دقیقاً معنیش همینه ! گفته تکنولوژی مگاتکسچر نمای منحصربفردی رو از بازی با جزئیات زیاد روی 60fps به نمایش میزاره که تا الآن در کنسول نظیر نداشته اما پرواضحه که انیمیشن، هوش مصنوعی و فیزیک قدیمی و تاریخ مصرف گذشته بنظر میرسن در قیاس با رقبا !
فیزیک رو که خب کاملآ درست میگه !
انیمیشن ها رو ولی مخالفم ! انیمیشن NPC در بهترین حالت نیست ولی دشمن ها خیلی خوبه هرچند از وقتی U3 بازی کردم دیگه انیمیشن بقیه بازی ها به چشمم نمیاد !
هوش مصنوعی هم خیلی خوبه و نمیدونم چرا این رو گفته ! باید بیشتر بازی کنم شاید مشکلی داره !
والا اون تیکه از نوشته را که df گفته منم متوجه نشدم :biggrin1: ولی منظورش همونی هست که میگی که اون قسمت میتونم بگم جکه بسیار بزرگی گفته ! چیزی که مورد تحسین 99 درصد سایتها بوده ! حتی تو نکات مثبت بازی ذکرش کردند یه همچین حرفی واقعا دور از عقله !
کلا اریا اگه df را قبول داری دیگه واسه من دلیل نیار :biggrin1:این چیزی هست که df داره میگه :
این چیزیه که ابتدا میگه :
Introducing its new Mega Texture technology, Rage opens up the possibility of incredibly complex
the technological genius of John Carmack backed by the financial security that allows him and his team to branch out in new directions and only release the result "when it's done".
اینم بعدش میگه :biggrin1:
First impressions suggest that id has coped admirably: that jaw-dropping moment of exploring the Wasteland for the first time is just as powerful on both Xbox 360 and PlayStation 3
اینم وسطاش میگه :biggrin1:
Rage is capable of producing absolutely phenomenal, richly detailed vistas that stretch out into the distance as far as the eye can see - all at native 720p, on both platforms.
اینم هست :
The beauty of the Wasteland is one of the high points of the game from a visual perspective, and these moments can be equally as breathtaking on Xbox 360 and PlayStation 3. It's a remarkable technical achievement to be running graphics of this quality at a solid 60 frames per second.
اینم انتها میگه :
In many ways, the company itself has sought to avoid these comparisons and strike out with its own unique product - and perhaps that's for the best. Mega Texture technology provides the basis for Rage's unique look and the ability to run so much detail at 60Hz - something no other developer has managed to produce on console
میبینی که تو بیشتر مواقع اصلا با 60 فریم بودنه بازی کاری نداره ومیگه محیط فک اوران زیبا و گفته گرافیک بازی روی هر دو پلتفرم کالا خارق العادست و یا کلمات باورنکردنی و ...........
میبینی که حتی تعریف هاش کوچیک و معولی همنیست تو هرجا کلمات کذایی براش به کار برده :biggrin1:
بیا تک تک جملات رو بررسی کنیم !
Introducing its new Mega Texture technology, Rage opens up the
possibility of incredibly complex
این قبول !
the
technological genius of John Carmack backed by the financial security that allows him and his team to branch out
in new directions and only release the result "when it's done".
قسمت اولش که ربطی به Rage نداره !
در مورد جان کارمک از عبارت نابغه استفاده کرده که کاملآ هم صحیح هست !
بعدش هم چیز مهمی نیست و گفته که به جان کارمک و تیمش اجازه و فرصت داده شده تا وقتی که بازی کامل میشه روش کار کنن !
First impressions suggest that id has coped admirably: that
jaw-dropping moment of exploring the Wasteland for the first time is just as powerful on both Xbox 360 and PlayStation 3
جمله کامل : First impressions suggest that id has coped admirably: that jaw-dropping moment of exploring the Wasteland for the first time is just as powerful on both Xbox 360 and PlayStation 3, but does the quality of the experience remain as uniformly high as we progress through the game? Have Carmack and company mastered the arcane art of cross-platform development on their first attempt?
میگه اولین لحظات حضور بازیکن توی بازی فوق العاده هست ولی آیا تا آخرش هم همین طور می مونه ؟!
یعنی سوالی پرسیده ! خود منم اولین بار که بازی کردم خیلی حال کردم و به چند تا از بچه ها هم توی PM گفتم گرافیکش فوق العادست !
Rage is
capable of producing absolutely phenomenal, richly detailed vistas that stretch out into the
distance as far as the eye can see - all at native 720p, on both platforms.
اینم قبول !
The beauty of the Wasteland is
one of the high points of the game from a visual perspective, and these moments can be
equally as breathtaking on Xbox 360 and PlayStation 3.
It's a remarkable technical achievement to be running graphics of this quality at a solid 60 frames per second.
می بینی که اون عدد 60 رو آخرش به کار برده و منظور این هست که این دستاورد تکنیکی در کنار عدد 60 معنی و مفهوم پیدا میکنه !
In many ways, the company itself has sought to avoid these comparisons and strike out with its own unique product -
and perhaps that's for the best. Mega Texture technology provides the basis for
Rage's unique look and the ability to run so much detail at 60Hz - something no other developer has managed to produce on console
اون perhaps for the best معنی بهترین گرافیک و این جور چیزا رو نمیده !
میگه id از راه خودش رفته (MegaTexture و این حرفا) و برای این بازی بهترین راه همین بوده ! بازم از عدد 60 استفاده میکنه و میگه بقیه سازنده ها نتونستن توی عدد 60 به این گرافیک برسن نه در حالت کلی !