کارکنان Vigil به Crytek پیوستند.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
1384ecggmg9bsgu73b9.jpg




شرکت Crytek استدیو جدیدی برای کارمندان سابق Vigil Games تاسیس کرد.
این افراد در Crytek USA ایالت آستین تگزاس به رهبری David Adams مدیر و یکی از مالکین Vigil به همراه 35 نفر از کارمندان این استدیو به Crytek ملحق شدند. این اولین استدیو Crytek در آمریکا است این شرکت 9 استدیو دارد که شامل مقعر اصلی در فرانکفورت آلمان در اوکراین، مجارستان، بلغارستان، سئول، ناتینگهام، شانگهای و به تازگی در استانبول ترکیه نیز می‌شود. در این ایالت استدیو Lightbox سازنده Starhawk قرار دارد که بخشی از کارکنانش را از دست داد Zynga Austin که به تازگی بسته شد و BioWare Austin که در حال تغییر است و بسیاری از کارمندان ارشدش را اخراج کرد.

cevat Yerli مدیر عامل Crytek در این رابطه گفت:" من بسیار خوشحالم که David Adams به همراه 35 نفر از برنامه‌نویسان با تجربه به ما پیوستند و باعث تاسیس استدیو جدید و ایجاد موقعیت آن در آستین تگزاس شدند.

Jens Schafer یکی از اعضا ارشد Crytek در پاسخ به سوالی که گفته شده بود:" آیا تاسیس استدیو جدیددر آستین به معنای خرید Vigil Games توسط Crytek است او پاسخ داد:" بیشتر مثل یک شروعی تازه برای تیم Vigil است.
در همین رابطه David Adams مالک سابق Vigil و مدیر جدید استدیو Crytek USA گفت:" من خوشحالم از این که برای استدیو جدید Crytek کار ‌می‌کنم. ما دوست داریم استعداد‌های درخشان خود را در این صنعت نمایش دهیم.

همچنین شرکت Crytek در بازی‌های Warface و Crysis از موتور اصلی خود CryEngine برای توسعه بازی‌ها استفاده می‌کند. این شرکت در مزایده THQ حقوق بازی Homefront 2 را نیز خریداری کرد.Vigil Games سازنده عناوین Darksiders و Darksiders 2 در مزایده THQ خریداری پیدا نکرد سرنوشت سری Darksiders هنوز مشخص نیست THQ اعلام کرده است هفته دیگر مزایده‌ای جداگانه برای فروش بقیه بازی‌های خریداری نشده برگزار خواهد کرد.

آپدیت:

Cevat Yerli افزود:" این استدیو بر روی بازی‌های آنلاین و AAA تمرکز خواهد کرد که بازی‌هایشان برمبنا CryENGINE خواهد بود Crytek برای 5 سال آینده روی این استدیو آستین سرمایه‌گذاری خواهد کرد همچنین Crytek تصمیم ندارد سری Darksiders را از THQ خریداری کند.

 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
واقعا خبر خوشحال کننده بود ! فقط کاشکی کرایتک IP دارکسایدرز رو هم میخرید و میداد دست همین استدیو، حیفه این IP از بین بره.
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
خدا کنه آی پی دارکسایدرز را هم را بخره و ما رو بیشتر از این خوشحال کنه.
این بزرگ تر شدن کرایتک هم دوست دارم. امیدوارم یه زمانی اینقدر بزرگ بشه که تبدیل به بزرگترین ناشرها بشه...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
Crytek کم کم رکورد تعداد استودیو رو میشکونه ! :D فکر کنم نسل بعد خودش تبدیل بشه به ناشر بازی های خودش !
امیدوارم بتونن بازی هایی توی سبک مورد علاقه ـشون بسازن. اگه به قول سینا روی Ryse کار کنن که عالیه ، کلاً هر کاری میکنن به زور نفرستنشون سر Crysis 4 و اینا ! :D
همچنان IP Darksiders بی صاحب مونده ؟! :( فکر کنم همه منتظر موندن به پایین ترین قیمت ممکن برسه و بعد مفتی بردارنش ! :|
 
آخرین ویرایش:

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
در این ایالت استدیو Lightbox سازنده Starhawk قرار دارد
افتخار بزرگی برای این اعضای جدید هست که به Lightbox نزدیک شدن
خوش به حالشون:d
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
واقعا عالی شد. دستت درد نکنه Crytek. امیدوارم Darksiders رو هم بخره. البته اگه تیم رو برای توسعه ی Ryse هم بزاره خیلی خوبه. Crytek با چنان سرعتی داره رشد میکنه که قابل باور نیست. اگه تا چند وقت دیگه Crytek Tehran دیدین تعجب نکنین (که البته Crytek Yerevan و Crytek Kabul بیشتر محتمله!) و قابل توجه هیترهاش که میگفتن فقط بلد FPS بسازه اونم درجه دوش! دیگه همه نوع سازنده ای رو جمع کرده! من که اصلا به ذهنم هم خطور نمیکرد کرایتک بیاد و ویجیل رو بخره! باز هم دستشون درد نکنه و دمشون گرم! یکی از بهترین و خلاق ترین تیم های بازی سازی رو نجات دادن. بر عکس یه سری شرکت های دیگه آدم شرکت هایی مثل کرایتک رو میبینه لذت میبره!
راستی هیتر های جواد چرا پیدا شون نیست؟ حتما الآن میگن چه ربطی به جوات داشته؟
بحث رو منحرف نکنم
WE LOVE YOU CRYTEK
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
سانتا خوب بود بگیره ولی کرایتک هم خوبه ایشالا که بازیایی در سبک DS با موتر CE ببینیم . عالی میشه !
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
فقط تصور این که قراره این دنیای اخر الزمانی رو با سومین برادر ( شایدم خواهر :| ) با موتور cry engine با جزئیات خفن ( مثلا افکت پخش شدن ذرّات ریز تو هوا )و....با اون واقعیت(از نظر گرافیکی :D) ادمو دیوونه میکنه! میری تو بازی اصلا!
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
درود بر عمو جواد
همین اتفاق سره داستان فیری رادیکال افتاد ولی تا امروز هیچ نشانی از فعالیت اون استودیو ندیدم !. امیدوارم مثل اون نشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر