پروژه EPEG شاهراه بعدی اتصالات جهانی.

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
خیلی خوب میشه با تمام مشکلات سیاسی که دارن و هر روز اینترنت رو به هزار ساز میرقصونن - خدشون یه کم تامل کنن . یعنی آخر حماقت و نادانی هست اگر کل Gate Way ها رو نبندن و اینترنت کل کشور رو از این خط تغذیه نکنن . عرب های اونور آبی از این استفاده میکنن و حتی هند و ما نتونیم ...

خودتم میدونی که برا چی اینترنت ما درست نمیشه .بالا بریم پایین بیایم همینه که هست . شنیدی میگن "سال به سال دریغ از پارسال " .من قبلا که کم سن بودم پیش خودم میگفتم یعنی چی؟ ولی نمیدونستم که چند سال بعد قراره معنیش رو با این دوتا چشمای خودم ببینم.مسوولین محترم وضع رو از اینی که هست بدتر نکنن افزایش سرعت پیشکششون.
خال قزی رو یادته :d
شما جیب ما رو نزن , خوشگلی پیش کشت .یستردی؟:lol:
th

بقیه کشورا هم استفاده کنن تا "استفاده دونشون " پاره بشه :|


از مسئولین محترم تقاضا دارم حتما این کار رو انجام بدن چونکه با راه اندازی این پروژه تمامی کشور های منطقه به این وصل میشن و اگر ما استفاده نکنیم از ته جدول Net Index هم مزنیم بیرون .

هدف همینه که ما اصلا اینترنت نداشته باشیم . اگه درست نگاه کنیم می بینیم الان هم چیزی به اسم اینترنت ندارم. از اینترنت فقط دو حرف وسطش به ما رسیده.:(
 

L.o.s

کاربر سایت
Oct 4, 2011
796
نام
مسعود
شما فرض این خط همین الان راه افتاده داره کار می کنه. این پروژه مال زیرساخته.یعنی هر کی میخواد ازش استفاده کنه باید بیاد پول یده.
اصلا چرا زیرساخت باید اینو در داخل به ریال بفروشه در حالیکه می تونی اینو به خارجیا بفروشه و دلار بگیره؟ اونم دلار 3500 تومنی.می دونی چه سودی داره؟؟
اینا همین الانشم با هم درگیرن مخابرات میگه من پهنای باند می خوام .پولشم دادم.زیرساخت نمی ده. حالا می خوای از این EPEG استفاده کنن.عمرا.
 
آخرین ویرایش:

EXiTE

کاربر سایت
Apr 17, 2012
255
بشنو و باور نکن:-b
کی اینا یه حرف زدن و عمل کردن که این بار دومشون باشه ؟
همین الان نت من یه چیز در حد افتضاح و آشغاله :|
 

L.o.s

کاربر سایت
Oct 4, 2011
796
نام
مسعود
خیلی ساده هست . مجبورش میکنیم و حقمون رو از حلقومش میکشیم بیرون :| .

نمیشه.! چون مخابرات خصوصی شده.اگه مخابرات خصوصی نبود می شد ایراد گرفت به زیرساخت که چرا این خط رو به مخابرات نمیده.ولی حالا نه.زیرساخت میگه هر می خواد پول بده. زیرساخت فقط مسئولیت تامین پنای باند رو از خارج داره.مسئولیتی در رابطه با کاربر نداره.

اینا بجای مخابرات باید زیرساخت رو خصوصی می کردن.هم قیمت ها پایین می اومد هم کیفیت افزایش پیدا می کرد.
 

jondollah

کاربر سایت
Nov 18, 2011
1,237
نام
GeOW COMPETITOR
سلام
دوستان کسی اطلاعات موثق درباره ی اینکه آیا این خط جدید راه اندازی شده در اینترنت خانگی تاثیر داره یا نه ، داره ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر