کپکام پلتفرم های مختلف برای Resident Evil: Revelations را تایید کرد.

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,304
نام
Matthew
RE-Revelations-Console-PC.jpg


پس از خبرهای بسیار از جمله لیک شدن لیست Achivements های بازی Resident Evil:Revelationsبرای کنسول Xbox 360 در چند هفته ی اخیر، شرکت Capcom، امروز نسخه های PC, Xbox 360 , PS3 و همچنین

کنسول Wii U را تایید کرد. این بازی که در February سال گذشته بصورت انحصاری برای 3DS عرضه شده بود، بر این اساس نسخه های HD آن در تاریخ های 21 تا 24 May امسال در آمریکا برای پلتفرم های ذکر شده عرضه شود.

اما سوالی که در ذهن طرفداران بوجود می آید این است که "آیا پورت جدید بازی دارای تغییراتی نیز خواهد بود؟" در این باره شرکت کپکام می گوید:

"بله، محتوا های زیادی از جمله " دشمنان وحشتناک تر، انتخاب سختی بیشتر، سلاح ها و ارتقادهنده های جدید برای آن ها، مجموعه مهارت های جدید و از همه مهتر
امکان بازی با کارکتر معروف Hunk که در سری های گذشته حتما اورا به یاد دارید، را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

همچنین، در ادامه اضافه کرد:
"افکت های برتر نوری، کیفیت های بهتر و HD و افکت صدای بهتر در بازی نیز از دیگر امکانات برتر برای پلتفرم های ذکرشده بازی Resident Evil: Revelations خواهد بود."


بنابراین، بازی Resident Evil: Revelations در تاریخ 21 May امسال(31 اردیبهشت ماه 1392) برای پلتفرم های Wii U, PS3, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.




منبع #1
منبع #2
منبع #3
 
آخرین ویرایش:

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
اگه اینجوری حساب کنی MGS هم هنوز شماره های 1 تا 4 اش و .. در انحصار سونی اه، چون HD Collection اش اومد خودش که نیومد :-??
جان؟ از کی تا حالا ویندوز مالِ سونی شده ما خبر نداشتیم ؟! :-/ 3DS هم مالِ سونی هست لابد ؟! :))

MGS3 نسخه 3DS که پشم ... نسخه های PC دو نسخه اول هم پشم ...

ببین از اولِ اولش فقط نسخه چهارم MGS انحصاری بود. بقیه نسخه ها مولتی... (البته جز mgs3 که انحصاری زمانی بود)... درست مثل Conviction که نسخه پنجمش انحصاری مایکروسافت بود بقیه نسخه ها مولتی!

نزنین این حرف ها رو به خدا یکی ندونه فکر میکنه ... :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر