یوبیسافت ساخت بازی Assassin's Creed Infinity را تأیید کرد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
گزارش جدید بلومبرگ اطلاعات فراوانی را از نسخه بعدی سری Assassin's Creed که ظاهرا یک پلتفرم آنلاین عظیم خواهد بود، لو می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
لوگوی بازی Assassin's Creed

طبق این گزارش، شرکت Ubisoft بر روی این پروژه که با اسم رمز Assassin's Creed Infinity شناخته می‌شود، در حال کار است. گفته شده این پروژه در حقیقت یک پلتفرم آنلاین عظیم محسوب می‌شود که بر خلاف بازی‌های قبلی سری، بجای یک دوره تاریخی مشخص و تمرکز روی آن، دارای چندین ستینگ مختلف خواهد بود.

هر چند یوبیسافت در خصوص اطلاعات جزئی این گزارش واکنشی نشان نداده، اما وجود داشتن پروژه Assassin's Creed Infinity را تأیید کرده است. سخنگوی یوبیسافت به بلومبرگ اعلام کرده: «قصد داریم انتظارات طرفدارانی که به‌دنبال یک رویکرد منسجم‌تر بودند را برآورده کنیم.»

بلومبرگ ذکر می‌کند که این تغییر بزرگ با الهام از موفقیت‌های Fortnite و GTA V صورت گرفته است. هنوز تا عرضه آساسینز کرید اینفینیتی سال‌ها فاصله داریم و گفته شده این عنوان به مرور زمان تکامل می‌یابد. همچنین منابع بلومبرگ گفته‌اند که این پروژه با همکاری شعبه مونترال (سازندگان Assassin’s Creed Valhalla) و کوبک (سازندگان Assassin’s Creed Odyssey) ساخته می‌شود، اما شعبه کوبک مسئولیت مجموعه آساسینز کرید را بر عهده می‌گیرد.

با توجه به عرضه شدن آپدیت‌های رایگان و محتویات پولی مختلف برای نسخه‌های اوریجینز، آدیسی و والهالا، می‌توان گفت مجموعه Assassin's Creed سال‌هاست که به سمت رویکردی لایو سرویس محور نزدیک شده. با اینحال، به‌نظر می‌رسد Assassin's Creed Infinity یک قدم بزرگ‌تر در این راه به‌شمار می‌آید.

در هر صورت، طبق شنیده‌های جیسون شرایر از بلومبرگ، Assassin's Creed Infinity حداقل تا سال 2024 عرضه نمی‌شود و ممکن است در سال‌های آینده برنامه‌های یوبیسافت در خصوص توسعه این پلتفرم آنلاین تغییر یابد.​
 
عجب!!!:| سال 2007 وقتی برای اولین بار نشستم پای شماره اول AC، از تجربه چیزی که مقابلم بود کاملا بهت‌زده بودم. فوق‌العاده دوست داشتنی و جذاب بود. پیش خودم گفتم که یه سری ایراد و ضعف داره که اگه تو شماره بعد برطرف بشه، عالی میشه. شد سال 2009 و AC II و منی که رسماً کلاه از سر برداشتم در مقابل این همه پیشرفت و ارتقا! تو آسمونا پرواز می‌کردم، مگه یه بازی چقدر میتونه خوب باشه؟! پیش خودم گفتم امیدوارم یوبی‌سافت حداقل یه شماره دیگه با این کیفیت بده. شد سال 2010 و Brotherhood و منی که داشتم کیف دنیا رو می‌کردم؛ BH، بهترین و شایسته‌ترین ادامه برای دو نسخه اول بود. با انتشار Revelations، یه کم احساس خطر کردم؛ بازی خوبی بود ولی داشت میفتاد به ورطه تکرار، اما همچنان به سری امید داشتم. شماره 3 ناامید و بعدش Black Flag حسابی عصبانیم کرد. این دیگه چه کوفتیه که باید به جای تجربه حس بینظیر پارکور و مخفی‌کاری، مرحله‌های حوصله سربر کشتی‌رانی رو تحمل کنی؟! خلاصه امیدم کاملا قطع شده بود تا زمان انتشار Unity! همون اوایل ریلیز که کلی باگ و مشکل پرفورمنس داشت، رفتم سر وقتش. هسته اصلی بازی چنان منو گرفته بود که گفتم گور بابای باگ! Unity بوی گذشته‌ها رو می‌داد؛ پس چی از این بهتر؟!

ولی غافل از اینکه یوبی‌سافت تصمیم داشت با انتشار یه سه‌گانه کذایی، گند بزنه به کل ریشه و اصالت سری و صد البته اعصاب ما! برای من AC بعد از انتشار Origins مرد، با Odyssey رفت زیر خاک و با Valhalla هم به تاریخ پیوست. شاید اگه این سه تا بازی به اسم AC منتشر نمی‌شدن با هیچ کدومشون مشکل نداشتم! ولی وقتی هویت یه ip رو ازش می‌گیری و یه هویت کاملا بی‌ربط بهش میدی که از سرتا پاش فقط بوی کمیت میاد تا کیفیت، نباید انتظار داشته باشی که فن‌های سری برات کف بزنن!

خلاصه این همه پرحرفی کردم تا هم یه کم خالی شم و یاد گذشته ها رو زنده کنم و ایضاً بگم که اگه Assassin's Creed بخواد به روند اخیرش ادامه بده یا بدتر اگه بخواد GaaS بشه، امیدوارم چنان با سر بخوره زمین و طوری منتقدا از خجالتش دربیان که یوبی‌سافت جرأت نکنه سرشو جلو طرفدارای سری بلند کنه! اینم بگم که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم برای سری مورد علاقه‌ام همچین آرزویی کنم. مشکلِ اصلی، یوبی‌سافت نیست؛ مشکل اصلی اینجاست که منتقدا از سه گانه اخیر، خیلی خوب استقبال کردن و گیمرا هم گویا خیلیاشون با نقشه پاک کردن و رد کردن صدها ساید کوئست‌ تکراری و بی‌مزه سیر نمیشن. بیخیال بابا، ما که این همه سال با دوری Prince of Persia کنار اومدیم، AC هم روش.

پ.ن: Syndicate رو یادم رفت؛ هرچند اونم مالی نبود که قابل عرض باشه!
 
عجب!!!:| سال 2007 وقتی برای اولین بار نشستم پای شماره اول AC، از تجربه چیزی که مقابلم بود کاملا بهت‌زده بودم. فوق‌العاده دوست داشتنی و جذاب بود. پیش خودم گفتم که یه سری ایراد و ضعف داره که اگه تو شماره بعد برطرف بشه، عالی میشه. شد سال 2009 و AC II و منی که رسماً کلاه از سر برداشتم در مقابل این همه پیشرفت و ارتقا! تو آسمونا پرواز می‌کردم، مگه یه بازی چقدر میتونه خوب باشه؟! پیش خودم گفتم امیدوارم یوبی‌سافت حداقل یه شماره دیگه با این کیفیت بده. شد سال 2010 و Brotherhood و منی که داشتم کیف دنیا رو می‌کردم؛ BH، بهترین و شایسته‌ترین ادامه برای دو نسخه اول بود. با انتشار Revelations، یه کم احساس خطر کردم؛ بازی خوبی بود ولی داشت میفتاد به ورطه تکرار، اما همچنان به سری امید داشتم. شماره 3 ناامید و بعدش Black Flag حسابی عصبانیم کرد. این دیگه چه کوفتیه که باید به جای تجربه حس بینظیر پارکور و مخفی‌کاری، مرحله‌های حوصله سربر کشتی‌رانی رو تحمل کنی؟! خلاصه امیدم کاملا قطع شده بود تا زمان انتشار Unity! همون اوایل ریلیز که کلی باگ و مشکل پرفورمنس داشت، رفتم سر وقتش. هسته اصلی بازی چنان منو گرفته بود که گفتم گور بابای باگ! Unity بوی گذشته‌ها رو می‌داد؛ پس چی از این بهتر؟!

ولی غافل از اینکه یوبی‌سافت تصمیم داشت با انتشار یه سه‌گانه کذایی، گند بزنه به کل ریشه و اصالت سری و صد البته اعصاب ما! برای من AC بعد از انتشار Origins مرد، با Odyssey رفت زیر خاک و با Valhalla هم به تاریخ پیوست. شاید اگه این سه تا بازی به اسم AC منتشر نمی‌شدن با هیچ کدومشون مشکل نداشتم! ولی وقتی هویت یه ip رو ازش می‌گیری و یه هویت کاملا بی‌ربط بهش میدی که از سرتا پاش فقط بوی کمیت میاد تا کیفیت، نباید انتظار داشته باشی که فن‌های سری برات کف بزنن!

خلاصه این همه پرحرفی کردم تا هم یه کم خالی شم و یاد گذشته ها رو زنده کنم و ایضاً بگم که اگه Assassin's Creed بخواد به روند اخیرش ادامه بده یا بدتر اگه بخواد GaaS بشه، امیدوارم چنان با سر بخوره زمین و طوری منتقدا از خجالتش دربیان که یوبی‌سافت جرأت نکنه سرشو جلو طرفدارای سری بلند کنه! اینم بگم که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم برای سری مورد علاقه‌ام همچین آرزویی کنم. مشکلِ اصلی، یوبی‌سافت نیست؛ مشکل اصلی اینجاست که منتقدا از سه گانه اخیر، خیلی خوب استقبال کردن و گیمرا هم گویا خیلیاشون با نقشه پاک کردن و رد کردن صدها ساید کوئست‌ تکراری و بی‌مزه سیر نمیشن. بیخیال بابا، ما که این همه سال با دوری Prince of Persia کنار اومدیم، AC هم روش.

پ.ن: Syndicate رو یادم رفت؛ هرچند اونم مالی نبود که قابل عرض باشه!
شکر میون کلامتون وات؟
3 و بلک فلگ بد نا امیدی؟
تو داستان میتونم بگم بلک فلگ اوکی از سری سگانه اتزیو پایینتره ولی 3 رو از هر لحاظ من از سگانه اتزیو بهتر میدونم روایت داستان گیم پلی اون اتمسفر
و بلک فلگ هم از نظر گیم پلی و فضاسازی من رو شیفته خودش کرد نمیگم سگانه اتزیو از اینا خیلی بدترن ولی درست هم نیست بگیم نا امیدی و این حرفا.


این حرکت جدید اسسین هم که سرویس محور شده با این سگانه اخیر و مخصوصا والهالا همه باید انتظار میداشتیم که کم کم به این سمت بره والهالا که رسما الان یه گیم سرویس محوره میخوان تا 2022 هم پشتیبانی کنن و چ بسا چیزای بیشتر
 
1625743382445.png

-----------------------------

این 3 نسخه اخیرم واقعا تا حدی سرویس طور بودن. هر هفته میشن های جدید میومد، کانتنت های جدید اضافه میشد. باس فایت های جدید که همشونم رایگان بودن. فکر نکنم این رویه اقلا طرفداران 3 نسخه اخیر رو ناراحت کنه
 
شکر میون کلامتون وات؟
3 و بلک فلگ بد نا امیدی؟
تو داستان میتونم بگم بلک فلگ اوکی از سری سگانه اتزیو پایینتره ولی 3 رو از هر لحاظ من از سگانه اتزیو بهتر میدونم روایت داستان گیم پلی اون اتمسفر
و بلک فلگ هم از نظر گیم پلی و فضاسازی من رو شیفته خودش کرد نمیگم سگانه اتزیو از اینا خیلی بدترن ولی درست هم نیست بگیم نا امیدی و این حرفا.
جواب سوالتون خیلی ساده است دوست عزیز؛ چیزی که از نظر من مایه ناامیدیه ممکنه دیگری رو شیفته خودش کنه. اما در جواب اینکه چرا برام ناامیدکننده بودن:

شماره 3 در دوره‌ای از تاریخ رخ می‌ده که من بی نهایت بهش علاقه‌مند هستم و درباره‌اش هم خیلی مطالعه داشتم ولی مشکل اینه که اولین نشانه‌های دور شدن AC از ریشه‌هاش از همین بازی شروع شد. کم شدن پارکور و اضافه شدن مراحل کسالت‌آور نبردهای دریایی همون چیزی بود که مایه ناامیدی منه. به علاوه بازی داشت نون بستر تاریخیش رو میخورد تا داستان و پلات قوی. از اون طرف BF هم دقیقا بدعت‌گذار چیزیه که همین الان هم اسیرش شدیم. دست‌پخت بی‌ نمک اشرف اسماعیل که کل مسیر سری رو عوض کرد. یادش بخیر یکی از دوستان، اون موقع گفت این BF اصلا Assassin's Creed نیست، Pirate's Creed ـه.

در کل برای من AC یعنی محیط شهری پرجمعیت با ساختمونای تاریخی و بلند، پارکور و دویدن و پریدن از پشت بوم یک ساختمون به ساختمون دیگه و مخفی‌کاری تو همچین فضایی! اگر شما از تجربه اون دوتا AC لذت بردید، بهتون تبریک میگم، هدف صنعت گیم هم همینه پوشش دادن سلایق مختلف ولی این مدل AC رو قربونت، من نیستم!
 
شکر میون کلامتون وات؟
3 و بلک فلگ بد نا امیدی؟
تو داستان میتونم بگم بلک فلگ اوکی از سری سگانه اتزیو پایینتره ولی 3 رو از هر لحاظ من از سگانه اتزیو بهتر میدونم روایت داستان گیم پلی اون اتمسفر
و بلک فلگ هم از نظر گیم پلی و فضاسازی من رو شیفته خودش کرد نمیگم سگانه اتزیو از اینا خیلی بدترن ولی درست هم نیست بگیم نا امیدی و این حرفا.


این حرکت جدید اسسین هم که سرویس محور شده با این سگانه اخیر و مخصوصا والهالا همه باید انتظار میداشتیم که کم کم به این سمت بره والهالا که رسما الان یه گیم سرویس محوره میخوان تا 2022 هم پشتیبانی کنن و چ بسا چیزای بیشتر
بلک فلگ مشخصا Pirate's Creed بود و نه AC ! (جز شاید دو بخش آخرش)

من خودم بلک فلگ رو شدیدا دوست دارم، چون فکر نمیکنم هیچوقت بازی دزد دریایی بهتری از این بیاد!
ولی خوب به عنوان AC بله، ناامید کننده!


اما خوب AC Unity میشه گفت AC IIه دومه سری بود! بازیی که همون فرمول رو LVL UP کرده بود! و چقدرم شیرین بود:x
تو بخش داستانی شاید ناامید کننده بود، ولی گیم پلی،معماری شهری(این که همیشه خوبن:-") ساختار شهری برای یک بازیه AC ، بلک باکس ها ، LVL UP و ... ، حتی همون Co Opش و سیستم برادرهودش ، کاستومایز و ...

اما خوب... همش ریخته شد دور و رفتیم یه خط دیگه:|

---

PS_Messages_20190420_233556.jpg
PS_Messages_20190420_233553.jpg
PS_Messages_20190420_233550.jpg


چقدر من عکسام رو دوست دارم:D :x
و کلا تنها بازییه که من هرچقدر ازش گیم پلی میبینیم سیر نمیشم:(

ولی خوب خودمو شکنجه میکنم در اصل:)) ( :( )

---

@Albert Camus
اون من بودم:)) هنوزم میگم PCهه:))
 
با اینکه خود من بازی های GAAS رو دوست ندارم و هر از گاهی با اصرار دوستان بازی میکنیم ولی اگه بازی محتوا کافی و باکیفیت داشته باشه همه اوکی هستن فقط نمیدونم چرا همه اسم لایو سرویس میاد جبهه میگیرن که انگار بازی از الان شکستش تضمین شده هست ، فقط و فقط این سبک بازی ها یه مشکل اساسی دارن اونم این هستش که استودیو سازنده ریسک کردن رو ول میکنه و یه چیز عامیانه میسازه ، سعی نمیکنه این بازی با یه بازی دیگه از استودیو دیگه فرق داشته باشه و انقلابی تو این نوع گیم پلی داشته باشه و در نتیجه یه بازی بی تنوع کپی شده از یه بازی دیگه با اسکین جدید میشه~X(~X(

متاسفانه کم و بیش این آینده صنعت بازی ها هست الان یعنی اون بچه 10 ساله ای که داره با دوستاش PUBG بازی میکنه سلیقش تو 10 سال آینده قراره تغییر بکنه و بازی ای مثل PUBG رو ول کنه و بره رزیدنت اویل بازی کنه؟؟ طبیعتا نه، قراره اون زمانی که فرضا کنسول خرید به جای رزیدنت اویل ، وارزون بازی کنه و واسه بازی هم پول خرج بکنه، اون شرکت یا ناشر هم مگه مغزش رو خورده که بیاد پول مفتی رو ول کنه؟؟ باز هم نه و طبیعتا همه ناشرها سعی میکنن چندین عنوان لایو سرویس هم تو لاین اپ خودشون قرار بدن (در بهترین حالت در کنار عناوین سینگل پلیر)

این روش با اینکه عواقب خودش رو داره و برای مثال باعث میشه سازنده بازی Crash 4 استودیو ساپورت COD بشه ولی مطمئنا نه تنها برای اکتیویژن بلکه برای هیچکس هم مهم نیست و وقتی نسخه جدید کالاف بیاد و یه بازی آشغال باشه حداقل فروش 20 - 30 میلیونیش تضمین هست درحالیکه جمع فروش فرنچایز Crash با تمام نسخه های خوب و بدش جمعا 40 میلیون هست در این موقعیت نه تنها اکتیویژن ، بلکه به هرکس دیگه ای بگی میاد و استودیو رو استودیوی ساپورت کالاف میکنه و این جاست که میگن از ماست که برماست


Assassin's Creed Infinity هم باید بیاد تا خوبی یا بدیشو بفهمیم و بعد بگیم که بازی قراره افتضاح باشه برای مثال Forza Horizon با اینکه بخش سینگل پلیر داره ولی بخش ملتی پلیر بازی محبوبتر هست چرا؟ چون محتوای بازی خوب هست و با اینکه Forza Horizon یه بازی لایو سرویس محسوب میشه ولی بیشتر افراد بازی رو دوست دارن و منتظر نسخه بعدی بازی هستند


البته اوناییکه میگن بازی قراره افتضاح باشه رو هم درک میکنم چون عناوین به اصطلاح بهتر این شرکت هم بازی های شاهکاری نیستن و بوی کهنگی و کپی از عناوین استودیوهای دیگر هست چه برسه به این عنوان
اونایی هم که شکه شدن هم درک نمیکنم چون که یوبیسافت قبل از اینکه ساخت این بازی تایید بشه گفته بودن که دوست دارن عناوین سرویس محورشون قویتر بشه و این یه چیز مشخص بود با این تفاوت که شاید به جای اساسین قرار بود از اسپلینتر سل شیردوشی کنن و در کل این کارشون دیر و زود داشت، ولی سوخت و سوز نداشت
Ubisoft is going to focus more on 'high-end free-to-play games' in the future
 
آخرین ویرایش:
باز خداروشکر اساسینزها با یک مرگ تدریجی به این زوال کشیده شدن. عملا از اریجینز رویه ی بازی با هویت اصلی سری در تناقض بود. حالا هم بخوان سلاخی اش کنن خب بکنن دیگه اهمیتی نداره واقعا.
 
  • Like
Reactions: kamyy
لایو سرویس واقعا ناامید کننده هست اگر بازی دیگه مثل سابق یک کمپین بزرگ و جامع نداشته باشه و تمام انلاین باشه. اما با موفقیت و فروش خوب نسخه های اخیر انتظار میرفت یوبی به این سمت بره. هر چند در‌ مورد کیفیت بازی بنظرم نمیشه از همین الان قضاوت کرد و باید تا رونمایی رسمی صبر کرد.
 
  • Sad
Reactions: kamyy
کاش توی این بیانیه ای که یوبیسافت داد و رسما تاییدش کرد یخورده به صورت کلی در مورد برنامه ای که دارن حرف میزدن، فک کنم توی بیانیه رسمیشون جز اینکه چه افرادی دارن پروژه رو مدیریت و کارگردانی میکنن خیلی چیز خاصی دستگیرمون نشد. برای همینم هزارجور برداشت مختلف داره میشه از این قضیه.
 

آقا یه چیزی الان اتفاقی نظرم رو جلب کرد :D این منو رو ابتدای AC Unity خاطرتون هست؟ :


فکر میکنم یه پلن مشابه میخوان بزنن برای گیم بعدی و گیم رو در قالب یه منو Helix مثلا طراحی کنن، و به مرور براش اپیزود های جدید بدن.

ولی خب به هر صورت نمیدونم چه مرگشونه یه AC با المان های قدیمش نمیدن :| باو اصلا همون یونیتی رو بردارین با مکانیک ها و گیم پلی یکسان، فقط یه استوری جدید براش درست کنین! به خدا این طوری استقبال بیشتر هم صورت میگیره از گیم ـشون :|
 
آقا یه چیزی الان اتفاقی نظرم رو جلب کرد :D این منو رو ابتدای AC Unity خاطرتون هست؟ :


فکر میکنم یه پلن مشابه میخوان بزنن برای گیم بعدی و گیم رو در قالب یه منو Helix مثلا طراحی کنن، و به مرور براش اپیزود های جدید بدن.

ولی خب به هر صورت نمیدونم چه مرگشونه یه AC با المان های قدیمش نمیدن :| باو اصلا همون یونیتی رو بردارین با مکانیک ها و گیم پلی یکسان، فقط یه استوری جدید براش درست کنین! به خدا این طوری استقبال بیشتر هم صورت میگیره از گیم ـشون :|
اگر بیس بازی یونیتی بود شاید استقبال هم میکردم

ولی درد اینه که 99.9999% بیس بازی این RPGهای اخیره...
برای همین ذره ای امیدی بهشون ندارم:(
 
بلک فلگ مشخصا Pirate's Creed بود و نه AC ! (جز شاید دو بخش آخرش)

من خودم بلک فلگ رو شدیدا دوست دارم، چون فکر نمیکنم هیچوقت بازی دزد دریایی بهتری از این بیاد!
ولی خوب به عنوان AC بله، ناامید کننده!


اما خوب AC Unity میشه گفت AC IIه دومه سری بود! بازیی که همون فرمول رو LVL UP کرده بود! و چقدرم شیرین بود:x
تو بخش داستانی شاید ناامید کننده بود، ولی گیم پلی،معماری شهری(این که همیشه خوبن:-") ساختار شهری برای یک بازیه AC ، بلک باکس ها ، LVL UP و ... ، حتی همون Co Opش و سیستم برادرهودش ، کاستومایز و ...

اما خوب... همش ریخته شد دور و رفتیم یه خط دیگه:|

---

View attachment 216051
View attachment 216052
View attachment 216053


چقدر من عکسام رو دوست دارم:D :x
و کلا تنها بازییه که من هرچقدر ازش گیم پلی میبینیم سیر نمیشم:(

ولی خوب خودمو شکنجه میکنم در اصل:)) ( :( )

---

@Albert Camus
اون من بودم:)) هنوزم میگم PCهه:))
به جز مشکل مراحل تکراری یونیتی مشکل دیگه ای نداشت ... به نظرم یکی از بهترین هاست تو این سری ولی خود یوبیسافت نابودش کرد ... به معنای واقعی کلمه یکی از بدترین پورت های تاریخ صنعت گیم بود.
شخصیتای بازی چقدر خوب بودن مخصوصا ارنو =((
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or