هیولای جاده ها وارد می شود NEED FOR SPEED THE RUN

به نظر شما گرافیک این بازی در کدام کنسول بهتر اجرا خواه

  • PS3

    رای‌ها: 15 30.0%
  • Xbox 360

    رای‌ها: 4 8.0%
  • PC

    رای‌ها: 31 62.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    50
  • نظرسنجی بسته شده است .

parsi boy

کاربر سایت
Aug 31, 2011
61
نام
Ali
با سلام
نام : need for speed the run
تاریخ عرضه : November 15th 2011
ژانر : مسابقه ای-رالی
سازنده : EA games
ze6fhpphtwn91htabtw.jpg

nfstherun_dfa_2a.jpg


در این تاپیک می خواهم که به مو ضوعات nfs the run بپردازیم دوست دارم که شما هم من را در این امر یاری فرمایید
در این بازی به گیم پلی بازی بیشتر توجه شده و شما در بازی با گرا فیکی روان رو برو هستید در این بازی بر خلاف سری های قبلی داستانی نیز به آن اضافه شده که در سری های قبل هدف فقط در برنده شدن در مسابقات بوده در این داستان شخصیتی به نام جک قرار دارد که در فیلم اول بازی ماشین شما چپ شده در کنار ریل قطار افتاده و می توانید و یکدفعه تمام اتفاقات مهم بازی از جلوی چشمانتان می گذرد

بیشتر Need for Speedهایی كه توسط استودیوی Black Box ساخته شده اند، سعی در القاء یك نوع حس سینمایی و هالیوودی داشته اند و خیلی شبیه به سری The Fast and the Furious بوده اند. اینبار Need for Speed: The Run قصد دارد تا داستان خود را یك قدم جلوتر ببرد و در این بخش خیلی قوی تر جلوه كند و حتی بازیكن ها را به خارج از ماشین برده و صحنه های اكشن تعریف شده ای را در آن قرار دهد. الکس گریمبلی (Alex Grimbley) تهیه كننده بازی می گوید: "برای اولین بار شما می توانید از ماشین خارج شوید و در نقش یك شخصیت بازی كنید. در نمایش E3 ما نشان دادیم كه چطور این كار را امكان پذیر می كنیم.آن نمایش كمتر از 10 درصد از بازی ما بود و در كل بازی ما هنوز در مورد سبك مسابقه ای است، چون ما یك بازی مسابقه ای هستیم." NFS: The Run همچنان در قلب خود یك عنوان مسابقه ای Arcade است كه مسیری سه هزار مایلی را از سن فرانسیسکو تا نیویورک دنبال می كند. Black Box سعی كرده این مسیر را بیشتر شبیه به یك مسافرت و یك ماجراجویی تبدیل كند. گریمبلی می گوید: "برای این سفر، ما می بایست داستان جك (Jack) را در طی مسابقه نشان دهیم. من خودم اهل UK هستم و برای من رانندگی كردن از یك سمت كشور به سمت دیگر واقعاً لذت بخش است. ما باید مطمئن شویم كه تنوع كافی برای این مسابقه به همراه داریم. مسیرهای ما دو برابر Need for Speed قبلی است كه نزدیك به 300 كیلومتر است و ما از موتور Frostbite 2 برای خلق آن استفاده می كنیم."
628143_20110606_640screen006.jpg
پس از صحبت های گریمبلی نمایشی از NFS: The Run نشان داده می شود كه Run for the Hills نام دارد. گریمبلی هیچ اشاره ای به مقطع داستانی این بخش نمی كند، ولی می گوید که به خاطر بعضی مسائل، جك زمان خود را برای گذشتن از این جاده در مسابقه از دست داده است. با نمایش جدید بازی، ما متوجه می شویم كه مسابقات در NFS جدید چه حسی دارند. در دموی بازی یك بخش سرعت یا همان Sprint بود كه باید از یك سری Checkpoint در طول جاده بگذرید. هدف و زمان بعدی در گوشه سمت چپ تصویر نمایش داده می شوند. ماشین مورد استفاده یك Porsche 911 GT3 RS است. طبق گفته گریمبلی آن ها سعی داشته اند كه سراغ خشن ترین مدل هر ماشین بروند.در دموی E3 ما یك Ford Shelby GT500 Super Snake را مشاهده كردیم و EA ماشین های دیگری مثل BMW M3 E30 Sport Evolution و McLaren MP4-12C را تأیید كرده است. از آنجایی كه بازی یك عنوان شبیه سازی نیست، Porsche همانطور كه باید در یك NFS ببینیم، رانده می شود. شما كنترل كاملی بر ماشین دارید و سر پیچ ها خیلی نرم و راحت می پیچید. در انتهای مسابقه، ناگهان طی یك پرش بلند، ماشین چپ می كند و خراب می شود، ولی اینبار شما می توانید با استفاده از گزینه Rewind مسابقه را به عقب بازگردانده و یك شانس دیگر به خود بدهید. از نظر گرافیكی، نمایش جدید بازی خوب بود.با اینكه بازی در مرحله Pre-Alpha قرار دارد، ولی بیابان ها خیلی خوب طراحی شده اند و جاده ها خیلی زیبا و حرفه ای كار شده اند. بازی همانند عناوین Criterion حس Open-World بودن را ندارد، ولی گریمبلی می گوید که این تمركز باعث شده تا هر مسابقه از بالاترین كیفیت و جزئیات برخوردار باشد. او اشاره می كند كه بخش Autolog در این نسخه ارتقاء یافته و شما می توانید دوستانتان را از پیشروی خود در بازی مطلع كنید. گونه های مختلفی از مسابقات در NFS: The Run وجود دارند كه در نسخه دمو فقط یكی از آن ها نمایش داده شد و بخش هایی مثل Time Attack ،Rival Battles ،Cop Pursuit و Survival وجود دارند كه هنوز جزئیات دقیقی از آن ها نیست، ولی در بخش Survival به نظر باید از خطرات طبیعی مثل سقوط بهمن فرار كنید. صحنه های بزرگ سینمایی ساختار The Run را تعریف می كنند.ااین بازی نوآوری های بسیاری داشته و EA عنوانی را كه انتظار داریم خلق كرده و به نظر Need for Speed در مسیر درستی قرار گرفته است.

لینک انواع تریلر ها :
Need For Speed The Run Story Intro Trailer
NFS The Run Buried Alive Trailer
NFS The Run Limited Edition Trailer
Run For The Hills - Gameplay Trailer
و جالب ترین NFS The Run: Teaser Trailer
Death From Above Trailer

موفق باشید
با تشکر: PARSI BOY


628144_20110727_640screen002.jpg


نظر فراموش نشه :d

با الهام از :حمید رضا نیکوفر
 
آخرین ویرایش:

ExMusic

کاربر سایت
Jun 22, 2009
149
نام
محمد
ولی به نظرم این که شخصیت داشته باشه و بتونه از ماشین بیرون بیاد یه شکست بسیار یزرگ واسه nfs خواهد بود .

خیلی از دوستان nfs رو به خاطر هیجان رانندگیش و ... بازی میکنن و خودشون رو جای راننده حس میکنن . ولی من در کنار بازیهای بزرگی در این سبک هیچوقت نمیام این رو بازی کنم .
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
بسیار عالی !!
حس میکنم یک تجربه ی جدید از ان اف اس رو پیش رو داشته باشیم ..
تجربه ای جدا از گیم پلی که یک چاشنی بسیار قدرتمند به اسم فراست بایت بهش اضافه هم شده !!
 

S.dante

کاربر سایت
Oct 17, 2009
660
نام
شهریار
ولی به نظرم این که شخصیت داشته باشه و بتونه از ماشین بیرون بیاد یه شکست بسیار یزرگ واسه nfs خواهد بود .

خیلی از دوستان nfs رو به خاطر هیجان رانندگیش و ... بازی میکنن و خودشون رو جای راننده حس میکنن . ولی من در کنار بازیهای بزرگی در این سبک هیچوقت نمیام این رو بازی کنم .
خب اگه تغییر نمیکرد که میگفتین تکراریه،نوآوری میارن میگین اصالت نداره...
بدبخت سازنده....
----------------------------------
ممنون بابت پیش نمایش
من که کلا دارم با تریلر های این بازی حال میکنم!:D
 

idahadi21

کاربر سایت
Sep 8, 2008
1,930
نام
هادی
اگه قابلیت اسپورت و تیونینگ دوباره نذارن واقعا خاک بر سرشون :D یکی از لذت بخش ترین و مفرح ترین کارا همین اسپورت کردنه :D که با سلیقه خودت یه ماشین خفن درست کنی مخصوصا طرح هایی که میشد رو ماشین انداخت ... واقعا ویژگی به این خوبی چرا باید حذف بشه ؟
 

parsi boy

کاربر سایت
Aug 31, 2011
61
نام
Ali
دوست عزیز من کپی پیست کردم درست ولی من در حدود 6 نقد از این بازی خوندم و بهترینش رو براتون قرار دادم و تازه تغییرات لازم نیز اجرا شده و منبع هم نوشته شده. Up
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر