کپکام: RE کلاسیک به‌ درد این نسل نمی‌خورد

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
75725096630216979871.png




استفاده از دوربین ثابت و زامبی‌های بسیار کند و سایر المان‌های کلاسیک Resident Evil شاید در آینده دوباره بر روی پلتفرم‌های دستی برگردند اما برای کنسول‌های HD نسل قعلی مانند 360 و PS3 این امر کمی دور از ذهن است.

Hiroyuki Kobayashi، تهیه‌کننده‌ی RE6 طی مصاحبه‌ای با وبسایت خبری DigitalSpy در این مورد می‌گوید: "من فکر می‌کنم ساخت یک RE کلاسیک با آن المان‌های قدیمی بر روی کنسول‌های امروزی مانند PS3 و 360 کار سختی باشد. تکنولوژی این نسل اصلا مناسب استایل و سبک گیم‌پلی قدیمی RE نیست."
"اما این موضوع به این معنی نیست که ما نمی‌توانیم این کار را بر روی پلتفرم‌های دیگر انجام دهیم. به عنوان مثال پلتفرم موبایل میتونه مناسب RE‌های کلاسیک باشد. یا اینکه بر روی PSP شما قطعا می‌توانید یک RE با آن استایل و گیم پلی قدیمی آن بسازید."

Kobayashi کار خودش را در کپکام به عنوان برنامه‌نویس Resident Evil اصلی در سال 1996 آغاز کرد. وی که بعدا در نقش تهیه‌کننده‌ برای RE4 نیز ظاهر شد، اضافه کرد که شخصا در حال حاضر دوست ندارد همچین بازی با این سبک قدیمی بسازد.

"ساختش در کل می‌تواند جالب باشد، اما شخصا در حال حاضر مطمئن نیستم که بخواهم و ترجیح دهم که همچین بازی را درست کنم. اگه فرصتش را داشته باشم بیشتر دوست دارم یک چیز کاملا متفاوت و تک بسازم."

آخرین REای که از دوربین ثابت استفاده کرده بود، نسخه‌ی Resident Evil Zero که در سال 2002 بر روی گیم کیوب عرضه شد می‌باشد.

شایان ذکر است که RE6 برای عرضه در 2 اکتبر برنامه ریزی شده است.

Source
 

gameware

کاربر سایت
May 5, 2006
1,393
نام
مهبد
گور بابای دوربین ثابت
حداقل یه جوری بسازن آدم بتونه 5 تا تفاوت بین این و Gears of war پیدا کنه!
اکشنش هم به جذابی بازی های اکشن خالص نیست آخه!
 

mppm

کاربر سایت
Jul 21, 2012
288
نام
محمد
رزیدنت اویل 6 رو نمیدونم چون نیومده. ولی تو رزیدنت اویل های 4 و 5 نسخه pc خودتون میتونید با دستکاری فایل های بازی آهنگ های دلخواه رو جایگزین آهنگ های بازی کنید. مثلا من آهنگ اتاق سیو اویل 3 رو به جای آهنگ اتاق سیو اویل 4 گذاشتم. احتمالا اگه اویل 6 هم بیاد بشه فایل هاشو دستکاری کرد.

مگه اتاق سیو داشت اویل 4؟!!!
 

S.dante

کاربر سایت
Oct 17, 2009
660
نام
شهریار
این حرفا همش مفته کپکام دنبال سود هست و الا چه فرقی براش میکنه چه چیزی بسازه
الان اویل آخری ای که برای 3ds اومد رو بازی کنید واقعا حس ترس در اون نهفته هست مخصوصا وقتی با هندزفری بازی میکنید چند برابر میشه
کپکام نشون داده میتونه اون جو رو بسازه اما نمیسازه دلیلش هم فقط یک چیزه و اون هم دلاره
هر شرکتی دنبال سود هست به هر حال. کپکام بنده خدا که خیریه نیست :D
متاسفانه در این دوره زمونه کمتر کسی دنبال بازی ترسناک هست، کپکام اگه بخواد یه بازی فوق ترسناک بسازه متاسفانه نمیتونه اون سودی که میخواد رو بکنه.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,129
نام
حسین
استفاده از دوربین ثابت و زامبی‌های بسیار کند و سایر المان‌های کلاسیک Resident Evil شاید در آینده دوباره بر روی پلتفرم‌های دستی برگردند اما برای کنسول‌های HD نسل قعلی مانند 360 و PS3 این امر کمی دور از ذهن است.
وقتی تهیه کننده بازی،انقدر بی سواد هست که نمیدونه زیبایی ایول های کلاسیک،هیچ ربطی به دوربین بازی نداشته،باید فاتحه کُل کپکام و ایضاً RE6 رو خوند.
 

COH master

کاربر سایت
Oct 29, 2011
544
نام
علیرضا
"اگه فرصتش را داشته باشم بیشتر دوست دارم یک چیز کاملا متفاوت و تک بسازم."......

بله درست میفرمائید...اصلا هم شبیه COD یا GOW نمیشه و نشده.:-& اینطور جمله ها که مثلا یه چیز تک بسازمو و متفاوت باشم رو زیاد شنیدیم باهاش میخ تابوت بازیهارو میکوبیدن.
 

The A.B

کاربر سایت
May 6, 2012
28
Resident Evil کلاسیک به درد این نسل نمیخوره یعنی چی؟.دیگه هیچ چیزی از رزیدنت اویل نمونده لااقل یه کم از سبک قدیمش نگه نداشتن همه رو عوض کردن بعد از 3 RE دیگه به هیچ کدوم از نسخه هاش نمیشه گفت رزیدنت اویل. اویل با حال و هوای قدیمش خوشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر