Multi Platform 007 First Light

007-first-light-bk36x.jpg
نام عنوان: 007 First Light
سازنده: IO Interactive
ناشر: IO Interactive
تاریخ عرضه: 27 مارچ 2026
پلتفرم: پلتفرمای نسل 9, Switch 2 و PC
پس از سالها انتظار, جناب Bond آماده است که بار دیگر به دنیای بازی های ویدیویی بازگشته تا ماجراجویی جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورد.
پروژه 007 که حالا با نام 007First Light شناخته می شود توسط IO Interactive خالقین سری Hitman معرفی شده و در آینده ای نامعلوم منتشر خواهد شد.
این بازی داستان ریشه های شخصیت جیمز باند و عنوان 007 را روایت خواهد کرد.
1.از انجین سری هیتمن یعنی Glacier engine استفاده خواهد کرد.

2.داستان بازی کاملا اورجیناله و درباره ریشه های جیمز باند و دریافت عنوان 00 هست.
در طول داستان, باند با شخصیت های آشنا همچوت ام, کیو و مانی پنی رو به رو خواهد شد, و خمچنین شخصیت های جدید همچون استاد باند گرین وی, ایزولای مرموز و شخصیت های منفی جدید.

3.بازی در سبک اکشن سوم شخص هست و برخلاف سری هیتمن تمرکز برروی داستان و شخصیت پردازی دارد و خطی تر است.
البته پلیر همچنان میتواند ماموریت ها را با آزادی عمل پیش ببرد, با مخفی کاری, حمله یا حتی بلوف زدن برای نگهبان ها.

4.استفاده از اتومبیل های نمادین سری تایید شده.

5.به گفته مدیر استودیو جیمز باند این بازی دیجیتالی هست و براساس هیچ بازیگری نیست.

6.بازی از نظر شباهت به فیلم ها, به دنیل کریگ نزدیک تر خواهد بود تا راجر مور.

7.بازی در سال 2026 برای پلتفرم های نسل 9, pc و سوییچ 2 عرضه خواهد شد.
میتوانید با ثبت نام در وبسایت بازی آیتم های ویژه موقع لانچ بازی دریافت کنید.
 
آخرین ویرایش:
خب این بازیم تموم‌ شد و چقدر کیف داد! یه اکشن ادونچر و مخفی کاری همه چی تموم که از روایت داستان و آزادی عمل برخی مراحل و بزن و بکش ها گرفته تا شخصیتها و حس جاسوس بودن همه چیش خفن و تاپ بود. گرافیکشم من دوست داشتم مخصوصا طراحی چهره ها که فوق العاده بود. فقط بعضی مراحلش گرافیک محیط افت میکرد که خب اونقدری بازی جذاب بود که من لااقل همچین چیزی آنچنان برام توجه کننده نبود و غرق بازی میشدم.
گل سرسبد این بازیم برام شخصیت Isola بود که مرموز بودن و زیباییش دقیقا همون چیزیه که از یه باندگرل همیشه انتظار میره و IO Interactive سنگ تموم گذاشته در قبال خلق بانو!
خلاصه که آب دستتونه بذارین زمین و 007 رو پلی بدین که پاتریک گیبسون قطعا یکی از به یاد موندنی ترین باندهایی هست که تا حالا به چشم دیدیم.
 
خب منم بازی رو تموم کردم.
باید بگم واقعا این بازی های داستانی که خطی هستن جواهر هستن تو این دوره زمونه و گیمر ها باید ازشون حمایت کنن. این دوران همه بازیا یا اپن ورلد شدن یا هزار مدل انلاین و این بازی ها دارن انقراض پیدا میکنن باید حفظ بشن با حمایت

ولی چند تا انتقاد دارم به بازیش که خیلی تو تجربه ش اذیت میکرد.
یکی اینکه بیشتر گیم پلی بازی شده بود راه رفتن! چرا باید جیمز باند راه رفتن باشه من نمیفهمم. کل بازی دستم رو دکمه ار یک بود که سرعت بگیره . هر اکشنی که رد میکردی در ازاش باید ۱ ساعت راه میرفتی و کارا خسته کننده میکرذی
یه جای بازی کل گیم پلی این بود که راه بری برسی به در قفل بعد در رو یه جوری باز کنی دوباره راه بری و همینو تکرار کنی!

دوم اینکه چرا باید انقدر مخفی کاری داشته باشه؟ جیمز بانده مثلا اکشنش کن! این همه گان پلی خفن ساختی به زور ده تا صحنه اکشن نداشت بازی

سوم اینکه قابلیت های هک کردن و گجت بازی واقعا outdated بود. این قابلیت ها تو واچ داگز ۲۰۱۳ ده برابر بهترش اجرا شده و حالا این بازی به عنوان المنت خاص معرفیش کرده؟ اصلا خوب کار نشده بود

در کل بازیش تجربه خیلی خوبیه ولی مواردی که گفتم واقعا اذیت میکنن. امیدوارم نسخه های بعد بازی رو اکشن تر کنن.
 
آخرین ویرایش:
خب منم بازی رو تموم کردم.
باید بگم واقعا این بازی های داستانی که خطی هستن جواهر هستن تو این دوره زمونه و گیمر ها باید ازشون حمایت کنن. این دوران همه بازیا یا اپن ورلد شدن یا هزار مدل انلاین و این بازی ها دارن انقراض پیدا میکنن باید حفظ بشن با حمایت

ولی چند تا انتقاد دارم به بازیش که خیلی تو تجربه ش اذیت میکرد.
یکی اینکه بیشتر گیم پلی بازی شده بود راه رفتن! چرا باید جیمز باند راه رفتن باشه من نمیفهمم. کل بازی دستم رو دکمه ال یک بود که سرعت بگیره . هر اکشنی که رد میکردی در ازاش باید ۱ ساعت راه میرفتی و کارا خسته کننده میکرذی
یه جای بازی کل گیم پلی این بود که راه بری برسی به در قفل بعد در رو یه جوری باز کنی دوباره راه بری و همینو تکرار کنی!

دوم اینکه چرا باید انقدر مخفی کاری داشته باشه؟ جیمز بانده مثلا اکشنش کن! این همه گان پلی خفن ساختی به زور ده تا صحنه اکشن نداشت بازی

سوم اینکه قابلیت های هک کردن و گجت بازی واقعا outdated بود. این قابلیت ها تو واچ داگز ۲۰۱۳ ده برابر بهترش اجرا شده و حالا این بازی به عنوان المنت خاص معرفیش کرده؟ اصلا خوب کار نشده بود

در کل بازیش تجربه خیلی خوبیه ولی مواردی که گفتم واقعا اذیت میکنن. امیدوارم نسخه های بعد بازی رو اکشن تر کنن.
راه رفتن یجورایی از DNA هیتمن اومده که استودیو تخصصش ساخت اونه!
این اولین تجربشون از جیمز باند بوده و شاید توی نسخه های بعدی بهتر بشن.
 
  • Like
Reactions: Thundersky

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or