پروژه و قرارداد جدید استدیوهای Remedy، Gen Design و Playdead با Epic Games

Kurt117

کاربر سایت
133852
استدیو Remedy، سازنده عناوین مطرح Control و Alan Wake، طی گزارشی از امضای قراردادی برای ساخت 2 بازی Multi-platform با یکی از ناشران بزرگ خبر داد.
بازی اول یک عنوان AAA بوده و در حال حاظر در مرحله پیش-تولید قرار داد. عنوان دوم پروژه ای کوچک تر و مرتبط به بازی اول هست. هر دو عنوان برای انتشار بر روی کنسول های نسل بعد و PC برنامه ریزی شده و از موتور بازی سازی استدیو ( Northlight ) استفاده میکنند.
طبق این قراداد، ناشر مربوطه تمام هزینه های ساخت این 2 عنوان را پرداخت میکند و 50% سود حاصل از 2 پروژه به استدیوی رمدی میرسد، علاوه بر این، مالکیت هر 2 آی پی هم در دست رمدی باقی خواهد ماند.

پیش از این، شایعاتی از همکاری رمدی با سونی و حتی خریده شدن استدیو توسط سونی منتشر شده بود.

اطلاعات بیشتر در مورد این قراداد بزودی (امروز احتمالا) منتشر میشود، با انتشار جزییات بیشتر خبر اپدیت میشه....


آپدیت: Epic Games تایید کرد که ناشر بازی های بعدی Remedy entertainment, PlayDead و gen Design (استدیوی تازه تاسیس Fumito Ueda) خواهد بود.

133894




Remedy Entertainment signs two multi-platform publishing deals
Epic Games Publishing Announces Partnerships with gen DESIGN, Playdead, and Remedy Entertainment
 
آخرین ویرایش:
Fortnite money :-":-":-"
+
امیدوارم دیگ برن سراغ آلن ویک :D
خوشحالم که فقط بازی روی PC هم قراره ریلیز بشه

آقا dlc های کنترل تموم شد رفتن سراغ بازی جدید؟ چون شنیده بودم یکی از DLC ها یه چیزایی درباره آلن ویک هم هست
dlc اولش همین امروز منتشر شد، dlc دوم (اینطور که پیداست یه ارتباطی با الن ویک داره) هم احتمالا همین امسال منتشر میشه.
در کل زمدی استدیو نسبتا بزرگیه (بالای 250 کارمند) و تیم های مختلف برای پروژه های مختلف دارن...
 
1561054467383.png

چقدر میگفتیم رمدی یک کمپانی عمومی هست و به صورت مخفیانه نمیتونه سهام های مردم رو به یک کمپانی دیگه بفروشه :)) ولی ملت مسخره میکردن و عکس یوشیدا و لایک استدیو ناتی داگ پای توییت سم لیک و غیره رو میفرستادن و میگفتند کار تمومه ...

شایعه - احتمال پیوستن Remedy به استودیو های داخلی سونی (وای خدا زننده این تاپیک هم که کوروش کبیره)

اما خارج از این شایعه های خرید سونی و ... با این قراردادی که رمدی تونست با اپیک ببنده (بودجه کامل بازیها + 50% شریک در سود بازی+ در اختیار داشتن حق Ip ها) واقعا بی عقلی بود که بخوان برن زیر پرچم سونی و یا حتی مایکروسافت. این تغییر مدیریت که در استدیو قبل از عمومی شدن سهام رخ داد به نظر واقعا جوابگو بوده

ولی جدا از اینکه فانتزی های خرید رمدی بر باد رفت، جالب اینکه سونی بعد از بیست سال همکاری فامیتو اوئدا هم از دست داد... تو یک روز دوتا خبر اینجوری واقعا دردناکه
 
آخرین ویرایش:
اپیک گیمز ناشر بازی بعدی remedy, famito ueda و playdead رو همه پلتفرم ها شد


View attachment 133891

Epic Games has announced it will publish new titles by Remedy Entertainment, Playdead, and Gen Design as a part of a new multiplatform publishing initiative. According to Epic Games, developers retain 100 percent of all intellectual property and creative control of their work and will benefit from 50/50 profit sharing. Epic also touts it will cover to up 100 percent of development costs including developer salaries, quality assurance, localization, marketing, publishing costs, and more.
بَه بَه سراغ عجب استودیوهایی رفته! :دی
Playdead که تا امروز دو تا بازی ساخته و هر دو شاهکار بودن و صبر و تحمل ندارم برای بازی بعدی.
Remedy هم با Control یه بار دیگه بعد از مدت‌ها نظر بنده رو به خودش جلب کرد و الآن که دارم بازیش می‌کنم، به شدت لذت‌بخش و جذابه برام.
genDESIGN رو هم خیلی‌ها منتظرن ببینن چه می‌کنه و ایشالا یکی دیگه از اون بازی‌های خاص فومیتو رو می‌بینیم.
 
اپیک گیمز ناشر بازی بعدی remedy, famito ueda و playdead رو همه پلتفرم ها شد


View attachment 133891

Epic Games has announced it will publish new titles by Remedy Entertainment, Playdead, and Gen Design as a part of a new multiplatform publishing initiative. According to Epic Games, developers retain 100 percent of all intellectual property and creative control of their work and will benefit from 50/50 profit sharing. Epic also touts it will cover to up 100 percent of development costs including developer salaries, quality assurance, localization, marketing, publishing costs, and more.
فورتنایت یکی از بهترین اتفاقاتی بود که واسه صنعت گیم افتاد:))
 
دم اپیک گرم کل هزینه های بازی رو میده حق مالکیت تمام IP ها مال خود استدیو ها هستش + آزادی عمل کامل !!! اپیک داره پولاش رو درست خرج میکنه ....
دقیقا. این شد یه کار درست و حسابی و آدمیزادی. نه اون انحصاری کردن های بیخود و الکی که آخرشم فقط پول از جیبشون رفت و بازی های انحصاری بعد از عرضه روی استیم، بیشتر فروختن لول.
 
View attachment 133897

اون آزادی عمل کامل خیلی مهمه :-"
اتفاقا از آزادی عمل اضافی به سم لیک باید ترسید.
سر کوانتوم هم ازادی عمل زیادی داشت که رفت نشست کنار دست کارگردان سریال و تو مدیومی که شناختی روش نداشت خواست روایت بازیش رو انجام بده.
مشکل کوانتوم هرچی بود، نبود ازادی عمل از سوی مایکروسافت نبود چون اگه آزادی عمل نمیداد، استودیو نمیتونست بره سراغ جانگولک بازی های سریال و ... و الکی پول خرج کنه اونجا.
اتفاقا یه مقدار تو این مورد بخصوص، اپیک گیمز باید فشار بیاره تا الکی مسخره بازی درنیارن. هرچی ایده های سم لیک منطقی تر و متعارف تر بودن، بازی هاشم بهتر بودن.
ولی از یه جایی به بعد زیادی حس دیوید لینچ بودن صنعت گیم بهش دست داد و کار هاشم افت کرد.
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا از آزادی عمل اضافی به سم لیک باید ترسید.
سر کواتتوم هم ازادی عمل زیادی داشت که رفت نشست کنار دست کارگردان سریال و تو مدیومی که شناختی روش نداشت خواست روایت بازیش رو انجام بده.
مشکل کوانتوم هرچی بود، نبود ازادی عمل از سوی مایکروسافت نبود چون اگه آزادی عمل نمیداد، استودیو نمیتونست بره سراغ جانگولک بازی های سریال و ... و الکی پول خرج کنه اونجا.
اتفاقا یه مقدار تو این مورد بخصوص، اپیک گیمز باید فشار بیاره تا الکی مسخره بازی درنیارن. هرچی ایده های سم لیک منطقی تر و متعارف تر بودن، بازی هاشم بهتر بودن.
ولب از یه جایی به بعد زیادی حس دیوید لینچ بودن صنعت گیم بهش دست داد و کار هاشم افت کرد.
اتفاقا بحث ویدیوهاش خیلی خوب بود و به روایت داستان خیلی کمک کرد، فقط نباید حالت استریم میزاشت (تو خود بازی باید قرار میداد)
 
به نظرم در مجموع خبر خوبیه، هم رمدی و هم پلی دد استحقاق توجه بیشتر رو دارن. امیدوارم واسه بازی جدید پلی دد نخواد خیلی منتظر بمونیم، Inside یکی از بهترین و البته WTF ترین (!) بازی‌های نسل بود :دی از اون طرف Fumito Ueda برای اولین بار قراره بازی مولتی پلتفرم بسازه که هم عجیبه و هم مسرت بخش :دی من هر وقت یاد SotC میفته تعجب می‌کنم چطور همچین بازی هم به لحاظ دیزاین و هم به لحاظ تکنیکی سال 2005 و روی پلی ۲ عرضه شد، قشنگ جلوتر از زمان خودش بود.
 
خطرش از بیخ گوش سونی رد شد . :D
آره خصوصا اینکه Uedaـی خائن لیاقت نداره سونی پشتیبانش باشه و Remedy هم که متای بازیاش داغونه و PlayDead هم که ایندی سازه و بنجل تحویل میده:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or