وجود قابلیت تغییر فریم ریت در نسخه کنسولی بازی The Division

  • Thread starter Thread starter Heska
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Heska

کاربر سایت
اطلاعاتی از وجود تنظیمات گرافیکی در نسخه کنسولی بازی «The Division»، از طریق نسخه بتا بدست آمده بود، حال سازندگان بازی در مورد وجود آزادی بیشتر در این تنظیمات صحبت کرده‌اند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

fyy03s0p9awd7qskbqmz.jpg


به گفته توسعه دهنگان بازی، شما قابلیت تغییر تنظیمات نورپردازی برای افزایش فریم ریت را خواهید داشت: «شما می‌توانید یکسری از جنبه‌های نورپردازی را به جهت افزایش فریم ریت، در نسخه کنسولی خاموش کنید. من بازی دیگری را نمی‌شناسم که این قابلیت را به بازیکنان بدهد، پس اگر فریم ریت برای شما از کیفیت تصویر مهم‌تر است، قابلیت تغییر آن‌را خواهید داشت.»

آنها همچنین در مورد نسخه PC گفتند: «یک نکته خوب در مورد The Division این است که ما سعی کردیم نسخه PC را جدا از نسخه کنسولی در نظر بگیریم. ما می‌خواستیم نسخه PC را نزدیک به نسخه کنسولی نگه داریم، چون به نظر ما وجود فاصله زیاد بین نسخه کنسولی و PC، غیر منصفانه است، ولی داشتن یک نسخه از بازی برای کامپیوترهای شخصی یک امر خوب بود. من از فاصله‌ای که بین نسخه PC و کنسولی ایجاد کردیم راضی هستم، امکانات زیادی در نسخه PC وجود دارد که در نسخه کنسولی نیست.»

The Division در تاریخ 8 مارچ برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع
 
توهم نزنید خواهشا . کنسول هیچ ربطی به پیشرفت گرافیک نداشته . چهارتا افکت جدید به یه بازی اضافه میکنن ( تامب رایدر) یه کارت گرافیک که 3 تای کنسول قدرت داره (مثل 970) زیرش میزاد. توهمات دیگری مثل بهینه سازی 60 فریم تو رزولوشن 4K و با 4 تا تایتان رو هم واسه خودتون و هم نوعان خودتون نگه دارین .
 
توهم نزنید خواهشا . کنسول هیچ ربطی به پیشرفت گرافیک نداشته . چهارتا افکت جدید به یه بازی اضافه میکنن ( تامب رایدر) یه کارت گرافیک که 3 تای کنسول قدرت داره (مثل 970) زیرش میزاد. توهمات دیگری مثل بهینه سازی 60 فریم تو رزولوشن 4K و با 4 تا تایتان رو هم واسه خودتون و هم نوعان خودتون نگه دارین .

مشکل ROTTR اون Denuvo مضخرف روش هست نه چهارتا افکت جدید ;)


تنظیمات گرافیکی هم برای جلوگیری از زاد و ولد اضافی گزاشتن
قرار نیست تکنیک هایی که هر روز پیشرفت می کنه رو هر کارت گرافیکی بتونه اجرا بشه، خیلی از کارت های گرافیک روی کاغذ از کنسول ها جلوترن اما قرار نیست همشون همه افکتی رو با بهترین حالت اجرا کنن
 
آخرین ویرایش:
چهارتا افکت جدید به یه بازی اضافه میکنن ( تامب رایدر) یه کارت گرافیک که 3 تای کنسول قدرت داره (مثل 970) زیرش میزاد
بحث سر عناوین با ساختار PC ساخته شده هست نه عناوین پورت شده کنسولی ، که سازنده صرفاً فقط جهت سود بیشتر روی PC نساخته باشه.
همیشه اوایل پیشرفت بهینه سازی کامل نمیشه و به مرور زمان جا میوفته.هر چند تام رایدر رو نمیشه بخاطر دوتا افکت بیشتر اختصاصیش کرد!
کنسول هیچ ربطی به پیشرفت گرافیک نداشته
داشته یا نداشته؟ نفهمیدیم چی شد!
توهمات دیگری مثل بهینه سازی 60 فریم تو رزولوشن 4K و با
4 تا تایتان
رو هم واسه خودتون و هم نوعان خودتون نگه دارین .
چه بخوایم چه نخوایم 60 فریم 4k استادندارد میشه و ویژگی منحصر بفرد. صنعت بازی سازی نمیتونه صبر کنه تا 20 سال آینده که کنسولها شاید' بتونن به این مقطع برسن یا نرسن ...
 
Last edited by a moderator:
مشکل ROTTR اون Denuvo مضخرف روش هست نه چهارتا افکت جدید ;)


تنظیمات گرافیکی هم برای جلوگیری از زاد و ولد اضافی گزاشتن
قرار نیست تکنیک هایی که هر روز پیشرفت می کنه رو هر کارت گرافیکی بتونه اجرا بشه، خیلی از کارت های گرافیک روی کاغذ از کنسول ها جلوترن اما قرار نیست همشون همه افکتی رو با بهترین حالت اجرا کنن


از تو خود سایت دنوو :

[h=2]Do you have any negative impact on the game or customer experience?[/h] No, since only performance non-critical game functions are used in the Anti-Tamper process, Anti-Tamper has no perceptible effect on game performance nor is Anti-Tamper to blame for any game crashes of genuine executables.


در ضمن ، مردم این وسط رو گنج ننشستن که واسه هر افکت جدید برن 400 دلار به بالا هی کارت و سیستم به روز کنن!!!
 
کاملا با صحبتهای شما موافقم
کنسولها همیشه مانع پیشرفت گرافیکی بازیها میشن و این حقیقته .

اگه یادتون باشه کنسول گیمرها اوایل نسل هشت توهم گرافیکی درحد CGI داشتن و پیش خودشون فکر میکردن با ورود به نسل هشتم طوفان گرافیک بپا میشه ( همون زمان خندم میگرفت که این بنده خداها چطور توقع دارن یه کنسول 300 دلاری بهشون گرافیکی درحد CGI بده :d )
اما الان که نیمی از نسل هشت طی شده دیگه خودشون هم به این حقیقت رسیدن که : این خبرا نیست و تفاوت با نسل هفتم نهایت به رزولوشن چندتا افکت ختم شده .

البته خیلی از کنسول گیمرا وقتی The Last of Us Remastered توی 60 فریم بازی کردن تازه فهمیدن دنیا دست کیه و دقیقا لمس کردن PC GAMER ها سالهاست تو چه بهشتی بازی میکنن و کاملا متوجه شدن کنسولها باعث کند شدن روند ارتقا کیفیت بازیها میشن ;)

تکنیکالی ترین دمویی که تو تمام عمرم دیدم و گرافیکی تا سر حد مرگ CGI داشت Infiltrator Real-Time Demo Unreal Engine 4 بود که واقعا هنوز هوش از سر هر بیننده ایی میپرونه

حالا سوال اینجاس ایا کنسولها قادر به ارائه همچین گرافیکی در بازیها هستند ؟ من معتقدم دست یافتن به همچین گرافیکی روی کنسولها تا نسل دهم کنسولی یا حتی نسل یازدهم طول میکشه
انچارتد 4 هم که ملاحظه کردیدچقدر دانگرید شد الانم رسیده به 30 فریم

.
.
.
.

اشتباه بزرگِ شما این‌جاست که فقط قضیه رو از بعد قدرتِ سخت‌افــزاری نگاه می‌کنید. سازنده ویــــچر 3 گفت "اگه کنسول‌ها و سودی که از فروش بازی روی آن‌ها خواهیم داشت وجود نداشت، ویـــچر 3ـی ساخته نمی‌شد!!!". پس این که بگیم اگه کنسول نبود گرافیک بهتر می‌شد از بیخ و بُن غلطه. درسته اگه کنسول‌ها قوی‌تر بودن می‌تونستن گرافیکِ بازی رو بهتر کنن، ولی فلسفه وجودِ کنسول بود که تونستن بازی رو بسازن!

این که یه سازنده بیاد تموم توجهش رو به قشرِ PC Gamerـی که سیستم High End دارن معطوف کنه، از نظر اقتصادی بشدت بهش ضربه می‌زنه. کنسول‌ها در مواردی باعث می‌شن پیشرفت گرافیکی کند باشه (بخصوص اگه نسل طولانی شه، مثل نسل قبل) ولی سودی که برای صنعت بازی دارن به مرابت بیشتر هست. سودی که کنسول‌ها برای سازنده‌ها دارن باعث شده که این صنعت سرِ پا بمونه. بله، تو یه دنیای ایده‌آل هر بازی مخصوصِ هر پلتفرمی به بهترین شکل ساخته می‌شد و هر کس به اندازه پولی که بابتِ سیستمش داده بود خروجی می‌گرفت، ولی دنیای واقعی این جوری نیست.

منِ سازنده برای وجودیتم احتیاج به درآمد و سود دارم و در خیلی موارد سوددهی خیلی بازی‌ها روی کنسول بیشتر هست. کنسول‌ها از یه جهتِ دیگه هم به صنعت گیم کمک می‌کنن، یه استانداردِ سخت‌افزاری برای بازی‌ها مشخص می‌کنن و شما می‌تونی با خریدِ یه سیستم (چه کنسول چه PC) مطمئن باشی تا چند سال به ارتقای سخت‌افزاری و هزینه مجدد احتیاج نداری و این که خودِ کنسول‌ها این انگیزه رو در Developerـها به وجود میارن که تا جای ممکن بازیشون رو برای اون سیستم بهینه کنن و در طول نسل شاهد بهبود گرافیکی روی کنسول‌ها می‌شیم. سازنده نمی‌تونه ماه به ماه انجینِ گرافیکیشو ارتقا بده که دوستانی که 2 تا تایتان دارن بتونن 4 تا افکت گرافیکی اضافه ببینن. خواه خوشتون بیاد، خواه خوشتون نیاد اون دسته از دوستانمون که سیستم Top End دارن درصد بسیار بسیار کمی از گیمرها رو تشکیل می‌دن و هیچ وقت سازنده‌ها اونا رو مخاطب اصلی خودشون قرار نمی‌دن. حقیقته بازارِ گیم این هست.
 
همینطوریش انقدر بازیسازی (منظور در مورد بازیهای aaa و با گرافیک cutting edge) پرهزینه وسخت شده که بازیها به مراتب کمتر از نسلهای پیش شدن اونوقت بعضی دوستان انتظار دارن گرافیک 10 سال آینده هم الان رو شه:دی
البته گرافیک 10 سال آینده یا 100 سال آینده! که بعضی دوستان اشاره کردن همون 10 سال و 100 سال آینده میاد، گرافیکی که فعلا هست با کنسولها جلو میره و روی پی سی فقط و فقط شاهد بهتر بودنش هستیم اونم چون پی سی قدرت نامحدودی داره.
اگر با چهارتا افکت و افزایش رزولوشن قرار بود گرافیک 10 سال جلو بره که مردم خودشون میفهمیدن و کنسول نمیخریدن:دی اصلا شما گرافیک بازیهای 10 سال پیش مشترک بین PC و کنسول رو مقایسه کنید... برای اطمینان کامل بالاترین تنظیمات PC رو هم مقایسه کنید. ببینید آیا نسخه PC در حد الان که 10 سال گذشته هست؟:دی همین کار رو با بازیهای مشترک 20 سال پیشم میتونین انجام بدین ببینین در حد گرافیک 10 سال بعدش هست تا خیالتون راحت شه:دی
بخوایم همین الان یهو بریم 10 سال آینده فقط با ماشین زمان شدنیه:دی آخه مگه میشه وقتی انجین نسل بعد هنوز ساخته نشده، مکانیزم گیم پلی و کلا ساختار بازیا تغییر نکرده همینطوری نسل بعد رو الان دید؟:دی
بعضی ها هم میگن کنسول گیمرها انتظار گرافیک cg داشتن:دی نه آقا مگه کنسولها رو قرار بوده یه سیاره دوردست با تکنولوژی چند هزار سال جلوتر از زمین بزنه که چنین انتظاری داشته باشیم؟:دی
خود سونی و ماکروسافت همون اول مشخصات تقریبی سخت افزاری رو دادن و همه فهمیدن تموم شد رفت.
کلا بحثهای جالبی میشه و جالبیش اینه که تایید گسترده هم میشه هر چی تو رد و مذمت کنسول باشه:دی
هیچکس منکر نامدود بودن و پرفکت بودن پی سی نیست ولی اینکه کنسول گیمرها انتظار گرافیک CG داشتن یه حرفی تو مایه های امولاتور PS4 و Xbox One ـه که نمیدونم کی بود هی اینجا میگفت بزودی میان:دی
 
آخرین ویرایش:
اشتباه بزرگِ شما این‌جاست که فقط قضیه رو از بعد قدرتِ سخت‌افــزاری نگاه می‌کنید. سازنده ویــــچر 3 گفت "اگه کنسول‌ها و سودی که از فروش بازی روی آن‌ها خواهیم داشت وجود نداشت، ویـــچر 3ـی ساخته نمی‌شد!!!". پس این که بگیم اگه کنسول نبود گرافیک بهتر می‌شد از بیخ و بُن غلطه. درسته اگه کنسول‌ها قوی‌تر بودن می‌تونستن گرافیکِ بازی رو بهتر کنن، ولی فلسفه وجودِ کنسول بود که تونستن بازی رو بسازن!

این که یه سازنده بیاد تموم توجهش رو به قشرِ PC Gamerـی که سیستم High End دارن معطوف کنه، از نظر اقتصادی بشدت بهش ضربه می‌زنه. کنسول‌ها در مواردی باعث می‌شن پیشرفت گرافیکی کند باشه (بخصوص اگه نسل طولانی شه، مثل نسل قبل) ولی سودی که برای صنعت بازی دارن به مرابت بیشتر هست. سودی که کنسول‌ها برای سازنده‌ها دارن باعث شده که این صنعت سرِ پا بمونه. بله، تو یه دنیای ایده‌آل هر بازی مخصوصِ هر پلتفرمی به بهترین شکل ساخته می‌شد و هر کس به اندازه پولی که بابتِ سیستمش داده بود خروجی می‌گرفت، ولی دنیای واقعی این جوری نیست.

منِ سازنده برای وجودیتم احتیاج به درآمد و سود دارم و در خیلی موارد سوددهی خیلی بازی‌ها روی کنسول بیشتر هست. کنسول‌ها از یه جهتِ دیگه هم به صنعت گیم کمک می‌کنن، یه استانداردِ سخت‌افزاری برای بازی‌ها مشخص می‌کنن و شما می‌تونی با خریدِ یه سیستم (چه کنسول چه PC) مطمئن باشی تا چند سال به ارتقای سخت‌افزاری و هزینه مجدد احتیاج نداری و این که خودِ کنسول‌ها این انگیزه رو در Developerـها به وجود میارن که تا جای ممکن بازیشون رو برای اون سیستم بهینه کنن و در طول نسل شاهد بهبود گرافیکی روی کنسول‌ها می‌شیم. سازنده نمی‌تونه ماه به ماه انجینِ گرافیکیشو ارتقا بده که دوستانی که 2 تا تایتان دارن بتونن 4 تا افکت گرافیکی اضافه ببینن. خواه خوشتون بیاد، خواه خوشتون نیاد اون دسته از دوستانمون که سیستم Top End دارن درصد بسیار بسیار کمی از گیمرها رو تشکیل می‌دن و هیچ وقت سازنده‌ها اونا رو مخاطب اصلی خودشون قرار نمی‌دن. حقیقته بازارِ گیم این هست.

شما یجور از سود سرشار فروش بازیها روی کنسول صحبت میکنی هرکی ندونه فکر میکنه بازیها روی PC رایگان ارائه میشن

برادر من اخرین امار فروش بازیها EA . یوبی سال گذشته ملاحظه کن ببین چند در صد از سود خالصشون از پلتفروم PC بوده .
PC Is Still A Very Important Platform For Electronic Arts, Almost As Profitable As Each Current-Gen Console
Fallout 4 Has Sold 1.2 Million Copies On Steam In 24 Hours
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ***8211; Five Million Copies Shipped, 750K Copies Sold On PC

درضمن هیچ دکتری فروش روی یک پلتفروم همزمان با چهار پلتفروم دیگه مقایسه نمیکنه
"اگه کنسول‌ها و سودی که از فروش بازی روی آن‌ها خواهیم داشت وجود نداشت، ویـــچر 3ـی ساخته نمی‌شد!!!"
کی همچین حرفی رو گفته ؟ منبع ارائه بدید .

اتفاقا برگشتن گفتن برای اینکه به سود برسن مجبور شدن نسخه کنسولی ویچر 3 منتشر کنن
کما اینکه بازی روی PC بدون کرک عرضه کردن بازم فروشش میلیونی بوده.
هر اماتوری میدونه ویچر3 با موس کیبرد چقدر میتونه لذت بخش تر باشه یه بازی کاملا PC STYLE محسوب میشه.

دانگرید گرافیک ویچر3 روی هر سه پلتفروم دلیلش ضعف سخت افزاری کنسول بود . کما اینکه سریعا در خبرها اعلام کردن بازی قابلیت ماد سازی داره . روی نسخه PC بواسطه مادهای گرافیکی اون دانگرید اجباری خیلی وقته به تاریخ پیوسته.
منِ سازنده برای وجودیتم احتیاج به درآمد و سود دارم و در خیلی موارد سوددهی خیلی بازی‌ها روی کنسول بیشتر هست. کنسول‌ها از یه جهتِ دیگه هم به صنعت گیم کمک می‌کنن، یه استانداردِ سخت‌افزاری برای بازی‌ها مشخص می‌کنن و شما می‌تونی با خریدِ یه سیستم (چه کنسول چه PC) مطمئن باشی تا چند سال به ارتقای سخت‌افزاری و هزینه مجدد احتیاج نداری و این که خودِ کنسول‌ها این انگیزه رو در Developerـها به وجود میارن که تا جای ممکن بازیشون رو برای اون سیستم بهینه کنن و در طول نسل شاهد بهبود گرافیکی روی کنسول‌ها می‌شیم. سازنده نمی‌تونه ماه به ماه انجینِ گرافیکیشو ارتقا بده که دوستانی که 2 تا تایتان دارن بتونن 4 تا افکت گرافیکی اضافه ببینن. خواه خوشتون بیاد، خواه خوشتون نیاد اون دسته از دوستانمون که سیستم Top End دارن درصد بسیار بسیار کمی از گیمرها رو تشکیل می‌دن و هیچ وقت سازنده‌ها اونا رو مخاطب اصلی خودشون قرار نمی‌دن. حقیقته بازارِ گیم این هست.
این که یه سازنده بیاد تموم توجهش رو به قشرِ PC Gamerـی که سیستم High End دارن معطوف کنه

اصلا نیازی نیست یه سازنده بیاد تموم توجهش رو به قشرِ PC Gamerـی که سیستم High End دارن معطوف کنه
خوب شمای سازنده هنوز نمیدونید که با قرار دادن چندتا اپشن بیشتر تو تنظیمات بازی( نسخه PC ) و یک پورت ایده ال میتونید براحتی کاری کنید کسی که سیستم HIGH END داره با بالاترین کیفیت حتی بسیار بهتر از کنسولها بازی تجربه کنه
کسی هم که سیستم LOW END داره خیلی راحت اکثر تنظیماتو OFF کنه تا بتونه اونم براحتی با کیفیت پایین بازی کنه . درک این مطلب فکر نمیکنم خیلی مشکل باشه . مثل کاری که راک استار کرد .

ممکنه سازنده درپیتی از ترس اینکه بازی روی کنسول فروش نره بیاد گرافیک نسخه PC انگولک کنه تا هم سطح نسخه کنسولی بشه . اون دیگه ربطی به پلتفروم PC نداره
بسیار هم دیدیم خیلی سازنده های حرفه ایی دیگه مثل راک استار اینکارو نمیکنن .
درسته که کنسولها یک بستر با یه سخت افزار ثابت ایجاد میکنن ( که البته هنوز تو900p 30FPS گیر کردن ) اما فراموش نکنید حتی بازیهایی با گرافیک بسیار بالا روی PC همراه با یک پورت خوب میشه با قرار دادن تنظیمات متعدد در اپشن بازی کاری کرد تا کسایی که سیستم LOW END دارن هم بتونن بازی اجرا کنن.

حتما برو MAD MAX بازی کن ببین پورت خوب یعنی چی. یه گرافیک بسیار عالی که براحتی روی اکثر سیستمها اجرا میشه. نمونه ازین دست زیاد داریم.
اینم مطالعه کنید
No Longer Possible" for Consoles to Better PC Graphics
 
آخرین ویرایش:
من نمیفهمم این همه دعوا سر کنسول و PC برای چی هست؟
کنسول و PC اینقدر مزایا دارن که نتونن جای همدیگه رو پر کنن، دلیل اصلی هم تفاوت تو سلیقه هاست ...
این همه سال از اختراع و عرضه هر کدوم گذشته، اگه یکیشون برتری محض نسبت به اون یکی داشت تا حالا رقیبش کنار رفته بود
چه اصراریه سلیقه خودتون رو به دیگری میخواید به زور بقبولونید ...
 
چه بخوایم چه نخوایم 60 فریم 4k استادندارد میشه و ویژگی منحصر بفرد. صنعت بازی سازی نمیتونه صبر کنه تا 20 سال آینده که کنسولها شاید' بتونن به این مقطع برسن یا نرسن ...

دوست خوبم مردم سر گنج که نشستن که 4kبخواد استاندارد بشه !
سوال بنده از شما دقیقا کنسول ها قرار هست به کدام مقطع برسن ! یک جوری صحبت میکنی انگار 4kیک استاندارد برای بازی هست !
مگه قرار هست با کنسول بنچمارک بگیرن !:)
 
دوست خوبم مردم سر گنج که نشستن که 4kبخواد استاندارد بشه !
سوال بنده از شما دقیقا کنسول ها قرار هست به کدام مقطع برسن ! یک جوری صحبت میکنی انگار 4kیک استاندارد برای بازی هست !
مگه قرار هست با کنسول بنچمارک بگیرن !:)
مگه full hd 1080p استاندارد نشد؟ تو صنعت کنسولی بخوایم بسنجیم بله، قدرت زیادی میطلبه. ولی پیشرفت صنعت که شما و هرکس دیگه نمیتونی مانع گیرش بشی! زمانی که تی وی ها hd شدن هم اشخاصی بودن میگفتن قیمت بالاست ولی الان تو خونه هر ننه قنبری یه ال سی دی فول موجود هست. سر گنج نشستن یا ننشستن هم نداره، تکنولوژیه خواه یا ناخواه همیشه رو به جلو و پیشرفته کسایی که میتونن میخرن حال میکنن . 4k هم تکنولوژی صنعته و تا چند سال دیگه همه گیر میشه و قیمت ها هم میاد پایینتر . وکیل وصی مردم نیستیم که بدونیم رو گنج نشستن یا نه ...:)
 
دوست خوبم مردم سر گنج که نشستن که 4kبخواد استاندارد بشه !
سوال بنده از شما دقیقا کنسول ها قرار هست به کدام مقطع برسن ! یک جوری صحبت میکنی انگار 4kیک استاندارد برای بازی هست !
مگه قرار هست با کنسول بنچمارک بگیرن !:)
همونطور که 1080 اومد و استاندارد شد به مرور زمان
که متاسفانه این زمان واسه کنسولا خیلی طول میکشه به خاطر تناسب قیمت و قدرت
 
مگه full hd 1080p استاندارد نشد؟ تو صنعت کنسولی بخوایم بسنجیم بله، قدرت زیادی میطلبه. ولی پیشرفت صنعت که شما و هرکس دیگه نمیتونی مانع گیرش بشی! زمانی که تی وی ها hd شدن هم اشخاصی بودن میگفتن قیمت بالاست ولی الان تو خونه هر ننه قنبری یه ال سی دی فول موجود هست. سر گنج نشستن یا ننشستن هم نداره، تکنولوژیه خواه یا ناخواه همیشه رو به جلو و پیشرفته کسایی که میتونن میخرن حال میکنن . 4k هم تکنولوژی صنعته و تا چند سال دیگه همه گیر میشه و قیمت ها هم میاد پایینتر . وکیل وصی مردم نیستیم که بدونیم رو گنج نشستن یا نه ...:)
خب مگه الان 1080 استاندارد نیست؟ کنسول ها هم 1080 هستن.شما از کجا میدونید نسل بعد کنسول 4K نمیشن؟؟ علم غیب دارید ؟؟
 
هر اماتوری میدونه ویچر3 با موس کیبرد چقدر میتونه لذت بخش تر باشه یه بازی کاملا PC STYLE محسوب میشه.
من کاری با بقیه جملتندارم ولی این یه جمله رو یه خورده بیشتر روش فکر کن!
 
خب مگه الان 1080 استاندارد نیست؟ کنسول ها هم 1080 هستن.شما از کجا میدونید نسل بعد کنسول 4K نمیشن؟؟ علم غیب دارید ؟؟
نسل بعد یعنی حداقل 6-7سال دیگه. بحث سر برتریه .در حال حاضر اکثر عنوانهای PC چه مشترک و چه اختصاصی 4k میشن و تا یکی دوسال آینده فراگیرتر میشه .


کلی میگم، هر کس نمیتونه حالا به هردلیلی، چه توان مالی نداره و چه از روی علایق شخصی خودش (من خودم سیستم مید رینج دارم) یا حالا بهردلیلی که نمیخواد قبول کنه، بچسبه به همون کنسول مورد علاقش دودستی! فقط بی زحمت اینجا واقعیت هارو زیر سوال نبرید الان دوسه روزه چپ و راست اینجا فکت صادر میشه .
 
نسل بعد یعنی حداقل 6-7سال دیگه. بحث سر برتریه .در حال حاضر اکثر عنوانهای PC چه مشترک و چه اختصاصی 4k میشن و تا یکی دوسال آینده فراگیرتر میشه .


کلی میگم، هر کس نمیتونه حالا به هردلیلی، چه توان مالی نداره و چه از روی علایق شخصی خودش (من خودم سیستم مید رینج دارم) یا حالا بهردلیلی که نمیخواد قبول کنه، بچسبه به همون کنسول مورد علاقش دودستی! فقط بی زحمت اینجا واقعیت هارو زیر سوال نبرید الان دوسه روزه چپ و راست اینجا فکت صادر میشه .
برتری یعنی یه سیستم 350 دلاری بتونه بازی رو با اختلاف از کنسول هم قیمت خودش بهتر اجرا کنه. این میشه برتری نه اینکه خدا تومن سیستم ببندی بخوای با کنسول مقایسه کنی.کنسول تو رنج قیمت خودش گرافیک واقعا فک براندازی نمایش میده مثل Order یا U4و starwars (فکت).مشکل PC gamer جماعت اینه که فکر میکنن کنسول بازا واسه پولشه که نمیره سیستم ببندن.به شخصه خودم اصلان نمیتونم با PC بازی کنم حالا شما ابر پی سی ناسا بزار جلوم.سلیقه ها با هم فرق داره درکش فکر نکنم خیلی سخت باشه .برتری PC فعلا فقط تو فریم ریت هست وگرنه از نظر بصری اختلاف خیلی کمه. حالا اینکه واسه کنسول مجبورا گرافیک بازی ها رو کم کنن تا بوده همین بوده.والا ملت پول همین 350 دلار رو ندارن وگرنه کار سختی نیست کنسول رو بخوان قوی تر بسازن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or