کمپانی EA اعلام کرد استدیوی «Visceral Games» سازندهی سری «Dead Space» را خواهد بست. این استدیو بر روی عنوانی اکشن ماجراجویی بر اساس دنیای «Star Wars» کار میکرد.
آقای «Patrick Soderlund» نائب رئیس استدیوهای جهانی EA در این رابطه گفت :« استدیوی «Visceral Games» روی عنوانی خطی بر پایهی داستانی در دنیای «Star Wars» کار میکرد. در حین ساخت، ما از بازیکنها راجع به اینکه چه چیزهایی براشون مهمه و باعث میشه به این بازی علاقهمند بشن نظر میگرفتیم. این عنوان هنوز هم تجربهی بصری فوقالعاده و شخصیت خودش رو در دنیای «Star Wars» حفظ خواهد کرد ولی ما تصمیم گرفتیم بازی رو وسیعتر کنیم و دست بازیکنها رو بیشتر باز بزاریم که این کار رو با استفاده از قابلیت موتور «Frostbite» و هستهی المانهایی که تا اینجا ساخته شده انجام میدیم تا ماجراجویی با عمق بیشتر و اکتشافی وسیعتر رو در اختیار بازیکنان قرار بدیم.»
گرچه یکی از عوارض جانبی این اتفاق بسته شدن استدیوی «Visceral Games» خواهد بود، طبق گفتهی کمپانی EA آنها سعی خواهند کرد تا جای ممکن اعضای تیم را به استدیوهای دیگر این شرکت منتقل کنند. وظیفهی ساخت ادامهی این عنوان بر عهدهی استدیوی «EA Vancouver» قرار گرفته است.
همچنین این عنوان که برای سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده بود با تاخیر مواجه خواهد شد. آقای سادرلاند گفت:« ما بازهی زمانی جدیدی رو در نظر داریم که در آینده اعلام خواهیم کرد.»
اینطور که به نظر میآید ممکن است خانم «Amy Hannig» که کارگردانی این عنوان بر عهده داشت دیگر در ساخت این عنوان نقشی نداشته باشد و طبق گفتهی شخصی از کمپانی EA آنها در حال مذاکره با خانم هنیگ در رابطه با اقدام بعدی او هستند.
استدیوی «Visceral Games» که ابتدا به عنوان «EA’s Redwood Shores» شناخته میشد در سال ۲۰۰۹ و بعد از انتشار عنوان «Dead Space» در سال ۲۰۰۸، به «Visceral» تغییر نام داد.این استدیو سازندهی عناوینی چون سری «Dead Space» و «Army of Two» و عنوانهایی بر اساس سریهای «James Bond» ،«Lord of the Rings» و «The Godfather» بوده است همچنین این استدیو آخرین عنوان خود با نام «Battlefield Hardline» را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.
Read the whole post here.
آقای «Patrick Soderlund» نائب رئیس استدیوهای جهانی EA در این رابطه گفت :« استدیوی «Visceral Games» روی عنوانی خطی بر پایهی داستانی در دنیای «Star Wars» کار میکرد. در حین ساخت، ما از بازیکنها راجع به اینکه چه چیزهایی براشون مهمه و باعث میشه به این بازی علاقهمند بشن نظر میگرفتیم. این عنوان هنوز هم تجربهی بصری فوقالعاده و شخصیت خودش رو در دنیای «Star Wars» حفظ خواهد کرد ولی ما تصمیم گرفتیم بازی رو وسیعتر کنیم و دست بازیکنها رو بیشتر باز بزاریم که این کار رو با استفاده از قابلیت موتور «Frostbite» و هستهی المانهایی که تا اینجا ساخته شده انجام میدیم تا ماجراجویی با عمق بیشتر و اکتشافی وسیعتر رو در اختیار بازیکنان قرار بدیم.»
گرچه یکی از عوارض جانبی این اتفاق بسته شدن استدیوی «Visceral Games» خواهد بود، طبق گفتهی کمپانی EA آنها سعی خواهند کرد تا جای ممکن اعضای تیم را به استدیوهای دیگر این شرکت منتقل کنند. وظیفهی ساخت ادامهی این عنوان بر عهدهی استدیوی «EA Vancouver» قرار گرفته است.
همچنین این عنوان که برای سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده بود با تاخیر مواجه خواهد شد. آقای سادرلاند گفت:« ما بازهی زمانی جدیدی رو در نظر داریم که در آینده اعلام خواهیم کرد.»
اینطور که به نظر میآید ممکن است خانم «Amy Hannig» که کارگردانی این عنوان بر عهده داشت دیگر در ساخت این عنوان نقشی نداشته باشد و طبق گفتهی شخصی از کمپانی EA آنها در حال مذاکره با خانم هنیگ در رابطه با اقدام بعدی او هستند.
استدیوی «Visceral Games» که ابتدا به عنوان «EA’s Redwood Shores» شناخته میشد در سال ۲۰۰۹ و بعد از انتشار عنوان «Dead Space» در سال ۲۰۰۸، به «Visceral» تغییر نام داد.این استدیو سازندهی عناوینی چون سری «Dead Space» و «Army of Two» و عنوانهایی بر اساس سریهای «James Bond» ،«Lord of the Rings» و «The Godfather» بوده است همچنین این استدیو آخرین عنوان خود با نام «Battlefield Hardline» را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.
Read the whole post here.

ما Dead space می خواستیم
و سازندگان یه مپ بزرگ و یه چند تا درخت وخونه و اسلحه و قابلیت آپگرید اسلحه تو بازی میذارن و یه چند تایی وسیله نقلیه برای این ور اون ور رفتن و ده برو که رفتیم و بزن و بکش و لول رو ببر بالا و ......
( والا 2K و به خضوض راکستار و ناشر این دو تا یعنی Take Two محبوب دل خیلی ها هستن و اگه محبوب دل من هست آره هست و RDR 2 میاد محبوب دل من و این و آن رو نشون میده که بازی ساختن و ساپورت کردن به چی میگن راکستار اومد GTA ساخت و یه بخش داستانی آفلاین دیوانه وار مثل همیشه تحویل همه داد و در کنارش بخش آنلاین عالی هم گذاشت و همه دارن بازی میکنن این بخش آنلاینش رو هر چی سود هم میکنه راکستار از این بخش نوش جونش ! چون هم بخش آفلاین عالی داد و در کنارش بخش آنلاین عالی ! آره عزیز Take Two و زیر مجموعه هاش محبوب دل من هستن تا زمانی که به شعور من توهین نکنن !! من اصلا مشکلی ندارم که بگم این ناشر و زیر مجموعه هاش محبوب دل منن !! مثل زمانی که کپکام و کونامی محبوب دل من بودن ! به خصوص در نسل ششم ! این محبوب دل من خب تغییر میکنه با توجه به کارایی که میکنن ولی برای یه سری این محبوب دل همیشه میمونه !!! حتی اگه آشغال تحویلشون بده ! هر چند که EA اصلا بازی هاش آشغال نیستن و من اصلا چنین نظری ندارم ! بتلفیلد 1 عالی بود و دستشون درد نکنه و.... ) این کمپانی یعنی EA نسل قبل از دید من یکی از بهترین ها بود ! سری فیفا رو به اوج سوند و نسل قبل یکی از بهترین نسل های ورزشی حداقل برای من بود و نسل بی نظیری بود و فیفا تو نسل قبل شاهکار تمام بود و با قدرت شروع کرد و با قدرت هر چه تمام تر تمام کرد و کمپانی EA کلی بازی عالی دیگه ساخت و منتشر کرد و یکی از دیگری بهتر ......
) و از این شاهکار ها تا دلت بخواد زیاد کرده .
اما اول بحث یکی گفت هر شرکتی دنبال سوده و ما گیمرها از جنبه تجاری نگاه نمیکنیم و ...