Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,380
نام
محمد
در تکمیل نوشته دوستمون

بعد از پیروزی توکوگاوا به مدت تقریبا 200 سال در ژاپن صلح برقرار میشه تا زمان اصلاحات امپراتوری که دقیقا فیلم اخرین سامورایی (با بازی تام کروز ) در همان زمان در جریانه و یکی از اقدامات مهم اون سال ها اینه که نام شهر ادو به توکیو تغییر میکنه و پایتخت از کیوتو به توکیو منتقل میشه و ژاپن مدرن شکل میگیره

و اما نظر شخصیم در مورد سریال به خصوص قسمت اخر
اگر یادتون باشه ماریکو حین صحبت با انجین اوایل سریال به زیرکی و حیله گری توروناگا اشاره میکنه یا در اواخر خود ایشیدا و بانو اوچیبا هم به این موضوع اشاره میکنن که نشون دهنده اینه که کسی نمیتونه حرکت بعدی توروناگا رو پیش بینی کنه. از طرفی باز اوایل سریال ماریکو به انجین میشه که به ما می اموزن که هر کس سه قلب داره(البته من در موردش خونده بودم قبلن و اونجا میگفتن سه چهره داره) یکی رو به همه نشون میدیم -یکی رو به دوستان و خانواده و اخری رو فقط خودمون ازش خبر داریم (که ذات حقیقی هر شخص همین مورد اخریه) . در اخر سریال یابوشیگه به توروناگا همینو میگه که تو نیت اصلی خودت که شوگون شدنه رو از همه مخفی کردی . با این کار کسی نمیتونست از نقشه هاش سر در بیاره.

در کل دو دسته ادم وجود داره دسته اول با منطق تصمیم میگیرن و حرف میزنن .دسته دوم با احساسشون. اگر توجه کنید اکثر کسانی که کشته شدن یا شکست خوردن با احساس تصمیم میگرفتن مثل پسر توروناگا یا دست راست توروناگا(اسمش یادم رفت) یا شوهر فوجی اول سریال و ..........
ولی از اول سریال دیدیم توروناگا تونست به خوبی نیت اصلی خودش(شوگون شدن) رو مخفی کنه و فقط با منطق تصمیم میگرفت در اخر هم برنده اصلی سریال خودش بود که به خواسته هاش رسید.

یک نکته جالب اینجاست اکثر کرکترا به دنبال وفاداری و افتخاری که به این وسیله کسب میشه بودند. درحالی که خود توراناگا ذره ایی این موضوع براش اهمیت نداشت و حتی برای شوگون شدن حاضر بود هرکاری کنه. کسی هم که اون افتخار واقعی رو کسب کرد خودش بود. حتی ماریکو رو زیر دستش آورده بود که هم به آنجین نزدیک بشه و هم برای پلنش کمکش کنه. در حقیقت چیزی جز یک مهره براش نبود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر