پایان فرانچایز Assassin's Creed در حال حاضر نوشته شده است

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,351
نام
Matthew
20130805_assassins_creed_4_black_flag.jpg



هرچند برنامه ی سریعی برای خاتمه دادن به فرانچایز بنظر نمی رسد، اما شرکت Ubisoft دانسته است که زمان پایان دادن به Assassin's Creed چه وقت خواهد بود.
در صحبت هایی که آقای Ashraf Ismail کارگردان بازی Assassin's Creed IV: Black Flag با سایت Eurogamer داشت، اذعان داشت که پایان این فرانچایز هم اکنون مشخص شده است.
وی گفت: "اعضای تیم ما، در سطح بسیار بالایی قرار دارند و نفرات زیادی از طراحان و نویسندگان علاقمند به این داستان پر کشش سری هستند. اینگونه کش و قوس ها در همه جای بازی وجود خواهد داشت، به گونه ای که هر قسمتی در جای خود، حرفی برای گفتن دارد."
"ما ایده ی کجا و چطور به اتمام رسیدن بازی را داریم."

آقای Ismail تایید کرد که در اطلاعیه ی آقای Yves Guillemot مدیرعامل این شرکت، وی Assassin's Creed را یک عنوان سالانه خطاب کرده و از تیم های سازنده ی آن تشکر نموده اند. وی همچنین خاطرنشان کرد که اگر به طور کلی تغییراتی لازم و ضروری بود، انجام دهید.

او ادامه داد: "بسته به نوع تنظیمات و اختیارات، و بسته به آنچه که طرفداران می خواهند ما تمام تلاشمان را در این راه انجام خواهیم داد. اما پایانی نیز وجود خواهد داشت."

با توجه به اینکه Ubisoft در حال حاضر سه نسخه ی جدید از این فرانچایز در دست ساخت دارد (با توجه به گفته این شرکت) و با توجه به توانایی هایی که استدیو های سازنده ی آن دارند، تیم ها قادر هستند تا با همکاری یکدیگر جزئیاتی از عناوین خود را در دیگری قرار دهند. آقای Ismail در اینباره گفت: "ما قادر هستیم تا به سرعت عناصر بازی های خود را گسترش دهیم. برای مثال، در Assassin's Creed 4 ما شخصیت Edward را داریم که درواقع نقشی در سری قبلی یعنی Assassin's Creed 3 داشته است. از اینگونه موارد در بازی های ما بسیار دیده می شود که در زمان های دیگری به آنها اشاره خواهد شد."

آخرین عنوان Assassin's Creed تا بدین جا، Black Flag می باشد که قرار است برای PC، کنسول های Xbox 360 ،Wii U ،PS3 ، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.
تاریخ عرضه فقط برای کنسول های 360 و PS3 مشخص گردید است که 31 October امسال می باشد. نسخه های نسل بعدی با عرضه ی کنسول ها و نسخه ی PC نیز با چندین هفته تاخیر، پس از نسخه های این نسل منتشر خواهند شد.

منبع
 

NimA JooN

کاربر سایت
Feb 22, 2012
63
نام
نیما
دزموند ئو که کشتن! انگار بازی تموم شد! :| نه که بگم قسمتای بعدیش بد میشه ها :D ولی طی این 5 تا قسمت دیگه دزموند واسه بازیکن جا افتاده الان دوباره باید از اول دیوارشونو بچینن! مگر اینکه یه کار دیگه بکنن...مثلا یهو شان بیاد بگه عاغا منم اساسین بوده پسر عموی جد بابام :D یا اصن یهو دزموند بیاد سالم باشه :| یا حتی میشه به صورت فلش بک بازی رو بسازن ینی مثلا قبل از اینکه برن تو اون غار و کلا اتفاقات زمان حال AC3 باشه که قبل از اینکه برن یراغ کانر رفتن سراغ ادوارد که این باز معغول تره :D
 

ac.amir

کاربر سایت
Jul 16, 2009
1,226
اینکه پایان این بازی مشخص شده این معنی را نمیده که حالا حالا ac نخواهیم دید.این یوبی سافتی که من میشناسم حداقل 3 تا 4 نسخه دیگه میسازه..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر