش ناراحت کننده بود :((
 
فکر می کنم اواسط بازی هستم و به نظرم بزرگ ترین مشکلش ریتم بد بازیه؛ از اینکه بازی دیر استارت میخوره بگذریم، کلاً تا اینجا تو همه مراحل بیشتر وقت رو اختصاص دادن به هیتمن بازی در آوردن باند و حل پازل های خسته کننده :D وقتی همچین شوتینگ و کامبت فوق العاده و مخفی کاری خوب و متنوعی ساختن نمی دونم چرا بیشترین تایم اختصاص دادن به اون کارا! به نظرم اگر طراحی مراحل یه چیزی شبیه مکس پین 3 یا لست بود خیلی بیشتر می چسبید....حالا با نزدیک تر شدن به اواخر بازی امیدوارم گرمای بازی بیشتر بشه :D
 
آخرین ویرایش:
فکر می کنم اواسط بازی هستم و به نظرم بزرگ ترین مشکلش ریتم بد بازیه؛ از اینکه بازی دیر استارت میخوره بگذریم، کلاً تا اینجا تو همه مراحل بیشتر وقت رو اختصاص دادن به هیتمن بازی در آوردن باند و حل پازل های خسته کننده :D وقتی همچین شوتینگ و کامبت فوق العاده و مخفی کاری خوب و متنوعی ساختن نمی دونم چرا بیشترین تایم اختصاص دادن به اون کارا! به نظرم اگر طراحی مراحل یه چیزی شبیه مکس پین 3 یا لست بود خیلی بیشتر می چسبید....حالا با نزدیک تر شده به اواخر بازی امیدوارم گرمای بازی بیشتر بشه :D
تا اخر بازی همونه جزو خسته کننده ترین باز‌ی ها برام بود اکثرا یا راه می‌رفتیم یا در باز میکردیم اون وسطاش یه اکشنیم داشت که پنج دقیقه هم طول نمیکشید
 
فکر می کنم اواسط بازی هستم و به نظرم بزرگ ترین مشکلش ریتم بد بازیه؛ از اینکه بازی دیر استارت میخوره بگذریم، کلاً تا اینجا تو همه مراحل بیشتر وقت رو اختصاص دادن به هیتمن بازی در آوردن باند و حل پازل های خسته کننده :D وقتی همچین شوتینگ و کامبت فوق العاده و مخفی کاری خوب و متنوعی ساختن نمی دونم چرا بیشترین تایم اختصاص دادن به اون کارا! به نظرم اگر طراحی مراحل یه چیزی شبیه مکس پین 3 یا لست بود خیلی بیشتر می چسبید....حالا با نزدیک تر شدن به اواخر بازی امیدوارم گرمای بازی بیشتر بشه :D
از مرحله ویتنام به بعد بازی با مرز جنون می رسه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or