“روز شیوع” در قالب نام The Last of Us Day باز می‌گردد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیو Naughty Dog با انتشار پستی در صفحه توئیتر رسمی خود اعلام کرد که Outbreak Day در قالب یک نام جدید (The Last of Us Day) در هفته آینده باز می‌گردد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

The-Last-of-Us-Part-2.jpg


اگر از طرفداران مجموعه The Last of Us باشید، حتما می‌دانید که ناتی داگ در تاریخ 26 سپتامبر هر سال برنامه‌های مختلفی را در نظر می‌گرفت. این روز که با نام Outbreak Day شناخته می‌شد، در واقع نقطه آغازین نسخه اول بازی و شیوع بیماری مرگباری است که در دنیای بازی The Last of Us اتفاق می‌افتد. اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا چالش‌های به‌وجود آمده ناشی از آن، ناتی داگ تصمیم گرفته که نام Outbreak Day را به The Last of Us Day تغییر دهد.

این استودیو وعده داده که همانند هر سال، در تاریخ 26 سپتامبر 2020 (شنبه هفته آینده) “معرفی‌های هیجان‌انگیزی” را با طرفداران به‌اشتراک می‌گذارد. برخی از طرفداران گمان می‌کنند که معرفی بزرگ امسال برای 26 سپتامبر، رونمایی از حالت چند نفره The Last of Us Part 2 Factions خواهد بود که ناتی داگ از مدت‌ها پیش تأیید کرده در حال توسعه است. برخی نیز این احتمال را می‌دهند که ناتی داگ از نسخه Game of the Year ادیشن بازی The Last of Us Part 2 رونمایی کند.

در هر صورت، چیزی تا تاریخ 26 سپتامبر نمانده و نیازی نیست طرفداران مدت زیادی را منتظر بمانند. ناتی داگ همچنین اعلام کرده که جزئیات بیشتر The Last of Us Day امسال را در طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر