با سلام؛
بازی گرشاسپ و تیم تولید آن در سومین جشنواره رسانه های دیجیتال امسال در تهران شرکت می کنند. در کنار این جشنواره کارگاههای آموزشی ارائه می گردد. اولین کارگاه (شنبه 11 مهر) کلا در مورد فرآیند تولید بازی گرشاسپ هست.
برنامه کارگاههای آموزشی مربوط به اعضای تیم تولید بازی گرشاسپ به قرار زیر است:
شنبه 11 مهر 1388
16:00 فرآیند تولید بازی رایانه ای گرشاسپ، ارائه توسط اعضای تیم توسعه بازی
یکشنبه 12 مهر
10:00 راههای خطایابی در بازی های رایانه ای Game Debugging Techniques، فهام نگینی
11:00 برنامه نویسی Post Processing and Real-time GPU Programs، یاسر ژیان
15:00 Serialization in C++ using Boost ، یاسر ژیان
16:00 هوش مصنوعی با استفاده از Hierarchical Finite State Machines، امیرحسین فصیحی
17:00 روند تولید یک مرحله از بازی گرشاسپ، حسین حسینیان، سیروس پورلطیفی، فهام نگینی
19:00 فرآیند مدلسازی یک شخصیت بازی رایانه ای، سیروس پورلطیفی، محمد مدرس
20:00 Textuing برای بازی رایانه ای، سیروس پورلطیفی
دوشنبه 13 مهر
10:00 آشنایی با استاندارد جدید C++0x ، یاسر ژیان
11:00 مفاهیم موتورهای فیزیک و آشنایی با Nvidia PhysX ، امیرحسین فصیحی
سه شنبه 14 مهر
10:00 زندگی از دید یک Technical Artist، آیدین ذوالقدر
11:00 راهکارهای ایجاد تنوع در گیم پلی، حسین حسینیان، هادی اسکندری
15:00 کارگاه ZBrush، محمد مدرس
16:00 طراحی یک Board game، حسین حسینیان، هادی اسکندری
علاقمندان به شرکت در این گارگاهها می توانند از طریق این سایت http://www.ircg.ir ثبت نام اولیه انجام دهند.
بازی گرشاسپ و تیم تولید آن در سومین جشنواره رسانه های دیجیتال امسال در تهران شرکت می کنند. در کنار این جشنواره کارگاههای آموزشی ارائه می گردد. اولین کارگاه (شنبه 11 مهر) کلا در مورد فرآیند تولید بازی گرشاسپ هست.
برنامه کارگاههای آموزشی مربوط به اعضای تیم تولید بازی گرشاسپ به قرار زیر است:
شنبه 11 مهر 1388
16:00 فرآیند تولید بازی رایانه ای گرشاسپ، ارائه توسط اعضای تیم توسعه بازی
یکشنبه 12 مهر
10:00 راههای خطایابی در بازی های رایانه ای Game Debugging Techniques، فهام نگینی
11:00 برنامه نویسی Post Processing and Real-time GPU Programs، یاسر ژیان
15:00 Serialization in C++ using Boost ، یاسر ژیان
16:00 هوش مصنوعی با استفاده از Hierarchical Finite State Machines، امیرحسین فصیحی
17:00 روند تولید یک مرحله از بازی گرشاسپ، حسین حسینیان، سیروس پورلطیفی، فهام نگینی
19:00 فرآیند مدلسازی یک شخصیت بازی رایانه ای، سیروس پورلطیفی، محمد مدرس
20:00 Textuing برای بازی رایانه ای، سیروس پورلطیفی
دوشنبه 13 مهر
10:00 آشنایی با استاندارد جدید C++0x ، یاسر ژیان
11:00 مفاهیم موتورهای فیزیک و آشنایی با Nvidia PhysX ، امیرحسین فصیحی
سه شنبه 14 مهر
10:00 زندگی از دید یک Technical Artist، آیدین ذوالقدر
11:00 راهکارهای ایجاد تنوع در گیم پلی، حسین حسینیان، هادی اسکندری
15:00 کارگاه ZBrush، محمد مدرس
16:00 طراحی یک Board game، حسین حسینیان، هادی اسکندری
علاقمندان به شرکت در این گارگاهها می توانند از طریق این سایت http://www.ircg.ir ثبت نام اولیه انجام دهند.