گیمرهای حرفه ای بازی بدون قابلیت 3D را ترجیح می دهند.

ahp4

کاربر سایت
Aug 1, 2009
159
نام
امین
nintendo3ds1.jpg


طبق گزارش مجله EDGE گیمرهای حرفه ای ترجیح میدهند قابلیت 3D را در هنگام بازی با 3DS خاموش کنند.
بر اساس این گزارش بازیکنهایی که در مسابقه بازی Dead or Alive: Dimensions-که در شعبه اصلی Tecmo توکیو برگزارشد-شرکت کردند افزایش فریم ریت به 60fps و همچنین عمق بصری(visual depth) اضافی را به قابلیت 3D ترجیح دادند.
خاموش کردن قابلیت 3D شما را قادر میسازد تا بازی را با فریم ریت 60fps-مانند دیگر نسخه های Dead or Alive-اجرا کنید.انجام بازی به صورت 3D فریم ریت را به نصف یعنی 30fps کاهش میدهد.
به گفته گزارش فوق این دلیل به همراه جایگاه نامناسب D-pad برای بعضیها این سوال را به وجود آورد که آیا NGP تجربه بهتری از کنسول دستی را به گیمر نمیدهد؟
این آشکار سازی مجله EDGE یک نشانه نگرانی برای کنسول دسته نینتندو است که آیا قابلیت منحصر به فرد و عامل فروش این کنسول گیمرها را تحت تاثیر قرار میدهد؟
3DS هفتم اسفند در ژاپن لانچ خواهد شد.
منبع
 
  • Like
Reactions: Wander

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
من عاشق بازی های با خلاقیت هستم و 3d هم جز این دسته هست حالا حرفه ای دوست ندارند اون دیگه با خودشونه یک چیز سلیقه ای هست
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
مطمئن باشید یه خاموش کردن 3d فریم رو از 30 به 60 نمی بره مسلما در حالت 3d هم بالای 30 فریم هست که مجبورا روی 30 ثابتش کنن اینم قابلیتی نیست که همه ی بازی ها بخوان استفاده کنن یه چیزی شبیه تکن توی همین نسل هست که دو تا اپشن گرافیکی هم داشت

چیو مطمئن باشیم؟ این ثابت نگه داشتن فریم ریت رو از کجا آوردی؟

برای اینکه فریم بازی توی حالت 3D مثلا 30 باشه باید در حالت غیر 3D دوبرابر ان یعنی 60 باشه که 30 فریم برای هر چشم بهینه بشه. یعنی دقیقا شما وقتی حالت 3D هر بازی رو نصف کنی فریم ریت ان دوبرابر خواهد شد.

البته بعضی از بازی ها برای اینکه به این مهم برسن توی حالت 3D یکم کیفیت و جزییات رو میارن پایین تر تا فریم روی 60 ثابت باشه که یه بحث دیگه هست!

اما در مجموع برخلاف حرف شما دفیقا با خاموش کردن حالت 3D فریم ریت دوبرابر میشه و اینکه شما میگی توی حالت 3D هم فریم ریت بیشتر از 30 هست رو نمیدونم از کجا آوردید و شاید هم راست بگید و خواهش میکنم یا بازی که به دستتون رسیده و بازی کردید و دیدید رو نشون بدید و یا منبع برای حرفتون بیارید.

در ضمن اگه منظورت از قابلیتی که همه بازی ها استقاده نمیکنن 3D بودن هست که کاملا اشتباه میگی چون اتفاقا همین 3D بودن برگ برنده بازی های این کنسول هست، بعد بقیه ازش استفاده نمیکنن؟ اگه استفاده نکنن دیگه بازی های این کنسول با PSP چه فرقی میکنه؟ ربط تشابه 3D و اینا به تکن رو هم من نفهمیدم چون Tekken6 تا انجایی که من میدونم آپشن هاش برای دو کنسول PS3 و 360 فرق داشت و البته شاید هم من اشتباه میکنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر