کرایتک : CryEngine سه سال از Unreal Engine 4 جلو تر است!

S A A M

کاربر سایت


رئیس خوش بین کرایتک آقای Cevat Yerli گفته است : تریلر Unreal Engine 4 - demonstrations از Epic به مواردی اشاره میکند که Cryengine سه سال پیش آنها را معرفی کرده بود!
Yerli به Gamebeat گفت : تنها چیزی که میتوانم بگویم اینست که که 3 Cryengine در حال حاضر کیفیتی برابر با UE4 دارد!

شما میتوانید به 3 سال قبل و ویدئو های ما در GDC برگردید و ببینید که چیزی که ما در Cryengine استفاده کردیم به زیبایی چیزی هایی است که UE4 و بسیاری ار شرکت های دیگر در موتور های بازیشان اخیرا نمایش میدهند!

Yerli کمی قدم را فراتر نهاد و گفت : شما هنوز قدرت واقعی Cryengine را ندیده اید و آن برگ برنده ما برای نسل بعدی است!

ما هنوز آخرین دستاوردمون رو معرفی نکردیم او ادامه داد بزودی شما شاهد معرفی بازسازی بعدی Cryengine خواهید بود! من شماره ای به اون اختصاصا نمیدم اون فقط یک بازسازی از کرای انجین خواهد بود ما قبلا هم گفتیم که Cryengine 3 از سه سال پیش به عنوان نسل بعد آماده بوده!
اگه من به تعریفی که مردم اکنون از تکنولوژی آینده دارن نگاهی بندازم این همون چیزیه که ما سه سال پیش شاهد اون بودیم
Yerli. گفت : ما قبلا هم سیستم ذرات و GPU Rendering و سایه زنی فوق العاده ی داشتیم همچنین tessellation رو در Crysis 2 که شاهد اون بودید Directx 11 .ما فقط در تک دمو ها در مورد این موارد صحبت نکردیم ما عمل کردیم و از اونا در بازیهامون که قبلا هم عرضه شدن استفاده کردیم.

Source
 
آخرین ویرایش:
جوات : ما عَفَل نشون دادیم، ما عَفَل نشون دادیم =)).

خجالت بکشه از هیکلش :دی.

چیزی که سه سال پیش نشون داد که من یادم نمیاد، رو عملی کردن حالا مگه؟ اون تسلیشن توی کرایسیس 2 رو هم جوات بده به عمش سنگین تره.
 
جوات : ما عَفَل نشون دادیم، ما عَفَل نشون دادیم =)).

خجالت بکشه از هیکلش :دی.

چیزی که سه سال پیش نشون داد که من یادم نمیاد، رو عملی کردن حالا مگه؟ اون تسلیشن توی کرایسیس 2 رو هم جوات بده به عمش سنگین تره.

تسلیشن کرایسیس2 عالی بود حقیقتا و خیلی روی سیستم ها خوب جواب میداد
برای مقایسه میتونم به تسلیشن آرخام سیتی اشاره کنم یا سینت رو 3 که نه توافق محسوسی میدید نه تغییری، ولی فریم رو میترکوند
ولی تسلیشن کرایسیس قشنگ حس میشد و در حد قابل قبولی بود تقریبا از نظر کار کشیدن از سیستم
اون پچ واسه کرایسیس 2 زود بود (نسبت به گیم های دیگه) همونطور که اون گرافیک واسه کرایسیس 1 زمان عرضه زیاد بود !
پچ کرایسیس 2 الان معرفی میشد عقلانی بود که سیستم ها جوابش رو بدن راحت ;)
واقعا جلوتر هستن از سایر انجین ها
 
تسلیشن کرایسیس2 عالی بود حقیقتا و خیلی روی سیستم ها خوب جواب میداد
برای مقایسه میتونم به تسلیشن آرخام سیتی اشاره کنم یا سینت رو 3 که نه توافق محسوسی میدید نه تغییری، ولی فریم رو میترکوند
ولی تسلیشن کرایسیس قشنگ حس میشد و در حد قابل قبولی بود تقریبا از نظر کار کشیدن از سیستم
اون پچ واسه کرایسیس 2 زود بود (نسبت به گیم های دیگه) همونطور که اون گرافیک واسه کرایسیس 1 زمان عرضه زیاد بود !
پچ کرایسیس 2 الان معرفی میشد عقلانی بود که سیستم ها جوابش رو بدن راحت ;)
واقعا جلوتر هستن از سایر انجین ها
دنیای باز بتمن رو و Saints Row رو با دنیای Crysis 2 مقایسه میکنی؟ :دی؟
معلومه که اگر میخواستن در حد کرایسیس 2 هم تسلیشن بدن کلن هیچ سیستمی ساپورتشون نمیکرد.

بعد در کل اون پچ 2 گیگ من گرفتم، نتیجه رسیدم که 2 گیگم حروم شده چون هیچ نکته فوق بشری که تو الانم میگی ندیدم، خوب بود ولی همین در حد همین نسل هم بود :دی.
کلن Crytek 85 درصدش حرفه 25 درصش عمل هست.
 
دنیای باز بتمن رو و Saints Row رو با دنیای Crysis 2 مقایسه میکنی؟ :دی؟
معلومه که اگر میخواستن در حد کرایسیس 2 هم تسلیشن بدن کلن هیچ سیستمی ساپورتشون نمیکرد.

بعد در کل اون پچ 2 گیگ من گرفتم، نتیجه رسیدم که 2 گیگم حروم شده چون هیچ نکته فوق بشری که تو الانم میگی ندیدم، خوب بود ولی همین در حد همین نسل هم بود :دی.
کلن Crytek 85 درصدش حرفه 25 درصش عمل هست.
خب دنبال نکته فوق بشری بودی که چیزی ندیدی دیگه :d
با اون پچ، 2 گیگ جزئیات و افکت به بازی اضافه شد ! (البته یه سریش به خاطر رفع نقص های کنسولیزه شدن بود، چیزایی که توی 1 بود و توی 2 نبود)
بازم تنها گیمی بود که تونست یه ذره نشون بده دایرکت 11 ممکنه چه شکلی باشه
البته ویدیو اخیر کرایتک خیلی بهتر جزئیات جدید رو نشون داده (GDC 2012)
به نظرم بهتر از انریل 4 بود
 
اپیک با 1313 Star wars قدرت نسل بعده UE3 رو نشون داد همه کف کردن UE4 بماند

کرایتک هم باید همچین کاری بکنه تا بشه مقایسه کرد

ولی کلا جالب نیست این کارا اگر میخوای بگی ما اول اینو ساختیم یه چیزی شبیه به demonstrations بساز بعد بیا بگو ما سه سال پیش به این تکنولوژی دست یافتیم نه اینطوری اینه بچه ها
 
میثم جانه تورس ( :دی ) بی خیال شو.
اون یکی تاپیک به خاطر تو یه اخطار گرفتم (البته کاملا ارزششو داشت!:دی) این دفعه قشنگ بن میشم.:دی

یه دقیقه فقط مثل انسان متمدن بشین فکر کن:دی اون عینک نفرت رو در بیار، ببین راست گفته یا دروغ. بشین نمایش Tech Demoـی که تو GDC 2010 نشون دادن رو با دمویی که اپیک واسه UE4 نشون داده مقایسه کن، ببین انجین اپیک بعد از 2 سال، اصلا تفاوت محسوسی داره یا نه. وقتی هم میگه ما بازی ساختیم و عملی کردیم، منظورش صد در صد نسخه PCـه Crysis 2ـه که مشکلات کنسول رو نداره به هیچ وجه.
 
آخرین ویرایش:
تنها چیزی که میتوانم بگویم اینست که که 3 Cryengine در حال حاضر کیفیتی برابر با UE4 دارد!

باز هم مثل همیشه cool و فروتن... حالی دادی اساسی و نگفتی ue4 برابر است با ce2

ما قبلا هم گفتیم که Cryengine 3 از سه سال پیش به عنوان نسل بعد آماده بوده!

دور اندیش و آینده نگر(یکجا)-----!----- اتفاقاً God of war4 و Halo5 و Gran Turismo6 هم خیلی وقته آماده ان،منتها...
 
یه دقیقه فقط مثل انسان متمدن بشین فکر کن اون عینک نفرت رو در بیار، ببین راست گفته یا دروغ. بشین نمایش Tech Demoـی که تو GDC 2010 نشون دادن رو با دمویی که اپیک واسه UE3.0 نشون داده مقایسه کن، ببین انجین اپیک بعد از 2 سال، اصلا تفاوت محصوصی داره یا نه. وقتی هم میگه ما بازی ساختیم و عملی کردیم، منظورش صد در صد نسخه PCـه Crysis 2ـه که مشکلات کنسول رو نداره به هیچ وجه.
سینا اتفاقاً بنظر من تمام ارزش کار کرایتک در خصوص کرایسیس 2 مربوط میشه به نسخه کنسولیش !:d
من هنوز بعضی مواقع کرایسیس 2 بازی میکنم باورم نمیشه چنین چیزی رو کنسول اجرا شده ! حتی اگه فریمش به کل زیر 15 هم بود باز باور نمیشد ! :d نورپردازی حجمی ، فیزیک اجسام ،فیزیک آب ، افکت ذارت ،محیط سند باکس ، حجم و شلوغی عجیب غریب بازی تو بعضی مراحل چه از لحاظ افکت چه از لحاظ تعداد کارکتر و اجسمام ، مدلینگ های عالی ، افکت نورپردازی های دینامیکی که نمونش رو تو هیچ بازی دیگه ایی ندیده بودم ! فرضاً وقتی با اسلحه به یه سطح فلزی شکلیک میکنی ، زمانی که گلوله با اون سطح برخورد میکنه جدا از افکت ذرات ، نورش رو محیط تاثیر میذاره ! در صورتی که ما تو بازی های دیگه در اینجور مواقع فقط افکت ذرات داریم ! خدایی تو نسل چندتا شوتر داریم همه این موارد با هم داشته باشه ؟:d

یا همین تکنیک global illumination که تو نمایش UE4 اپیک به عنوان یه افکت نسل بعد داشت روش مانور میداد رو ما تو کرایسیس 2 دیده بودیم ! یا فرضاً افکت lens flare دینامیکی که تو UE4 نسبت به منابع نور دیدیم ، کرایتک همون رو در کرایسیس 2 که یه بازی متعلق به این نسل هست نشونمون داد ! البته مسلماً هیچ کدوم این افکت ها در سطح افکت هایی که از UE4 دیدم نیست و با سخت افزاری که ue4 روش اجرا میشد این مورد هم طبیعی هست ولی بالاخره این نکات میتونه ثابت کنه کرایتک از لحاظ انجین نویسی در چه سطح و جایگاهی قرار داره. :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or