شایعه کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال لیک شد!

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
از معرفی شماره جدید فیبل تا ریبوت Dino Crisis شایعات جدیدی هستند که پیرامون کنفرانس E3 امسال شرکت مایکروسافت به گوش می رسند. این شایعات توسط وبسایت اسپانیایی منتشر گشته است و تایید کننده آن ها یکی از اعضای تیم مدیریت انجمن ResetEra است.

104487

کنفرانس امسال با نمایشی از عنوان Halo Master Chief Collection برای PC آغاز خواهد شد و بعد از آن شاهد نمایش گیم پلی Halo Infinite و تاریخ عرضه آن در سال ۲۰۲۰ و همراه با عرضه کنسول نسل بعدی مایکروسافت خواهیم بود.

نمایش بعدی مختص به عنوان Gears 5 همراه با تاریخ عرضه برای تعطیلات سال ۲۰۱۹ خواهد بود و بعد هم شاهد نمایشی از گیم پلی Gears Tactics خواهیم بود.

نمایش گیم پلی عناوین Battletoads و Ori and the Will of the Wisps

معرفی بسته الحاقی جدید برای Sea of Thieves

معرفی یک عنوان تخیلی از استودیو Piranha Bytes

خریداری چند استودیو جدید توسط مایکروسافت

معرفی نسخه ریبوت بازی Dino Crisis

شماره جدید Splinter Cell

در ادامه استودیو پلی گراند تیزر کوتاهی را از شماره جدید فیبل به نمایش خواهد گذاشت

معرفی ip جدید Ninja Theory که با نام Bleeding Edge شناخته می شود

معرفی ip جدید استودیو Rare برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت

معرفی کنسول نسل بعدی مایکروسافت همراه با قابلیت های جدید برای شبکه لایو و اطلاعات بیشتر در خصوص xCloud

در نهایت همانند سال گذشته سایت بازی سنتر در نمایشگاه E3 امسال حضور خواهد داشت و اگر شما هم علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایشگاه هستید، با سایت بازی سنتر همراه باشید.
E3 امسال همانند سال‌های گذشته در شهر لس‌آنجلس و از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
آره جالبه سازنده سازنده باشه و مدیریت داشته باشه میتونه اینکار رو انجام بده ولی تو 10 سال اخیر تنها بازیهایی که هم بخش کمپین قوی داشتن هم مولتی و بالای 90+ بوده متاشون سری و Gears و COD و Halo بودن اونم نسل پیش. رسما این نسل هیچ بازی نبوده که هر دو بخش خیلی پرطرفدار و قوی داشته باشه بالا 90 باشه متاش. اصلا خیلی ساده است فهمیدنش. 200 نفر آدم با 100 میلیون بودجه رو کمپین کار کنن مقایسه کن با 200 نفر آدم بودجه 100 میلیونی که باید روی 3 تا مود مختلف کار کنن. کدوم بازی کمپین بهتری خواهد داشت از این دوتا؟؟
بازم دلیلی نداره بگیم تهش چون مالتی قرار ـه چند سال ازش ساپورت بشه پس اب و ببندیم به کمپین اینی هم که خیلی کم شدن این موارد به خاطر اینه که داریم میبینیم زاعقه ها رفته سمت مالتی پلیر و خوب بازار هم از اون ور اشباع شده سازنده خیلی راحت میتونه بودجش رو مدیریت کنه حالا یـ مالتی قوی هم رو نکرد رو نکرد عوض یـ کمپین قوی بده بیرون بعد تو طول زمان میتونه برسه به مالتی کاری که خیلی سازنده ها کردن در کل بازی هایی که تو هر دو بخش جزو آیکون های صنعت گیمینگ محسوب میشن باید تو هر دو بخش بدرخشن بخش نیرو هم که خوب به طبع میگم با مدیریت درست همه کاری میشه کرد در کل همه از بازیای پدر مادر دار انتظار بالاترین سطح رو دارن تو همه بخش ها اینکه سازنده بتونه یا نتونه به خیلی موارد بستگی داره
پ.ن : اینم بگم که توی این دست بازیا که قبلا کمپین قوی داشتن بخش تکنفره خیلی تو فروش اولیه پررنگ تره تا مالتی (مراجعه شود به سیر نزولی فروش بازی های ذکر شده) کاری ندارم روزانه چند هزار تا پلیر به واسطه مالتی الان داره یا نه در جایگاه اول این بخش داستانی بوده که این اعداد رو بوست میکنه بازی متاش بالا بشه فروش و محبوبیت و روی خوش ملت واسه همون بخش چند نفره رو در بر داره در کل این که میگی همه نشستن منتظر متا بالا 90 صرفا بهونه اوردن واسه ناتوانی سازنده رو میرسونه که درست نیست بالاخر انتظار بالا هستش و سازنده هم همه جوره باید به این انتظارات پاسخ بده
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,466
نام
محمد
این کامنتی که میخوام بدم خیلی تکراری شده دیگه :D:D
کمپین گیرز 4 اتفاقا خیلی خوب بود، در حد نسخه های قبل نبود ولی بازم تو سبک خودش کاملا ارزشمند بود :D مشکل اصلی همون بی تجربه بودن کوالیشن بود که خب واقعا نمیشد انتظار داشت تو اولین کارشون بیان تغییرات اساسی بدن چون اولا همون جور که گفتم تجربه ساخت بازی به صورت یک تیم رو نداشتن و بعد از اون مولتی بازی هم مسلما باید دچار تغییرات میشد که خب احتمال داشت نه تنها نتیجه کار خوب از آب در نیاد، بلکه طیف وسیعی از طرفدارها رو هم از دست بدن. شما مطمئن باشید گیرز 5 با کلی تغییرات همراه میشه چون الان تیمشون تجربه بیشتری کسب کرده و طرفدارها هم برای تغییرات اساسی آماده شدن.
 

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
این کامنتی که میخوام بدم خیلی تکراری شده دیگه :D:D
کمپین گیرز 4 اتفاقا خیلی خوب بود، در حد نسخه های قبل نبود ولی بازم تو سبک خودش کاملا ارزشمند بود :D مشکل اصلی همون بی تجربه بودن کوالیشن بود که خب واقعا نمیشد انتظار داشت تو اولین کارشون بیان تغییرات اساسی بدن چون اولا همون جور که گفتم تجربه ساخت بازی به صورت یک تیم رو نداشتن و بعد از اون مولتی بازی هم مسلما باید دچار تغییرات میشد که خب احتمال داشت نه تنها نتیجه کار خوب از آب در نیاد، بلکه طیف وسیعی از طرفدارها رو هم از دست بدن. شما مطمئن باشید گیرز 5 با کلی تغییرات همراه میشه چون الان تیمشون تجربه بیشتری کسب کرده و طرفدارها هم برای تغییرات اساسی آماده شدن.


اتفاقا من با نسخه 4 بیشتر از بقیه حال کردم چون اسلحه ها و دشمن های جدید و باحالی داشت مخصوصا اونایی که ربات بودن
افکت های طوفان و رعد برق و ... که بدجوری جو میداد
حالا داستانش من خیلی توجه نکردم و کلا با داستان حال نمیکنم ، شاید تو این زمینه ضعف داشته باشه ولی توی گیم پلی و گرافیک من خیلی حال کردم باهاش
 
  • Like
Reactions: mostafawarcraf

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
زاعقه ها عوض نشده. هزینه ساخت بازی ها از نسل قبل بیشتر شده و بازی های مولتی معمولا فروش بیشتری دارن و به همین دلیل سازنده ها بیشترشون رفتن سمت مولتی. (نمونش خود گیرز. گیرز 1 با حدود 10 میلیون بودجه با 20 نفر ساخته شده. گیرز 4 با 100 میلیون بودجه و 200 نفر)
شما در صورتی میتونی بگی مدریت بد که مثلا از 10 تا کمپانی 8تاشون موفق بودن شما اونوقت میتونی بگی اون 2 تا کمپانی که نتونستن انجام بدن اینکارو بخاطر مدریت بد بوده. رسما این نسل یک بازی نبوده که تو هردو زمینه موفق باشه. همه 100 تا استدیو بازیسازی مدریتشون بده؟؟؟
BO4 هم رسما رکورد فروش دیجیتالی کمپانی اکتیویژن زده، بدون بخش کمپین. پس این بحث که بخش کمپین باعث فروش بهتر بازی میشه چرندی بیش نیست.
الان از CoD مثال گذاشتی هر سال میفروشه و حتی اشغال ترین نسخش که Ghost باشه زمان خودش میشه بهترین فروش نسل تا زمان خودش ؟ BO4 اومد با هوشمندی سوار موج بتل رویال شد و کل کردیتی که گرفت از منتقدا به خاطر همین بخش بود فروشش رو دقیق نمیدونیم جمعا تو زمان‌ مشابه چقدر بوده نسبت به قبل فقط همین رو‌ میدونیم دیجیتالی ترکونده ولی از اون ور فیزیکی تر زده!
بعدم به قول شما که میگید کمپین حکم دندون لق رو داره واسه نسخه ی بعدیش هم باید میکندنش ولی جلو جلو اومدن تاییدش کردن در کل نمیدونم چرا از کاد مثال اوردید داریم در مورد گیرز و هیلو صحبت میکنیم که جفت نسخه اخریشون به قول شما که خیلی مولتی خفن داشتن صرفا از نظر فروش فیل اساسی بودن تو سری اصلا هم به خاطر کمپین ضعیفشون نبوده مثلا ! بله هزینه ها بالا رفته از اون طرف هم فروش بازی هم بیشتر شده راه های درامد زایی هم بیشتر شده صرفا فقط 60 دلار دیگه مسئله نیست واسه بازیا بعد هم در مورد هر کمپانی اینجا صحبت نمیکنم در مورد مایکروسافت پولدار صحبت میکنیم که هر چی رو بشه بهانه کرد واسش نیرو و بحث مالی رو نمیشه براش مثال اورد! بازم میگم اگه مدیریت درست باشه افراد کاربلد بدونن چجوری و کجا خرج کنن میشه ی محصول آس تو همه قسمت ها تحویل داد این که دندونه لق میزنه حالا بگیریم بکنیمش اینا هم بهونه تراشیدن واسه کم کاری سازندست که خوب خیلی دولوپر ها هم بهونش میکنن و صرفا ی طیف خاصی از مخاطب رو نادید میگیرند چون دوست دارن هلو برو تو گلو پیش ببرن حرفه ی کاریشون رو در پایان هم بگم که شما با مالتی حال میکنی دلیل نمیشه صرفا بخوای آمار بالای کسایی که از صد فرسخیش هم شاید سالی ی با ر رد نشن یا سینگل براشون ارجهیت داره رو نادیده بگیری اینو هم ی بار دیگه بگم که داریم در مورد دوتا آیکون های بخش سینگل پلیر حرف میزنیم نه کادی که خیلی وقته اولویت هاش عوض شده و باز هم داره میفروشه
 
  • Like
Reactions: s.snake2

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
ببینید ساختن یک بازی عالی تو رنج هیلو و گیرز کار بسیار سختی هست. اینها درسته یک بازی به حساب میان ولی هر مد از این بازیها خودش اندازه یک بازی مستقل تو اون بخش ممکنه کانتنت داشته باشه و البته باید اینطوری باشه. ولی کار بسیار سختی هست.

این چند ساله فقط چندتا بازی بودن که بخش کمپین و مولتی در حالت‌های مختلف داشتن (از Co-Op گرفته تا PvP تا PvE و ...) فقط یه بخش فورج هیلو کلی باید وقت و انرژی بذارن براش و کامیونیتی مختص خودش رو هم داره.

مثلا تایتانفال 2 به نظرم بازی شوتر خیلی خوبی بود تو بخش کمپین و مولتی هم کانتنت و مدهای زیاد و خوبی داشت. ولی بازیهای دیگه آنچنان کمپین جالبی نداشتن و اگر مثلا دووم رو در نظر بگیریم اون هم مولتی چندان جالبی نداشت.

الان خود ریسپاون هم رفته سمت ایپکس و مولتی پلیر. یا مثلا بانجی و اکتیویژن و ... . یا استودیوهای دیگه هم رفتن سمت کمپین محض و ... . اینها رو که در نظر بگیریم ارزش کار استودیوهایی مثل کوالیشن و 343 که ارزش تولید بالایی داره کارهاشون بیشتر به چشم میاد.

343 سر هیلو 4 کمپین و داستان خیلی خوبی رو پیاده کرد ولی تو بخش مولتی پلیر انتخابهای غلطی داشت که به کامیونیتی بازی نساخت. سر هیلو 5 هم تو بخش کمپین اشتباهاتی رو داشت که کامیونیتی رو ناراحت کرد و با اینکه بیس مولتی رو خوب کار کرده بود ولی کانتنت کافی (در ابعاد هیلو) آماده نکرده بود برای بازی و ضربه هم خورد. ولی با اینفینیت به نظر میاد میتونن جبران کنن. بخصوص که مولتی رو به صورت مشارکت با طرفدارها میخوان بسازن که میتونه به کمپین بازی هم کمک کنه.

کوالیشن هم استودیو کوچک و بی تجربه ای بود که تو 2 سال گیرز 4 رو ساخت و جمع کرد و هدفش هم این بود که هیچ کار رادیکال و عجیب غریبی با سری و چارچوبهاش انجام نده که خب همین کار رو هم کرد و در مجموع یک کمپین خوب و مولتی عالی رو تحویل داد. و الان بعد از 3 سال با تیم 350+ نفره و کمک یه تیم خارجی (در موجموع 850 نفره) دارن روی چندتا بازی از جمله گیرز 5 کار میکنن.

استانداردهای بخش تک نفره و داستانی هم این چند سال بالاتر رفته و کوالیشن و 343 هم کار سخت تری پیش رو دارن ولی باز هم محصولی که ارائه میدن در نوع خودش خاص هست و باید به کارشون احترام گذاشت به نظرم.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
میگم لست اف اس هردوتا قوی هستن هم مولتیش هم سینگلش فقط مشکلش peer تو peerبودن و نداشتن سرورهای دیدیکیتد هست

یعنی میخوای بگی کاری که هیلو و گیرز در بخش مولتی و سینگل پلیر همزمان انجام دادند رو دلست هم انجام داده؟؟؟ این حرف خیلی غیر واقعی هست

درباره بحث صفحه اخیر هم اتفاقا تو مصاحبه ign با بانی راس، ryan mccaffrey به همین مورد اشاره میکنه که هیلو تنها شوتر اول شخص باقی مونده بزرگ بازار هست که هم بخش سینگل رو جدی میگیره و هم بخش مولتی
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
یعنی میخوای بگی کاری که هیلو و گیرز در بخش مولتی و سینگل پلیر همزمان انجام دادند رو دلست هم انجام داده؟؟؟ این حرف خیلی غیر واقعی هست

درباره بحث صفحه اخیر هم اتفاقا تو مصاحبه ign با بانی راس، ryan mccaffrey به همین مورد اشاره میکنه که هیلو تنها شوتر اول شخص باقی مونده بزرگ بازار هست که هم بخش سینگل رو جدی میگیره و هم بخش مولتی
معلومه نه ولی نسبت به سونی که آنلاین به پشمشم نیست خیلی خوب و غیرقابل باور بود
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
شما اگه گرز باز بودید این حرفو نمیزدید :D یعنی اکت های اول ، حالت ویو مود و درگیری با اون رباط ها بزرگترین رنجی بود که سر یک بازی تحمل کردم.

گرزباز بودن نمیدونم چه جوریه ولی به جز جاجمنت بقیه رو چند بار بردم آخرش ، چند وقت پیش هم ریمستر نسخه یک رفتم دوباره
کلا تعصب روی بازی خاصی ندارم و هر بازی حال کنم بازی میکنم حالا انحصاری سونی باشه یا مایکروسافت
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
شما اگه گرز باز بودید این حرفو نمیزدید :D یعنی اکت های اول ، حالت ویو مود و درگیری با اون رباط ها بزرگترین رنجی بود که سر یک بازی تحمل کردم.
انصافا بدترین بخشش همونا بودن بی ربط و بد ولی فرگوسن وعده زیاد داده برای گرز ۵ که باید ببینیم چی میشه
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
گرزباز بودن نمیدونم چه جوریه ولی به جز جاجمنت بقیه رو چند بار بردم آخرش ، چند وقت پیش هم ریمستر نسخه یک رفتم دوباره
کلا تعصب روی بازی خاصی ندارم و هر بازی حال کنم بازی میکنم حالا انحصاری سونی باشه یا مایکروسافت
گرز به کشتنو اره کردنو خون پاشیدن به درودیوار تیکه تیکه شدن گوشت بدن و اون فضای خشمگین، سرخ و بروتالش معروفه، اینا اومده بودن سه چهار اکت اول کاملا از این فضا خارج شده بودند و ما با یه مشت اهن قراضه سروکار داشتیم.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
گرز به کشتنو اره کردنو خون پاشیدن به درودیوار تیکه تیکه شدن گوشت بدن و اون فضای خشمگین، سرخ و بروتالش معروفه، اینا اومده بودن سه چهار اکت اول کاملا از این فضا خارج شده بودند و ما با یه مشت اهن قراضه سروکار داشتیم.

ببین یه بحث داستانی هم بود. گیرز 4 اولش رو با خاطرات نابود شدن لوکاستها شروع کرد و اون ربات ها مقدمه ای بودن که داستان رو ببرن سمت سوارم‌ها. بعد خود اون ربات‌ها هم بخشی از ارتش و ماموران حفظ امنیت انسانها بودن.

به نظرم یکم وضعیت داستانی و ستینگ خود بازی رو هم در نظر بگیرید بازی بیشتر متقاعد کننده بشه براتون. ولی در هر صورت از نظر لول دیزاین و هوش مصنوعی و... بازی فوق العاده بود به نظرم و شاید بهترین باشه توی سری (بین بهتر بودن این و شماره 3 شک دارم).
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
ببین یه بحث داستانی هم بود. گیرز 4 اولش رو با خاطرات نابود شدن لوکاستها شروع کرد و اون ربات ها مقدمه ای بودن که داستان رو ببرن سمت سوارم‌ها. بعد خود اون ربات‌ها هم بخشی از ارتش و ماموران حفظ امنیت انسانها بودن.

به نظرم یکم وضعیت داستانی و ستینگ خود بازی رو هم در نظر بگیرید بازی بیشتر متقاعد کننده بشه براتون. ولی در هر صورت از نظر لول دیزاین و هوش مصنوعی و... بازی فوق العاده بود به نظرم و شاید بهترین باشه توی سری (بین بهتر بودن این و شماره 3 شک دارم).
توی هوش مصنوعی بهترین نسخه گرز4 هست ولی توی لول دیزاین گرز2 با اختلاف بهترینه هرچند گرز3 هم کم نمیاره ولی گرز2 خدایی یه چیز دیگه بود
توی داستان و پختگی شخصیت ها هم گرز3 حرف اول و اخر رو میزنه
 
  • Like
Reactions: sajjad++

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
توی هوش مصنوعی بهترین نسخه گرز4 هست ولی توی لول دیزاین گرز2 با اختلاف بهترینه هرچند گرز3 هم کم نمیاره ولی گرز2 خدایی یه چیز دیگه بود
توی داستان و پختگی شخصیت ها هم گرز3 حرف اول و اخر رو میزنه

منظورم از لول دیزاین طراحی هنری نیست، منظور طراحی مپ و جای موانع و سنگرها و لحاظ نحوه جابجایی بین اونها و... هست. از این نظر به نظرم گیرز 4 به مراتب بهتر از گیرز 2 بود.

گیرز 4 نمیتونست داستانی به گیرایی سه گانه داشته باشه چون ابتدای بازی اصلا خبری از سوارم و لشگر کشندش و... نبود.

مثل گات که تو قسمتهای اولش خبری از پادشاه شب و اژدها و ... نبود. گیرز 4 هم همین شرایط رو داشت اوایل بازی و حتی در طول بازی هم جز 4 تا 5 نفر کسی از واقعیت سوارم‌ها اطلاعی نداشت. پس نمیشد نبردها و درگیری‌های اپیک و مهیب مثل گیرز 2 و 3 و حتی گیرز 1 رو ازش انتظار داشته باشیم.

من اینطوری فکر میکنم. :D با قسمت 5ام توانایی واقعی کوالیشن مشخص میشه.
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and X B I T B

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر