کوجیما: رئیس کونامی مایل است نسخه جدید سایلنت هیل را من بسازم

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
76uozpkpvetz6ns84psr.jpg

Hideo Kojima در جلسه توسعه دهندگان نمایشگاه Eurogamer صحبت‌های راجع به سایلنت هیل کرد:

شخصاً عاشق بازی‌های ماجراجویی هستم. من علاقه دارم قسمت‌های جدیدی از سری بازی‌هایی مثل Snatcher یا Policenaut را ببینم. اما از نگاه تجاری انجام این کارها بسیار سخت است. من باید حرکت رو به جلو داشته باشم پس فکر می‌کنم نمی‌توانم این کار را انجام بدهم.

وی افزود:

من فکر می‌کنم احتمال اینکه بخواهم یک بازی ماجراجویی را با همکاری یک سازنده بزرگ بازی‌های این سبکی بسازم وجود دارد، مثلاً در ساخت Remake بازی Snatcher. ما نمی‌توانیم خودمان این کار را به طور کامل انجام دهیم ولی می‌توانیم در این مورد با کسی شریک شویم.

کوجیما قبلاً در یک توئیت از علاقه خود در ساخت نسخه جدیدی از سری سایلنت هیل به وسیله انجین FOX خبر داده بود. او در این باره افزود:

قبلاً من صحبت‌هایی راجع به سایلنت هیل داشتم، برای همین، رئیس کونامی با من تماس گرفت و گفت که تمایل دارد تا نسخه بعدی سری سایلنت هیل را من بسازم.

حقیقت این است که وقتی من به یک فیلم ترسناک می‌روم شبیه به یک گربه ترسو می‌شوم! پس مطمئن نیستم که بتوانم یک بازی ترسناک بسازم، البته ترس‌هایی وجود دارد که فقط افرادی که از آن می‌ترسند و آن را تجربه کرده‌اند می‌توانند ایجادش کنند، پس شاید این کار را من هم بتوانم انجام بدهم.

من فکر می‌کنم بازی سایلنت هیل یک اتمسفر خاص و مشخصی دارد. فکر می‌کنم این سری باید ادامه پیدا کند و من واقعاً دوست دارم به ادامه این سری کمک کنم. حتی اگر من نتوانم یک نسخه جدید سایلنت هیل را بسازم، بسیار مشتاقم تا با نظارت بر ساخت بازی و استفاده از Fox Engine در توسعه بازی به ساخت آن کمک کنم.

متن کامل این مصاحبه را در لینک منبع بخوانید.

منبع
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
اتفاقا سایلنت این مسائل رو که از فرط فشار با خودش حرف میزد رو داشت(حداقل توی downpour که حافظم یاری میکنه داشت:d) سایلنت نیاز به یک کسی داره که یک روح جدیدی بده به کل بازی مثلا توی همین downpour ما برای اولین بار از خارج سایلنت هیل وارد شدیم برعکس قبل که این خودش نوآوریه اما برای موفقیت به تعداد خیلی زیادی از این نو اوری ها نیازه ..
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
ببین حرفت درسته به شرطی که واقعا این طور باشه. اما من حس میکنم اینها توجیهات فن‌ها هست. اگر یکی مشکل روانی داشته باشه خیلی کارای دیگه میتونه ازش سر بزنه. مثلا تلو تلو خوردن، مدام با خودش حرف زدن، سردرد و ... اگر سازنده‌ها قرار باشه به همچین مسائلی فکر کنن باید یه سری کارای دیگه هم میکردن.
من اطلاعاتم در مورد گیم پلی بازی خیلی ضعیفه! اما فکر می کنم ، به شخصه، این مواردی که شما مثال زدین برای اون زمان ساختش امکان پذیر نبوده
گیم پلی شماره 2 هم ممکنه ضعفهایی رو از دیدن اهل فن داشته باشه ولی از نظر من و خیلی از طرفدارای سری با فضای سایلنت هیل جور در میومده !
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,941
نام
حسین
من مخلص استاد و احیای این بازی از منجلاب کنونیش هستم!...
یعنی اگه این بازی رو استاد بسازه چیزی ماورای شاهکار میشه

دقیقا
استاد دست رو هر چی می کشه تبدیل به طلا می شه
بی صبرانه منتظر خبر تایید هستیم
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
چه خبر خوبی ذوق مرگ شدم :d
به نظرم کوجیما میتونه یه دستی به سایلنت هیل بکشه و حالی به ما فن ها بده :>
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر