گیرباکس:Duke Nukem باز می گردد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
Duke-Nukem-forever-logo.jpg


Gearbox اعلام کرد در صدد ساخت عناوین بیشتری از سری Duke Nukem هست.

سایت IGN در مصاحبه ای که با رئیس شرکت Gearbox Software اقای Randy Pitchford داشته رئیس این شرکت اعلام کرده است : تمایل زیادی برای ساخت عناوینی دیگر از سری بازی های Duke Nukem دارد.
شرکت Gearbox حق نام و نشر بازی های Duke Nukem را سال 2010 خریداری کرد.در حالی که این شرکت یکی از ناشرین پروژه و توسعه دهندگان Duke Nukem Forever بوده است.

به نقل از Randy Pitchford :
من علاقه زیادی برای دست اوردن این نام تجاری داشتم، وفتی من این امتیاز را خریداری کردم، هدف من این نبود که بفهمم همه باید Duke Nukem Forever را بازی کنند." خطاب به IGN : هدف واقعی من این بود که Duke Nukem را دوباره بسازم.

او همچنین ادامه داد:
چیزی که فکر می کنم من به همراه Gearbox می خواهیم انجام بدهیم تفاوت کمی با بازی "Duke Nukem Forever" خواهد داشت. احساس می کنم این کار بسیار شگفت انگیز است، و من به اینده امیدوارم.

می توانید مصاحبه Randy Pitchford را که درباره Borderlands 2 on Vita و ادامه بازی Brothers in Arms و دیگر گفته ها در مورد ساخت Duke Nukem را در منبع اصلی ببینید.

 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
619 :
شرمنده توی بحثتون وارد میشم :) اول اینکه فکر کنم تاریخ دقیقش 96 هست که این بازی ریلیز شده، من خودمم شک داشتم الان گیم اسپات رو یه نگاهی انداختم.
http://www.gamespot.com/duke-nukem-3d/
بعد صحبتتون راجع به وارد کردن شخصیت قبوله ولی یکم غیر منصفانه نیست؟ مثلا quake در حقیقت 3d واقعی و حقیقی رو وارد این ژانر کرد تا قبلش محیط سه بعدی با دشمنای دو بعدی توی این ژانر مطرح بود، یا آنلاین death match رو بازم doom و quake بودن که خلق کردن، و قبل از همه ی این ها wolf3d کلا این ژانر رو پایه گذاری کرد، حالا به نظرتون وزنه ی ورود شخصیت به این ژانر سنگینتره یا 3d حقیقی و آنلاین death match ؟ منصفانه بخوایم نگاه کنیم توی خلق و به جلو بردن این ژانر id هست که وزنه ی پربارتری داره. از لحاظ level design هم از نظر من اصلا نیازی به آمار و ارقام نیست، کافیه همین الانم quake 1,2 یا doom رو امتحان کنید، طراحی مراحلش همین الان هم فوق العادست. sound track و صدا گزاری هم که اگه اشتباه نکنم quake کلی جایزه برده. حالا من دلیل فروش بیشتر duke رو نمیدونم(البته میشه حدس زد :d) ولی مطمئنم میزان تاثیر گذاریش به هیچ وجه در حد عناوین id یا HL 1 شرکت valve نیست.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر