کمپانی «EA» استدیوی «Visceral Games» را خواهد بست

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
کمپانی EA اعلام کرد استدیوی «Visceral Games» سازنده‌ی سری «Dead Space» را خواهد بست. این استدیو بر روی عنوانی اکشن ماجراجویی بر اساس دنیای «Star Wars» کار می‌کرد.

visceral-games-e1508276332931.png

آقای «Patrick Soderlund» نائب رئیس استدیوهای جهانی EA در این رابطه گفت :« استدیوی «Visceral Games» روی عنوانی خطی بر پایه‌ی داستانی در دنیای «Star Wars» کار می‌کرد. در حین ساخت، ما از بازیکن‌ها راجع به اینکه چه چیزهایی براشون مهمه و باعث میشه به این بازی علاقه‌مند بشن نظر می‌گرفتیم. این عنوان هنوز هم تجربه‌ی بصری فوق‌العاده و شخصیت خودش رو در دنیای «Star Wars» حفظ خواهد کرد ولی ما تصمیم گرفتیم بازی رو وسیع‌تر کنیم و دست بازیکن‌ها رو بیشتر باز بزاریم که این کار رو با استفاده از قابلیت موتور «Frostbite» و هسته‌ی المان‌هایی که تا اینجا ساخته شده انجام میدیم تا ماجراجویی با عمق بیشتر و اکتشافی وسیعتر رو در اختیار بازیکنان قرار بدیم.»

گرچه یکی از عوارض جانبی این اتفاق بسته شدن استدیوی «Visceral Games» خواهد بود، طبق گفته‌ی کمپانی EA آن‌ها سعی خواهند کرد تا جای ممکن اعضای تیم را به استدیوهای دیگر این شرکت منتقل کنند. وظیفه‌ی ساخت ادامه‌ی این عنوان بر عهده‌ی استدیوی «EA Vancouver» قرار گرفته است.

همچنین این عنوان که برای سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده بود با تاخیر مواجه خواهد شد. آقای سادرلاند گفت:« ما بازه‌ی زمانی جدیدی رو در نظر داریم که در آینده اعلام خواهیم کرد.»

اینطور که به نظر می‌آید ممکن است خانم «Amy Hannig» که کارگردانی این عنوان بر عهده داشت دیگر در ساخت این عنوان نقشی نداشته باشد و طبق گفته‌ی شخصی از کمپانی EA آن‌ها در حال مذاکره با خانم هنیگ در رابطه با اقدام بعدی او هستند.

استدیوی «Visceral Games» که ابتدا به عنوان «EA’s Redwood Shores» شناخته می‌شد در سال ۲۰۰۹ و بعد از انتشار عنوان «Dead Space» در سال ۲۰۰۸، به «Visceral» تغییر نام داد.این استدیو سازنده‌ی عناوینی چون سری «Dead Space» و «Army of Two» و عنوان‌هایی بر اساس سری‌های «James Bond» ،«Lord of the Rings» و «The Godfather» بوده است همچنین این استدیو آخرین عنوان خود با نام «Battlefield Hardline» را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.

Read the whole post here.
 
اوج احترام گزاشتن یعنی بیای ی کارگردان رو برای ی پروژه خاص استخدام بکنی ، بعد از چند سال زحمت در استدیویی که عضوش بوده همراه با خود پروژه رو کنسل و تخته کنی ، اخرش باهاش در رابطه با پروژه بعدی صحبت کنی :))
 
  • Like
Reactions: artour-2198
بعد Mass Effect بنظرم کار خوبی بود که EA کرد، مطمئنا از بازی رضایت نداشتن و مطمئن نبودن از موفقیتش.
تو این سالها که EA خیلی موفق عمل میکرد، سر ME یک کوچولو شل کرد ونتیجش رو همه دیدیم، بنظر اصلا مهم نیست ما هنوز StarWars از ریسپاون رو تو برنامه داریم.
Hening جان یک سر به ریسپاون هم بزن بانو:D
 
بعد Mass Effect بنظرم کار خوبی بود که EA کرد، مطمئنا از بازی رضایت نداشتن و مطمئن نبودن از موفقیتش.
تو این سالها که EA خیلی موفق عمل میکرد، سر ME یک کوچولو شل کرد ونتیجش رو همه دیدیم، بنظر اصلا مهم نیست ما هنوز StarWars از ریسپاون رو تو برنامه داریم.
Hening جان یک سر به ریسپاون هم بزن بانو:D
دو روز دیگه خبر میاد ریسپاون و SWش هم ترکیده:|
هنینگ و استیگ هم دست در دست هم تو افق محو میشن...کارگردان هایی میشن که دو بازی آخرشون به فنا رفته:-"

البته امیدوارم نشه، ولی از EA بعید نیست:-"
 
  • Like
Reactions: arash1996
اصلا نمی تونم باور کنم که ویسرال گیمز بسته شده باشه، حیف این استودیو با استعداد که بازی‌های خوبی هم داخل کارنامه‌شون داشتند. امیدوارم Dead Space به تاریخ سپرده نشه و EA نسخه جدیدی براش بسازه و Amy Hennig هم همچنان روی این بازی جدید استار وارز کار کنه.
 
  • Like
Reactions: SPRADA
یه صحبتی هم یکی از کسایی که قبلا تو Visceral بوده راجع به Dead Space 2 کرده که جالبه !



جدای از این که ۶۰ میلیون دلار برای سال ۲۰۱۱ زیاد محسوب میشه به نظرم، اینکه بازی ۴ میلیون نسخه فروخته و بازم سودآور محسوب نشده جالبه ! (البته مسلما همه‌ی این ۴ میلیون نسخه با قیمت کامل نبوده و تخفیف و ... هم دخیل بوده) که طبق ادعای این آقا یه درصد زیادیش به خاطر سهمی که خرده فروشا از فروش بازی میگرفتن :-?
 
همون یه ذره امیدی هم که نسبت به ساخت نسخه جدید Dead Space و Dante Inferno داشتم بر باد رفت...

اگه هم بدست استدیو دیگه ای ساخته بشن بعید میدونم به همون خوبی از آب در بیان
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or