چرا از سونی جدا شدیم.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی



توسعه دهنده Remember Me دلایل جدایی از Sony را بیان می کند.

Remember Me در اوایل با نام Adrift شناخته می شد و یک بازی انحصاری PS3 بود، اما دیگر قرار نیست این کار صورت بگیرد چیزی که در حال حاضر وجود دارد این است که Capcom صاحب آن است و قرار است برای PS3 و Xbox 360 در سال بعد عرضه شود.

یکی از تاسیس کنندگان استدیو Dontnod آقای Jean-Maxime Moris در گفتگو با CVG گفت که:" این جدایی دوستانه بود ولی باعث تضعیف روحیه ما نیز گشت."

" ما قبل از سال 2008 مذاکره با سونی را شروع کرده بودیم و این گفتگو بعد از آن نیز ادامه داشت. بنابراین به دلیل خصوصی و داخلی خودشان،Sony مجبور شد شد چند پروژه خود را ادامه ندهد. و اما ما قسمتی از این کار بودیم. واقعیتش هیچ خصومت و اختلافی وجود نداشت. اما ما مجبور بودیم ادامه دهیم و هرکسی راه خودش را باید جدا می کرد."
"بله، این چیزی بود که روحیه ما را تضعیف کرد، کمی ناراحت کننده به نظر می رسد ولی من می دانستم که این اتفاق به هر صورت خواهد افتاد. اگر به این مسئله باز هم بنگریم می فهمیم که این کار واقعا خوبی بوده است. ایده بازی توسط سونی رشد پیدا کرده بود، اما از جدا بودن با آنان احساس خوبی داشتم. بعد از جدایی از Sony ما ایده بازی را دوباره پیاده کردیم و آن چیزی که که باید توسعه می دادیم را همانطور مثل سابق انجام می دهیم."

آنان تصمیم گرفتند کارهای اولیه بازی را به اتمام برسانند بعد از آن به دنبال یک ناشر بگردند و Capcom به آنان چراغ سبز نشان داد. آنان نیز علاقه زیادی به پروژه داشتند و تصمیم گرفتم آنان بازی را به طور دلخواه منتشر کنند.

" در اصل ما جستجو استدیوها را برای بازی متوقف کردیم ما بسیار زیاد خوش شانس بودیم و قبول کردیم و کمک های مالی از همان روز اول برای پروژه توسط آنان شروع شد. سپس من این کار را یک نعمت پنداشتم که فکر نمی کنم دیگر توسعه دهندگان آن را قبول می کردند. بنابراین ما با خود اندیشیدم و گفتیم که ناشری پیدا نکنیم که مجبور بشویم بازی را دوباره تغییر بدهیم. بگذارید بازی را بسازیم سپس به دنبال ناشر بگردیم."

" این همکاری با Sony در اوایل سال 2011 بهم خورد، سپس در همان زمان به نمایشگاه Gamescom با یک تیزر رفتم،به همراه یک طرح هنری و برای سخرانی. نظر من این چنین بود که خبرنگاران را به هیجان بیندازم. در کل قصد داشتم توجه ناشران و بازخوردهایشان را به بازی جلب کنم."

Dontnod هم اکنون بسیار خورسند از همکاری با Capcom است و این پروژه را به جلو می راند.

 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
چیزایی که الان کپکام دنبالشونه بازیهای غربی ـه که اتفاقاً المانهای غرب پسند بالایی هم دارن :D حالا باید دید این چه جوریاس توی این زمینه :D
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
ای بابا ... با پول و بودجه سونی پایه های بازی رو بنا کردن و پیش بردن و حتی بازی توسط سونی پی ریزی شده بوده ....

ایده بازی توسط سونی رشد پیدا کرده بود

بعد بیای بدیش کپکام ... حالش رو ببری ... لقمه بگیری بدی به بقیه ... به مایکرو هم سهم برسه ... !!!!!

کلا از این بی خیالی و پول حروم کردن های سونی عصابم خورد میشه ... هی تحقیقات میکنن نتیجش رو میدن به همه ... اینجا هم بازی میسازن ... ولش میکنن یکی دیگه منتشرش میکنه ...
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,050
نام
حامد
با فاکتور گیری از نینتندو باید بگم سونی ناشریه که فقط به ایده نو می اندیشه به اخر نسل اول نسل وسط نسل توجهی نداره و تچربه نشون داده خیلی به طرفداراش میرسه و به قولی حال میده بهشون دمش گرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر