خبر رسمی هیدئو کوجیما در حال کار بر روی یک بازی اکشن جاسوسی نسل بعدی برای پلی استیشن است

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Adam

عضو تحریریه
kojimaps.jpg

آقای هیدئو کوجیما اعلام کرده است که استودیو کوجیما یک بازی اکشن جاسوسی نسل بعدی را برای پلی استیشن منتشر خواهد کرد. کوجیما با حضور در آخرین رویداد State of Play شرکت سونی، اعلام کرد که بازی یک IP کاملا جدید و اصلی خواهد بود.

او توضیح داد: تدارکات در حال انجام است، اما تولید به طور جدی در کوجیما پروداکشنز پس از Death Stranding 2 آغاز خواهد شد. ما تجربه گسترده ای با سونی داریم و تقریباً 30 سال است که ژانر جاسوسی را با هم رشد داده ایم. همچنین، سونی نه تنها بازی، بلکه موسیقی و فیلم این پروژه را نیز انجام می دهد. قطعا یک همکاری قوی خواهد بود. من چهلمین سالگرد حرفه تولید بازی خود را جشن خواهم گرفت. من مطمئن هستم که این عنوان نقطه اوج کار من خواهد بود.

او افزود: الان نمی‌توانم خیلی چیزها را به شما بگویم، اما ما قصد داریم فناوری‌های پیشرفته و استعدادها را از سراسر جهان برای ساخت این بازی گرد هم بیاوریم. البته، این یک بازی تعاملی است، اما از نظر ظاهر، داستان، موضوع، بازیگران، بازیگری، مد و صدا در عین حال یک فیلم نیز هست. ما امیدواریم که از موانع بین فیلم و بازی های ویدیویی عبور کنیم.

کوجیما توسط هرمن هالست، رئیس استودیوی پلی استیشن همراهی می‌شد. آقای هالست گفت: من هیجان زده هستم که اعلام کنم که با هم، به عنوان بخشی از مشارکت پلی استیشن و کوجیما پروداکشنز، هیدئو ما را به یک ماجراجویی جدید هیجان انگیز می برد. ماجرایی که سال هاست او را تشویق به اختراع مجدد کرده ام. یک بازی جدید اکشن جاسوسی توسط هیدئو کوجیما. این یکی از ژانرهای مورد علاقه من است، ژانری که امیدوارم با یک دید جدید جسورانه دوباره به آن مراجعه کنید.
 
والا دو طرف اگه کوجیما رو مجبور به پذیرفتن وک نکنن و خلاقیتش رو ازش نگیرن کلاهمون رو باید بندازیم هوا :D


من که امیدوارم به اندازه MGS5 سمت اون چیزی که شما میگی نره, دوست داشتم بازیش رو ولی داستان فدای گیم پلی شده بود (خود داستان خوب بود منظورم از نظر تنوع کات سین).

به یوبی سافت امیدی نداشته باشید, همون موقع که گفتن ریمیک اسپلینترسل برای modern audiences مشخص شد که چی ازش درمیاد, یه ریمیک دست کاری شده
تا جایی که یادمه اسپلینترسل چیزی نداره که دستکاریش کنن اما مطئنم که یچی پیدا میکنن, مخصوصا یوبی سافت که با بازی زیبای جدیدش پرنس آفریقایی اوه ببخشید پرنس ایرانی ثابت کرد تا چه حد تو باتلاق پول ESG فرو رفته.
(نگید ریسیست, ریسیست کسایین که سعی میکنن حقایق قومی و نژادی, فرهنگی و تاریخی کشور شما رو دستکاری کنن, چون چیز دیگه ای جز این چیزا تو ذهنشون نیست, پس مشخصه ریسیست کیه).

یه شکایت نتفلیکسی باید از یوبی سافت بشه, اما کی اهمیت میده؟
اون قسمت یوبی باگت رو کاملا قبول دارم باید یه بازنگری کنه تو بعضی از بازی ها

ولی کاملا این پرنس پرشیا حدید ایرانی بود از داستان تا شخصیت ها از اسم های نظیری داریوش فریبا اناهیتا
و سارگون پرنس نبود
 
اون قسمت یوبی باگت رو کاملا قبول دارم باید یه بازنگری کنه تو بعضی از بازی ها

ولی کاملا این پرنس پرشیا حدید ایرانی بود از داستان تا شخصیت ها از اسم های نظیری داریوش فریبا اناهیتا
و سارگون پرنس نبود
طبق پیشگویی داخل بازی و یکسری نوشته هایی که میشه پیدا کرد، بنظر میاد سارگون هم پرنس بوده و با غسلان بعد از بدنیا اومدن جابه جا شده
 
  • Smile
Reactions: Ali.jangi
فقط امیدوارم تو بازی مخفی کاری جدیدش، کرکتر بازی از جیبش بشکه در نیاره قایم بشه یا با بالون دشمن ها رو بفرسته هوا :))
اینها همه امضا کار کوجیما هستن و اونایی که طرفدار کوجیما و کارهاش هستند از اینجور چیزا استقبال می‌کنند و تو خود DS این مدل امضا ها بودن
 
داستان تنفر از کوجیما چیه؟ یعنی حقیقتش کنجکاوم دلیلش رو بدونم :D
خودم تنها بازی که ازش تموم کردم مگس ۳ بوده و خیلی هم فن شخص کوجیما به حساب نمیام ولی جالبه بدونم چرا یه عده ازش بدشون میاد :D
بیشتر نفرت از فن های کوجیما هست تو خود کوجیما. یه چند وقت هیت دادن فن ها جوابشون رو دادن فشاری شدن. هر جا اسم کوجیما میاد میخوان خالی کنن خودشون:D

البته من به تازگی متوجه شدم نصف بیشتر هیت تو چند سال اخیر رو یک نفر به تنهایی با چند اکانت مختلف ایجاد میکرد یعنی اونقدرا هم زیاد نیست :D
 
فقط امیدوارم تو بازی مخفی کاری جدیدش، کرکتر بازی از جیبش بشکه در نیاره قایم بشه یا با بالون دشمن ها رو بفرسته هوا :))
والا با همین چیزایی که از دید شما نکته منفیه، نه تنها سبک مخفی کاری رو به وجود آورد، این همه سال قبل خروجش از کونامی زنده نگه داشت.
بعد رفتن کوجیما، سبک مخفی کاری واقعا مرده، اون بازی های هم که المان های Stealth دارند اصلا به گرد پای MGS ها نمیرسند.
 
فقط امیدوارم تو بازی مخفی کاری جدیدش، کرکتر بازی از جیبش بشکه در نیاره قایم بشه یا با بالون دشمن ها رو بفرسته هوا :))
نه که اینکه بقیه بازیا همه واقعین فقط بازای کوجیما ریل نیست.
 
والا با همین چیزایی که از دید شما نکته منفیه، نه تنها سبک مخفی کاری رو به وجود آورد، این همه سال قبل خروجش از کونامی زنده نگه داشت.
بعد رفتن کوجیما، سبک مخفی کاری واقعا مرده، اون بازی های هم که المان های Stealth دارند اصلا به گرد پای MGS ها نمیرسند.
مخفی کاری MGS مضحک بود. سه گانه اسپلینترسل در مخفی کاری MGS رو خورد یه آبم روش.
 
فقط امیدوارم تو بازی مخفی کاری جدیدش، کرکتر بازی از جیبش بشکه در نیاره قایم بشه یا با بالون دشمن ها رو بفرسته هوا :))
اولا اون بشکه نبود کارتن تاشو بود، ثانیا اون بالن هم برگرفته از واقعیت بود یه سرچ گوگل کن. فقط مورد استفاده وسیع قرار نگرفته بود.

همه بازیها کم و بیش همینن، همون اسپلینتر سل هم همینه شما انتظار چیز واقعی داری تو این زمینه مستند جاسوسی ببین:D
 
اون بالن هم برگرفته از واقعیت بود
Fulton surface-to-air recovery system - Wikipedia

فرق متال گیر با اسپلینتر سل اتفاقا تو همین ریز بینی و مغز خلاق کوجیماست با کلی تحقیق نشسته چنین چیزایی تو بازی اضافه کرده
دقت کنید دث استرندینگ که مثلا بازی به اصطلاح ناموفقش بود دقیقا قبل کرونا ریلیز شد و موضوعش همین دور شدن و قطع ارتباط آدمها بود
تحلیل اجتماعی سیاسی علمی فناوری و... که کوجیما میشینه میکنه بعد بازی میسازه واقعا مثال زدنیه
این موارد تازه تو زمینه گیم پلی هست، تو زمینه پلات که دیگه واقعا قابل مقایسه نیستن

اکثر منتقدا اصلا نمیدونن جریان این مسائل که بهش میتازن چی هست
مثلا تو MGS V این کارتنها میشه تو جاهای خاصی که مخصوص برداشتن باره دراورد توشون مخفی شد بعد یکی میاد برتون میداره محل مقصد میبرتتون بدون اینکه دیده بشید.
تنها چیزی که نمیشه ازش ایراد گرفت همین گیم پلیشه واقعا

در کل اسپلینتر سل تو بهترین حالت یه بازی خوبه، متال گیر سالید اما عالی و شاهکار، البته این حرف من نیست یه مراجعه به متاکریتیک ثابت میکنه...
 
مخفی کاری MGS مضحک بود. سه گانه اسپلینترسل در مخفی کاری MGS رو خورد یه آبم روش.
زارت:D هنوز از منظر گیم پلی مخفی کاری چیزی رو دست MGSV نیومده. اون آزادی عمل و بی نهایت مکانیزم و گجت های متنوع و طریقه پیش روی بدون محدودیت کجای اسپلینترسل بوده؟ بازیهایی هم مثل هیتمن یا دیزآنرد که مخفی کاری خوب دارن اصلا اکشن اسپیناژ محسوب نمیشن و بازم همونا به عمق گیم پلی MGSV نمیرسن. اسپلینترسل بعد کیاس تئوری که اوج سری بود دیگه کمر صاف نکرد.... خلاصه که کلا شوخیشم زشته:D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or