کارگردان Dark Souls در اندیشه قرار دادن درجه سختی آسان

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Dark-Souls-Logo.jpg

Hidetaka Miyazaki کارگردان بازی Dark Souls در جدیدترین مصاحبه خود عنوان داشته است که شاید سختی بیش از حد این بازی، مانعی برای بسیاری از بازیبازان باشد و به همین دلیل به فکر قرار دادن درجه سختی آسان (Easy) می‌باشد.
وی در مصاحبه با Metro اذعان داشت: "به شخصه دوست دارم بازی هایم به جای "سخت"، "خشنود و راضی کننده" تلقی شوند. در واقع، من می‌خواهم تا به بازیکنان احساس انجام دادن یک کار سخت را القا کنم؛ با این حال قبول دارم که Dark Souls بیش از حد سخت بوده و به همین خاطر، میل بازی کردن آن از برخی بازیکنان گرفته شده است. من از این بابت ناراحت هستم و به فکر قرار دادن یک درجه سختی دیگر در بازی هستم که به کمک آن همه بتوانند بازی را به اتمام رسانده و به آن ها پیامی که پشت سختی بازی های ما قرار دارد را برسانم. هرچند، من فکر می‌کنم که بازیکنان فقط به دنبال بازی های آسان نمی‌روند و به دنبال بازی های جذاب و با ارزش هستند؛ بنابراین، من فکر می‌کنم حذف کردن ترس و دلهره [از باختن در بازی] چیزی از ارزش و جذابیت بازی نمی‌کاهد. دلیل این که تعداد بازی های آسان روز به روز در حال افزایش است این است که درجه سختی بازی ها ربطی به ارزش ها و جذابیت آن بازی ندارد."
نظر شما در مورد چالش های Dark Souls چیست؟ به نظرتان قرار دادن بخش آسان باعث افت بازی شده و یا به بازی کمک خواهد کرد؟!
منبع
 
مطمئنا اگر هم چنین چیزی اضافه بشه اختیاری خواهد بود.حالا اینکه یه عده دارن خودشون رو میزنن به در و دیوار...خیلی عجیبه!

اصلا اینجا کسی بخاطر موضوع سخت شدن یا نشدن, داشتن اعصاب پولادین یا نداشتن , خراب شدن بازی یا نشدن خودش رو به در و دیوار نمیکوبه!
بلکه تمامی این دست و پا زدن ها بخاطر اینه که دیگه کسی نمیتونه به اتمام رسوندن بازیش افتخار کنه! یا مثلا بگه آره منم حالا چون این بازی رو
تموم کردم فوق حرفه ایم! در صورتی که اصلا چه لزومی داره همانطور که شما گفتی این موضوع یک موضوع اختیاریه و هرکی خواست میتونه روی درجه
سختی این بازی رو تموم کنه ! در این صورت خوده شرکت هم میتونه بیشتر سود کنه و افراد بیشتری هم میتونند این عنوان رو تجربه کنند!
 
به نظر من بزرگترین خدمتی که در مورد اسون کردن بازی میتونن بکنن که به بازی صدمه نخوره اینه که توانایی save رو بهت بدن !!!
هرجا خواستی save کنی و تمام
کفایت میکنه
 
به نظر من بزرگترین خدمتی که در مورد اسون کردن بازی میتونن بکنن که به بازی صدمه نخوره اینه که توانایی save رو بهت بدن !!!
هرجا خواستی save کنی و تمام
کفایت میکنه
آقا این که بد تر خراب میکنه بازی رو که :|:دی
هر دقیقه یه سیو میزنی خیالت هم راحته که دیگه ببازی زیاد عقب نمیره و Soul هات هم از دست نمیره. اونوقت اصل بازی که دقت و تمرکز و مهارت هست رو میزاری کنار.

اصلا قابلیت اصلی بازی که باعث تفاوتش با بقیه ی RPG ها میشه همین سیستم Soul و برگردوندن Soul هاست.
 
آدم وسط بازی یا خصوصاً یه باس فایت،دستشوئیش بگیره باید خودشو خراب کنه تا یه موقع نبازه؟
سر باس فایت های بازی اینقدر میبازی که حالا یه بار هم بمیری توفیری نداره :d توی بون فایر ها هم کسی کاری بهت نداره
 
جالب اينجاست وقتي ديمون سولز كار ساختش تموم شد وخبر اومد ايشون دارن روي دارك سولز كار ميكنن ايشون سينه سپر كردن و گفتن ما بازيو اسون نميكنيم حالا اينكه چي شد به شكر خوردن افتادن ميگن ميخوايم بازيو اسون كنيم خدا عالمه
 
به شخصه با اسون شدن بازی حال نمیکنم :دی گر چه خودم موفق به تموم کردن Dark Souls نشدم :دی
اما به نظرم سختی بازی به طوری باشه که بشه تحملش کرد.
 
به نظر من بزرگترین خدمتی که در مورد اسون کردن بازی میتونن بکنن که به بازی صدمه نخوره اینه که توانایی save رو بهت بدن !!!
هرجا خواستی save کنی و تمام
کفایت میکنه

خوب حالا اومدیم و علاوه بر این مطلبی که شما بهش اشاره کردی، بازی انتخاب هایِ بیشتری برایِ نوع درجه سختی در اختیار گیمر گذاشت، مثلا علاوه بر اضافه شدن قابلیت save، مبارزات هم آسون تر بشه و...
من اصلا درک نمی کنم دادن انتخاب هایِ بیشتر به گیمر، چه طور می تونه به بازی صدمه بزنه؟ خوب شما و سایر دوستانی که بر هر دلیلی - که صد البته محترمه- علاقه به انجام بازی هایی با سختی غیر استاندارد( و نه چالش برانگیز) دارید، می تونید رویِ همون حالت اصلی بازی را ادامه بدید. این چطور می تونه به یه بازی صدمه بزنه؟
 
خوب حالا اومدیم و علاوه بر این مطلبی که شما بهش اشاره کردی، بازی انتخاب هایِ بیشتری برایِ نوع درجه سختی در اختیار گیمر گذاشت، مثلا علاوه بر اضافه شدن قابلیت save، مبارزات هم آسون تر بشه و...
من اصلا درک نمی کنم دادن انتخاب هایِ بیشتر به گیمر، چه طور می تونه به بازی صدمه بزنه؟ خوب شما و سایر دوستانی که بر هر دلیلی - که صد البته محترمه- علاقه به انجام بازی هایی با سختی غیر استاندارد( و نه چالش برانگیز) دارید، می تونید رویِ همون حالت اصلی بازی را ادامه بدید. این چطور می تونه به یه بازی صدمه بزنه؟
اگه این چالش برانگیز نیست حتما Call of Duty چالش برانگیزه :دی تعریف شما از چالش چیه دقیقا؟
 
دوستانی که اینقدر دقاع میکنن،قرار نیست بازی آسون تر بشه بلکه قرار درجه سختی آسان به بازی اضافه بشه.یعنی هنوز اون کسانی که میخوان به چالش کشیده بشن میتونن درجه سختی های بالاتر رو انتخاب کنن
 
این بازی سخت نبود که سوپر تو مخی بود من که داشتم بازی می کردم اون حکایت تیمور لنگو که استقامتو از مورچه رو دیوار یاد گرفته بود 50 بار خوندم تا روحیم تضعیف نشه هر چند بالاخره بی خیال شدم هر تیکه بازیو باید اینقدر میرفتی تا دهنت رستگار میشد به کسایی که بازیو تموم کردن پیشنهاد میکنم یه دوره مرتاضیم تو هند برن مطمئن باشن راحت میتونن شبا رو میخ بخوابن.
 
باز یه سازنده دیگه خورشید زده زیر دلش می خواد شاهکاره خودشه نابود کنه، چیزی که باعث شد دارک سولز برا خودش اسم و رسم در کنه همین سختیش بود، حالا اگه اونم ازش بگیرن می شه یه اکشن آر پی جی دیگه !
مثل اینه که بگی تو یه مسابقه ماراتون اونایی که نفس دویدن رو ندارن می تونن با ماشین شرکت کنن:d
 
خب بعد از اينهمه اظهار نظرها و تئوري‌ها معلوم شد كه اصلا حرفي از درجه سختي آسان دركار نبوده و صحبتهاي سازنده‌ي بازي كه با مترو مصاحبه كرده بود اشتباه ترجمه شده! اينو Namco Bandai با مترو تماس گرفته و گفته.
Dark Souls Creator Ponders Easy Mode - News - www.GameInformer.com
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or