وی در مصاحبه با Nowgamer گفت: "اگر از نظر بصری به موضوع نگاه کنیم،با توجه به سیستم مبارزه نوبتی سری بازی های Final Fantasy (یا هر نقش آفرینی ژاپنی دیگر)، مبارزه تنها زمانی آغاز خواهد شد که دشمنان به شما حمله کنند و شما باید منتظر حمله دشمنان باشید. این به شدت غیر واقعی است. این تنها راه (تنها راهی که مورد پسند عام باشد) برای واقع گرایانه تر کردن سیستم مبارزات بازی است. اما با این حال همانند FFXIII و FFXIII - 2، عناصر استراتژیک در مبارزات و Command System در بازی وجود دارند."
وی افزود: " شما در بازی سه نوار Active Time Battle دارید و می توانید با تعویض Custom برای هر مبارزه خود را آماده کنید. پس بازی تماما اکشن نیست. در واقع آنقدر اکشن نیست که بیش از حد ساده و بی دردسر شده باشد. در بازی باید بیشتر فکر کنید، به نظر ما این یکی از میراث های FFXIII و FFXIII - 2 است که نمی خواهیم رهایش کنیم."
Lightning Returns: Final Fantasy XIII پاییز امسال برای PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.
منبع 1
منبع 2
آخرین ویرایش: