شایعه وب سایت Half Life 3..! شوخی یا واقعی..؟

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
89399248128226097187.jpg


مثل اینکه دوباره شاهد خبر های خوبی از بازی Half Life 3 هستیم
جدیدن سایتی با عنوان Black Aperture ایجاد شده که در آن نشانه های از بازی Half Life 3 قرار گرفته به طوری که لگوها و نوشته های آن حکایت از این عنوان جدید دارد..
چندی قبل نیز در مراسم VGA کارمندادن Valve با لباسی که لگو Half Life 3 بر روی آن نقش بسته شده بود دیده شدن که شایعات معرفی این بازی محبوب را بعد از چند سال تقویت میکند..

www.black-aperture.com
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
یه چیز جالب راجع به Source Engine اینه که بهش شماره نمیدن ،قبل از اینکه Portal 2 عرضه بشه تو فروم استیم یه بحثی بود راجع به اینکه این بازی با source Engine چند ساخته میشه ،یکی از Valve جواب داده بود که ما به انجین شماره نمیدیم اگه قرار بود شماره بدیم Portal 2 را با source Engine 12 داریم میسازیم .
دقیقا
موتورش همیشه در حال پیشرفته و اصلا مثل آنریل نیست که تا یه مرحله ای بره و متوقف بشه و نمره بخوره. هر بازی ممکنه توش افکت ها و فیچر های جدید باشه برای همین شماره نداره
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
این خیلی احمقانست که کسی فک کنه امسال یا سال دیگه HL بعدی روی PC بیاد ، و بعد یکی دو سال روی کنسولهای نسل بعد بیاد که هنوز اصلا مشخص نیست چقدر تو یک سال بعد از عرضشون فروش رفتن ! همون طور هم که میدونی HL با تمام خدا بودنش اصلا عنوان Console Seller ـی نیست ؛ اگر قراره بازیی برای کنسول بیاد ، دقیقا زمانش همین الآنه ، الآن که نزدیک 100 میلیون دوتا پلتفرم فروش رفتن ...
Super B LOL...شما مثل اینکه متوجه نیستی والو هنوز HL3 رو بصورت شایعه هم معرفی نکرده شما چطور با اطمینان حرف از فروش 100میلیونی روی کنسول 6 سال پیش میزنی! تازه تا وقتی بخواد منتشر بشه نسل بعد اومده با کنسولهای قویتر و پیشرفته تر حالا فروششون به کنار که میتونن صبر کنن هر وقت به فروش مطلوبی رسیدن منتشرش کنن،چطور ممکنه HL3 واسه کنسولهای نسل قبل منتشر بشه؟! هان؟ طبق کدوم فرضیات شما این نتیجه رسیدی چون فروششون بالا بوده؟! LOL.
اصلا امکان داره هاف لایف بعدی اینقدر از گرافیک بالا و تکسچر قوی استفاده کنن که 360،PS3 نتونن اجراش کنن (بهرحال تا یکی دوسال اینده نسل بعد هست و خداحافظی کردن با کنسولهای محبوبتون)،مثل همون جریانی که خودت هم گفتی یکی از دلایلی که قسمت دوم واسه PS2 نیومد قدرت پایینه سخت افزاریش بود نه چیز دیگه که کلا قید فروش رو هم زدن.

کیفیت در اولویت اول کار Valve هست.
تا وقتی که بخواد منتشر بشه هیچ اثری از کنسولهای این نسل نیست.بهترین انتخاب که بنظرم میمونه PC هست و تا چندسال بعدش پورت شدنش واسه کنسولهای نسل بعد که قطعا تا اونموقع بفروش مطلوبی هم رسیدن.شاید هم اینقدر ساختش زمان ببره که بصورت همزمان منتشر بشه ولی HL3 هیچوقت بعنوان لانچ تایتل نسل بعد قرار نخواهد گرفت ...
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
شما مثل اینکه متوجه نیستی والو هنوز HL3 رو بصورت شایعه هم معرفی نکرده
این چه ربطی به بحث داره الآن ؟!
ازونجایی که من الآن مطمئن شدم شما زحمت اینکه پست بنده رو هم بخونی نمیکشی خوش باشی :D !!!
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,757
نام
مراد حلیمی

به نظر کاملا مشخصه که این نسل نمیاد مخصوصا وقتی مک لین میگه ....... .

سال بعد که شماره جدید کانتر در راه و سال 2013 هم که به احتمال زیاد اخرین سال عمر کنسولای نسل حاضر و تو اون وضع گذار از نسل فعلی به جدید فکر نکنم هاف لایف 3 رو بدن بیرون مگر اینکه انحصاری pc بزنن که اونم با اوضاع و شرایط این زمانه(دیگه مثه 2004 نیس) اینکارو نمی کنن و منتظر نسل بعد میمونن........ .

البته اینکار بسیار از لحاظ فهم داستان و جذب طرفدار و مخاطب برای ولو گرون تموم خواهد شد......... .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر